December 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door fempje, 22 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    @Lotte: Heb de drukpunten op mn handen gedaan *tussen duim en wijsvinger zeg maar*.. bij je voeten schijnt echt te kunnen werken maarja dat gaat hier helaas niet:( succes met de afwas! zal ook met mn luie donder van de bank komen en verder opruimen.. eerst maar een wasje erin doen denk ik:(

2. mroos

mroos Niet meer actief

Hoi allemaal!

Even een egoberichtje.
    Net een bezoekje gehad bij de vk.
    Ik zit er echt doorheen vanwege huiduitslag en allergieen.
    Ik ben van 4 zware medicijnen voor de zwangerschap naar 2 lichte gegaan en ook zalf mag ik amper meer gebruiken.
    De huiduitslag wordt steeds erger en ik kan nergens meer naartoe omdat ik meteen last krijg van de stof etc.
    Mijn bloeddruk was ook 140/80.
    Ze heeft me naar een gyneacoloog gestuurd omdat ze zei dat bevallen waarschijnlijk het enige is wat echt helpt en ze wil dat ik met de gyneacoloog de opties doorneem. Ik heb vanmiddag om half 4 een afspraak!
    Ik ben erg benieuwd en ben blij dat de vk zo reageerde, want ik zit er ook echt doorheen!
    Met de baby was gelukkig alles goed:).
    Ik hou jullie op de hoogte!

@Chiquita, wat jammer dat het strippen niet geholpen heeft. Maar als je voorgevoel klopt ga jij misschien morgen wel bevallen;)

@derest, ik heb alles gelezen maar teveel om te reageren hihi. In ieder geval sterkte voor de mensen die overtijd lopen, dat lijkt me echt helemaal niet leuk!

3. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    hallo!

Geen nieuwe beebjes? Ja, bij PSje zal er vast wel een hummel geboren zijn, maarja, geen buddy, dus dat wachten we nog maar even af!
    Sorry dat ik jullie ook ff verwaarloos, maar Maud vraagt ff om aandacht! Vanmiddag komt de wijkverpleegkundige en ik heb een hele lijst met vragen, haha! Ben benieuwd! Nu snel de deur uit, boodschappen doen!
    Tot straks!!!

Doei!!

owja, weet iemand hoe het kan dat Lotte mijn word-document niet kan openen? Als ik het verstuur staat er: bevallingsverhaal.docx Kan het zijn dat Lotte een oudere versie heeft van word ofzo???

4. mroos

mroos Niet meer actief

@suuskebab, jij hebt waarschijnlijk een nieuwere versie van word en die kan inderdaad niet geopend worden door een oudere versie!

5. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    @Mroos: balen zeg dat je er zo'n last van hebt.. hou je ons op de hoogte van wat de gyn vanmiddag zegt?

@Suuskebab: kan zijn dat jij bijv. Windows Vista hebt en Lotte Windows XP, afhankelijk van de installaties op de computer van jullie kan het zijn dat ze het niet kan openen.. andersom trouwens ook hoor, als jij XP hebt en Lotte Vista lukt het vaak ook niet

6. Poohbeer

Poohbeer Fanatiek lid

26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
  7. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Goedemorgen dames...
    Hier nog niet zo'n beste ochtend. Knallende koppijn *zoekt met haar ogen dicht naar paracetamol* en drie katten die vannacht de kerstboom te grazen hebben genomen. Tuig is het!
    Zometeen maar even de stofzuiger grijpen...

8. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    @ suus: jep jij hebt ws office 2009 ofzo.. dus als je hem opslaat als word 97 ofzoiets bestand dus als een .doc moet het lukken!
    En het is je vergeven hoor! veel succes met de verpleegkundige en boodschappen doen!

@ lotte: fijn dat het is geregeld met de verwarming!! joepie!

@ mroos: succesvanmiddag!! hopelijk snel je beebje!

@roeltje: heb ook die op voeten geprobeerd en ook op handen en dan afgewisseld, maar helaas.. op harde buiken na verder niks.. of iig geen beebje..

@ cv: de mijne kostte toen 2000 eurie..... had er gelukkig voor gespaard! en heb ff onderhandeld zodat ik er zo'n ding bij kreeg voor de woonkamer die je kunt programmeren :) echt wel handig.. maar ja.. da was in mijn huis.. hier hebben we een draaischijf.. haha... en dan vergeten we dus regelmatig om de verwarming uit te zetten.......

9. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    @joyce: hier kosttie ie eigenlijk ook 2200 haha, maar ging via via dus kregen korting:D moesten ook een nieuwe haha, had 2 dagen geen verwarming, warm water enzo.. echt kut joh haha..

@Collo: aha, dieren en kerstbomen.......onze honden hangen er ook regelmatig in.. lang leve de plastic ballen haha.. Oei, minder van de hoofdpijn.. paracetamol gevonden?

10. Sjees

Sjees Niet meer actief

mroos,jeetje meid wat vervelend,snap dat je er doorheen zit,hopelijk heb je straks een goed gesprek bij de gyn vanmiddag,sterkte

drukpunten,kan iemand mij die links doorgeven,ben wel benieuwd..

collo, ach arme kerstboom,hangt er nog wat in en heeft ie nog naalden?Of is ie echt heel zielig nu.....

joyce,wij hadden hier zo'n digitale,maar ik kan er niet mee overweg,dus nu ook een draaischijf,in het begin vergat ik m ook wel eens maar nu gaat t eigenlijk prima

Ik ben echt benieuwd hoe het met PSje is gegaan,die zal haar kleintje nu wel in de armen hebben denk ik.....

Ik heb denk ik toch ook wat van die energie van zwangerworden gekregen:D, ben al met de was bezig geweest,badkamer gesopt,ben nu in de kastenkamer aan het opruimen en soppen,dus t gaat best goed...

11. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    ******************Buddynieuws Meloen*****************
    Vanmorgen is onze zoon Matthijs geboren. Helaas een spoedspoedkeizersnede maar alles is goed gekomen. Mag waarschijnlijk zaterdag naar huis dus dan laat ik zsm wat horen.
    ****************Einde buddynieuws*********************

Meloen en meloenman: GEFELICITEERD met jullie Matthijs!! Jammer van de keizersnede maar gelukkig is alles verder goed!

12. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    @sjees: pff je hebt er al aardig wat op zitten zeg! mijn nesteldrang is op haha...

13. Sjees

Sjees Niet meer actief

Roeltje,ja hij gaat wel lekker,maar eigenlijk wil ik nog veeeeeeeeeeeeel meer doen:D

Meloen gefeliciteerd met jullie zoon matthijs!!!!

14. moontjemoon

moontjemoon Niet meer actief

Meloen, Hartelijk gefeliciteerd met jullie zoontje en broertje!

15. moontjemoon

moontjemoon Niet meer actief

De jongens zijn met een inhaalslag begonnen!!

16. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Zo, zit nu aan mn ontbijtje...mjammie:). Gelukkig kon ik de afwas weer doen met redelijk warm water! Zometeen even twee vuilniszakken wegbrengen en briefje voor advocaatje op de post doen. Wilde eigenlijk naar de brievenbus lopen (10min), maar ik moet ook nog brood halen en de supermarkt is niet zo dichtbij, dus ga toch maar met de auto dan denk ik. Beweeg eigenlijk echt veel te weinig...foeiiiiiiiii...Nog meer die te weinig bewegen!?

Kwam melden dat Matthijs is geboren, maar Roeltje is sneller:D

Gefeliciteerd Meloen!!!!!!!!!!!!!!

@Joyce:

Het is helaas nog niet helemaal geregeld met de verwarming, maar hij doet het nu in ieder geval 1 dag haha. Moeten even bedenken hoe we het op kunnen lossen dat het laatste deel er niet uit komt. En zo snel mogelijk een tweede fles erbij hebben! Heb m nu op 15 graden staan, misschien houdt ie t dan langer vol. Maar als kleintje er is moet ie natuurlijk wel ietsje warmer!

17. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    whaha was toevallig op ZP aan het neuzen haha..
    beweeg ook niet zoveel hoor, behalve dan lopen in de stad, maar pak ook liever de auto.. ga vanmiddag wel op de fiets naar de bieb en winkel dus maak het alweer een klein beetje goed haha..

18. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    ************klagerdeklaag************************
    Grr, nu het zoveelste smsje al met de vraag of de beeb er al uit is.. alsof ze geen telefoontje krijgen als het zover is:( huum zakt aardig richting het nulpunt.. gisteravond heeft mn man de telefoon steeds opgepakt en gezegd dat ik niet thuis was en mobiel niet bij me had:) zat gewoon naast m maarja.. word er nu wel een beetje kneiter van..
    **************einde klaagzang:)*******************

19. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Ehm...ik weet niet waar mn fietssleutels zijn...:). Anders zou ik ook meer op de fiets doen hihi. Door al dat heen en weer verhuizen van spullen weet ik niks meer te vinden.

20. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    @Roeltje:

Hier is dat gezeik nu ook begonnen. Gisteren gebeld door schoonvader of ik al tekeken had dat het ging beginnen, daarna een sms van een vriendin of ik al weeen had...

Ehhh, als ik weeen heb ga ik echt niet smsen hoor!! Irritant he!?

Deel Deze Pagina