December 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door fempje, 22 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ntombi

Ntombi Actief lid

8 jun 2007
    426
    0
    0
    thuisblijf mama
    Nijkerk
    Ik voel me ook prima.
    Bij mijn dochtertje had ik ook nergens last van. Hoop dat het deze zwangerschap ook zo zal zijn.

Ik bel de verloskundige denk ik pas eind van de week. Dan ben ik 6 weekjes zwanger. Voordat je 8 weken bent maken ze toch geen afspraak.

2. berenbotje

berenbotje Fanatiek lid

6 mei 2008
    1.308
    0
    0
    Brabant
    Hey dames,

Ik heb even een opzetje gemaakt voor een website, waar al onze weetjes en afspraken in kunnen worden gezet.

http://www.everyoneweb.com/december2009/

Kijk even wat jullie ervan vinden. Laat het me maar even weten. Als jullie het iets vinden, werk ik hem verder uit!

liefs,
    berenbotje

3. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    December 2009 mama's

Keetje - uitgerekende datum 1 dec - 2de kindje
    Gien - uitgerekende datum 1 dec - 1e kindje
    Missflower - uitgerekende datum 3 dec - 2de kindje
    Mili - uitgerekende datum 3 dec - 2de kindje
    chan77 - uitgerekende datum 3 dec - 2de kindje
    SylviaM - uitgerekende datum 4 dec - 1e kindje
    Ntombi - uitgerekende datum 4 dec - 2de kindje
    xenas81 - uitgerekende datum 6 dec - 2e kindje
    dejide- uitgerekende datum 6 dec - 3e kindje
    Suuskebab - uitgerekende datum 6 dec - 1e kindje
    Daphne1984 - uitgerekende datum 6 dec - 1e kindje
    Dees85 - uitgerekende datum 8 dec - 1e kindje
    Lexy - uitgerekede datum 9 dec - 1e kindje
    berenbotje - uitgerekende datum 10 dec - 2de kindje

4. Ja dat voel ik precies hetzelfde haha! Alsof ik ongesteld moet worden, maar dan anders :)
    Hoe is je zwangerschap gegaan?

@all.. gaan jullie meedoen met MvM (Moeders voor Moeders?)

5. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Ik was wel van plan me idd aan te melden voor MvM, ga nu alleen nog even inlezen hoe en wat het allemaal inhoudt. (tijdje terug al gedaan maar ben het alweer kwijt)

6. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Hahahah gaaf shirt! Ik heb zonet de VK gebeld, maar t kon alleen tussen 9 en 12 een afspraak maken. Pfffff haha dan woensdag maar doen. Morgen ben ik ook weer aan t werk dus dat gaat niet.
    Heb me wel zonet aangemeld voor moeders voor moeders :D

7. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Aaah dat wilden wij ook zooo graag maar ja...BV heeft bij mij erg goed gewerkt als AC hahahah.
    Ach ja zou wel heftig zijn maar alles heeft voor en nadelen denk ik :D

8. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Yep heb vorige keer ook meegedaan en heb me net weer aangemeld! :D

9. dejide

dejide Lid

3 mrt 2009
    93
    0
    0
    Goede middag allemama's

Was vanmorgen voor het eerst een beetje misselijk, maar gelukkig niet zo erg dat ik moest over geven. Verder heb ik het gevoel dat mijn borsten binnekort gaan exploderen! ;)
    Maar dat is het gelukkig tot nu toe, en eigenlijk vind ik stiekem dat alle pijn nu wel fijn is.

Ik weet niet of ik mee ga doen aan moeders voor moeders. Heb het vorige keren wel gedaan, maar vindt dat wel heel lastig met mijn werk enzo.

Liefs

10. Ik ga denk ik ook meedoen!
    Vorige keer ook meegedaan, alleen toen woonden we in een flat en konden we de flessen beneden zetten! Nu denk ik dat ze het weer thuis komen halen! Anders moet je het naar een plek brengen dacht ik!

11. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Klopt bij ons is geen ophaalservice. Dus ik moet het naar een depot brengen. Dat doe ik dus ook maar weer haha vind het een te goed doel om het daarom alleen te laten! :D

12. lexy4

lexy4 Fanatiek lid

17 jun 2008
    1.107
    0
    0
    Heey meiden,

Het opzetje van de site vind ik prima hoor! Heb alleen wel even een ander ideetje voor de lijst... weet niet of jullie het ook handiger vinden... Ik vind het namelijk handiger en duidelijker als eerst de datum genoemd wordt, dan de persoon en dan het hoeveelste kindje. Bij mij wordt het dan:
    9-12-09 : lexy - 1e kindje

Weet niet wat jullie daar van vinden? Als jullie het er niet mee eens zijn is die andere ook oke hoor, haha.

Vandaag hebben we het aan mijn zus, schoonmoeder en schoonvader verteld! Eerst kwam de vraag of het gepland was en vervolgens mega blij! Mijn schoonvader kwam al aanzetten dat wij een cadeau van 600 euro mogen uitkiezen of een nieuwe kinderwagen. Moeten dus maar even goed nadenken wat we willen.
    Vanavond gaan we langs mijn andere zus en moeder. Ben zo benieuwd hoe die reageren!

Voor de meiden die er nieuw bijgekomen zijn: Ook van harte gefeliciteerd en geniet er lekker van!

13. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Leuk zeg! Toffe reacties dus! Ja datum eerst kan ook..maakt mij niet veel uit hoor ;)

14. Ntombi

Ntombi Actief lid

8 jun 2007
    426
    0
    0
    thuisblijf mama
    Nijkerk
    @berendbortje, ik vind het opzetje van de site ook prima hoor. Erg leuk idee om het zo te doen.

@lexy4, wat betreft de lijst. Dat lijkt mij ook overzichtelijker.
    Misschien is het ook nog leuk om erbij te zetten jongetje/meisje. Als diegene die het willen weten het dan weten en hier willen vertellen kan 1 van de 2 overblijven zeg maar. Weet niet of dat een leuk idee is?

15. Ntombi

Ntombi Actief lid

8 jun 2007
    426
    0
    0
    thuisblijf mama
    Nijkerk
    Wij gaan het pas vertellen na de echo. Hebben voor dat ik zwanger was van Abigaël ook 2 keer een mk gehad. Kan nu dus nog niet echt geloven dat het in 1 keer raak is.

16. Daphne1984

Daphne1984 Actief lid

1 jul 2008
    446
    0
    0
    Nijmegen
    Alle nieuwe ladies: gefeliciteerd!

17. Daphne1984

Daphne1984 Actief lid

1 jul 2008
    446
    0
    0
    Nijmegen
    Vind het ook overzichtelijker met de datum eerst.. En het opzetje voor de website is wat mij betreft prima!

Ik ben bekaf zeg.. En moet nog koken.. Daarna lekker in bad en naar bed..

18. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Ja hoor kan best hadden we bij de maartmamas ook. en als je t niet wist stond er surprise bij en als je t wel wist en niet wilde zeggen dan stond er mama weet het ofzo iets hahah :)

19. Daphne1984

Daphne1984 Actief lid

1 jul 2008
    446
    0
    0
    Nijmegen
    Dat lijkt me wel een goed plan! Da´s leuk... :)

20. Hoi allemaal mag ik me bij jullie melden. Ik ben 10 december uitgerekend! Na anderhalf jaar zwanger.

Jullie allemaal gefeliciteerd en geniet er ook van, of zijn jullie ook zo ongeduldig voor de 1e echo hihi.

Groetjes Desiree

Deel Deze Pagina