Ook Chicken is buddy van Joyce. Van Lotte zijn Roeltje, meloen, saskia1982 buddies. Als Roeltje een sms krijgt weet ik zeker dat ze het meteen hier komt melden.
wie weet zijn ze nu aan het puffen...zie je het voor je...stuur je een sms hoe het gaat krijg je terug... pffppff...ben nu bezig...pffpffpff...maar zodra er nieuws is...pffpffpff...laat ik je het...pffpffpff...weten....pff
nou ben beniuewd wanneer er weer babynieuws komt als het niet vandag is is het zeker morgen spannend!!!
Hallo! @Lotte:ik hoop zoooo dat je nu je kleintje in je armen hebt! @joyce: oh wat naar dat het nu niet goed doorzet!! Succes met het opvangen en ik denk aan je! @Lilith: oh balen zo aan het einde van de zwangerschap! Al tekenen van een naderende bevalling? @stoofpeertjes: mjammie! @poohbeer: zooooo wat een frons!!! J @chiquita: wat een prachtige foto! @lotte&joyce: waar blijft jullie beeb nieuws??? We zijn ongeduldig!! @roeltje: waar ben je?? Of had je je al gemeld vanochtend? @hier: mijn zus en nichtje zijn hier geweest vandaag! Was erg gezellig, maar de tijd ging veel te snel... Zondag komt ze met mijn ouders, maar zeggen voor de grap: tot morgen! Hoop gewoon dat het vannacht begint, maar ja wishfull thinking... Mijn afscheiding heeft wel een andere kleur (bruinig). Wat zou dat betekenen?
@Lotte: En en en ???? @Doortje: Voor jou schiet het ook al heeeeel erg op he! Hopelijk heb jij je kindje voor de kerst nog bij je @Hier: Dalijk weer kraambezoek. Dani is super lief vandaag Zit nog steeds op een grote roze wolk. Heb vandaag alle gekregen kleertjes opgeruimd in zijn kast. Die zit inmiddels STAMP vol
nog geen babynieuws,ik vind het zoooo spannend! Hier kwam daarstraks een ziek mannetje thuis,ging meteen douchen en naar zijn bed,heb net even bij hem gekeken en hij is misselijk ligt te rillen en heeft koorts,dus maar even 2 kruikjes gemaakt en bij hem gelegd,hij wil ook niet eten,dus laat hem maar even slapen. Maar wel gewoon morgen gaan werken,want er is geen personeel:x
doortje: rommelt t ook bij je omdat je bruinige afscheiding hebt?? heb ej je slijmprop al verloren? anders is die er misschien uit ana het komen.. dretjuh: fijn dat dani t goed doet en druk met kraambezoek dus sjees: ooh lekker geen personeel en moet hij dan maar komen.. hopen dat de beeb komt vanaacht dan kan hij dus niet hier: heb elke 15 min een harde buik of wat krampen mar verder niks speciaals ga nergens ophopen..d adleijk voetbal vrouwen kijken.. mn vader net lekker een mckroket langsgebracht ( niet gezond maarja)
Goedenavond samen! @Lotte en Joyce: Spannend!!!! Heb nog niks van Lotte gehoord, ga ze maar niet smsen, straks is ze wel bezig of net aan het genieten van de kleine beeb en wil dat moment natuurlijk niet verpesten Hier hele dag al harde buiken, af en toe een krampje, that's it.. al onder de douche geweest en alles is weer rustig.. Vandaag de hele dag weg geweest, verplicht dagje niksen is er dus niet van gekomen haha.. morgen overdag elk geval lekker rustig en 's avonds \housewarmingparty van vrienden, zondag ben ik er ook bijna niet, dan vier ik mn verjaardag haha.. ga lekker op de bank hangen en kom af en toe wel ff spieken
chiquita tja hij is manager van een toko,dus als hij er niet is kan de zaak niet open,hij heeft helaas nog steeds geen assistent anders kon die invallen en zijn bazen die dus over meerdere filialen gaan die zijn altijd op zaterdag vrij en niet te bereiken,hij heeft dus de verantwoording over de zaak en helaas moet ie open,echt balen maar jaa... roeltje, goed weekend vast gewenst en een heel fijne verjaardag. hier ook al de halve dag een non stop harde buik,en hij doet ook vervelend zeer,maar komt ws omdat ik een beetje te veel heb gedaan
Hallo ladies! Nou, heeft even geduurt die update...(gaf 12-12 door dat mijn vliezen waren gebroken.....) en wilde graag nog een update geven die dag.....maareh.....ik kreeg een weeënstorm!! Eerst dus even dit: Op 12-12 om 17.40 uur is onze zoon LUCA geboren!!! Hij woog 4020 gram en was 51 cm lang. Hier het verslag van mijn bevalling: Nou, om 6.45 uur braken dus mijn vliezen toen ik terug in bed wilde stappen nadat ik had geplast. Om 8.09 uur kreeg ik de eerste wee en hierna bleven deze onregelmatig tot 11.30 uur. Om 9.30 uur de verlos gebeld om te melden dat mijn vliezen waren gebroken en ik weeën had, maar onregelmatig bleven. De verlos kwam om 11 uur even kijken. Ze heeft toen niet getoucheerd ivm kans op infectie bij gebroken vliezen, maar even hartje geluisterd, buik gevoeld en gekeken of ik echt gebroken vliezen had. Ze vertrok om 11.30 uur weer met de instructie dat als ik 2 uur lang weeën had elke 3 minuten, dat ik dan weer moest bellen. Nou, ze was de deur nog niet uit of ik zat middenin een weeënstorm. Ik wist niet meer waar ik het moest zoeken zeg, wat was dit heftig! Om 13.30 uur maar weer gebeld, ook omdat als ik zat ik het gevoel had dat ik moest poepen. De verlos kwam kort na het gesprek en toucheerde: 3-4 cm......dus het kon nog wel even duren...maar aan de andere kant waren de weeën wel heel erg hevig. Dat voelde ze tijdens het toucheren. Deze verloskunidige werd afgelost door een andere waarneemster en de waarneemster zou anders na de overdracht wel even komen kijken. Ik dus weer verder met de weeënstorm......om 15.30 uur hield ik het niet meer en had persdrang. Mijn vriend gezegd dat hij NU de verlos moest bellen.....Die stond met 5 minuten voor de deur. Bij toucheren: 9 cm! Het ging dus erg snel......Ik kon de persdrang niet tegenhouden, dus ze heeft het laatste randje weggemasseerd en mocht ik persen. BEn op de baarkruk gegaan, kon de weeën op bed niet aan. Kon mijn kracht niet goed gebruiken. Om 17 uur begonnen met persen en om 17.40 uur is Luca geboren. Nadat Luca was geboren begon ik wat te bloeden, dus dat was even stressen, hoorde het zelf echt als een kraan lopen in de bak onder mij. Was wel even angstig hoor! Moest direct op bed gaan liggen en kreeg een injectie om het bloeden te laten stoppen. Gelukkig werkte dit goed en stopte het bloeden. Werd daarna nog even gehecht (klein scheurtje) en klaar was kees! Voelde me erna super!! Luca is echt een wolk van een baby! Hij is zo ontzettend zoet! We zijn helemaal verliefd op hem. De borstvoeding gaat super. Luca is een natuurtalent wat dat betreft want hij dronk al vanaf de eerste keer aanleggen goed! Nou, dit was mijn verhaal..... Dames die nog moeten bevallen: kan jullie echt de baarkruk aanraden!! Ik vond het heel erg prettig dat mijn vriend achter me kon zitten en me kon steunen. Hij vond het ook erg prettig dat hij iets voor me kon doen. Ik heb echt zijn handen fijn geknepen tijdens het persen! Het was echt ideaal die kruk. Heb met een spiegel meegekeken en mijn vriend ook. Ik kon echt al mijn kracht zetten op mijn onderkantje wat ik niet had op bed. Voelde ook zo tegennatuurlijk toen ik op bed lag te persen...... Ik heb nog niet teruggelezen dames, sorry. We zijn zo in de wolken dat ik mijn hele computerverslaving vergeet . Dames die nog bevallen zijn in de tussentijd: gefeliciteerd!! Dames die nog op de wachtbank zitten: heeeeeel erg veel succes! Probeer weer meer te lezen de aankomende tijd.....
Nursy: Gefeliciteerd met jullie kleine man!!!! heftige bevalling zeg! lekker genieten meid! Nog niks van Lotte gehoord
Nursy Van harte met je zoon en bedankt voor je verhaal. Vind het zo leuk om alle verhalen van iedereen te lezen. Geniet lekker van je manneke en natuurlijk snel even een foto spammen! Nog geen nieuws....hopelijk morgen...ik ben zo benieuwd...
Nursy gefeliciteerd, Lijkt me een heftige maar prachtige bevalling. Wat heb je het ook mooi omschreven..... Hier vanmorgen voor het eerst een echte wee en later weer een. Raar maar wist gelijk ow dit is er een. Daarna niks meer. Ben daarom de hele dag al een beetje van de leg. Omdat het hier in het noorden zo erg gesneeuwd heeft kan ik er ook niet even uit. Ben net nog wel een rondje om geweest en dan voel ik me weer beter. Begin nu echt ongeduldig te worden en een beetje emo geloof ik. Wil heel graag, maar vind het ook erg spannend...... Ik hoop morgen nog meer baby nieuws te lezen, voor al die rommelende meiden succes.
Zo Nursy gefeliciteerd met jullie zoontje. Lijkt me een heerlijk gevoel om zo verliefd naar je kindje te kunnen kijken; hier moeten we daar nog even op wachten. Ga bedje opzoeken; hoop morgen te lezen dat er in ieder geval weer 2 beebjes geboren zijn! Trusten dames!
Nursy: gefeliciteerd met Luca! Mooie naam ook! @joyce en lotte: ik hoop morgen echt goed nieuws van jullie allebei te horen!!! En Joyce, ik ben heeeeel benieuwd of jullie een jochie of een meid krijgen! Ik denk een meid! hihi!
Nou nog geen nieuws zie ik, misschien later. Hier heeft de vriend iig ook een dagje vrij dus kunnen we er even op uit,. Moeten nog wel boodschappen doen want tja je weet maar nooit hahahaha. Volgens mijn overvalt een bevalling je altijd ook al wordt je ingeleid. Als je hier naar buiten kijkt is het net een kerstkaart ruim 35 cm sneeuw echt prachtig. Kom straks nog wel even kijken.
************Buddynieuws************* Hoi!! Gisteravond zijn wij de trotse ouders geworden van't allermooiste meisje ter wereld: Lianne!! Alles gaat goed met papa, mama en lianne. X Joyce&Stephan ****************************************************