Goedemorgen weer allemaal Vandaag 40 weken! Had het liever niet gehaald, maar ja niks aan te doen. Als ie maar voor de 21e geboren wordt ben ik heeeeelemaal blij. Hier gaat ie niet zo lekker. De gasflessen kunnen waarschijnlijk de kou niet aan en daardoor valt de druk weg van de ketel. Of de drukregelaar is stuk en dan kunnen we pas volgende maand een nieuwe kopen. Nu valt dus telkens de cv uit en het is hier nu maar 12 graden. Nou was ik dat jaren gewend, maar nu komt er een kleintje en vind ik het niet zo'n prettig idee. Ook doet je lichaam natuurlijk meer zeer met die kou...Maar ja, moeten we even een oplossing voor zoeken...Kan dus ook niet warm douchen nu...gelukkig bestaan er washandjes @Psje: Uiteindelijk nog een beetje kunnen slapen? Of lig je nog op 1 oor? Ohw, spannend! Lees dat je ontsluiting hebt en wat bloederig slijm verliest! Als het goed is is de vk ook weer bij je geweest ondertussen! Ga snel verder lezen! @Doortje: Veel plezier vandaag en veel succes bij de vk! @Sjees: Gelukkig heb je nog een paar uurtjes geslapen! @Happy: Gezellig, een vriendinnetje op bezoek! Veel plezier dan vandaag! @Gimena: Sterkte voor je moeder!!
Dames., ik spreek jullie morge weer. ik ga vandaag naar me moeder toe ze kan wel een steuntje in haar rug gebruiken en zo laten weten dat ik er voor haar ben! is ook niet niets kanker en ms te hebben @chiq.,hoop dat alles goed met je gaat!!zal je zo smsen!
Toch nog even een update. vk is geweest maar nog niet voldoende ontsluiting om naar zkh te gaan. ze wil de vliezen breken zodat de weeen elkaar dan sneller op gaan volgen maar ukkie ligt eigenlijk nog net niet ver genoeg in het bekken. nu komt ze om een uur of 3 weer terug en dan hoopt ze dat ukkie net een stukje gezakt is en dan breekt ze de vliezen. indien de weeen al eerder om de 5 min komen of als ik het niet meer houd mag ik weer bellen. Bedankt voor jullie steun ik ben er weer vandoor, probeer met andere dingen bezig te zijn voor afleiding!
Happy79: Mn zoontje kwam bijn 37 weken en 5 dagen...dus dit heb ik nog nooit meegemaakt PSje: zet hm op!! Doortje79: vanmiddag krijg ik de 3e en de laatste strippoging. Afgelopen zondag is de 2e poging geweest en toen kon ze matig strippen, had een krappe 1 cm ontsluiting. Mocht de poging vandaag niet lukken dan zal ik wel morgen of overmorgen overgedragen worden aan de gyn. Is dan aan het ziekenhuis wanneer ze me willen gaan inleiden. Lotte: jij ook alweer 40 weken! Ik duim voor je dat de beeb deze week komt!
Als ik jullie allemaal zo zie,blijf ik straks nog in mijn eentje over hier Psje, you go girl!!!! Net bij de vk geweest en alles zag er goed uit, heb wel gezegd dat ik me nog beroerder voel door de antibiotica,ik heb hoofdpijn,diaree en misselijk,maar ja zo reageren sommige erop en ik moet echt die kuur afmaken,dus nog even uitzingen.
@Annemonique: Dank je! Zal ook voor jou duimen, maar die van jou zal sowieso wel deze week komen of nie?
PSje; spannend hoor! Leuk dat je ons op de hoogte houdt! Hier niks. Ik heb voor de verandering maar weer eens een wasje gedaan, de keukenvloer gedweild en moet ook nog steeds strijken.
Sjees Ik blijf hier totdat de laatste geboren is hoor! Pas daarna gaan we met zijn allen over toch? Beetje solidariteit. Voro hetzelfde geld had ik ook nog met mijn buik rondgelopen... PSje whaaah spannend!!! Lotte Ach meid, ik heb het zo met je te doen he. Nu weer de ketel uit.... Hou je taai meid. Hoop dat jullie snel een oplossing kunnen bedenken.
Wel leuk als iedereen hier inderdaad een beetje blijft hangen tot iedereen bevallen is.. Balen Annemonique dat deze zich langer schuil houdt dan je zoontje. Duim dat het snel mag beginnen! Psje; gewoon een live bevalling! Hoop dat je om 3 uur goed nieuws krijgt!
psje spannend bij jou dus ook!! moontje: jij ook gefeliciteerd!!! zie dat jij ook inmidedls bent bevallen maarja dat mocht ook wel ik ben dan vanmorgen naar het zh geweest.. ze hebben gestript.. nou hopen dat t wat doet... wel wat weeeig gevoel maar niet echt dat ik de klok er bij moet pakken.. maarja binnen 24 ur zei de gyn/vk.... wel al 2 keer binnen een uur naar de wc geweest om te poepen zou dat dan een teken izjn.. nouja ik wacht af....
@babsie.. Xander.. super leuke naam!! @collo.. ohh wat een lieve foto. Dat mustje zit zo schattig op haar koppie! @sjees.. lekker fout hebben ze gemaakt zeg! Hoe gaat het nu met je? @poohbeer.. ohh lotus is ook al zo leuk! gaaf kaartje. @psje.. en en en.. heeft het doorgezet? @chicken.. mini chicken is echt een schatje! En al zooo wijs koppie.. Tjee meid, wat een heftige bevalling! En dat ze heeft moeten wegmasseren. Lijkt me ook erg pijnlijk! @elmo.. sterkte meid! ohh je bent alweer thuis! Gelukkig!!! ohh die filmpjes! Geweldig! Dat het er zo uit 'spuit' zeg! @jose1710.. gefeliciteerd met Davey! Is de bevallign heftig geweest? Dat het uiteindelijk een ks werd? Fijn dat jullie nu weer thuis zijn! @doortje.. je zus is er nu waarschijnlijk! Fijn zeg! @riti.. Timo is ook echt geen fan van het aankleden. Hier dus ook alles snel. Heb wel een fototoestel boven liggen. Voor het geval hij dus zijn mooie ogen open heeft. @chiquita.. hoop dat je ook niet lang meer hoeft door te lopen. Je bent iig over de 37 weken! Das fijn! ohh spannend! je bent gestript.. Nou hoop dat het zijn werk doet! @manoe.. gefeliciteerd met jullie zoontje! Morris Gino! Stoere naam zeg! @saskia... hoe was het vandaag in het zh? @desiree.. vindt het echt naadje dat je zover overtijd loopt! 1 ding is zeker. Binnen nu en een week heb jij je beebje! Maar ja.. liever gewoon vandaag toch! @psje.. whoehoee.. zou het vandaag gana gebeuren! Spannend! ohhhh het gaat zeker gebeuren vandaag! WOW!! Succes meid! Je kan het! Oeh bijna 3 uur. Dan zou de vk weer bij je komen! Spannend hoor! @toontje.. jij heb ook nog een druk dagje vandaag! Doe je niet al te druk? @annemonique.. jeetje meid.. jij ook al 41 weken! Kan echt niet lang meer gaan duren! Hoe voel je je? @roeltje.. yes eindelijk je dekentje! Gewoon bij de hema gehaald? druk dagje! Doe je wel rustig? @gimena.. wat sneu voor je mams zeg! Ga jij maar lekker naar haar toe. Fijn dat je daar ook zou kunnen slapen! haha Hier is manlief ook kapot! @lotte.. nee he.! Dat kan er ook nog wel bij! een kapotte drukregelaar! Kan je niet van die warmte ventilatoren halen?
Hier... Vanmiddag heeft Jesse zijn 2e prik gehad. huilen. Tranen met tuiten..niet normaal! Maar goed, met een sticker en een kleurplaat was alles weer goed. Vannacht hebben we ff drama gehad. Timo bleef maar spugen.. denk dat er gewoon een boer dwars zat die er niet uitkwam. uiteindelijk tot 4 uur op geweest... maar goed.. misschien zometeen nog even bedje in...
@ desiree: Nee.. dat werkt bij mijn mannetje niet.. die is meestal wel makkelijk te verleiden, maar niet als het met reden is... dus nnu die weet dat dat helpt en ik ga verleiden zal hij er vanuit gaan dat het met reden is en dan helaas pindakaas... zei gister al tegen hem.. kan dan volgens mij met 4 vrouwen in de slaapkamer gaan wachten (bij wijze van spreken), dat helpt dan ook niet.. (was volgens hem een rand gevalletje) Balen dat je je zo rot voelt en slapen helemaal niet meer lukt! er zijn er meer over tijd, maar die hangen hier niet geloof ik... verder was tot nu toe alleen dees ver over de 41 weken heen.. @ lotte: wat vaag dat ze er niks mee doen joh! met je bloeddruk! @ psje: he bah wat een vervelende nacht! hoop dat het snel doorzet voor je! nog wat kunnen slapen?? oeh spannend!! jeetje heb wat gemist vanmorgen! jammer dat je geen buddy hebt... ben niet nieuwsgierig hoor oeh lees datie nog verder moest zakken.. spannend! @ doortje: hihi.. dus ook aan de calcium magnesium bruis?? helpt trouwens ook goed als je spieren niet willen ontspannen Leuk dat je zus er is!!! lekker je hormonen laten gieren en lekker janken he nu mag het helemaal, ze is bij je! @ annemonique: vervelend he, wachten? hoop dat je 3de strippoging wel slaagt! @ sjees: goed middeltje wat helpt: citrosan of die andere variant! pak ik altijd als ik me wat kwakkelig voel en helpt meestal erg snel! @ roeltje: balen van je slechte nacht! hopelijk vannacht beter en doe vandaag maar lekker rustig! @ gimena: sterkte met je mams! @ lotte: oh nee toch! echt?? hopelijk dat straks de cv het ineens toch weer doet... pff.. lijkt me niet fijn.. 3 huispakken over elkaar aan doen? en tja.. kwam kijken, maar uiteindelijk toch eerst ff wat dingetjes hier gedaan.. dus daarom nu net eigenlijk pas aant typen enzo.. @ sjees: we gaan pas over als iedereen bevallen is hoor! don't worry!! @ chiquita: hopelijk zet het door en blijft het niet bij darmkrampen..! @ xenas: he wat zielig dat timo bleef spugen! doe maar lekker rustig vandaag! @ hier: beetje kwakkelig geslapen.. om de 2 uur wakker en dan om het kwartier.. weer 2 uur.. weer kwartier.. en maar plassen en winderig! en vanf 4 ongeveer wakker geweest met afentoe indommelen.. heb idee dat de kleine nu voorbij mijn ribben wil groeien! doet zo;n pijn! en had last van buikpijn en rugpijn.. auw.. 's ochtends nog beetje kunnen slapen tot 9:30 (vanaf 7:30).. en toen aant ontbijt .. en toen kon ik eindelijk weer grote boodschap doen! jeuj! wel weer smeeuig maar ja, kan natuurlijk van de opschoon zijn.. alleen die aambeien vieren nu ineens weer hoogtij (of hoe dat ook heet..) bleh!!.. al paar keer gekoeld met koud washandje.. helpt wel. verder beetje gepuzzeld en soaps gekeken vanmorgen en ttijdens/na de pfaffs de vouwwas opgevouwen.. daarna was mannetje er weer en hebben we samen geluncht.. en daarna heeft hij gestofzuigt en gestreken en ik overal gestoft plus nog wat dingetjes naar de bergin.. hele huis is nu dus spik en span.. dus das fijn! verder nog ff met vriendinnetje gebeld! heb verder al hele dag beetje een vaag gevoel in onderbuik.. en vlak bij de lunch echt even een moment dat rug en buik echt ff auw deden en heb toen maar even over aanrecht gehangen... en toen wast weer weg.. verder regelmatig weer wat harde buiken die auw doen!!.. maar ja.. hoort erbij.. straks denk ik ff liggen (Als ik een houding kan vinden).. kleintje is vandaag weer minder actief, maar gelukkig hele nacht gevoeld en nu ook afentoe een voet... die is waarschijnlijk toch teveel in slaap gewiegd door het gepoetst en al die harde buiken of voorweeen of hoe we het ook noemen..
'Zwangere vrouw kan beter gezichten lezen' | nu.nl/wetenschap | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl En drukpunten YouTube - labor induction/shoulder and back points voor rug en schouder YouTube - Acupressure to Induce Labor op de enkels YouTube - Acupressure Points to Induce Labor/ Labor Induction: leg and foot points benen en voeten (10 minuten per drukpunt) YouTube - labor induction points on the hand: LI4 handen