Er zijn er weer een paar druk bezig om prachtige December baby's ter wereld te brengen; go girls; jullie kunnen 't!!
gimena: nou hoopte dat je prijs had kaartje gehad trouwens leuk1!! lotte en joyce: idd geen bericht is goed bericht denk ik dan.. maar ben wel nieuwsgierig toontje: welkom bij de 22 dec club hahaha... sjees: ik heb geen idee of de beebs op het einde rustiger worden wel wat.. maar ja je moet de beeb wel blijven voelen.. die van mij is ook vrij rustig de laatste tijd.. maar vaak begint meneer tegen de avond druk te doen hier: nou of te komt dta ik veel meergranen brood heb gegeten of mn lichaam bereid zich voor want ben al tig keren naar de wc geweest zeg! en normaal kan ik met moeite 1 keer in de 2 dagen.. ga dadelijk maar eens eten maken.. maar eerst afdrogen
Chiquita, wat een lieve foto! ik ben benieuwd of het wat betekend,zou wel leuk zijn,tis vaak wel een teken toch als je heel veel naar t toilet moet? Ach en mijn beebje zal wel even aan t uitrusten zijn,zodat ze straks weer hele feesten kan geven daarbinnen
mooie foto!!!!!.., nu pas de kerstkaartje ontvangen.?? ik heb hem een week geleden op de post gedaan lol gelukkig dat hij is aangekomen 1 kaartje van de efeling had ik gewonne maar je moet er 4 hebben of zo iets ik heb ook terug gegooit heb je ook iets gewonne? verders alles goed met je?? zaterdag ga ik en lucas naar de stad in Uden. moet je ook in Uden zijn ?? kan ik je anders weer zien wordt weer eens tijd xxx
ginema: Uden, dat is hier 7 km vandaan. zie nou pas dat jij uit boekel komt. dan ken je vast onze tuinman wel Mellis?
toontje: jij woont 3 km bij mij vandaan sjees: en is de party al begonnen ?? pooh: nee is niet t geboorte kaartje gewornde wilde ene leuke foto mijn zoontje wilde niet.. die was toen veel tehyper... gimena: ik moet eigenlijk wel naar de prenatal de blije doos ophalen.. maar mn man moet werken van 10 tot 18 uur ofzo baal daar dan zo van he.. en ja de post is niet zo snel sta net onder de douche met de kids.. klopt er iemand als een maloot aan de achter deur.. en sneeuwballen tegen de douche raam gooien.. wete nu nog niet wie t was
zal ik heel eerlijk wezen Sorry ken hem niet. woon net 2 maande in Boekel en me vriend komt zelf wel uit Uden. ik kom oorspronkelijk Uit oosterhout (bij Breda in de Buurt)
hmm dat ik jammer leek me leuk om je weer te zien. als ik mijn auto had kon ik je wel ophallen en natuurlijk je kids. maar moet me auto zaterdag in de garage zetten. meschien iets anders proberen af te spreken haha
ja het is dat ie moet werken.,. pff maarja voro de feestdagen he zo druk op zn werk vanavond moet ie ook al 2 uur overwerken helaas.. nouja.. we doen t snel
Bekijk bijlage 37428 hier stuur je een stukje heb ik net opgegeten.( we hadden nog over van vanmiddag )
meiden, ik ben buddy van joyce maar heb nog niks gehoord... ik laat ze maar even met rust..heb wel het idee dat ze bezig is! spannend!