December 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door fempje, 22 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Hallo allemaal!!!!

Nou, ik ben er even tussen uit geglipt om jullie te spammen met onze prachtige zoon. Bedankt voor alle lieve felicitaties!!

Ik kom eerdaags weer eens bijlezen.

Veel liefs,
    Chicken

2. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    En deze:

3. Lilith

Lilith Fanatiek lid

6 feb 2006
    1.848
    0
    36
    Aaaaaah wat schattig!

4. Sjees

Sjees Niet meer actief

lotte, hoe is het trouwens op het werk van je man nu??
    Mijn man is vorige week 2 dagen vrij geweest en morgen alweer een halve dag,zal het dan toch gaan goedkomen????

5. PSje

PSje Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.170
    0
    0
    wijkverpleegkundige
    zuid-holland
    @chicken: achh wat een schatje, en DE knuffel in het bedje:D:p

@sjors: ik hoop natuurlijk dat het doorgaat zetten maar ik reken maar nergens op. morgen in ieder geval weer naar de vk, misschien kan ze even voelen hoe het erbij staat down under;)

6. PSje

PSje Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.170
    0
    0
    wijkverpleegkundige
    zuid-holland
    uhh, sjees bedoel ik, haha sorry!

7. meloen

meloen Bekend lid

24 jul 2009
    581
    0
    0
    NULL
    NULL
    OOoohh wat wat een schattige foto's Poohbeer en Chicken!!

@ Sjees, lekker dan zeg. Sterkte ermee!! Hopelijk slaat de kuur snel aan.

@ PSje, spannend!!

8. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    Zo... zo goed als alle was is gewassen! morgen dagje vouwen en strijken en dan is alles weer weg :)

@ chicken: wat een schatje! MEERMEERMEERMEER!!

@ poohbeer: ook al een schatje!
    en idd.. zijn steeds dezelfde, maar kan goed dat de rest zich nog wel ff meld.. ;)

@ psje: DEAL!! :) (fijn dat jij ook weer relaxt bent :D)
    en klinkt alsof er iets aant veranderen is.. lijkt op mijn nacht.. maar ja.. wil helaas niks zeggen maar hoop voor je dat je mannetje gelijk krijgt!!

9. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Wat een onwijs lieve en mooie foto's en dus beebjes:D

10. Poohbeer

Poohbeer Fanatiek lid

26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    @sjees, thanks meis!

Hier nog even haar geboortekaartje:

@Chicken, wat een poepie zeg!

11. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Hier gaat het niet lekker met het werk. Vrijdag was 1 collega vrij en eentje heeft altijd een halve dag dan. Dus hij was 3 uur en 45 minuten te laat thuis!!!!!!!!!! Ik werd er echt moedeloos van en hij zelf ook:(. Hij is het zo zat daar, maar te eigenwijs of wat dan ook op zich ziek te melden...

12. zwangerworden

zwangerworden Bekend lid

29 jul 2008
    502
    0
    0
    Wat een geweldige foto's Lotus in the tummy tub super en Chicken wat ligt je kindje er tevreden bij zeg heerlijk zwijmel....

@roken ik ben gestopt op de dag dat ik een pos test in handen had. (4 dgn voor nod) Mannetje is maand 4 gestopt. We houden het nu nog goed vol, maar soms denk ik ook wel weer eens ow lekker.... Zou het wel zonde vinden om weer te beginnen....

@psje begin zelf ook steeds meer te denken is dit iets?? of dit??? maar zoals jij je ochtend beschrijft lijkt het echt wel te rommelen jeetje spannend. Heb jij ook dat je er eigenlijk niks over wilt zeggen tegen je man omdat je niet te vaak "vals alarm"wilt slaan.??

@Foto's Hebben jullie nog leuke ideeen voor leuke foto's van de nog dikke buik?? Heb samen met vriend wel wat foto's gemaakt in het bos. Die zijn leuk maar nu blijf ik een beetje hangen in de foto's van de buik voor de spiegel (heb ik nu ook wel gezien, kan iedere buik zijn) Heb trouwens met vriend afgesproken dat hij tijdens de bevalling maar moet kijken of hij foto;s wil maken. Weet ook niet hie het voelt op dat moment. En maakt je vriend/man de eerste foto?? Als het kindje op je buik komt te liggen/??? Dan is ie toch ook druk met mij en de baby??? Weet van een vriendin dat de camera verkeerd stond en dus geen enkele heldere foto heeft van haar bevalling. Ze is daar nu 9 mnd later nog intens verdrietig om...... Ik denk niet dat ik foto's wil van het hoofdje dat staat of de moederkoek, maar vind het ook moeilijk nu al te zeggen wat ik dan wel op de foto wil hebben.......

Vandaag weer goed gekeurd door vk. Heb eigenlijk geen klachten hou alleen vocht vast in vingers en enkels. Voel me ook prima al merk ik dat ik toch weer een beetje kort lontje naar vriend toe heb...Het is dat de feestdagen eraan komen anders had ik best nog even zwanger willen zijn. Geniet nog erg veel van de buik en de "binnenpretjes"

@vrij hier hoop ik op 2 dgn en dan een week als de kraamverzorgster weg is en dan misschien nog een week vlak voor mijn verlof erop zit......

Het wordt hier inderdaad steeds rustiger maar das ook logisch alle moeders die al bevallen zijn hebben het druk en er zijn inderdaad een boel zwangeren die misschien meelezen, maar niet veel schrijven. Ik wil daarom nogmaals even noemen dat ik het supertof vind dat alle nieuwe mama's de moeite nemen hier te spammen en hun eerste ervaringen te beschrijven ondanks dat jullie het druk hebben met jullie kleintjes dat is voor ons in ieder geval heerlijk.

@partners, merken jullie ook dat de mannen nerveuzer zijn??? Hier komt erg s'nachts vaak de vraag."Is het begonnen?" terwijl ik net naar de wc ga.... Alles moet ook klaar staan auto's vol benzine koelkast gevuld, flessen met brinwater en zaklampen in de kelderkast etc.

Nou hier maar weer eens kijken wat we gaan eten.....

Voor alle dames met nesteldrang geniet ervan hier kan ik me er echt niet to zetten. Doe de kerstverlichting aan, misschien een kaarsje en duik met een kop thee en kerstkrans op de bank hahahah Tís dat ik naar de vk moest anders had ik waarschijnlijk de hele dag in pjama gehangen..... Stom want als je even wat gaat doen voel je je vaak een stuk beter misschien morgen de badkamer??? hahahaha

Tot snel

13. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    @All:

Ga even de pc uit doen dan kan ik stofzuigen en het laatste strijkwerk weg werken.

En moet opeens heel nodig naar de wc hihi, dat jullie het even weten:p

tot snel, liefs

14. zwangerworden

zwangerworden Bekend lid

29 jul 2008
    502
    0
    0
    @kaartje van lotus supermooi. Hier een standaard kaartje maar wel helemaal mijn ding zet hem er na de geboorte ook wel even op...

15. PSje

PSje Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.170
    0
    0
    wijkverpleegkundige
    zuid-holland
    huh?? werd ineens van de site afgegooit en kon er ff niet meer op:( naja ben er weer:D

@joyce: ik ga er niet vanuit dat het doorzet maar hoop het wel! zou wel grappig zijn want ik heb al heel mn zwangerschap 14 dec in mn hoofd. als het doorzet dan zal de geboortedatum wel 15 dec worden maar dan is het toch de 14e begonnen:D

16. PSje

PSje Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.170
    0
    0
    wijkverpleegkundige
    zuid-holland
    @poohbeer: wauw, echt een gaaf kaartje!

@zwangerworden: nee als ik ergens iets voel dan zeg ik het wel tegen mn man, en die krampen van vanochtend kon ik niet verborgen houden voor hem hoor! die waren iets te heftig

17. bapsie

bapsie Niet meer actief

**************buddy nieuws************

elmo ligt in t ziekenhuis ivm hoge bloeddruk, vocht vasthouden, eiwitten in de urine en hoofdpijn.
    Ze moet een uur op de bloeduitslagen en urine uitslagen wachten...

*************einde buddy nieuws************

alsof ik mijn eigen verhaal typ... heel veel succes elmo, denk aan jullie!

18. Poohbeer

Poohbeer Fanatiek lid

26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    @Rommelen, alle meiden waar het aan het rommelen is....ik ga vanavond voor jullie duimen dat het nu eens doorzet!

@psje, thanks!

19. gien

gien Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.876
    2
    38
    huismoedertje ;)
    ergens!
    @ poohbeer; hahaha inderdaad het was wel koud! maar eerlijk gezegd zooo lekker! en wat een mooie foto's! vanochtend nadine ook in bad gedaan.. ze vind het ook heerlijk! super he die ontspannen smoeltjes :D

@ psje; spannend! misschien gaat het idd wel snel gebeuren!

@ sjees; ik heb er in de zwangerschap geen 1 aangeraakt! maar nu af en toe eentje, gewoon voor de gezelligheid hihi (mannetje rookt ook duss...)'

@ chicken; wat een mooi mannetje!! en die knuffel is ook leuk hihihi was je net op tijd mee!

@ poohbeer; mooi kaartje zeg! zelf ontworpen toch?

@ elmo; meid dat is ineens zeg! veel succes, hopelijk dan toch snel je beebje in handen!

20. Sjees

Sjees Niet meer actief

Psje,spannend hoor,ik benbenieuwd wat ze zeggen morgen.

poohbeer,wijs kaartje hoor,heb je hem zelf gemaakt?Ik heb hier ook alle geboortekaartjes zelf gemaakt,ik moet er alleen weer een aantal bij gaan maken want ik kom tekort.

lotte, wat vervelend dat er dus bij jou man's werk nog geen verbetering heeft opgetreden,hopelijk zal het toch beter gaan,hou hoop,hier duurde het ook al maanden en kijk nu....

elmo, oh jee,hopelijk komt alles goed en is ze snel weer beter!

gien knap hoor,dat je de hele zw.niet hebt gerookt,maar ik zou echt proberen het vol te houden hoor, succes,maar begrijp ook als het niet lukt,ik heb zelf ookn nog af en toe de neiging er een op te steken.

Deel Deze Pagina