December 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door fempje, 22 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sjees

Sjees Niet meer actief

PSje,gefeliciteerd met je mooie dochter!

Wonderolie, nee dat zou ik dus ook niet durven nemen,ach die paar daagjes kunnen we ook nog wel even uitzingen toch??

Lotte, ben benieuwd lotte wat of ze dinsdag gaan doen,maar hopelijk besluit je kleintje gewoon voor die tijd te komen, doet je kachel het nog??

annemonique, heel veel succes morgen!

2. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    @Sjees:

Nee, kachel is nu helaas weer uitgevallen:( Manlief is er nu mee bezig. Wil hem in het andere huisje zetten waar de keuken staat, maar moet dan eerst iets met koppelingen doen en de onderkant moet ontdooien! Dus Duurt even;). Als dat gelukt is dan hopen we dat het probleem is opgelost, want ik heb echt zin in een warme douche!!! En zeker als ik straks weeen heb dan is de kans groot dat ik wel een paar keer wil douchen volgens mij!

Hoe is het met jou?

3. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    GOedenavond samen!
    Kom nog even snel kijken:D nog niks teruggelezen, zal ik morgenvroeg even doen als het lukt..
    Vanmorgen VK.. alles was goed gelukkig. hartje klopt, bloeddruk goed, buik groeit zoals het hoort.. met 42 weken sturen ze me naar het ziekenhuis en 2 dagen later word ik dan ingeleid als alles goed is met mij en de beeb.. strippen doen ze pas met 41.3 (!!!) de 24e weer heen en ga gewoon doen alsof ik het niet meer uithou, dan word ik namelijk eerder gestript en eerder doorgestuurd..rotbeleid haha..

daarna naar mn zus geweest.. kregen bij de VK telefoon dat ze onderweg was naar huis dus zijn bij mn ouders thuis langsgeweest.. waarschijnlijk was het een nasleep van de kijkoperatie.. niet zo gek eigenlijk als je bedenkt dat ze 's morgens geholpen is en eind van de middag weer thuis was.. ze ligt op haar eigen bed in de woonkamer aangezien ze ontzettend veel pijn heeft nog.. zo zielig! kan zichzelf niet eens aankleden.. mn ouders nemen om de dag een dag vrij zodat één van mn ouders thuis is mocht er weer iets gebeuren..:( maar goed, gaat gelukkig steeds beter maar vreemd blijft het wel.. ze weten niet zeker wat er precies aan de hand was waardoor ze gisteravond die pijn kreeg, dan snap ik niet dat ze niet gewoon even verder zoeken en haar in het ziekenhuis houden...

vanavond na het eten gelijk door op visite en komen net thuis..

sorry voor het lange verhaal maar moest het even kwijt:)
    duik snel mn nestje in, heb hele dag al zeurende pijn onderin mn buik dus lekker kruikje maken en dan heerlijk slapen:)
    Trusten allemaal, tot morgen!

*morgen verplicht dagje niks, ook lekker*

4. ha meiden!

Ik verwaarloos jullie!!! Sorry sorry!

Ben gebleven op pagina 1608 om door te lezen. Maar timo is zo onrustig vanavond! Echt niet leuk meer. Nu net zijn fles op. En hij alwer honger lijkt wel. En hij krijgt al eigenlijk te veel. Hij krijgt 120+4 en dat dan 7 keer. En nog lijkt hij honger te hebben. Morgen moet ik naar het CB voor de gehoortest. Misschien even iets over de voeding vragen!

Verder gaat het super hier. Morgen mijn eerste dag met de 2 jongens. Spannend

5. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Lieve dames die ondertussen bevallen zijn!
    Ik wil jullie van harte feliciteren met de geboorte van jullie zoon of dochter (s)

Heel veel liefs Muurtje!

6. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Goedemorgen/nacht!

Rond 3:30 al een keer naar de wc geweest en toen weer lekker in slaap gevallen. Nou werd ik net om 4:45 wakker met pijn in mn rug en buik, dus eerst nog even blijven liggen. Toen kwam dat gevoel nog 2 x terug en ben ik maar weer naar de wc gegaan. Voelde alsof er harde ontlasting vast zat:). Bedje weer in en begon een beetje te twijfelen of het wel kwam doordat ik naar de wc zou moeten. Kreeg snel al weer pijn die in mn rug begon en doortrok naar mn buik. Dus ik heb zo'n flauw vermoeden dat er iets gaande is. Het is echt een hele vervelende rotpijn!! Komt ie weer......en weg is het weer. Die pijn golven duren niet zo lang, maar heb er best veel. Hou het nog maar niet bij omdat ze zo kort duren. Ben benieuwd of dit het is. Mocht niet vannacht beginnen met bevallen zei de vk gisteren avond nog! Haha:p

Mannetje slaapt nog, die heeft geen idee wat er is. Is 1 sec wakker geweest dus zal wel gedacht hebben dat ik niet kan slapen. Weet niet zo goed of en wanneer ik m wakker zal maken. Kan me gewoon nog niet voorstellen dat het misschien begonnen is:$:(. Spannend hihi.

Even kijken of het me tussendoor lukt te reageren.

Liefs

7. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    @Roeltje:

Gelukkig is weer alles goed met jou en je beebje! Die ene vrouwelijke vk die ik de vorige keer had zei ook dat ze officieel pas strippen met 41.3, maar als je er echt om vraagt willen ze het wel eens eerder doen. Zij weigert dat, maar dr 2 collega's staan er wel voor open! 41.3 is bij mij precies eerste kerstdag, dus dat was dan sowieso niet handig. Ik heb duidelijk gezegd dat ik liever echt niet wil dat de kleine met kerst wordt geboren en daar houden ze dus wel rekening mee. Zegt natuurlijk nog niks, maar het idee is fijn dat ze wel wat willen proberen van te voren! Dus gewoon drammen als ze niet luisteren:p

Wat je zus betreft...vreemd ja dat ze haar dan naar huis sturen zonder dat ze weten hoe of wat. Te duur zeker om dr daar te houden:(. Hopelijk gaat het nu steeds beter met dr en kan ze snel weer alles zelf!

@Xenas:

Gaat vast helemaal goed komen jullie met zn drietjes:)

8. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Hmm, toch even bijgehouden omdat je wel eens hoort dat de vrouw denkt dat het heel ver uit elkaar is en dan blijken ze al snel op elkaar te volgen.

Heb die rug/buikpijn (weeen??) om

6.01,
    6.06 (toen even opgestaan om een pen te zoeken),
    6.15,
    6,21,
    6.26,
    6.31,
    6.37

Weet niet of je moet tellen vanaf wanneer de wee opkomt tot wanneer ie afzakt of vanaf wanneer ie opkomt tot ie helemaal weg is!? Maar als ik tel vanaf het opkomen tot wanneer ie weg is dan is het tussen de 30 en meer dan 60 sec. Dus wisselt.

Denk dat ik nog maar even naar bed ga, ben niet moe maar misschien kan ik nog even slapen.

Liefs

9. mroos

mroos Niet meer actief

@lotte, die weeen zijn al vrij regelmatig toch!
    Heb je al gebeld? spannend:D

Ik ga over een half uurtje naar het ziekenhuis en daar gaan ze dus kijken hoeveel ontsluiting ik heb en of ik ingeleid kan worden. Als ik dus nog steeds maar 1.5 cm heb, dan gaan ze waarschijnlijk gel proberen maar dan kon het wel even duren voordat dat werkte zei ze.
    Nou ik ben helemaal zenuwachtig, mijn ziekenhuistas is gigantisch, ze zien me aankomen haha.
    En mijn man is gewoon gaan werken, die bel ik pas als ik zeker weet dat ze me gaan inleiden. Nu gaat mn zusje mee
    Ik vind het zo spannend allemaal! Heb er amper van kunnen slapen. Ik hoop zo dat ik 2-3 cm ontsluiting heb haha.

Nou, iedereen die gaat bevallen(Lotte!) sterkte, en als hier babynieuws is horen jullie het snel:)

10. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    Wauw Lotte, nu ben ik wel heel erg benieuwd hoor!!
    Misschien ben je nu al aan het bevallen joh :D

@mroos: alvast heel veel sterkte, en wellicht wordt er ook vandaag bij jou een kindje geboren!
    Succes op het ZKH in ieder geval!

@Hier: Gisteren iemand van het CB geweest, Dani is in 2 weken nu 500 gram bijgekomen en weegt nu 3840 gram. Zijn hoofdje is van 35 cm naar 36,6 cm gegaan :D
    Hij doet het erg goed, alleen krijgen we vandaag wel weer nieuwe medicijnen voor de spruw want die is nog niet helemaal over.

11. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Ben ik weer.

Om de 4-5min weeen. Vriend nu wel wakker gemaakt. Net allebei gedouched en hij gaat nu klokken. Heb al tijdje niet meer geklokt hoe lang ze duren, maar laatste keren was rond de minuut. Misschien toch maar bellen dan...Vriend vroeg al of ik weer in een ontkenningsfase zit...hij kent me;).

12. zwangerworden

zwangerworden Bekend lid

29 jul 2008
    502
    0
    0
    Jeetje Lotte,

Wat klinkt dat spannend!!!!Ik krijg er gewoon ook de kriebels van.

Heel veel succes vandaag.......

@roeltje volgens mij zijn we even ver toch??? Ook het strip en inleid beleid is hier hetzelfde. Dus als we de hele periode over tijd gaan zitten we toch op 3 jan en dan nog 2 dagen voor ze inleiden???? Dus 5 jan???? Ik vind het lichamelijk allemaal nog wel goed te doen maar merk dat ik nu ook ga denken aan hoe groot het kindje dan wel niet is..... Ons kindje is al geschat op een "gezonde"baby 8/9 pond!!!! met 40 wk Maak me hier wel een beetje druk over, jij?????

Hier gisteren dus veel te veel gedaan. Maar was echte nestdrang ik kon niet stoppen echt zoiets nog nooit meegemaakt. Wil vandaag nog even de badkamer schoonmaken maar mag het bad niet schrobben (heb het beloofd)

Hier ligt nog steeds een dik pak sneeuw hoop dat het er morgen ook nog is want ik wil ook graag met vriend lief naar buiten.....

Heb ook wel een onrustige nacht gehad maar durf eigenlijk niet meer te zeggen dat het "rommelt"want erg gebeurd dan later niks meer

@dretjuh succes met de spruw. Ik hoorde van mijn moeder dat ik er ook last van heb gehad toen ik klein was....

@mroos OOOWWW ook voor jou dus een spannende dag. Ik hoop dat je snel je kleintje mag begroeten.

@xenas81 Wat gaat de tijd dan snel he, morgen al weer gewoon samen met je kindjes. Hoop dat de voedingen goed blijven gaan en Timo geen honger heeft. Hoe is het met jou??? Voel je je goed?? Kun je er van genieten"??? Ben zo benieuwd hoe ik me voel als ik ons kindje vast heb.

Nou dames ik hou het forum in de gaten vandaag

13. patrien

patrien Niet meer actief

mroos en Lotte: spannend, hopelijk hebben jullie vandaag een beebje in jullie armen.
    Roeltje: fijn dat je zus weer thuis is en hopen dat ze snel van de pijn af is.
    Xenas: je verwaarloosd ons niet, je bent aan het genieten van Timo (en is dat zo raar...nee...natuurlijk niet)
    Psje: wat een mooie foto van Emma...smelt,smelt....

hier: alles rustig, geen tekenen van een beginnend iets.
    beebje heeft goed naar jullie geluisterd en is er gisteren niet uitgekomen. *hahaha, lach even naar mijn schoonfamilie*
    vandaag weer op controle bij de gynaecoloog en als het goed is gaan we het vandaag hebben over evt. inleiden a.s. maandag.

dames die het gehad hebben: wat vonden jullie van strippen?
    je hoort zoveel van de ene doet het pijn, de ander niet.
    en wat doen ze dan precies, hoe ziet zo'n behandeling eruit?

14. happy79

happy79 Fanatiek lid

19 nov 2008
    2.334
    0
    36
    Ergens in Brabant
    Hey Lotte, dat klinkt toch veelbelovend. Succes vandaag; zet m op meid!

mRoos, succes in het ziekenhuis straks. Wie weet krijg jij vandaag ook je kindje wel te zien!

Fijn dat Dani al zo goed gegroeid is. Hopelijk gaat de spruw met de nieuwe medicijnen snel over...

Gaat helemaal goedkomen vandaag Xenas met die mannen van je. Succes bij het CB.

Hier, vannacht weer prima geslapen elukkig. 1 x wakker geweest om naar de WC te gaan. De nacht ervoor was een hel, dus was blij weer even goed te slapen.
    Gisteren op controle bij de gyn geweest, bloeddruk 120-70 dus nog steeds netjes. Ze zei dat die kleine heel diep in het bekken lag en dat ze weekenddienst had; misschien zagen we elkaar nog wel voor de volgende afspraak de 22e...Zou leuk zijn!

15. bapsie

bapsie Niet meer actief

hier een emo avond/nach achter de rug... BV is gigsntisch terug gelopen, kleine XL blijft honger houden... en aanleggen doet zo enorm zeer dat ik er steeds meer tegenop zie... vanaf gister aaf gekolft en er komt maar 20cc per kant...echt te weinig dus.. manlief is nu bijvoeding aan t kopen :(

16. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Nog steeds weeën om de 4-5 minuten en houden nu gemiddeld langer dan een minuut aan. Vind de weeen nog niet heel erg heftig, dus wacht nog even met bellen denk ik.

Komt door dat boek "veilig bevallen". Staat dat je beter langer kan wachten bij een eerste kindje omdat he anders misshcien tegen valt.

Kan me nog steeds niet voorstellen dat t begonnen is.

Heb trouwens geen idee wat lichte, zware of hele zware weeen zijn en of dat veel uitmaakt.

17. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    goeiemorgen!
    Hier is het gerommel definitief gestopt....Baal er wel van hoor..Gister nog gezellig gemaakt met z'n tweeen, maar kreeg er alleen enorm veel harde buiken van ;) Mijn zus komt straks, dus even gedachten op andere dingen. Man blijft ook thuis, zat gister echt niet rustig op zijn werk. Heeft er vanwege de sneeuw ook 2 uur over gedaan om thuis te komen!!!
    @psje: wat een schatje!
    @lotte: oeoeoeoeoeeoh! Wat spannend voor je! Hoop echt dat het doorzet! Je kunt het! (en hopelijk doet de kachel het weer goed!)
    @roeltje: verplicht dagje niks vandaag? Kun je dat wel? hahaha! Fijn dat alles ok was bij de vk, ik word met 41.1 gestript. Wat naar van je zus joh! Hopelijk gaat het snel weer beter
    @joyce: hoe gaat het gerommel bij jou?
    @Xenas: spannend 1ste dag met de jongens alleen. Komt helemaal goed!
    @mroos: ooooh, voor jou ook spannend dus! Succes!
    @dretjuh: fijn dat alles zo goed gaat met Dani
    @Toontje: jaaaa, je beeb mag vandaag komen!!! En geen gezeur meer van de schoonfamilie :)
    @Happy: dit weekend zou mooi zijn! Ben je er al helemaal klaar voor? Mijn vk zei ook voor de grap: ik kom zondag op kraamvisite. Ik hoop natuurlijk dat dit uitkomt :)
    @Bapsie: he balen, meis...Je zou natuurlijk zo graag willen dat dit allemaal zonder poespas verloopt...Heb je al een lactatie deskundige ingeschakeld? Die kunnen meestal telefonisch gratis advies geven. Succes.

18. zwangerworden

zwangerworden Bekend lid

29 jul 2008
    502
    0
    0
    Wat rot Babsie,

Kan dat zomaar gebeuren?? Of kun je er evt nog iets aan doen?? Kan me voorstellen dat het verschrikkelijk zeer gaat doen als de borstvoeding niet goed meer doorstroomt. Heel veel sterkte ermee en goed dat jullie gelijk bijvoeden hoor een hongerige baby lijkt me ook geen doen.... Heel veel sterkte

19. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    @lotte: bij mij moet ik bellen als de weeen om de 2-3 minuten komen en langer dan een minuut aanhouden. Dus dat is bij jou al bijna!!! En als je toch eerder wil bellen, gewoon doen he?? Jij en de beeb zijn het belangrijkst! Ga op je gevoel af. Heeel veeel succes

20. bapsie

bapsie Niet meer actief

doortje jah, heb al met verloskundige en CB gesproken en die raden nu ook bijvoeden aan, heb de hele truckendoos al tevoorschijn gehaald, van naakt slapen tot tepelhoedjes en afkolven...

hoe moeilijk t nu is, eerst beetje rust voor mn tepels, ga 3x per dag kolven om het wel op gang te houden en verder bijvoeden...

Deel Deze Pagina