December 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door fempje, 22 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. patrien

patrien Niet meer actief

goedemorgen,
    had vannacht een stuk geschreven maar de computer liep vast. had geen puf meer om opnieuw te schrijven.
    lekker, er wordt sneeuw voorspeld voor vandaag en morgen. zo gezellig.
    elmo: succes vandaag en hopen dat het strippen helpt
    chiquita: jammer dat het strippen niet geholpen heeft
    Collo: lekker he samen douche
    verder weet ik niet meer zoveel.

prettige dag en 'k kom vandaag nog wel een keer langswippen.

2. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    goeiemorgen!

Sneeuw vandaag??!! Leuk!!
    Hier vreselijk geslapen en dat lag niet aan mij;) Mijn man is strontverkouden en lag de hele tijd te snurken...Plus dat hij de hele tijd tegen mij aan wilde liggen en ik had het bloedheet! Nouja, hij ligt er nu nog in (je weet hoe mannen zijn he, als ze ziek zijn :)).
    @collo: aaaah samen onder de douche! Ik ben ook jaloers! Wat lijkt me dat geweldig!
    @elmo: succes bij de vk! Hopelijk gaat het wat doen!
    @chiquita: wat een eigenwijs is jouw beeb! Eerst er bijna uitkomen, terwijl het nog te vroeg is. En dan nu lekker blijven zitten...Dat belooft wat voor de toekomst hahaha
    @zwangerworden: voel je je vandaag weer ok? Zo te lezen is je nesteldrang weer in volle paraatheid :)
    @Toontje: ook weer wakker geweest vannacht? Ik zeg middagslaapje!

3. Sjees

Sjees Niet meer actief

zwangerworden, wow wat actief,ik wou dat ik wat van die energie kon lenen maar heb hier echt werkelijk nergens puf voor

doortje, vervelend he dat gesnurk, hier is man ook erg verkouden en had precies hetzelfde ritueel terwijl ik het ook al zo heet heb snachts

sneeuw, leuk vind het altijd zo gezellig

hier, vanacht toch lekker 5 uurtjes geslapen dus dat gaat alweer de goede kant op,maar werd vanmorgen wel weer wakker met een schimmelinfectie,grrrrrrrrr,tja zat er aan te komen met die AB kuur.

4. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Goedemorgen!!

Oh wat heb ik jullie verwaarloosd zeg!!!
    maar gister wel een lekker dagje samen met mannetje gehad:)
    manlief is de deur uit, scooter wegbrengen van zn broertje, daarna bij mijn ouders bezig met de boot dus voorlopig is ie er niet weer.. zal zo even ontbijtje maken, kamer opruimen *manlief heeft er gister een behoorlijke zooi van gemaakt* dan met een bak thee op ZP:) schade inhalen haha..
    vanmiddag alleen nog naar de bieb en een koffer brengen naar zn oom en tante.. verder helemaal niks vandaag.. misschien even een filmpje halen:)

5. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    @ jeetje.. wat een rustige nacht zeg! gewoon niemand hier!

@ zwangerworden: hier was ik ook wakker van 2:40 tot 6 of iig niet bewust geslapen.. maar gewoon maar blijven liggen.. uiteindelijk rond 9 opgestaan..
    vriend is nu vanalles aant opschonen op pc enzo.. (fototoestel leeghalen)
    ik ga straks appelbollen maken... anders was het denk ik albumpje maken, puzzels maken, lezen, post wegbrengen geworden.. nu dalijk eerst ff douchen en dan via de brievenbus naar de supermarkt.
    wel lief, mijn mannetje komt met allemaal dingetjes die ik ms wel kan doen omdatie bang is dat ik me anders verveel.. ;)

@ chiquita: he das balen!!! op naar de 22ste!

@ doortje: ja het schijnt in sommige delen te gaan sneeuwen.. ben benieuwd.. ;)
    en idd: iedereen aan de middagdut vandaag! hihi
    ff over de aambeien! heb er 1 die nl nogal irri doet.. maar wat wel erg goed helpt is er afentoe een koud washandje tegenaan.. en dan niet ff, maar paar minuutjes... werkt echt goed!
    ze gaan niet weg, maar toch..

@ sjees: jeetje.. zit je niet mee he!! hopelijk is de infectie snel weg..

6. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    pfff ik heb gewoon de tijd niet om alles door te lezen :(
    2 piepjonge kids is echt geweldig leuk, maar veel werk!
    Heb amper tijd voor mezelf nu, want zodra ze beide eindelijk slapen ben ik ook toe aan een tukkie.

Wel zit er nog 1 heel groot voordeel aan, ik schiet niet meer de snoep/koelkast in zodra ik ff niks te doen heb waardoor ik nog maar 1,5 kg hoef af te vallen om op mn oude gewicht te komen ;)

Nog geen beeb nieuws hier? Wel 2 al over de 41 weken zie ik, spannend hoor!! :D

7. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    @Lotte: Gefeiciteerd met je 40 weken, nou kan het echt niet zo lang meer duren!

@Gimena: Veel sterkte met je moeder!

@Annemonique: Hoe is het strippen gegaan, voel je al wat? Ik hoop dat het wat op gang brengt voor je!

@Chiquita: spannend, ik hoop dat het strippen geholpen heeft!

@Xenas: Wat zielig he als ze iets dwars zit en je kan niets doen, gelukkig is het er nu uit.

@Annemonique: Jammer dat het weer niet echt lukte met strippen zeg, dan maar hopen dat de kleine uit zichzelf snel komt ;)

@Chiquita: Jammer bij jou dus ook geen resultaat :(

Hier: Nou de controle in het ziekenhuis stelde dus idd niets voor, ze ziet er goed uit en van het armpje kunnen ze met de spalk erom niet veel zeggen..
    Wat een verassing pfff..
    Maargoed nu hebben we over 3 weken gewoon weer een nieuwe afspraak met de kinderarts en fysiotherapeut, dan zal het vast wel wat meer nut hebben.
    Was gister alleen zo moe, ook doordat ik nogal wat in huis heb gedaan, dat ik hier niet meer gereageerd heb..
    Vandaag weer naar het ziekenuis, maar deze keer voor een foto van Lana haar armpje en daarna naar de gipskamer.
    Tenminste een afspraak waar ik het nut wel van in zie..
    Nu maar hopen dat de foto goed is en de spalk eraf mag.

8. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    @sjees: hahah grappig dat onze mannen dezelfde nacht hebben doorgemaakt ( en wij dus ok :)). Maar rot van je schimmelinfectie!
    @joyce: thanks voor de tip, ik word er echt gek van dat ze niet weggaan. Geen last van, maar toch!
    @roeltje: goeiemorgen!

9. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    @saskia: succes in het ziekenhuis!!

10. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    ojaaaaa, joyce: jij vond de 16de toch ook een mooie datum om te bevallen? Dan mogen onze beebs wel opschieten hahaha!

11. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    @ doortje: hier willen ze ook niet weg.. zoooo irri.. en heb er dus een die verveelt.. de rest valt mee.. maar met die kou en dan de curanol is het te doen..

@ saskia: succes met maken van de foto.. hoop dat de spalk er snel vanaf mag!

12. chiquita1

chiquita1 Fanatiek lid

27 jun 2009
    1.663
    0
    0
    NULL
    NULL
    sakia: wel zielig zon kleintje met gips.. maar gelukkig merkt ze er niet veel van denk ik of wel.. nouja hopelijk komt t snel allemaal goed

roeltje: nou een fijn dagje met je mannetje is toch ook lekker

dretjuh: nog maar 1.5 kg das gode zeg!!!!

nou geen baby nieuws meer lees ik

ik heb echt alles gedaan nu wat ik kon.. even met mn man geknuffeld ;) schijnt te helpen zeggen zeg... en 3 km gelopen vanmorgen.. nou als dat allemaal niet werkt dan weet ik het ook niet meer ... kan nu bijna geen stap meer verzetten maarja moet toch iets proberen..

ohja ik heb telkens het idee dat ik de 17e ( morgen) wat heb.. dat er iets is die dag maar er is gewoon helemala niks geen verjaardag, afspraak of wat dan ook.. zou dat dan een voorgevoel zijn...... hoop t stiekem wel

13. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Zo, alles even teruggelezen.. jeetje wat een klus zeg.. zal proberen vandaag wat beter bij te houden haha..
    zag net de filmpjes over de drukpunten.. voor de gein even geprobeerd (ben te nuchter voor zulke dingen) op mn handen, pff, beeb word ineens druk, harde buikenstorm.. ben maar gestopt, aangezien manlief redelijk ver weg zit vandaag haha.. vanavond maar even proberen of het lukt..
    op mn voeten kan/mag helaas niet i.v.m. te slechte voeten:( bij mn buurvrouw heeft het namelijk geholpen op de voeten maarja, zit er voor mij niet in helaas..

ga even wat in huis doen en dan ben ik zo terug:)

14. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    Wie had er ook weer de fotos van het uitje???

15. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    @ roeltje: huh? slechte voeten??
    heb ze ook geprobeerd, maar geen effect.. ach ja.. geduld zeggen ze ;) pfff .....

16. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    ik! een paar staan in mijn album

17. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    @joyce: staan in mn album..
    @slechte voeten: ongelukje gehad met turnen toen ik 11 was, beide enkelbanden ingescheurd:(
    nu werken ze niet meer.. zodra er teveel druk op mn voeten komt worden ze dik en blauw.. durf het niet aan..

18. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Goedemorgen dames.

*Klaagzang*

Gisteren was de temp. uiteindelijk tot 10 graden gedaald en toen kwam mannetje thuis. Hij had gelukkig een nieuwe drukregelaar bij zich (maar 10 euro gelukkig!). Daarna deed de ketel het eventjes en toen viel ie weer uit. Dus toen ging hij de fles maar vullen om te kijken of ie leeg was. Eigenlijk kon dat bijna niet dacht ik, want we hadden er pas 1 nacht en 1 dag op gestookt. Blijkbaar zat er toch nog maar 8 (van de 28) liter in en dat kon ie niet meer verbruiken door de kou. Maar ja, nu doet ie het weer. Maar nou moet hij dus even elke dag dat giga ding verslepen en vullen. Hopelijk wordt het dus een korte winter! Heb nu in ieder geval het oliekacheltje van boven beneden staan (kon ik zelf niet tillen), dus ik heb in nood altijd die nog:)

Helaas ook niet zo lekker geslapen, alles begint steeds meer pijn te doen. Kan bijna niet meer draaien door de pijn. Ga zo even lekker douchen.

*Einde klaagzang*

Jeeeeeeeej overtijd:p Ahum;)

@Joyce:

Haha, goed antwoord. Ga ik volgende keer ook zeggen. 'Ja, ik heb zeker wel tekenen! Binnen 2 weken moet ie er toch wel zijn'. :p

@Manoe:

Fijn dat de bv ook zo goed loopt! Lekker genieten van je kleine boef.

@Annemonique:

Ben ook wel benieuwd hoe lang ze je gaan lopen als strippen nog niet gelukt is nu. Gelukkig mag je donderdag al naar de gyn, maar ja hopelijk doen ze dan ook meteen wat!

@Chiquita:

Haha, je zou de kachel knuffelen....heeft weinig zin als dat juist hetgene is wat het niet deed gisteren;). Die was dus ook steenkoud hihi.

@Zwangerworden:

Wilde vannacht ook komen, maar kwam precies om dezelfde rede als jij niet. Anders bang dat vriendlief wakker zou worden. Al weet ik eigenlijk wel dat hij overal doorheen slaapt haha.

Gelukkig gaat het vandaag weer wat beter met je!

@Chiquita:

Oeh, wel spannend de 22e! Zo dichtbij kerst!

@Saskia:

Hopelijk is alles goed met Lana dr armpje! Zal voor jullie duimen!

@Roeltje:

haaaaaaaai.

Ow dan ga ik toch even terug bladeren naar de filmpjes. Ben er ook te nuchter voor, maar als jij er een drukke beeb van krijgt dan ben ik toch wel nieuwsgierig hihi.

@All:

Zo even lekker douchen en proberen vandaag voor 15:00 te ontbijten:p

19. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    @Lotte: deze keer zondig ik met je mee qua ontbijt:D heb ook net mn ontbijt pas achter de kiezen.. had netjes mn drankje en tabletjes genomen, en was tijd vergeten haha.. na 1.5 uur pas gegeten haha..

Tja, drukke beeb is nu weer rustig.. kriebelt wel onderin mn buik als ik er mee bezig ben dus het staat zoieso in verbinding met elkaar, had alleen nooit gedacht dat het echt zou werken en deed het meer af als toeval haha.. maarja.. dit is wel errug toevallig haha

Fijn dat het weer wat warmer word.. wij moesten vorig jaar februari een nieuwe Ketel hebben, oude was jaren geleden verkeerd aangesloten en helemaal doorgesleten.. we vroegen wat het zou kosten.. zegt die man:" Oh, MAAR 1600,-"
    Dacht dat ik omviel haha..

20. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    @Roeltje:

Welke drukpunten heb je geprobeerd zei je? Kweenie meer hihi. Ga ik straks ook proberen hihi.

Ik heb net gedouched, eten moet ik nog doen. Geen zin om de kou in te gaan naar de keuken toe:). Eergisteren pas om 14:45 ontbeten en gisteren om 12:45, dus als ik nu snel ga dan zit er nog vooruitgang in hihi. Wil trouwens sowieso eerst de afwas wegwerken, dat kon gisteren niet, want hadden dus alleen ijswater:$

Tot zo

Deel Deze Pagina