het is hier nog kei groen, geen een vlokje. *wordt jaloers als ik lees 20 cm sneeuw, wil ik ook...zo mooi...zwijmel....zwijmel...* kml: gefeliciteerd met jullie zoontje. geniet ervan Doortje: is misschien wel gemeen maar ik hoop inderdaad dat beebje vandaag niet komt, al is het dan inderdaad maar om de familie een beetje te stangen...
@zwangerworden: dat schreef ik over misselijkheid, vervelend he? Ben het nog steeds, dus ga niet meer naar bed denk ik.... Maar jij verliest nu meer slijm? Spannend hoor! Ik heb nu sinds 5 minuten dat ik denk: hmmm zullen dit voorweeen zijn? Ongie gevoel, komt met vlagen. Ik zit echt te genieten (klinkt gek), maar eindelijk wat actie! @toontje: idd! beebje van toontje, kom morgen maar!
joehoeeeeeee,eindelijk ook hier een mooi pak sneeuw!!!! Ik ben al buiten geweest,heb de auto sneeuvrij gemaakt voor mannetje en zou het liefst op een slee gaan zitten nu Ik was om 7 uur buiten en toen waren ze ook al sneeuwpop aan t maken verderop en er stonden al sleesporen
jajajajaja, de eerste vlokjes vallen hier ook inmiddels maar het is nog heeeeeeeeeeelllllllll weinig maar o, zo mooi....
Morning ladies! KML, gefeliciteerd met jullie zoon! Ben eigenlijk ook wel benieuwd naar zijn naam . Fijn dat alles is goed gegaan! Hier ook zo'n 15 cm sneeuw...Wel een mooie dag om te bevallen....er lag sneeuw toen jij werd geboren....toch magisch! Wij hadden het bijna 3 jaar geleden, op 3 maart 2006, de dag waarop we in het huwelijksbootje stapten....laag sneeuw met een zonnetje...helemaal super! We hadden van onze kraamverzorgster nog een klein cadeautje gekregen met een tekst erbij...erg toepasselijk: "Het is winter, maar voor mama en papa schijnt de zon omdat deze week jouw leven begon..." En toen kwamen er traantjes.......tenminste bij mij! Hopelijk veel beebjes vandaag, behalve voor toontje80 ! Hij/zij mag morgen komen.....daarom ligt er bij jou nog geen sneeuw denk ik toontje! Liefs, Wendy
oh pooh....wat een lief kaartje zeg van die kraamzorg! En ik denk dat je helemaal gelijk hebt wat toontje betreft,die krijgt morgen een mooi pak sneeuw misselijken, veel sterkte en beterschap
kml, gefeliciteerd met jullie zoontje!! Hier ligt nog helemaal niks, gisteren een klein beetje gevallen, maar door de temp boven 0 was dit al snel weer weg. Zal me benieuwen hoelang het hier duurt voordat er wat valt. Vandaag de eerste dag alleen met 2 kids. Hoop dat het allemaal goed gaat. Man moest vandaag naar zijn werk omdat er iemand kwam waar hij bij moest zijn. Morgen weer lang weekend met zijn viertjes! Ik heb 2x een spontane bevalling gehad. 1e duurde 36 uur, tweede 3.5 uur. Tijdens de laatste bevalling had ik eigenlijk geen pauze tussen de weeen en hoopte ik dat het allemaal iets rustiger zou gaan zodat ik op adem kon komen. Terwijl ik bij de eerste netjes elke 5 min een wee had. Een combi van de twee was ideaal geweest denk ik..haha Meiden die op of over de datum lopen, voor jullie is het einde ook in zicht. Hoop op een babyboom voor de kerst voor jullie!! Ga nu de kids maar eens warm aankleden zodat we dadelijk lekker naar buiten kunnen om te wandelen en boodschappen te doen.
@Roeltje: Beterschap voor je zus! @Kml en man: Gefeliciteerd met jullie zoon!!! @Collo: Volgens mij maakt het niet echt uit wat je doet als het maar een vorm van aandacht is @Zwangerworden: Bezoek komt langzaam op gang, maar na 2 dagen ziekenhuis ben ik wel blij dat er vandaag niets in de agenda staat Sneeuw: Hier een mooi pak sneeuw, dus extra blij dat ik niet weg hoef vandaag @Moontje: Spannend zo'n eerste dag alleen, maar het zal vast allemaal helemaal goed gaan Site: Lana was 3515 gram en 52 cm Hier: Ik denk dat ik Lana vandaag voor het eerst in bad ga doen.. Ben erg benieuwd hoe ze het vind
kml; Gefeliciteerd met jullie kleintje!! @Doortje: kan me niet voorstellen dat je er van geniet haha.. ben het altijd meteen weer zat haha.. @Rest: alweer vergeten, sorry! Hier echt bagger geslapen.. steeds wakker om te plassen.. pup is vanacht ziekjes geworden.. hele keuken onder geplast, gepoept *diarree* dus was blij dat manlief naar beneden was gegaan vanmorgen haha.. hebben de beestjes al onder de douche gezet.. Straks VK, dan winterbanden ophalen, tandarts, dan naar mn ouders kijken hoe het daar is en evt. naar mn zus als ze daar nog ligt.. heb niks meer gehoord dus verwacht niks ergs te horen vandaag.. maarja.. ga mn bak thee opdrinken, tandenpoetsen, dan gaan we er vandoor *en ik ben al zo moe* Tot vanmiddag/vanavond! oja hier ook vette sneeuw.. nog geen 15 cm maar 5 ligt er zeker..buurman heeft vrijgenomen om met de kids sneeuwballen te gooien vandaag haha
goedemorgen dames! @ toontje: denk dat het niet veel uitmaakt maar dat ze de afspraken er beetje omheen plannen.. @ mili: heel dikke knuffel! veel sterkte meis.. @ roeltje: hoe was het bij de vk? @ saskia: fijn dat ze der armpje gebruikt nu de spalk eraf is! @ lotte: ach so!! gas verschilletje dus! maar nu weer warm? en voorgerommel wil niks zeggen he @ roeltje: he bah wat heftig meis! gaat het nu weer goed met je zus? @ kml: gefeliciteerd met je zoontje!! geniet er lekker van! wanneer was je uitgerekend? hoe heetie? etc! @ collo: hmm.. goeie vraag.. kietelen? kiekeboe? rare bekken trekken? @ toontje: bevallen op bestelling? hmm.. nee dat gaat niet he @ doortje: ook al wkker gelegen? he bah! word landelijk dutjes en van de sneeuw geniet dag denk ik! oeh! ik zie ongi gevoel.. met vlagen.. en zet het door? @ pooh: wat lief van de kraamverzorgster! @ site updates: staan genoteerd! @ roeltje: wat ontzettend vervelend dat je hondje ziek is! @ sneeuw: hier lichte sneeuw, denk een centimetertje.. dus valt mee... MEER MEER! @ hier: wateenk*tnacht!! kon eerst draai niet vinden.. bruisje calcium magnesium genomen om te ontspannen en toen lukte het.. en toen begon het feest... vanaf 2:40 tot vanmorgen 6:30 ongeveer.. elke 15-30 min uit bed... plassen... had ongi buikpijn en rugpijn en soms weer ff weg maar meestal bleef het hangen.. ZOOO irri.. zo van die pijn dat je niet weet of het een nou bij de ander hoort of andersom... en dan ook nog idd een drukke beeb en later misselijk... aaaaaaaahhhhhhhhhhhh uiteindelijk rond 6-7 uur denk ik 45 min geslapen.. en daarna nog een keertje... pff.. maar ja.. toen wekker ging van mijn mannetje heb ik hem nog wel verleid... (i know..was niet het plan..) onder het mom van dan kan ik vast daarna wel slapen... maar ja.. was eigenlijk best wel ff fijn!! daarna nog denk ik uurtje geprobeerd te slapen en toen er uit enzo.. nu dus lekker naar de sneeuw kijken... en beetje puzzelen enzo..
Tandarts afgebeld, moet nu morgen heen.. er is bezoekuur van 13.15 t/m 14.00 en heb om 13.30uur een afspraak dus komt niet zo goed uit.. ze wachten nog op uitslag van bloedprikken en dan kijken ze verder.. ze weten elk geval nog niet wat er aan de hand is.. ze heeft wel luxe, ze mag gewoon bellen en smsen dus dat scheelt wel.. straks na de VK even leuk cadeautje voor d'r kopen manlief is ook best aangeslagen, ze kunnen het goed vinden samen (gelukkig).. Ben blij dat hij lekker thuis is zo, mn hart even gelucht haha.. is wel fijn
@kml, gefeliciteerd met jullie zoontje!! @Sneeuw.grr ik vindt het stiekum maar niets., smorgens deed ik me Gordijn open en dacht als eerste SHIT! ik moets door de sneeuw naar de cb voor het eerst me Sophie. een jaar geleden doen het zo glad was heb ik een auto ongeluk gehad vandaag. dus ben doods bang dat ik een auto ongeluk maak met haar in mijn auto . @cb Sophie was flink in de lijnen gestegen. ze deed het super!!! @ me zelf..gaat het klote sinds gisteravond verlies ik te veel bloed. 11:40 naar de huisarts en maar afwachten wat hij zegt. binnen een half uur heb ik een kraamverband vol gevloeid vroeg aan de cb of dat normaal was en ze zei gelijk maar nu maar een afspraak bij je huisarts anders bel ik nu wel voor je. pfff hoop wel dat het in oorde is daarvan binnen!!!! @All Hoe gaat het bij jullie???
@roeltje: fijn dat je naar je zus toen kan! Mijn droom is dus geen werkelijkheid geworden? (dat je bent bevallen). Jammer. @joyce: oh dat klinkt als een rotnacht (op het gezellig hebben met mannetje na )! Maar bij jou dus ook een hoop gerommel en misselijk!? Hier zet t niet door, blijft een beetje hetzelfde. Dus ik ga gewoon mijn dingen doen vandaag en dan merk ik het wel @zwangerworden: mooie foto's! Ga ik ook even maken! @gimena: he bah meis, kan het ook je ongie zijn?
@ gimena: he bah meis! komt vast goed! @ doortje: ja... heb alleen weinig meer te doen.. maar ja, vind vast wel ergens afleiding slapen ofzo haha balen dat het bij jou ook niet doorzet! @ zwangerworden: mooie fotos!
Goedemiddag allemaal, Ik voel me zooooo moeeeeeeeeeee. Verder wel lekker geslapen eigenlijk hoor! Vanavond naar de vk... @Roeltje: Hoop dat alles goed gaat met je zusje en ze snel weer thuis is. Sterkte voor haar! Oh als het goed is ben je al bij de vk geweest, hoe was het? @Kml: Gefeliciteerd met jullie zoontje! @Joyce: Hij heeft de fles weer gevuld, maar nu kon er dus nog minder in. Komt dus omdat het butaan in de fles blijft zitten en het propaan er alleen uit wordt verbruikt. Dus nu zal ie elke keer sneller leeg zijn. We doen er nu 1 dag mee. Vanavond gaat Ronald de fles dan maar in het andere huisje (keuken) zetten. Dan blijft het wel boven 0 en hebben we ook wat aan het andere gas hihi. Hoor overal dat het niks zegt als je geen voortekenen hebt, maar toch voelt het dan zo raar. Kan me gewoon niet voorstellen dat het dan ineens kan beginnen zeg maar. We zullen zien Tjeeeee wat een puf op de vroege morgen en dan nog wel na zo'n rotnacht!! Hihi vond je mannetje vast niet erg. Helaas durft die van mij niet meer en ik vind het zelf eerlijk gezegd ook een beetje een eng idee... Probeer vanmiddag nog even lekker te slapen als je dat wil en kan
@Poohbeer: Dank je voor de knuf. Hoop dat het voor mij ook op gaat! Wil niet ongeduldig over komen hoor, maar komt gewoon doordat we steeds dichter bij kerst in de buurt komen en daar krijg ik een beetje de kriebels van