December 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door fempje, 22 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zwangerworden

zwangerworden Bekend lid

29 jul 2008
    502
    0
    0
    Oke ik schrijf me bij deze ook in voor de sextet morgen, wil best vanavond al wel beginnen........

Hier staat shrek ook aan hahahaha hoop niet dat wij zulke baby's krijgen hahahaha

Hier ben ik weer een beetje bij bedankt vooor de lieve teksten eerder vandaag....

LOTTE EN ROELTJE GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!

2. Sjees

Sjees Niet meer actief

hihihihnee hoop t ook niet,vind het wel grappig dat het over baby's en zwanger zij gaat:p:p

3. Lilith

Lilith Fanatiek lid

6 feb 2006
    1.848
    0
    36
    Ach... over een paar weken zijn we het wachten vergeten, dan zijn alle baby's geboren. (Vreselijke dooddoener, I know, maar ik probeer mezelf -en jullie natuurlijk :D- moed in te praten).

4. patrien

patrien Niet meer actief

hoe noem je dat nou met z'n zevenen?

5. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Ja joh, het duurt echt niet lang meer. En dan denken jullie net als ik met weemoed terug aan de zwangerschap. Alhoewel bij mij er natuurlijk wel abrupt een einde aan is gekomen, dus misschien mis ik het daarom wel. Was er nog niet zo klaar mee als jullie :D.

Het scheelt wel een beetje dat een deel van de harde kern hier net bevallen is. Geef ze een paar dagen, ze komen wel weer terug om ervaringen uit te wisselen over flesjes en slaapjes.

6. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    septet?

7. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    yep een septet! :)

8. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    oke, ik ga afsluiten! Morgen een babyboom!!! :) daaaaaaag

9. patrien

patrien Niet meer actief

oke, dan gaan we voor de septet. wordt het morgen of vandaag nog. wordt het nog vandaag dan moet ik even mijn hubbie van een verjaardag terugbellen.
    nee dan doe maar morgen...

10. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Doe morgen maar, dat ik morgenochtend wakker wordt, hier kom kijken en dat ik alleen maar puf-berichtjes zie....en daarna blijft het heel lang stil en liggen jullie allemaal met jullie beebje te kroelen.

Ik gun het jullie zoooo.... Was vandaag nog tijdens het voeden naar mijn meisje aan het kijken en de tranen schoten me spontaan in de ogen. Vind haar zo vreselijk perfect, zo mooi... Wil dat jullie dat ook snel gaan meemaken, want jullie krijgen ook allemaal de allermooiste van de hele wereld...

11. meloen

meloen Bekend lid

24 jul 2009
    581
    0
    0
    NULL
    NULL
    #16351 meloen, 19 dec 2009
    Laatst bewerkt: 19 dec 2009
    Hoi meiden,

Beetje laat maar hierbij Lotte´s berichtje met nog wat aanvullende info.

Onze zoon Milan is 18 dec. om 23,07 uur geboren. Hij is 49 cm en 3740 gram en heeft een bolle toet.

Van harte gefeliciteerd meid. Geniet ervan!!

Matthijs en ik zijn vandaag uit het ziekenhuis gekomen.
    Hij woog bij geboorte 3490 gram (inmiddels 3315) en is 52 cm.
    Alles gaat goed met ons alleen heb ik uiteraard nog behoorlijk last van de wond van de keizersnee en kan vooralsnog irritant weinig...
    Ik hoop snel weer wat meer puf te hebben om mee te kunnen kletsen. Ga alleen ff snel terug lezen of er nog meer nieuwe mama's zijn.:)

Alle meiden die nog moeten, ZET 'M OP!!

12. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    He Meloen
    Fijn te lezen dat je weer thuis bent. Wel rot dat je nog weinig kunt, maar thuis zijn is toch wel lekkerder dan in het ziekenhuis. Laat je voorlopig maar even verwennen en probeer er van te genieten. Voor je het weet moet je alles zelf weer doen hoor...:D

13. meloen

meloen Bekend lid

24 jul 2009
    581
    0
    0
    NULL
    NULL
    PSje en Joyce gefeliciteerd met jullie meiden!!

Roeltje en Lotte gefeliciteerd met jullie mannetjes!!

Hopelijk ben ik niemand vergeten...

@ Collo, zeker lekker om weer thuis te zijn. Heb gelukkig nog tot donderdag kraamhulp en daarna lekker de kerstdagen dus idd genoeg hulp maar ja je wil zelf zo graag....maar ga er uiteraard wel van genieten.;)

14. Nursy

Nursy Actief lid

7 jul 2008
    200
    0
    0
    Hey meiden die bevallen zijn:
    Gefeliciteerd!!

Meiden die rommelen:
    SUC-6!! Hopelijk zijn jullie kindjes er snel......

Ik wilde ff een foto spammen van onze Luca, maar dat lukt steeds niet. Zet de foto wel ff in mijn foto album. Het is zo'n moppie! Hij lacht steeds (stuip lachjes) na de borstvoeding als hij dan in slaap valt......Het is dan net alsof hij heeeeeel erg gelukkig is!
    Echt TE schattig gewoon......Daar wordt je toch gewoon spontaan verliefd op?
    Op de foto dus een glimlachje en het lijkt net of hij een knipoog geeft. :):):p

15. Nursy

Nursy Actief lid

7 jul 2008
    200
    0
    0
    Toch gelukt.....

16. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    Morning!
    Hier nog steeds een dikke buik hoor!...En niets wijst erop dat het ook maar een beetje begint...
    @Toontje: ik vind dat jij eerst mag!! Bijna een week overtijd...pfff...Kan me voorstellen dat je er klaar mee bent! Dus jij bent nummer 1 van onze septet babyboom! :)
    @Collo: aaaah, dat beschrijf je wel heel mooi! Nu wil ik nog grager! (hahah is dat een woord??)
    @Meloen: oh, wat fijn dat jullie thuis zijn en dat Matthijs het zo goed doet! Hopelijk herstel jij snel van de keizersnee.
    @Nursy: smelt en nog een keer smelt! Wat een poepie! Hij ziet er inderdaad heel tevreden uit!
    @hier: kan niet meer slapen, lig niet lekker..ga het zo wel weer even proberen. Maarrrrr: VANDAAG 40 WEKEN!! Is toch weer een mijlpaal. Kunnen we nog een mooie (hopelijk laatste!) buikfoto maken :)
    Oja en ik zat me te bedenken, kijkend naar de foto van ons uitje, dat ik nog de enige van dat clubje ben die nog niet is bevallen. Het wordt tijd!!!

Okeee, en nu hou ik op met klagen! Ik heb een super zwangerschap gehad, dus moet nu gewoon geduld hebben!

17. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    Haha, mijn banner! I wish!

18. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    oh nog 1 ding: Roeltje, gefeliciteerd met je verjaardag!!!!! Hopelijk ben je van je kadootje aan het genieten :)

19. bapsie

bapsie Niet meer actief

20. bapsie

bapsie Niet meer actief

doortje hoop dat er gauw wat begint voor je! wat is je d-day eigenlijk?

Deel Deze Pagina