@Chiquita: Klinkt toch wel als afscheiding dan, heb ik ooks steeds meer last van. Soms echt een dikke klodder...
lotte: hoop dat je dan niet die ene vrouw krijgt nou ik heb ook gewone afscheiding zeg maar maar telkens als ik veel drukende pijn heb daar beneden krijg ik dus zon vies ding lijkt heel erg op slijm prop dus zoiets is het maar de slijmprop die is al weg totaal dat kwam er uit in het zh vandaar dat ik het weet.. dus echt heel vaag..
@Chiquita: Denk dat ik haar niet krijg, want meestal wisselt het wel en haar had ik vorige week. Denk nu die andere vrouw, maar van haar weet ik niet hoe ze erover denkt. En anders vraag ik gewoon om een nieuwe afspraak met die man, maar dan wel zsm! Niet over een week, want dan is het alsnog de 24e haha. Slijmprop groeit weer aan hoor, dus kan zijn dat je gewoon steeds nog stukjes verliest
nog nooit van gehoor ddat de slijmprop aangroeit echt waar??? want weg is toch weg?? nou ja in ieder geval t si vrij ranzig... hoop voor je dat zij t wel doet dan.... ik ben ook een beetje huiverig voor de kerstdagen... ben zo bang dat t dan gebeurt
Kijk anders even op google. Ik heb het hier op de site al meerdere keren gehoord dat het weer aangroeit. Ik zoek wel even met je mee. Jah...kerst...mn vader is ook eerste kerstdag jarig en dat was nooit een feest. Dus liever niet!
lotte: idd al gelezen op google.. maar wist ik echt niet dat dat ding gewoon aangroeit... maar weet nu wel gelijk wat t is dat scheelt dan weer... ja kerst zou voor het kidnje zelf niet leuk zijn... omdan jarig te zijn.. tenminste dat lijkt mij... ik heb in ieder geval mn hoop opgegeven en zie wel wanneer meneer zich aankondigd.... moet toch wel binnen 3 weken nu ( hoef gelukkig maar tot 41 weken of iets eerder van mn gyn )
Staan ook van die heeeerlijke plaatjes bij hihi Voor het kind is het inderdaad ook niet leuk en dan vooral op latere leeftijd ook niet. Het is sowieso gewoon niet handig en leuk. Maar ja...als ik 10 dagen overtijd ben ik het kerst. Ben echt zenuwappig voor vanavond haha, gewoon omdat ik niet weet wie er is en of ze wel of niet wat zullen doen!
gimena: ja dat denkt de gyn en de vk in het zh ook al sinds 30 nov :S hahahah nou ja we zien t wel laat t maar over me heen komen lotte: ja gehaald bj de bakker toen ik mn ochtend wandeling aan het maken was.... en 10 dagen overtijd met erst ja dan zit er een kasn in hoop van niet je hebt nog een week hoop wel als ze je strippen dat t werkt want las op google dat strippen sowieso maar bij 30% werkt :S
@Chiquita: Op inet lees je ook dat het niks zegt over een naderende bevalling, dus daar kan je beter ook maar rekening mee houden hoor. Anders krijg je misschien alleen maar valse hoop! "Het klopt dat de bevalling begint nadat de prop vrijkomt, maar er is geen vast tijdstip waarop de prop vrijkomt en hoelang de bevalling daarna nog op zich zal laten wachten. Sommige vrouwen raken het al vroeg in het derde trimester kwijt terwijl het bij anderen pas vrijkomt als de bevalling begint. Tussen het verliezen van de slijmprop en de bevalling kunnen dus nog weken zitten." Strippen hoeft inderdaad helemaal niet te werken, maar niet geschoten is altijd mis.
lotte: klopt was het maar zo dat als je die prop verliest dat je dan binnen een paar dagen bevalt.. dan was ik 2 weken geleden al bevallen.. maarja helaas... ik ga maar gewoon mn ding doen en wacht nergens meer op.... hahaha dan zul je zien komt ie sneller
@ lotte: uh nou.. was geen wilde actie hoor hahaha.. gewoon lekker knuffel seks.. en niks engs aan zolang de vliezen niet gebroken zijn .. maar snap je wel hoor... hebben wij ook wel een beetje namelijk .. maar was toch fijn! @ pooh: oeh ff kijken! @ collo: wat! moet mijn kleintje wachten! ja daaag!!... hier valt het best mee, kunnen nog makkelijk naar het ziekenhuis! en heeftie iig sneeuw meegemaakt! en denk wel datie het vreemd vond maar ook wel fijn denk ik... hij wilde denk ik graag wat doen zodat ik weer ff kon slapen na zo'n rotnacht ... @ gimena: hopelijk stopt het snel.. en klopt.. met een reserve band mag je maximaal 80 en is niet veilig.. maar is idd een schade die je kunt melden bij je verzekering.. @ chiquita: uhm sja.. nee.. voel ook vanalles maar taai slijm, tja.. weet ik niet na vanmorgen oh en dat heb ik wel eens ja.. wat je beschrijft.. maar niet de hele tijd.. afentoe een beetje.. en kunnen delen van de slijmprop zijn.. vk legde uit dat die weer kan aangroeien, maar uhm.. jij had al ontsluiting toch? dus dan lijkt het me sterk.. of hij is de vorige keer nog niet compleet geweest.. @ elmo: oh wat balen! heb je weeen kunnen ze nog niks doen!! hopelijk volgende week meer geluk! @ inleiden: hier zeiden ze dat ik dus ws dan met kerstavond een afspraak met de gyn heb om alles door te spreken en de uiterste datum dus een afspraak ws om in te leiden.. en de vk probeert volgende week om te strippen.. ws doen ze met inleiden wel beetje rekening ermee houden, maar ze houden echt wel rekening met je toestand.. dus als het nog kan zal het na de kerst pas worden en anders ervoor.. @ pooh: mooie fotos!! @ lotte: kan ook zijn dat ze niet eens kunnen strippen he!.. moet wel kunnen... en dan als het kan.. is de kans klein dat het helpt... @ hier: afentoe beetje drukkend gevoel in buik.. maar denk dat die kleine gewoon blijft zitten vandaag.. en morgen.. etc.. denk datie nog lang op zich laat wachten.. geen idee waarom.. zou alleen wel fijn zijn alsie nu kwam..
@Chiquita: Dat schijnt dan weer wel te kunnen helpen ja! Er wordt wel eens gezegd dat de bevalling ineens wel begon als de vrouw het los had gelaten dat t snel moest beginnen. Ik denk soms wel dat ik het loslaat, maar volgens mij doe ik dat stiekem toch niet
joyce: ja de babys denken gewoon mij te koud daar buiten hahaha en ja heb al 3.5 cm ontsluiting dus asl r wat terug groeit dan zal t er wel gelijk uitvallen.. maar hoelang kan een mens lopen met 3.5 cm zeg pffff
lote: hahaha ja je blijft er mee geconfronteerd worden hahaha en als ik t dan probeer los te laten begint mn man weer grrr
hahaha nee idd anders wassie er al... maar ja jij bent al 2 weken verder dan mij.. bij jou mag t ook wel zeg!!! nouja nog max 1 week en 5 dagen
Ja dat is waar, nog max 2 weekjes..jeuhhhhhhh Klinkt eigenlijk best gek als je dat zo zegt! Ben veel te veel bezig met dat ie niet met kerst moet komen dat ik vergeet dat ie er hoe dan ook over 2 weken wel zal zijn...whaaaaaa haha