December 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door fempje, 22 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PSje

PSje Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.170
    0
    0
    wijkverpleegkundige
    zuid-holland
    @Jose: gefeliciteerd met Davey!

@Doortje: jeeee, morgen komt je zus. heerlijk meid, hopen dat je ukkie dan snel komt. tot wanneer blijft ze??

@Elmo: oh gelukkig weer naar huis! hoop dat ze je snel strippen dan!

@Chiquita: jeetje, jou ukkie is wel een pestkop zeg. eerst zo vroeg al dat gerommel en nu mag ie komen en blijft ie zitten. sterkte, hoop dat ie snel komt.

@chicken: leuk om je verhaal te lezen, blij dat het zo goed gaat met milan en jou:)

2. chiquita1

chiquita1 Fanatiek lid

27 jun 2009
    1.663
    0
    0
    NULL
    NULL
    psje: haha dat zei ik ook al eerst wil die komen mag die niet nu mag ie en komt ie niet :(

doortje: moet morgen naar de gyn en kaart t dan ook aan.. vorige week nog niet zoveel last als nu is echt sinds het weekend.. dus kijken wat ze zeggen.. hoop stiekem op meer ontsluiting maarja dat zal wel niet...
    wanneer heb jij weer controle?

psje: nog gerommel?

3. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    Meiden wat is er weer veel getypt!

@chicken; wat een schatje!!! En wat een verhaal! Bedankt dat je het even met ons wilde delen en je herinnert mij er weer aan dat ik mijn verhaal nog steeds moet afmaken! Ga ik NU doen! En als ie dan af is, dan mag iedereen 'm lezen (per mail!)

4. Zia86

Zia86 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.220
    1
    38
    Hey meiden! Kom even snel melden dat Morris Gino is geboren 13 december om 2.34 uur. Het was een super bevalling!!! In 4 uur en 15 minuten tijd. Helaas niet thuis want hij had in het vruchtwater gepoept. De bevalling was goed te doen en heb een half uur moeten persen! Meiden die nog moeten zet hem op!!! het is heel bijzonder....Kom snel een verslag doen! Nu even genieten :D
    Morris is 3430 gram en 50 cm.

5. chiquita1

chiquita1 Fanatiek lid

27 jun 2009
    1.663
    0
    0
    NULL
    NULL
    gefeliciteerd manoe!!!! en lekker snel. geniet ervan

6. Zia86

Zia86 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.220
    1
    38
    haha wat zeg ik nou 2.34uur geboren neee bedoel 1.34 uur.

7. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    manoe en manoeman gefeliciteerd met Morris Gino !! Geniet van hem..

Wat een snelle bevalling zeg :)

8. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    Oeps moet ook Chicken, Jose en Dees feliciteren :D

9. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    @ elmo: spannend dat je snel gestript gaat worden..
    @ chiquita: balen van je pijn!
    @ jose: gefeliciteerd!!!
    @ chicken: wat een mooi menneke!! en wat een verhaal hee! denk je eerst: hee heb buikpijn en dan ben je ineens echt aant bevallen! Wel ontzettend goed van het masseren en het snelle ingrijpen met het handje! kanp hoor! zonder kleerscheuren!! en wat goed dat de bv zo goed loopt! lekker terug bedje in en rusten! we zien je vast snel wel weer verschijnen!
    @psje: zou inderdaad grappig zijn! heb ik ook met de datum die ik in hoofd heb ;)
    @roken: foei dames! ;)
    @ zwangerworden: wij houden het bij de standaard fotos dus nee...
    @ riti: hihi... na-nesteldrang ;) hehe
    @ pooh: mooi kaartje
    @ doortje: dikke knuffel!!! zijn vast de omslaghormonen ;) Echt heeeel dikke knuffel! doe lekker rustig aan, badje enzo! en denk maar aan morgen :)
    @ riti: dat van aankleden hoor je vaker toch? balen hoor.. hopelijk mag je snel meer of vind ze het aankleden toch leuk worden! tis natuurlijk een meid he ;)
    @ manoe: gefeliciteerd!! Geniet er lekker van meis!

10. elmo28

elmo28 Fanatiek lid

11 apr 2009
    2.803
    0
    0
    Hoi,hoi,

Allereerst Manoe gefeliciteerd en wat heb ik een mooie spam voorbij zien komen.
    En Chicken wat een bevalling zeg!

Buddy's bedankt voor de updates!

Hier dus een rare middag.
    Ik hou dus al een aantal dagen vocht vast, nu kreeg ik vanmiddag ineens enorme koppijn, dus ik de verloskundige gebeld.
    Ik kon gelijk langskomen met mijn urine.
    Ze heeft de urine gecheckt, hb gemeten was 8,3 keurig dus.
    bloeddruk 135/70 rr niet hoog maar voor mijn doen wel ineens een vrij hoge bovendruk, zit meestal rond de 110. ik had dus eiwit in mijn urine.
    Ze belde direct het ziekenhuis en daar moest ik weer urine inleveren en bloedprikken, ook werden mijn reflexen getest en weer bloeddruk gemeten.
    Bloed was goed. urine bevatte eiwitten en ketonen.
    reflexen waren oke en bloeddruk was 125/70 dus iets gedaald.
    Aangezien mijn bloeddruk nu beter was heeft ze me gelukkig naar huis laten gaan.
    De hoofdpijn komt zeer waarschijnlijk vanwege oververmoeidheid.
    Dus ze adviseerde me zo snel mogelijk te strippen, ik vroeg nog doet u dat maar, ik ben er nu toch. Maar dat mocht ze niet doen zonder toestemming van de verloskundige ( ik was jammer genoeg niet bijdehand genoeg om te zeggen bel haar maar)
    Dus ik heb de verloskundige gebeld ze gaan woensdag zeker kijken of ze kunnen strippen.
    Dennis was loeilink dat ze het pas woensdag bekijken.
    Hij zegt als het ziekenhuis adviseerd zo spoedig mogelijk te strippen dan moeten ze je niet nog 2 nachten wakker laten liggen.
    Maar ja.... het zal me niets verbazen als hij vanuit zijn werk de verloskundige belt en ze alsnog voor de deur staat zo haha.

Maar goed dat was het verhaal.
    Nu maar heel hard hopen dat ik te strippen ben woensdag.

11. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    manoe gefeliciteerd met Morris! Super dat het zo snel is gegaan!

@meiden die mijn verhaal willen lezen: ff pb'tje met mailadres en dan stuur ik 'm! Hij is te groot om hier te posten!

12. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    net de site bijgewerkt en de jongens beginnen in te lopen! stand is nu 13-17! dus 30 meiden bevallen!
    9 van hen zijn na 40 weken bevallen.. de rest ervoor!

13. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    sjee, elmo wat een verhaal weer! Dat ze je inderdaad vandaag dan niet ff gestript hadden zeg, schandalig! maarja, nu maar hopen dat het allemaal alsnog woensdag door kan gaan en dat je dan woensdag of donderdag je baby hebt!

14. gimena

gimena Niet meer actief

@chicken.., wat een lekkerding zeg..*zwijmel*

@jose.,Gefeliciteerd!!!
    @ manoe: gefeliciteerd met de geboorte van Morris Gino.

@chiq..*ZWAAIT* heeeey :D

15. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    @ suus: you've got mail!

@ elmo: ja das inderdaad een heftig middagje! stom dat de gyn dat eerst moet overleggen.. ze kan toch ff bellen!!
    maar ja, hopelijk dat het woensdag wel lukt en dan hopelijk zet alles door, toch? hopelijk vannacht toch een goede nacht!

16. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    @Joyce: Voor een man is het blijkbaar toch anders, zijn beleving is veel bloederiger etc als mijn beleving van de bevalling ;)
    Verder kunnen we er goed over praten hoor en begint het voor hem ook steeds meer een plekje te krijgen.
    Zelf ben ik nogal nuchter en dus vooral blij dat de afloop zo goed is, had ook anders kunnen zijn..
    Ik ben van nature nogal positief gelukkig ;)

@Sjees: Wat vervelend zeg dat ze het niet meteen doorhadden.
    Ik hoop voor je dat je wondertje of heel snel komt of na de kerst ;)

@Gien: Ahhh vervelend zeg dat je weer gerookt heb, kan er zelf niet over meepraten maar misschien kan je er verder toch nog vanaf blijven?

@Pooh: Wat lieffffff!
    Ben stiekem wel wat jaloers hoor, onze meid kan vanwege haar armpje nog steeds niet echt in bad of in de tub..

@PSje: Wie weet zet het vanacht wel door bij je ;)

@Chicken: Ahhhhh wat een lief ventje zeg!

@Zwangerworden: Vind het heerlijk om hier weer mee te kunnen doen hoor, alleen het reageren schiet er af en toe wat bij in als Lana tussendoor komt ;)
    Maar zo tussen de avond voedingen door kan ik vaak wel even een uurtje vrij maken..
    Overdag ben ik idd vaak druk met Lana, tussendoor zelf even wat eten enzo en dan nog een beetje in huis rommelen..
    De dagen vliegen hier voorbij ;)
    Wat partners betreft, mijne had ook opeens hamsterneigingen in de supermarkt en werd ook al lekker nerveus :p

@Elmo: Heel veel succes!!

@Riti: Hier idd ook meer motivatie om wat in huis te doen, helaas nog niet genoeg haha :p

@Jose en man: Gefeliciteerd met jullie zoontje!!

@Doortje: Wat vervelend dat je vandaag niet lekker in je vel zit, gelukkig is de dag weer bijna voorbij :p

@Riti: Lana vind omkleden ook niets hoor, vooral bloot zijn is iets ergs ;)

@Chicken: Wat een verhaal zeg, fijn dat alles zo goed is verlopen en de borstvoeding ook zo super gaat!

@Chiquita: Jeetje wat naar zeg, ik hoop dat het toch snel beter gaat of dat het voor jou snel mag beginnen..
    Heel veel sterkte met de laatste loodjes!

@Manoe: Gefeliciteerd!!!
    Fijn dat je bevalling zo super ging zeg!

@Elmo: Wat een verhaal zeg, ik hoop dat het strippen zijn vruchten zal afleveren!

Hier: Vandaag een lekkere dag gehad, morgen weer ziekenhuis..
    Ben benieuwd of de kinderarts ons nog wat heeft te melden morgen.

17. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    @ saskia: oh dan is het goed! tja.. mannen en bloed is vaker niet echt een goede combi.. gelukkig dat het beter gaat en jullie het samen en plekje kunnen geven! en dat jij lekker nuchter bent, dat scheelt voor hem ook gok ik!
    succes morgen in ziekenhuis!

18. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    @psje: ze blijft tot de 24ste, dus dat wordt wel krap… Maar het is mij ook 2x gelukt om bij haar bevallingen te zijn, dus wie weet!? Hoe is het bij jou?
    @chiquita: goed dat je het gaat aankaarten! Hier alles nog rustig, helaas…
    @manoe en manoeman: gefeliciteerd met Morris!!! Kom je snel foto’s spammen? Geniet!
    @joyce: aaah lief van je! Nu moet ik weer bijna huilen! Pfff, die hormonen ook… Zeg, wie gaat die site nu updaten als jij net bevallen bent???
    @elmo: sjongejonge, wat een verhaal weer! Ik hoop eigenlijk voor je dat het binnen nu en woensdag zelf op gang komt! Knuffel voor jou!
    @suus: ik ga je pben!!!
    @saskia: fijn dat het zo goed gaat!

19. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    @ doortje: dan moeten jullie denk ik geduld hebben ;) en dat als zwangere ;).. doe ik daarna gewoon joh! komt goed!
    heb die lijsten op de pc dus is erg makkelijk om aan te vullen enzo.. :)
    en graag gedaan! je was net zo lekker positief en nu ook een minder dagje.. kan gebeuren toch? Dus lekker rustig! morgen lekker met je zus knuffelen :) komt alles goed!

20. meloen

meloen Bekend lid

24 jul 2009
    581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Manoe van harte met Morris. Super dat je zo'n goede bevalling hebt gehad!!

José, van harte met Davey!

@ Chiquita, leuk dat je er weer bent! Helaas nog met dikke buik...Wat een eigenwijsie zeg...Sterkte meid. Is het een beetje te doen met Paracetamol?

@ Elmo, nou ja wat een rare dag kan het dan ineens worden hè?
    Gelukkig dat alles verder goed was en je weer naar huis mocht.
    Hopelijk gaat het lukken woensdag. Of eerder...;)

@ Chicken, wat is Milan leuk zeg!! Mooi bevallingsverhaal.

Deel Deze Pagina