Nursy:gefeliciteerd met jullie zoontje. joyce: Gefeliciteerd met lianne Lotte: ben benieuwd hoe het met je is...of er al een beebje is? voor de rest: ben het even kwijt.
Die triple bevalling lijkt me wel wat!!!! Klaar voor de start?.....................AF Hier gelukkig lekkere kerstkoek en kopje thee later en ben weer beetje bij, en nu maar hopen dat mannetje snel weer naar huis mag/kan komen. Thanks Collo!!! Had ik net even nodig. Hahaha fijn is het soms he om te horen dat je reacties volkomen gezond zijn......Hoe is het bij jou?? en met Amy?? In mijn buik rommelt het nog wel, maar kan er echt niks zinnigs over zeggen. *Baby is gewoon tas aan het pakken voor hij eruit komt* Hoorde trouwens net dat al ik nu weeen zou krijgen ik al naar het ziekehuis moet omdat de wegen hier zo slecht zijn. En ik hoop eigenlijk op een thuis bevalling. Toontje leuk filmpje, voor jou wordt het ook wel tijd he dat de kleine komt?? Voel jij je nog goed???
zwangerworden,gelukkig voel je je weer iets beter,en ik hoop voor je dat je toch thuis mag bevallen. Ik heb hier wat afleiding gevonden,ik heb zelf alle geboortekaartjes gemaakt,maar de laatste weken kwamen er toch steeds meer mensen bij die ook een kaartje moeten/willen,eigenlijk had ik geen zin meer om bij te maken,maar zit nu toch weer te knutselen Kom maar op met die triple bevalling,we gaan ervoor!!!!!!!!
ik liet me trouwens vanmorgen per ongeluk ontvallen tegen mijn moeder dat wij niemand inlichten als het is begonnen,OEPS, dat had ik beter niet kunnen zeggen,ze had geloof ik bedacht dat ze er vrolijk bij kon gaan zitten ofzo,nou ja dat hebben we dan ook maar vast uit de wereld geholpen,ik moet er echt niemand bij,behalve mijn man hoor Mijn zus die uit Spanje over is die logeert nu bij mijn ouders,belt mijn moeder dus vanmorgen,is ze bij jou??? Nou nee,ze ging gister met een hele groep vrienden uit,dus die zal wel ergens zijn blijven slapen,hallo ze is volwassen! Wilde ze haar om 9.30 gaan bellen om te vragen waar ze was,ik heb gezegd dat ze dat maar beter niet kan doen,(ivm anti-kater beleid) ik heb een hele lieve moeder hoor,maar echt over bezorgd en veeeeeel te bemoeiallerig,maar ik weet zeker dat ze ondertussen al 10 keer een voicemail heeft ingesproken en niet rust voor ze iets heeft gehoord
okeee zwangerworden: jij hebt het startsein gegeven! Ik zit vlak achter je!! Fijn dat je je weer wat beter voelt, maar herken het wel hoor! Is idd heeeeel normaal! Ik ben net schuivelend naar de appie gegaan. Weer een dag binnen zitten, trek ik niet (hoewel we gister ook even naar buiten zijn gegaan). Ben blij dat ik dat even heb gedaan. Man komt over een uurtje thuis! @sjees: hahah leuk zo'n ongeruste moeder. Maar had je zus niet gezegd dat ze ergens anders zou blijven slapen? Anders zou ik als moeder ook wel een beetje ongerust worden. Jouw zus blijft tot de 31ste, toch?
door, ja is ook een beetje stom van mijn zus,maar dan is het laat geworden en wil ze niet s'nachts nog bellen,maar ze zou er van te voren even over moeten nadenken eigenlijk ja... Daar gaan we; ik lig derde.....maar moet nog even opstarten en mijn nitro aanvullen
Meiden ga nu even dit topic lezen echt ik heb net voor de derde keer mijn neus gesnoten tranen van het lachen!!!!!! Genante en memorabele bevallingsverhalen Het staat bij algemeen en dan lounge Weet niet hoe je een link moet plaatsen, maar tis echt de moeite waard tenminste ik moest echt heeel hard lachen.
@sjees: Heel goed! Is je nitro aangevuld?? @zwangerworden: heb wel zin om te lachen, dus ik ga even spieken!
Joyce: gefeliciteerd met jullie dochtertje Lianne!!! Ik had je ook al een sms gestuurd, maar doe het hier graag nog dunnetjes over!!! Ik ben echt heel blij voor je dat het over is, het wachten! Geniet!!!! En waar is Lotte met haar update? Die is ook stiekem aan het genieten volgens mij! Ik moet snel Maud in bad gaan doen, ben net pas weer uit bed... darmkrampjes 2 nachten achter elkaar...dat hakt erin! Doortje, zwangerworden en sjees, zet 'm op meiden! Who's next?!
@suus: dankje!! @zwangerworden: hahahahaaha, dat zijn idd echt grappige verhalen!!! Een goeie manier om er luchtig tegenaan te kijken
HEEEEEEEEEJ JOYCE dus toch doorgezet GEFELICITEERD met je dochter Geniet ervan! Ik ga ook ff naar de Lounge om te lachen
whahhahhaaha echt geweldig die verhalen,wat heb ik gelachen!!! suus, bedankt! mijn nitro is nu voor de helft gevuld,ik gooi er nog even een warme choco met slagroom in en dan kom ik eraan,dus ik zou maar opschieten als ik jullie was
NURSY: GEFELICITEERD MET LUCA!!!! geniet er lekker van meis.. klinkt idd als een heftige bevalling JOYCE:GEFELICITEERD MET LIANNE!!!! toch bevallen misschien hebben die hormonen geholpen geniet ervan!!! lotte zou toch ookal wel bevallen zijn.. hoop ik!! sjees: jammer dat valse alarm .. ik weet er alles van nou doortje, zwangerworden en sjees zullen wij dan maar voor vandaag of morgen gaan nou boodschappen gedaan ben net terug en even met de kids op de slee geweest ( lees hun op de slee ik trekken :S ) nu net thuisen heel erg zzeurende buik... veel harde buiken.. maar ik geloof er gewoon niet meer in.. een week terug had ik hoop gehad op een bevalling maar ga er maar niet vanuit.. mocht t heftiger worden horen jullie het gelijk
:Lotte gefeliciteerd!!!!!!!! mijn nitro is gevuld, dus daar gaan weeeeeeeeeeeeee ik kom jullie inhalen,zwanger worden je bent al in zicht,dus zet hem maar in de hoogste versnelling
heb een vraagje heb oipeens ontzettende buikpijn gewoon niet meer normaal...herkent iemand dit die al eerde is bevallen?? of weet iemand dit?? echt gewoon niet leuk meer
Chiquita, zeg ga jij mij nu toch niet inhalen he, wie weet is het een voorbode,is het constant of in vlagen??
sjees: ja het is heel vaag.. herken t ok niet echt.. een soort mentruatie pijn maar dan niet on mn onderbuik maar ornd de navel.. zegmaar.. op die hoogte.. ik wacht nog even af.. dadelij kals mn man thuis is even douche gaat t niet weg of wordt t erger dan bel ik gewoon op...