@manoe: gefeliciteerd met Morris Gino!! lekker snelle bevalling meid! @elmo: lekker handig, als de gyn zegt zo snel mogelijk strippen en de vk wacht nog ff 2 dagen:x nou sterkte en ik hoop dat je ukkie dan vannacht maar uit zichzelf komt. @saskia: succes morgen in het zkh. hier: nog steeds gerommel maar lijkt minder heftig dan overdag, net wel weer een flinke scheut waterig slijm iemand bekent mee?? ik wil echt dat het doorzet maar ben bang dat ik er teveel van verwacht en dat ukkie nog een tijdje op zich laat wachten
@doortje: gaat gewoon lukken joh voor de 24e! positief zijn he, en ukkie wil natuurlijk heeel graag zn tante zien voor ze weer terug gaat
psje het kan afscheiding zijn, maar misschien heb je een scheurtje aan de bovenkant in je vliezen? dan is het misschien vruchtwater. Hoe ruikt het? Heb net op you tube een filmpje gekeken over drukpunten om de bevalling op te wekken. Ik zit zo een beetje op mijn hand te duwen word ukkie toch ineens druk!!! wie weet werkt het, ik ga maar even op mijn enkel en handen drukken zo haha
@elmo: ben ik ook al een paar dagen mee bezig Bij yoga geleerd! Ik zit ook aan de tonic, heb al een hele ananas op en drink frambozenbladthee
haha misschien moet iemand ons laten schrikken??? YouTube - WATER BREAKS when kid scares mom of even dansen YouTube - Pregnant lady breaks water dancing
@ elmo: vind de drukpunten film handiger, kun je die ook ff posten @ psje: hoe ruikt het? veel en dunne afscheiding is namelijk wel normaal aant eind zeggen ze (kan je hebben, hoeft niet).. maar kan ook vruchtwater zijn.. lastig te zeggen.. Hier doen we trouwens niks van dat alles.. kijken zo wel wanneer het komt (tenminste, tenzij we ons niet kunnen beheersen en toch ff alles gaan inslaan en proberen.. maar tot nu toe wachten we het af)
@ Manoe gefeliciteerd met zoon Morris!!. @ Elmo jeetje dat was schrikken hoop dat het strippen lukt woensdag! @ Chiquita hopen dat jouw kleine ook snel wil komen met al dat gerommel! @ Jose gefeliciteerd met zoon Davey! @ Chicken jee had hij gewoon zijn handje naast zijn hoofd.. masseren tijdens de weeën was vast pijnlijk, maar gelukkig geen knip of scheuren! O wat een mooi mannetje is Milan!! Super dat de bv zo goed gaat! @ Sjees pff heftig dat ze die fout hebben gemaakt bij de HA, gewoon nierbekkenontsteking auw!! Veel beterschap hoop dat je je snel beter voelt met de antibiotica. @ Poohbeer aahh schattige foto's!!! En ontzettend gaaf kaartje ook. @ Joyce jij ook nog dat gerommel van je darmen.. ik moest vandaag 2x ineens superveel ik hoop dat de vk gelijk heeft dat je deze week bevalt! Toch maar je mannetje verleiden? @ Dees oh balen een subtotaal ruptuur, doe maar rustig aan deze week en hoop dat het snel beter gaat! Zijn er nog meer die zo ver overtijd zijn nu als ik ben? Zie niemand verder nl ik word wel deze week ingeleid. Ben echt ook wel een beetje depri, heb het er zo mee gehad!! Ik zie er iedere nacht tegenop om naar bed te gaan omdat ik van die rusteloze benen heb, kuitkrampen, maagzuur etc. Vanmiddag kreeg ik ook nog veel pijn in mijn schouder en arm en die kon ik ook helemaal niet meer gebruiken.. nu gaat het wel weer maar hopelijk blijft het weg ik kan dat er echt niet bij heben
Manoe Gefeliciteerd met je manneke Desiree Ach, wat naar. Ik hoop dat je vannacht beter slaapt of nog beter, dat het vannacht zover is!
@Desiree1986, jeetje dus deze week kun je eindelijk je beebje vast houden! Heb je al een datum? Heel veel suc6 alvast!
Hey dames. Ben ik nog eventjes. Moet nog even iets opzoeken en kwam meteen nog even hier loeren @Elmo: Oh jee, spannend allemaal. Sterkte! @Poohbeer: Wil je ook duimen voor degene die geen last van rommelingen hebben? Of mogen die niet bevallen Ik wil oooook hihi. @Sjees: Helaas duurt het bij hem ook al ruim een jaar... @Elmo: huh, lees nu dat je bloeddruk en bloeduitlag wel goed zijn. Wel fijn dat het dan toch goed is! @Jose: Gefeliciteerd met jullie zoon! @Chicken: Jeetje, wel een spannende bevallen! Netjes gedaan! Nu lekker genieten! Fijn dat alles zo goed gaat! Leuke foto en wat een wijs koppie zeg! Mn vriend dacht dat ie een paar weekjes was toen hij naar de foto keek @Manoe: Gefeliciteerd met jullie zoon! @Elmo: Vind het eigenlijk wel netjes hoe je vk ermee omgaat zeg! Hier laatste keren steeds een stijgende bloeddruk en hoofdpijn waar ze niks mee doen. Normaal zit ik rond de 90/60 en nu dus 126/80 en ik moest maar paracetamol nemen. Dus wel netjes dat ze je meteen even doorsturen om te checken! Hopelijk helpt het strippen woensdag, nog even 2 dagen volhouden! Sterkte! @All: Ga nu even opzoeken wat ik op wilde zoeken, tot morgen!
@lieve lotte, natuurlijk duim ik ook voor diegene en voor jou zal ik vanaf nu extra mijn best doen....ik sein wel wat goede vibes jouw kant op....t is tenslotte maar een km of 5!
@Poohbeer: Was al geintje bedoeld hoor Maar wel fijn dat je ook voor mij duimt hihi. En misschien helpt het dat je zo dichtbij woont Ben benieuwd slaap lekker
bedankt allemaal voor de beterschapswensen... doortje,veel plezier met je zus morgen!! manou,gefeliciteerd!! elmo, je kunt ook je hiel masseren,dus dat kuiltje zeg maar,en dan wel vrij hard,dit schijnt ook weeen op te wekken,en de 2 kuiltjes die onder in je rug zitten deze moet je man dan wel tegelijk een beste druk op uitoefenen,succes! desiree, hopelijk henb je je kleintje snel in handen,kan me voorstelen dat je het nu wel zat bent,nog even volhouden!! lotte,morgen 40 weken,ik ben benieuwd!! nou welterusten allemaal,ik ga proberen wat te rusten want van slapen zal wel weer niets komen.
nou daar zit je dan midden in de nacht Ben om 23 uur naar bed gegaan en vanaf toen gelijk elk kwartier flinke krampen. toch in slaap gevallen en om half 2 wakker geworden met een kramp die me echt de adem benam... vanaf toen om de 7 minuten krampen maar niet allemaal even pijnlijk en duren ook geen minuut. Ben nu maar even uit bed gegaan want lag niet lekker en kan toch niet slapen, nu ff lekker bakkie thee. Nu heb ik het idee dat het weer minder word.....pffff of doorzetten of kappen zodat ik kan slapen!!!!:x