Ooh ik verwaarloos jullie helemaal!! sorry!!! lekker met manlief naar de stad geweest, beetje rondkijken enzo.. hebben voetenzak voor de maxicosi gehaald *vergeten te halen haha* en de blije doos van prenatal ga zo het dekentje maar op het bedje leggen... misschien helpt het haha.. heb nog steeds niet alles bijgelezen ga zo languit op de bank liggen kerstkaarten schrijven en vanmiddag maar even op de bus doen Probeer vanavond wat actiever te zijn, maar aangezien het zulk mooi weer is nog, zijn we zoveel mogelijk weg van huis
@Collo: Tja, ben allang blij dat we nu een ketel hebben hoor, maar toch geeft het wel weer spanning dat ie t nu niet doet. Hopelijk kan het snel opgelost worden! Zit hier nu met pantoffels aan, een hemd, een truitje, een vest, een poncho en een sjaal om hahaha Kan je het voor je zien!? En dan nog een ijskoude neus he! @Hier blijven hangen: Ik ben ook van plan hier te blijven tot de laatste is bevallen hoor! Was bij de nov mama's ook zo zag ik en dat is denk ik wel heel fijn voor de laatste! @Chiquita: Spannend meid, ik heb goede hoop voor je! @Xenas: Hebben geen geld op dit moment...advocaat moest betaald worden...dus gaat niet...Maar mn moeder heeft gelukkig aangeboden de drukregelaar voor te schieten als we er eentje kunnen vinden. Vervelend dat Timo zo bleef spugen @Joyce: Volgens hun was het niet hoog..., maar ja voor mijn doen wel. En als ik dan van anderen hoor dat ze wel gecontrolleerd worden dan vind ik het wel een beetje vreemd. Zeker met die aanhoudende hoofdpijn...maar ja...einde is in zicht he Lekker hè die smeuige ontlasting! Echt irritant...lijkt dan wel of je een hele wc-rol nodig hebt om het nog een beetje schoon te krijgen hihi. @Kerstkaarten: Wij zouden het dit jaar overslaan, maar nou voel ik me er toch een beetje schuldig over dus denk ze toch maar te gaan halen van de week hihi. Heb nog 7 euro
jeuh! mijn zus vandaag gezien!!! En mijn lieve kleine nichtje van een half jaar! Wat een feestbeest, echt schaterlachen, zo lief! Lekker gekeuteld met mijn zus en ze komt vrijdag weer! (mijn ouders wonen in Haarlem en daar slaapt zij ook). Vanochtend was ze mee naar de vk. Daar weer helemaal goedgekeurd: nu weer afgevallen, bloeddruk ok, hartje super en buik helemaal gevuld met kind De vk zei al: nou meisje, kom er maar uit hoor. Je mama past bijna niet meer om je heen! We hebben afgesproken dat ze zondag op kraamvisite komt hahaha. Ik hoop het zo! Wat meer gelopen vandaag dan normaal en phoe dat voel ik wel hoor. Veel pijnlijke harde buiken, pijn in bekken en kramp in het schaamgebied. Herkenbaar? Hoe zou het met Psje zijn?
xena: nou hopelijk heb je vannachteen betere nacht.. joyce loop jij ook nog steeds.. nou hoop dat t snel begint veel poetsen is goed voor je huis en de weeen hahaha.. die filmpjes kloppen wel.. bij mn dochter met de bvalling drukpunten rond de enkels gebruikt omdat de weeenstorm heel heftig was.. en hielp echt.. maar uhm daarna wel 10 dagen met blauwe en zere enkels gelopen.. roeltje: heb je nu alles in huis??? wat zat er in de blije doos?? ik ben m vergeten te halen lotte: bij het kruidvat hadden ze 40 kerstkaarten voor 0.89 cent hier: nou heb in ieder geval 2 weeen gehad beter iets dan niets verder niks eigenlijk.. 1tje om 14.40 de andere om 16.50 dus wel ver uitelkaar marja wie weet als ik tot rust kom.. ik hoop nergens meer op... we zien t wel... anders volgende afspraak op 22 dec...
Hoi allemaal, Ik zie dat ik niet de enige ben die nog steeds lekker wachtende is! Hier een harde buik bij iedere stap die ik zet, het begint nu 's ochtends al. Maar voor de rest helemaal geen voortekenen of iets, ik wacht dus gewoon lekker af Eigenlijk moet ik er niet aan denken dat het nog 3 weken duurt, maarja, het kan allemaal! Degenen die overtijd lopen sterkte! Liefs
@chiquita: Bedankt voor de tip! Helaas geen kruidvat in de buurt! Zit hier 30 minuten rijden vandaan. Wel een etos, misschien hebben die ook goedkope kaarten. Hmm 2 weeen...hopelijk volgen er snel meer
@ Psje ik ben zo benieuwd hoe ver je nu bent! Heeft de vk je vliezen kunnen breken?? @ Meloen je bent ook alweer uitgerekend.. spannend he! @ Lotte ook al de 40 weken gehaald! Brr moet vast ijskoud zijn bij jou.. hier is het 's ochtends 15 graden en dan moet ik me ook al goed inpakken! *elektrisch kacheltje naar lotte toestuurt* @ Annemonique jee ik ben niet de enige die de 41 weken is gepasseerd.. hoop dat jouw kleine zich ook snel aandient dmv het strippen. Ben je het ook zo zat? @ Chiquita hopelijk helpt het strippen, nu mag ie komen en blijft ie zitten, de stouterd! @ Poohbeer nee heb nog geen datum helaas, maar die krijg ik morgen te horen. En dan houd ik hem ook nog geheim. @ Xenas zielig dat spugen.. heeft hij dat vaker? @ Joyce dus jouw mannetje is nu gewoon officieel niet verleidbaar?? Hopelijk doen de harde buiken wat bij je.. jij ook al zo'n rotnacht gehad balen zeg. En dan aambeien ook, auw. @ Gimena veel sterkte met je moeder.. altijd zo erg, kanker. Hier uiteraard nog niks veranderd, vandaag wel lekker weggeweest naar de Ikea voelde me echt een bezienswaardigheid.. nou ja dat kennen jullie wel.. vrouwen die glimlachen naar je buik, mannen die staren etc. Mensen die mailen, sms-en, hyven of de baby er al is. Frustrerend.. zo maar weer even verder met schoonmaken hier. Nesteldrang blijft he
@Desiree: update: nu 11 graden Aaaaaaah lekker dank je hihi *Lotte zit tegen het kacheltje aangeplakt en kweekt winterhandjes* Wel komisch hè hoe iedereen je aan kan staren dan!? Net of ze nog nooit een zwanger iemand hebben gezien haha. En dan denken ze nog dat t niet opvalt ook waarschijnlijk. @All: Whaaaaaaa belt net mn schoonvader: 'en heb je al tekenen dat er wat gaat gebeuren?'. 'neeeeheeeeeee'. Grrr, wat hebben mensen toch met de uitgerekende datum haha
Hallo allemaal, Vandaag niet zo;n goede dag, beetje hangerig en niks gedaan. Kwam er bovendien achter dat ik striae op mijn buik heb bah..... Lotte ik hoop dat je t je huisje nog wel warm kan krijgen lijkt me voor de beeb ook lekkerder. Psje hoop dat jullie inmiddels pappa en mamma zijn geworden. doortje wat leuk dat je zus mee kon en ja steken heel herkenbaar!!!
@ roeltje: geeft niks meid! @ lotte: ja echt wel! pfff... en spannend joh! die weeen! @ desiree: nou niet verleidbaar weet ik niet.. maar niet voor het echte werk en das nou net wel ff nodig.. @ doortje: ja zeker herkenbaar! heb nu soms als ik dan in bed lig daarna dan doet het gewoon pijn als ik mijn benen wil sluiten ofzo.. snap je?dus als ik 1 van de 2 benen naar de ander toe doe.. en psje: vraag ik me ook af maar hebben we geen buddy van.. afwachten dus.. @ chiquita: ja hoor.. nog steeds @ lotte: jep.. iedereen bemoeit zich er lekker mee he... ach joh: 1 ding is zeker ergens de komende 2 weken ga je bevallen.. is nu stevast mijn antwoord .. dat alle signalen daarop wijzen hehe
Hey meiden!! Bedankt voor alle lieve felicitaties, met morris gaat het onwijs goed, hij ligt nu lekker op me buik te slapen. Hij heeft last van krampjes, zo zielig.. De borstvoeding loopt echt heel goed/ Dus daar ben ik wel erg blij mee. Ik lees dat het bij heel veel meiden rommelt!!! Zet hem op he!! Allemaal nog voor de kerst! kom snel weer kijken hier!!
Desiree: gelukkig nog iemand die 41 weken is Maar jij wordt dus deze week ingeleid? Vk heeft vanmiddag weer geprobeerd te strippen, maar lukte nog niet echt. Heb nog steeds maar een krappe 1 cm ontsluiting. Donderdag heb ik een afspraak bij de gyn. Ben benieuwd tot wanneer ze me laten lopen.
collo, das lief van je! chiquita, spannend ook voor jou,hopelijk dat het strippen nu wat in gang zal zetten doortje, super dat alles goed was bij vk en je zo'n leuke dag hebt gehad! lotte,wat erg dat het zo koud is bij jou, hopelijk is het snel te fixen,want dat kan je nu helemaal niet erbij hebben.
Hey, Spannend psje!! Lotte wat koud!!! ik heb medelijden met je. Pijn in schaamstreek, ja auw!!! bij elke stap en beweging. Xenas wat zielig van Timo Chiquita, even je ventje verleiden??? voor het laatste zetje. Morgen om 11.30 naar de verloskundige, daarna kom ik hier wel even melden of ze hebben kunnen ztrippen ( zal wel niet)
annemonique, jeetje 41+2 dat is al een tijd! ik heb in ieder geval wel de zekerheid dat ik niet langer dan 41 weken hoef.. dankzij mn gyn.. nou hoop dat t snel begint... lotte: jeetje das koud.. zou de kachel knuffelen denk ik... elmo: nou hoop dat je ontsluiting hebt... dan kunne ze strippen hoop dat t bij jou wel werkt.. hier niet echt maarja lees ook were veel verhalen dat t pas na 12 uur begint te werken dus wie weet blijf maar een beetje hoop houden... hier wel wat harde buikenb als ik rustog op de bank lig... dus misschien vanavond in bed meer succes.. man is nu werken.. en asl er echt nisk gebeurt dan moet mn man maar weer proberen te helpen ja moet topch iets he
Elmo Ben eigenlijk wel benieuwd naar je buik. Is hij weer zo groot als ie bij de vorige was? Hoop dat het strippen in ieder geval aanslaat morgen. Hier net lekker met mijn man en Amy onder de douche geweest. Wat voelt dat toch heerlijk zo'n naakt babylijfje op je huid. Dan komen er echt oermoedergevoelens bij me boven . Had gehoopt dat ze lekker zou slapen, maar volgens mij is ze nu pas echt wakker...oh jee...
@ elmo: beetje vertrouwen meis!! komt vast goed morgen! @collo: je maakt me zo wel jaloers hoor!! ik wil ook!!!!!!!! Slaap lekker dames!
Goedemorgen allemaal, Heb vannacht al drie keer online gekeken maar geen baby nieuws hahahah. Kon trouwens ook niet slapen en verveelde me dood, maar wilde de vriend ook niet wakker houden dus stiekem online op de telefoon..... Inmiddels heb ikal een ontbijtje voor hem gemaakt en is hij net een half uurtje weg. Heb ik zelf gegeten en zit de eerste was er al in. Heb de vaatwasser leeg en de keuken en kamer netjes (nu nog schoon) Gisteren een hele minne dag gehad. Weet ook niet zo waarom. Ik ben zo benieuwd hoe het met psje is..... @Elmo Ik hoop dat ze je kunnen strippen vandaag en dat het dan ook nog wat doet. @collo ooooowwww samen douchen wat leuk!!! Dat is pas genieten. @annemonique en desiree beide 41 weken jeetje hoop dat het strippen en het inleiden goed gaan deze week. Lijkt me erg onwerkelijk te weten dat je dan bijvoorbeeld aan het einde van de week je kindje mag vasthouden. @joyce ga jij nog wat leuks doen vandaag??? Bij slaat soms de verveling toe..... Nou hoop snel weer iemand te spreken op het forum
goedemorgen! collo: fijn is dat he.. ge niet er lekker van meid! hier: nou dat strippen heeft niet gewerkt hoor.. is niks gebeurt.. nouja op naar de 22ste volgende afspraak darvoor zal hij ook wel niet komen.. klein eigenwijsje nu al!.. dadleijk ook lekker een stukje lopen...