groot gelijk, je zegt rond je navel,is de baby niet een lichaamsdeel heel hard tegen je navel aan het drukken?Dat kan ook flink zeer doen namelijk,trekt het weg als je gaat liggen?
sjees: ik al ik loop dan wordt t minder maar krijg ik weer verschrikkelijke harde buiken.. net gewoon even gebeld wat ik het beste kon doen.. ja moet nu dus komen.. weer zon goed idee van mn man.. pff. denk zelf dat t er echt niet aan zit te komen maarja.. zh wil me daar hebben.. nou ik hu jullie via mn buddies wel op de hoogte
succes chiquita, beter 1 keer te veel dan 1 keer te weinig. Laten we hopen dat het de laatste keer is
***NIEUWS VAN ROELTJE*** WE ZIJN VANOCHTEND TROTSE OUDERS GEWORDEN VAN ONZE ZOON LENN CHE, HIJ HEEFT WAT OPSTART PROBLEMEN, HEEFT IN HET VRUCHTWATER GEPOEPT EN IS IN DE LONGETJES GEKOMEN.LIGT AAN DE BEADEMING EN LIJKT HELAMAAL GOED TE KOMEN! hEB AARDIG WAT PIJN VAN DE HECHTINGEN, MAAR VERDER GAAT ALLES PRIMA, NOG BEHOORLIJK MOE. OM 1:15 BEGONNEN EN 7:10 GEBOREN! ****EINDE**** Jaaaaaa gefeliciteerd meis! Aangezien beide buddy's ook net bevallen zijn, plaats ik het goede nieuws!
en inderdaad: LOTTE IS DE TROTSE MAMA VAN MILAN GEWORDEN!!! ze had roeltje gesmst, maar die was zelf druk bezig Gefeliciteerd Lotte en man!!!
@sjees en zwangerworden: we zijn onderweg!!!! Maarre, als chiquita meedoet, dan wordt het een quatro bevalling!!! Jaaaaaaaah! Daar gaan weeeeee! @chiquita: als je een slee met 2 kids hebt getrokken, dan heb je daar waarschijnlijk buikpijn van? Begrijp ik nou dat je langs de vk /gyn moet? Succes!
Weer ff een berichtje van mij.. Strippen heeft dus totaal niets gedaan,.. alleen een zooitje troep kwam los.. (sorry) Nu op naar maandag... 7.00 bellen of er een verloskamer vrij is.. Behalve een paar vriendinnen en de werkgever van mij man weet niemand het.. We hebben het onze ouders ook niet verteld.. die zitten dan alleen maar te ijsberen.. En iedereen gaat er vanuit dat het pas na de kerst geboren gaat worden.. @alle bevallen dames... ; Van harte gefeliciteerd! geniet van jullie kraamtijd.. Het leek wel even op een wedloop zosnel zijn jullie hier aan het bevallen ineens.. Ik schrijf niet vaak mee maar lees regelmatig.. Groetjes..
Roeltje, hartelijk gefeliciteerd met jullie zoontje!! Mariebel, hoop voor je dat er maandag een plekje voor jullie vrij is. Heb je groot gelijk in dat je bijna niemand inlicht, hebben wij ook niet gedaan toen het begon en het is ons goed bevallen!! (alleen mijn ouders wisten het omdat mijn dochter daar toevallig al logeerde)
Wat een heerlijk nieuws Van harte Roeltje & Lotte met jullie mannekes!!! Hoop dat jullie snel herstellen en hier de boel kunnen spammen want het zal wel even rustig zijn zo zonder harde kern...hahaha. Gelukkig is er nog de 22-ste bende.
Roeltje,gefeliciteerd, hihihi wel lachen hoor alle buddy's tegelijk bevallen.. mariebel,ook spannend hoor,ik hoop dat ze maandag een plekje hebben! door, ah ja joh waarom niet,we doen gewoon een quatro,maare chiquita ligt nu op kop zag ik........ chiquita hopelijk is het toch wel begonnen!!succes Hier nog niets.......
Hee vergeet mij niet! Ik wil ook meedoen! Het is hier vreselijk saai in t ziekenhuis. Maandag gaan ze kijken of ze in kunnen leiden, maar het beste is op dit moment dat de baby zo snel mogelijk spontaan komt... hoop zo dat het snel begint, zodat ik mezelf ook weer beter ga voelen. Met de baby is gelukkig alles goed en dat is het belangrijkste!
Jeuj!!!! Lotte gefeliciteerd met Milan!!! Roeltje gefeliciteerd met Lenn!!! Geniet er lekker van en rust lekker uit!
oh lilith, sorry! Tuurlijk mag je meedoen! Kan me voorstellen dat je je stierlijk verveeld! Laat de baby maar komen
Lillith Vervelend he in het ziekenhuis. Ik weet er ook alles van. Ach het is zo maandag. Ik ben ook op een maandag ingeleid en het was net dinsdag toe Amy geboren werd, dus nog even doorzetten hoor! Zwanger worden Amy doet het perfect. Ze groeit als een dolle en ze is zo lief. Vannacht alleen krampjes denk ik, dus dat was even wat minder slaap, maar voor de rest niks te klagen. Zelf ben ik volgens mij ook al bijna helemaal hetsteld en nog belangrijker...volgens mij is de grootste dosis hormonen al weg. Begin weer een beetje mezelf te worden (maar dan een softe versie ervan)
hihihih wordt druk dit weekend, hoe noemen ze dat met zn zessen tegelijk, een sextet?? Kijk ik lig nu nog achter aan en chiquita op kop,door ertussen in,maar ik ga voor dezelfde turbobevalling als pooh,dus dan haal ik jullie gewoon weer in...
whahahaahah sjees! Geweldig! Goed, dus morgen de sextet bevalling!? Ik ben er voor! En ik vind het prima dat ik in het midden zit, als ze er maar uit komt!!!
Het wordt hier idd steeds rustiger met alle bevallen dames. Ik heb jullie wel nodig hoor, om het vol te houden!!!
ja tis zeker rustig,ik kon jullie eerst niet bijhouden gingen vaak wel 20 pagina's per dag door,maar dat valt mee nu Ben nu shrek aan t kijken is wel grappig