December 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door fempje, 22 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    @ sms mams: ja lief he :)

@ de appelbollen zijn heerlijk!

@ doortje: joepie!! das echt fijn ja! moet allemaal al zolang duren voor je uberhaupt wat hoort...

@ saskia: jeuj! getrainde spieren EN een spalkvrij meisje! goed hoor!

@ mariebel: ach so.. dan hoop ik zeker dat het doorzet nu!

@ buik: thanks voor de compliments :D!

2. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    @Doortje: oeh wat een opluchting lijkt me dat zeg.. weer een 'probleem' minder..
    @Saskia: alweer genoeg calorien verbrandt dus:) wat een goed nieuws zeg! alles ziet er goed uit dus.. ach die volgende afspraken zien jullie wel weer toch? nu lekker klein feestje vieren dat alles zo goed verloopt:)
    @Mariebel: Spannend meid! ga voor je duimen dat het strippen geholpen heeft!

@Hier: Manlief is inmiddels weer thuis. heb het m wel even gezegd dat ik er niet blij mee ben dat zn tel niet aan staat.. blijkt dat de batterij leeg is.. had ie m maar moeten opladen vanacht.. gaat er rekening mee houden, althans proberen:) punt is elk geval duidelijk haha.. gaan straks even naar de beb.. inmiddels een wasje erin gedaan, dus mijn taken in huishouding voor vandaag zijn klaar.. ben niet verder gekomen dan de tafel opruimen, vaatwasser aangezet en een wasje erin gedrukt haha..

3. chiquita1

chiquita1 Fanatiek lid

27 jun 2009
    1.663
    0
    0
    NULL
    NULL
    roeltje: nou iedere avond de tel opladen he ;)

doortje: ooh fijn dat ze een plaatsje hebben.. wanner weet je t zeker??

saskia: nou volgend jaar duurt nog even.. tenminste dat lijkt zo ;) hahah maar is zo.. geniet lekker met de feestdagn :)

4. chiquita1

chiquita1 Fanatiek lid

27 jun 2009
    1.663
    0
    0
    NULL
    NULL
    joyce: zat net op je babysite.. vond wel grappig staat l;aatste vriendjes... 3 keer jesse

5. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    Ben idd ontzettend blij dat de spalk eraf mag omdat alles er zo goed uitzag op de foto :D
    Heb mezelf maar eens verwent met een lekkere reep chocola ;)

@Doortje: Wat een goed nieuws zeg, fijn dat ze waarschijnlijk nog plek hebben :D

@Roeltje: Fijn dat je man er nu beter op gaat letten, tel mag nu natuurlijk niet meer uit als hij weg gaat ;)

6. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    @chiquita: zal zelf zn batterij wel in de gaten houden haha

7. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Meloen
    Van harte met jullie zoon! Ben benieuwd naar je verhaal. Herstel maar snel en geniet van je mannekes...

Roeltje
    Ik zou daar ook wel iets van zeggen tegen je vreidn. Die telefoon moet gewoon elke minuut aan staan!

Sjees
    Wat lomp van je man zeg! Het lijkt me toch dat zijn werk de pot op kan op het moment dat jij ligt te bevallen? Mijn man is ook echt een workaholic, maar vanaf het moment dat ik het ziekenhuis in moest, is hij niet meer op zijn werk geweest. Nou moet ik er wel bij zegegn dat zijn baas echt wel heel meedenkend is.

8. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Ben dr weer:p

Eerst even 2 vuilniszakken weggebracht (ong 5 min lopen in zwangere toestand) en daarna brief op de bus gedaan. Gelijk door naar de supermarkt en boodschapjes gedaan. Toen nog even naar het tuincentrum een kersstukje voor vriendlief gekocht als cadeautje. Zodat we toch een beetje kerssfeer in huis hebben:). En nog even kerstkaartjes gehaald. Sjonge, ze hadden hier nergens meer kaarten!!! Dus heb niet de aller leukste, maar gaat om het idee he:D

@Roeltje:

Jah, kan me voorstellen dat je het niet fijn vindt als je m helemaal niet kan bereiken! Hoe doen jullie dat normaal dan?

@Sjees:

Tjee, best wel weer herkenbaar...Ook die kurk-opmerking heb ik hier al een paar keer gemaakt!!!

@Sneeuw:

Hier ook geen vlokje te bekennen.

@Roeltje:

Gaat je hond dan naar de vlokjes springen en ze proberen op te eten? Dat vind ik altijd zo'n geinig gezicht:D

@Zwangerworden:

Als je m verliest en je ziet m dan is het best duidelijk hoor als het goed is. Als je m helemaal verliest schijnt ie namelijk best wel groot te zijn. Is een soort snotje en kan ook rood, roze of bruinig slijm bij zitten heb ik gelezen. Het zegt alleen helemaal niks over wanneer je gaat bevallen. Ben met 34 weken een heel klein stukje verloren.

@Joyce:

Als we een extra fles hebben dan hoeft hij minder vaak te gaan (maar wel 2 flessen tegelijk) of we kunnen er dan eentje voor nood houden. Lijkt me wel zo slim. Er is geen lek, komt waarschijnlijk gewoon omdat het hier niet goed is geïsolleerd, dus hij gaat snel leeg. Hij moet te veel stoken nu. De hele ketel, radiatoren en fles zijn nieuw aangelegd;)

Ik snoep niet meer, maar ik verdraai de tijden wel heel erg. Ik eet nog voor ik naar bed ga en das natuurlijk niet goed. Daardoor kom ik inderdaad ook aan. En bewegen is inderdaad niet heel makkelijk meer. Toen ik net in de supermarkt liep had ik echt het idee alsof ie er zo uit kon vallen:$. Zo'n drukkend gevoel op je schaambeen...heeeeeeerlijk:p

Ohw, echt wel lief dat iemand ook een sms aan je mannetje stuurt:). Vind het ook altijd zo stom dat er alleen aan de vrouwen gedacht wordt. Ben ook van plan om cadeautjes door te schuiven naar mn vriend als iedereen alles aan mij geeft;). Hij heeft ook meegeholpen aan de kleine;)

Oehhh mag ik ook een appelbolletje:p

@Roeltje:

Meloen liep gelijk met mij! Klopt ja!

@Joyce:

Zoooo mega spam;) Wel mooie mega spam!!!:D Goed bedoelt trouwens hoor! Echt:)

@Saskia:

Fijn dat de spalk er nu af is! Zal ook voor Lana wel een opluchting zijn! Gebruikt ze dr armpje een beetje?

@Doortje:

Uiteindelijk nog een paar uur in 10 graden gezeten, ik was helemaal blauw toen mn vriend thuis kwam! Nu is het lekker 15 graden! Zit wle met een sjaal om en een dik vest aan;). Vandaar dat de kleine boef misschien nog wel even was blijven zitten gisteren:p. Maar nu mag ie wel komen;)

Komt er dan iemand thuis bij jullie oppassen of moet je je kindje dan daarheen brengen? Weet niet zo goed hoe dat werkt met gastouders.

@Reep chocola:

Bij de c1000 hebben ze verpakkingen van 6 verkade repen in de aanbieding! Zijn er 2 van de 6 gratis!!! Ohwwwwwww gevaarlijk:p

9. elmo28

elmo28 Fanatiek lid

11 apr 2009
    2.803
    0
    0
    Meloen, gefeliciteerd!!!!

Saskia, lekker dat het gips eraf is!

Chiquita, wat een geemmer zo hè. en maar wachten op de kleine.

Lotte, lekker dat het inmiddels weer warm is bij je.

Joyce, lief smsje! en wat een mooie buik!!!

Er was nog een baby geboren maar ben vergeten bij wie... maar gefeliciteerd!

Maribel hopen dat het strippen zijn werk heeft gedaan.

Hier, vanmorgen bij de verloskundige geweest. Bloeddruk 130/55 rr
    baby was iets lager ingedaald maar kan er nog gewoon uitwippen.
    Ze heeft gekeken of ze kon strippen., had nog geen ontsluiting maar boel was wel verweekt dus ze heeft de baarmoedermond gemasseerd zodat hij open ging staan.
    Nu ben ik dus nog niet officieel gestript maar ze heeft het zoveel mogelijk een zetje gegeven.
    Aangezien dit de derde zwangerschap is kan het zijn dat mijn lichaam de hint snapt en het verder gaat ontsluiten.
    Ben thuis gelijk gaan poetsen en heb nu naast de voorweeen ook af en toe een rugwee erbij zitten. dus wie weet.
    Mocht het binnen 24 uur nog niet beginnen dan heeft het niet geholpen en gaan ze 22 dec. strippen. dan ben ik 40+1.

Groetjes!!!

10. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Meriebel
    Zag dat je zoontje ook al met 27 weken is gekomen. Dan is het toch wel fijn dat deze wat langer is bliojven zitten, maar snap ook wel dat je er nu klaar mee bent. Hoop voor je dat het strippen wat oplevert.

Saskia
    Zo, dat is goed nieuws zeg! Fijn dat Lena haar spalkje kwijt is. Kan ze eindelijk haar armpje gaan gebruiken en kan ze ook lekker in bad...

Joyce
    Mooie buik hoor! Maar groot genoeg nu denk ik... Hoop dat je beebje snel komt.

Hoofdpijn is wat minder gelukkig, maar nog niet weg. Voel me wel beter..hihi Heb net bijna een heel bakje filet americain met toastjes zitten wegwerken. Ik heb het idee dat ik ook alweer op mijn originele gewicht zit (ben wel te zwaar hoor). Heb alleen nog wel een beetje een blubberbuik overgehouden...hahaha Ach, een kleine prijs om te betalen voor zo'n wondertje.

11. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    @Elmo:

Hoop dat je lichaam het snapt en de bevalling snel gaat beginnen! Dan hoef je de 22e lekker niet terug om gestript te worden!

12. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    @Lotte: haha ja zoiets ja.. rondrennen in de sneeuw, happen naar de sneeuwballen die je haar toegooit... hoe harder hoe beter.. eerste keer heeft ze er naar staan grommen.. wel grappig, zo'n klein hummeltje (was toen zo'n 12 weken denk ik).. echt zoo lief! nog steeds geen sneeuw helaas :(

13. Mariebel

Mariebel Fanatiek lid

10 jan 2006
    2.373
    0
    0
    Drenthe

Klopt helemaal... En deze dreigde al met 24wk te komen... maar de gyno's krabben zich allemaal achter de oren dat het er nog steeds zit..
    Het is idd een heel dubbel gevoel... een paar weken geleden zat er je er tegenaan te knokken om het maar "binnen" te houden en nu ben ik er ontzettend klaar mee..

14. chiquita1

chiquita1 Fanatiek lid

27 jun 2009
    1.663
    0
    0
    NULL
    NULL
    lotte: achja de kerstkaarten het gaat om het idee.. niet wat er op staat.. ze worden toch weg gegooid na de kerst...

elmo: nou hopen dat t wat doet....

22dec: moeten wel veel dames naar de gyn of vk.. incl mezelf wat grappig

collo: fijn dat je hoofdpijn minder is hoofdpijn is echt zoo vervelend...

net mn zoontjes haar geknipt pff. wat een gedoe.. kind zat geen sec stil.. nou t is toch wel wat geworden was alleen in zn nek en bij zn oortjes erg lang aan het worden.. ooh ruik dat ik een luier om mag doen pffffff wat een lucht hahaha

15. Sjees

Sjees Niet meer actief

jocyce, dank je voor de link en eet smakelijk straks!!

wow,wat een toeter zeg echt een pracht van een buik heb je!!!!

amore, gefeliciteerd!!

lotte en collo, ja mannen zijn lomp,ik denk dat ze er gewoon niet bij nadenken, maar heb hem al vergeven hoor,hihihi

elmo, oh wat spaanend ik ga voor je duimen!!

mariebel,ik heb exact hetzelfde verhaal als jij, ook hier nu volop verbazing dat ze er nog zit, ben wel een beetje jaloers op je hoor,hier willen ze echt nu nog niets doen,pas met de 40 weken

16. chiquita1

chiquita1 Fanatiek lid

27 jun 2009
    1.663
    0
    0
    NULL
    NULL
    sjees: ja inleiden verschilt echt per persoon de ene gyn wil t wel doen de andere niet... echt heel irri marja kan er weinig aan doen helaas...

slijmprop: is vrij taai slijm... daar herken je t vaak aan want t kan wat bruin/rood zijn maar oko gewoon doorzichtig/wit van kleur.. in ieder geval t ziet er ranzig uit hahaha

17. gimena

gimena Niet meer actief

#16017 gimena, 16 dec 2009
    Laatst bewerkt door een moderator: 16 dec 2009
    @meloen: GEFELICITEERD MET MATHIJS!!

@chiq.,hoe gaat het nu met je..??

@De dames die zijn bevallen en die ik ben vergeten Gefeliciteerd!!.

@ hier.:
    voel me beetje klote me moeder is hellemaal op van de medicatie.
    gelukkig was dit de laaste dag!
    verders heeft ze echt genoten van Sophie (heerlijk om te zien btw)
    morge mag Sophie voor het eerst naar de Cb ben zeer benieuwt.
    verder ben ik heeeel erg moe Sophie had zoveel dingen mee gemaakt dat ze S,avond er nog vol van zat en begon ze te spoken

18. chiquita1

chiquita1 Fanatiek lid

27 jun 2009
    1.663
    0
    0
    NULL
    NULL
    gimena: dat horo je vaker.. mijn zoontje had dat heel erg hoefde maar iets te veranderen of veel drukte te zijn en hij slipe gewoon haast niet en huilde veel.. nou hopen dat vannacht beter gaat.. en cb morgen succes!!!!
    hier nog steeds hetzelfde .. alleen wel heel; veel slijm verlies..

19. mroos

mroos Niet meer actief

@meloen, gefeliciteerd met Mathijs!

ego;
    Net terug van het ziekenhuis, ze hebben me gestript, had anderhalve cm ontsluiting.
    Bloedwaarden e.d. van wat nu bekend was, was allemaal prima, maar er wordt gewacht op de galzout in het bloed, omdat ik zoveel jeuk heb kan het goed zijn dat deze te hoog is.
    Vrijdagochtend moet ik terugkomen, dan zijn als het goed is die uitslagen bekend, is het inderdaad te hoog, dan wordt ik sowieso ingeleid.
    Zijn die uitslagen prima dan wordt ik alleen ingeleid als ik 2-3 cm ontsluiting heb en anders wordt er gel ingebracht zodat er alsnog meer ontsluiting komt en ik alsnog ingeleid kan worden.
    Oftewel; Ook voor mij is het einde in zicht:D:D

20. chiquita1

chiquita1 Fanatiek lid

27 jun 2009
    1.663
    0
    0
    NULL
    NULL
    mroos: wat fijn dat voor jou t einde in zicht is!!! hoop dat t strippen bij jou wel werkt!!!

Deel Deze Pagina