December 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door fempje, 22 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Poohbeer

Poohbeer Fanatiek lid

26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    YEAH EINDELIJK!!!!!!!!
    Joyce en Stephan, van harte gefeliciteerd! Hopelijk is alles voorspoedig verlopen. We zien de spam van Lianne graag tegemoet ;) Geniet van elkaar!!!!!!!

2. Lilith

Lilith Fanatiek lid

6 feb 2006
    1.848
    0
    36
    Joyce en Nursy:

GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!

3. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    breek ff in

@DOORTJE.. meid kwam ff spieken en je alvast SUCCES wensen.. gaat niet lang meer duren denk ik....GOGIRL..

en ook de rest natuurlijk GEFELICITEERD en SUCCES..

Breekt weer uit...

4. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    Goeiemorgen!
    @nursy: gefeliciteerd met Luca! Wat klink je heeerlijk positief!
    @zwangerworden: herkenbaar gevoel, die ongeduldigheid! Elke ochtend weer wakker met de dikke buik. Ik wil zo graag kennis met haar maken!!!
    @Joyce en man: jaaaaa! Gefeliciteerd met Lianne!!! Wat heerlijk dat ze er is! (en suus had gelijk: een meid!!)
    @ichtus: lieieieieeieif van je!
    @lotte: joehoe, waar ben je??
    @hier: werd dus weer wakker met een dikke buik. . Jammer… Ik werd wel wakker van buikpijn, heb ik nooit. Bleek dat ik moest poepen hmmm. Maar het blijft een beetje zeuren, maar kunnen nog steeds mijn darmen zijn. Nouja, lekker bezig blijven vandaag!!!

5. Sjees

Sjees Niet meer actief

Nursy,gefeliciteerd met luca
    joyce,gefeliciteerd met Lianne

Nou ik dacht vanmorgen,het is begonnen,ik werd wakker van kramp in mijn buik,die doortrok naar mijn rug,het was behoorlijk heftig,en niet iets wat ik eerder zo heb gevoeld, ik ben wel 5 keer naar de wc geweest maar kwam haast niets,helaas is het na 1,5 uur gestopt en nu niets meer:(,vals alarm...

6. zwangerworden

zwangerworden Bekend lid

29 jul 2008
    502
    0
    0
    @sjees ow jeetje das balen zeg. Weet sinds gisteren een beetje hoe dat voelt een valse start (al had ik maar een paar weeen en niet eens 1,5 uur last:):)) Ik hoop dat je je zinnen een beetje kunt verzetten. Ik ga dit wel proberen vandaag want anders wordt het allemaal wel erg triest.

Ik hoop dat het ook bij jou goed doorzet......

7. gimena

gimena Niet meer actief

@Nursy:gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje. :D
    @joyce Gefeliciteerd me jullie dochter lianne :D

8. gimena

gimena Niet meer actief

@hier.
    vloeien is Flink verminders dus denk dat er toch een onsteking vanbinnen zat!
    had de garage op gebeld of ik vandaag kon komen voor me auto.
    dat kon maar vroeg wat er aan de hand was en gebeurt.
    hij vertelde dat de kans klein was dat er iets meer van me auto kapot was.(maandag wou hij hem geheel na kijken voor de zekerheid ook omdat ik met een kindje rij en hij begreep me volkomen)
    maar me velg moet uitgedeukt worden bij een velgen dokter want dat doen hun niet vertelde hij.
    ze willen wel even snel de band er afhallen zo ik naar de velgen dokter kan.
    hopelijk vallen de kostens mee

9. Sjees

Sjees Niet meer actief

Gimena,das wel goed nieuws eigenlijk van je auto,als het alleen je band is.

zwanger worden,ja tis idd wel vervelend je denk echt dit is het en dan ....niets meer,helaas is mijn man met zijn zieke hoofd toch gaan werken vandaag,dus daar ook geen afleiding aan,en kan de deur niet zelf uit,heb geen auto en kan maar heel kort stukje lopen,dus zit weer thuis vandaag.
    Maar denk je dat dit wel een start kan zijn?of kan het zo nog 3 weken doorgaan?

10. Poohbeer

Poohbeer Fanatiek lid

26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    @Gimena, velgen uitdeuken kan soms in de papieren lopen.
    Wat wij nog weleens doen is velgen op marktplaats kopen. Mijn man heeft altijd hobby projecten (auto's opknappen). Soms loop je echt tegen koopjes aan op marktplaats en heb je bv voor 75 euri 4 zgan velgen...Misschien een tip?!?
    Wel goed opletten natuurlijk dat ze recht zijn!!!!!

11. Poohbeer

Poohbeer Fanatiek lid

26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    @Sjees & zwangerworden, zet m op meiden! Dit weekend is voor jullie...

Liefs,
    Wen

12. moontjemoon

moontjemoon Niet meer actief

joyce, gefeliciteerd met jullie dochter!!!

gimena, wat wendy zegt klopt, wij hadden dit jaar een scheurtje in de velg wat verholpen moest worden. We hebben ook via een sloop een nieuwe velg kunnen krijgen. Anders zou het voor ons ook een duur grapje zijn geworden en nu viel het wel mee.
    Is wel een goed teken dat het vloeien weer minder wordt! Nu nog zo blijven!

Lotte, hoop dat het bij jou ook allemaal goed is gegaan en je nu lekker in je bedje ligt met beeb!! Wacht op nieuws!

Doortje, hoop dat het een van de laatste ochtenden is dat je met een dikke buik wakker wordt!

13. moontjemoon

moontjemoon Niet meer actief

Sjees, hopelijk zet het vandaag of morgen door, want dat wachten duurt oh zo lang! (lees , het vreet je helemaal op!)

zwangerworden, het wordt toch ook tijd voor de kleine om zich te laten zien ;)

14. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    @moontjemoon: dat hoop ik ook! :) Hoe is het met Dycke?
    @zwangerworden&sjees: zullen we een triple bevalling doen, dit weekend?

15. Sjees

Sjees Niet meer actief

hahhaha ja doen we!
    Alleen merk ik nu dus echt niets meer helaas,rommelt het bij jullie nog?

16. zwangerworden

zwangerworden Bekend lid

29 jul 2008
    502
    0
    0
    @moontje Het vreet me inderdaad op!!! Jeetje had me zo verheugd op vandaag lekker eruit, eindelijk, en nu wordt vriend gebeld dat hij aan het werk moet. Kan alleen maar janken voel me zo stom, maar goed zit dan ook al drie dagen binnen tot hij thuis komt en ga dan een blokje om. Kan natuurlijk best iemand anders bellen, maar dat wil ik niet!!!!Ook zoiets kinderachtigs... Ik wil gewoon mijn vriend om me heen hebben....

Als ik dit terug lees door mijn tranen heen twijfel ik of ik op verzenden moet drukken/ zouden dit dan de hormoon monsters zijn??? Voel mezelf zo zielig *moet nu ook al weer lachen zo stom is het eigenlijk**

@sjees ik hoop echt voor je dat het doorzet en hoe wel ik ook heel zp al heb doorgespit op zoek naar een antwoord, is het begonnen?? Volgens mij kan niemand je dat , jammer genoeg, vertellen het komt zoals het komt. En als er nog een iemand tegen me zegt als je het loslaat komt he (ondanks dat het misschien wel waar is) sla ik hem neer.......... In ieder geval hoop ik dat het doorzet voor je.

17. Sjees

Sjees Niet meer actief

zwanger worden,ik snap helemaal hoe je je voelt,ik zit ook al heel lang thuis en kan ook niet weg,en zit ook constant op mijn vriend te wachten tot hij thuiskomt,hier komt ook wel andere visite langs,maar ik heb alleen maar behoefte om bij hem in de buurt te zijn momenteel.
    Helaas werkt ie vaak 6 dagen in de week dus das ook nog eens minder.

Ik ga ontzettend voor je duimen dat de kleine zich dit weekend aandient,en over dat loslaten ja dat heb ik ook al 100 keer gehoord maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan als je geen kant op kunt met je dikke buik,dus niet veel afleiding kunt zoeken,je constant geconfronteerd wordt met je buik,en mensen je steeds bellen , en..is het er al??En het enige gespreksonderwerp wat je vaak met anderen hebt de baby is,niet omdat je dat zelf aankaart maar omdat iedereen je ernaar blijft vragen.

18. gimena

gimena Niet meer actief

het wordt niet duurder dan 50 euro zegt hij.
    om velgen uit tedeuken.
    ik zou wel andere velgen willen omdat deze dan toch lelijk blijft want het is nu wel een beetje gebladerd.
    als ik nieuwe nodig heb geef ik hier op wel een gil!! ;)

en die 80 reserveband is een giller.heel me auto is babyblauw metelac.
    en zit er zo rode band onder LOL.

Ik ben naar de stad en de vleg daar af gooie want de bamd ligt al van de velg af :D
    Tot Zo

19. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Joyce
    Van harte met je mooie meid (grappig dat jij ook de allermooiste hebt, dat modelletje heb ik ook nl.:D). Geniet ervan.

Lotte
    Oh, nu ben ik ook zo benieuwd naar jou....

Zwanger worden
    Tuurlijk vreet het aan je. Zeker omdat hier iedereen langzaamaan aan het bevallen is en jij nog steeds met je buik zit. Volgens mij is het volkomen natuiurlijk dat je je vriend bij je wilt hebben. Lekker janken meid. Je mag jezelf echt wel zielig vinden en zo te horen kun je de humor er ook nog wel van inzien. Klinkt volkomen gezond!
    Sterkte met de laatste loodjes meid!

20. patrien

patrien Niet meer actief

Deel Deze Pagina