@lotte.,nee we wachten er ook netjes mee. ik wil eerst genieten voor Sophie haar 1e jaartje @geboorte kaartje..wauw mooi gemaakt zeg!!! @elmo..jeetje meis!Sterkte
Oooh wat is er weer veel geschreven, lekker een hoop bij te lezen . Chicken wat een mooi mannetje in zijn mooie bedje! En knappe Lotus in de tummytub, heerlijk! (Gaaf kaartje ook). Was ik toch redelijk chill in mn zwangerschap, heb ik nu toch echt peper in mn reet (ken net zo met de hechtingen ). Tussen de voedingen en het geknuffel door als een dolle de behoefte alles schoon en opgeruimd te hebben , das dus echt nieuw voor me, ik blijf aan de gang. De bank? de tv, een boek of blad? Wat is dat? Nog even en het wordt hier nog echt schoon .
nou ik denk even proberen of ik er nu wel opkan en ja hoor.. ik kan weer op zp.. ben dagne volgens mij wel een week aan het afkicken geweest.. ik zie dat pooh is bevallen en dees... nog meer meiden??? nou hier zit alles er nog in... morgen weer naar het ziekenhuis
Riti Jij ook al meid! Hahaha wij zijn wat traag van begrip met onze nesteldrang denk ik... Roken Heb het er wel even moeilijk mee nu, maar ga er niet weer mee beginnen. Iedereen die ik ken is gestopt, dus voor de gezelligheid hoef ik het niet te doen. Pak nog wel een portie carpaccio...mmm poohbeer & Chicken' Wat een heerlijke toetjes. Vind het ook heerlijk om Amy in de tummytub te doen. Maar vanavond gaan we eens een badje proberen denk ik. Elmo Oh meid. Gaan ze je daar houden? Dan zullen ze ook wel snel gaan inleiden denk ik... Hoop dat het allemaal snel gaat gebeuren voor je. Is wel rot als je voor controle gaat en je moet blijven. Daar ben je helemaal niet op bedacht dan...succes! Sjees Het kan raar gaan hoor. Ik was ook pas 26 december uitgeteld en Amy is toch alweer bijna twee weken oud. Ik hoop voor jou ook dat het opschiet...
collo en chicken ook bevallen lees ik.. gefeliciteerd.. heb een hop gemist :S... ben nu wat terug aan het lezen
elmo nieuws: ze is onder weg naar huis bloeddruk en bloeduitslagen waren goed.. advies van zh was zsm strippen.. woensdag heeft ze een afspraak bij vk dus zal dan wel zijn.. hoop ik voor haar
Collo, oh dat vind ik leuk om te lezen,dus jij was op dezelfde dag als mij uitgerekend,en bent nu al 2 weken mama, hihihi dat geeft mij weer wat hoop,ik hoop eigenlijk wel deze week nog te bevallen,ook voor de beeb zelf zeg maar,met verjaardagsdag enz.....maar weet ook wel dat het net zo goed de eerste week van januari kan worden.. elmo, oh wat fijn dat alles goed is, en nu maar hopen dat ze woensdag gestript kan worden en beebje snel mag komen!
Blij te zien dat Elmo toch weer naar huis mag en dat de bloedwaardes goed zijn. Chiquita Jou beebje wil ineens niet meer eruit he? Trek je het nog een beetje...? Sjees En ik mis het zwanger zijn nu al.... Het klinkt dubbel, maar probeer er ng een beetje van te genieten, hoewel je natuurlijk stiknieuwschierig bent naar je beebje.
Ik ben afgelopen vrijdag bevallen van een prachtige zoon. Zijn naam is Davey. Hij woog 4000 gram en 52 cm lang. De bevalling zelf is helaas een spoedkeizersnede geworden, maar gelukkig zijn we nu weer thuis met zijn allen!!
joehoe! Wat veel gekletst toch weer! Zit vandaag niet zo lekker in mijn vel...Goed geslapen, maar doodmoe en huilerig...Ach ja, is morgen weer over: WANT DAN KOMT MIJN ZUS!!! Laat de baby maar komen @chicken: wat een poepie! Dat hebben jullie mooi in elkaar geknutseld! @pooh: lieve foto's! Ik wil oooook! @joyce: hoooooiiii (postbode siemen ) @desrest: sorry, verder niets onthouden...
Jose, gefeliciteerd! Heftig, een spoedkeizersnede, nu lekker herstellen en genieten saampjes. @ badje; dat badderen zelf is geen probleem, maar daarna . Ze vindt omkleden zo vreselijk, niet alleen met badderen ook met wassen. We hebben geprobeerd alles te ondervangen, tot het voorverwarmen van dr kleertjes aan toe, maar het aankleden blijft drama. Ze draagt dan ook uiterst comfortabele gemakkelijke baby-kleding, hoe sneller het gaat hoe beter . @ Elmo; fijn dat je naar huis mag, hoop dat het opschiet nu voor je!
Milan, 2 dagen oud!! Drinkt als een bouwvakker bij mama aan de borst. Nu even een verslagje van de bevalling: De nacht van vrijdag op zaterdag om 1:00 word ik wakker met een lichte buikpijn. Ik had nog niet echt het idee dat er iets begonnen was. De buikpijn kwam wel ieder kwartier terug. Om 2:00 werd de kramp toch wel heviger en ik heb mijn man wakker gemaakt en gezegd dat ik het idee had dat het begonnen was. Direct daarna barstte het los en kreeg ik vanaf 2:30 om de minuut weeën die 50 seconden tot een minuut aanhielden. Het was dus echt minuut op, minuut af. Ik ben even in bad gegaan, waar de weeën nog heftiger werden. We hebben toen de vk gebeld en zij had de prettige mededeling dat het nog wel even kon gaan duren en dat ze toch niet kon komen, om dat ze net bezig was met een bevalling. Even schrikken, maar gewoon door. Vanuit het bad weer het bed in. Daarna onder de douche, wat geen succes was en weer terug in bed. Nog steeds weeën om de minuut. Toen opnieuw bad vol laten lopen en terug in bad. Daar kreeg ik al flink persdrang en de vk MOEST direct gebeld worden. Ze was al bezig met spullen schoonmaken en kwam er meteen aan. Om 6:30 was ze er en terwijl ik nog in bad zat voelde ze 7 cm ontsluiting! Ze vroeg toen: wil je in bad bevallen. Niet dat het de bedoeling was, maar mij kreeg je er niet meer uit! Na een half uur tot 3 kwartier voelde ze opnieuw en nog steeds 7 cm. De rand die nog weg moest werd steeds dikker....en dat was niet goed. Ik moest toch uit bad en op bed gaan liggen. De vk had een heel mooi bed gemaakt voor me. Toen kwam ze met de prettige mededeling dat ze de rand weg moest masseren, omdat ik anders alsnog naar het ziekenhuis zou moeten....en dat dat zeer ging doen. Met iedere wee ging ze meemasseren....afschuwelijk!!! Gelukkig werd de rand geleidelijk aan minder en om 8:45 mocht ik gaan persen. Om 9:18 is Milan heel rustig aan geboren. Nog een schrikmomentje voor de vk was dat er naast z'n hoofd een handje mee naar buiten kwam...de grappenmaker. Door de beheersing van de vk en van mij is mij uitscheuren of een knip bespaard gebleven. Ik heb 2 oppervlakkige hechtinkjes, waar ik nu al bijna geen last meer van heb. Milan weegt 4200 gram en is 53 cm. Meteen aan de borst gelegd en hij wist hem feilloos te vinden. Hij heeft vanmiddag al 50cc gedronken. Ik heb geen last van de borstvoeding, alles loopt super! We hebben dan ook wel een hele goede kraamhulp...ze woont bijna bij ons om de hoek. En nu ga ik m'n bed weer in....tot heel snel! Oh ja, Dees, van harte gefeliciteerd met de geboorte van Beau!!!
doortje: hopelijk komt de baby ook snel bij jou jose: gefeliciteerd met je zoontje geniet ervan... collo: ik ken het gevoel dat je bedoelt je mist soms dat trappelen in je buik.. tenminste dat had ik wel bij de eerste... chicken: jeetje wat een verhaal.. het ging goed tot 7 cm dus.. nou ja t is toch opzich wel vlot gegaan en een mooi kereltje zeg hier: ja ik trek t opzich nog net.. ik zou t niet erg vinden om over tijd te gaan maar niet op deze manier.. ik heb nu al 2 dagen dat ik gewoonm echt paracetamol moet sliken om te slapen liggen of lopen.. alles doet zon pijn.. zon druk naar beneneden zeg maar
@chiquita: ik hoop het ook! Voor jou ook hoor, zo is het ook niet leuk meer... Naar dat je zoveel pijn hebt... Wat zegt je vk/gyn? Want zo kun je niet nog weken blijven doorlopen, toch?
Chicken Fijn dat je bevalling goed verlopen is. En dat Milan ook zo goed drinkt. Vind het zo leuk om iedereens verhaal te lezen.