aaaah bapsie! Dat is inderdaad een droppie! (smelt weer weg ) Vandaag is mijn d-day! Dus wie weet is het wel een kind van de klok??
YEAH Weer een beebje! Gefeliciteerd met Chenn! Hopelijk voelt ie zich snel weer kiplekker! Ze kunnen best een paar dagen misselijk zijn van het inslikken van meconium...tenminste Max was een dag of 3 aan t rommelen... Sjees: Ik gun je die stortbevalling...je moet alleen niet net van te voren boodschappen gaan doen als je in een dorp woont....dan moet je iedere keer aan iedereen uitleggen wat er is gebeurd....je liep s'morgens nog in de c1000, hoe kan dat? Nou...ZWAARTEKRACHT!?!? Bapsie, wat een dropje zeg! Heerlijk! Meiden, kom op met z'n zevenen! ZET M OP!
Goedemorgen hier ook nog een dikke buik en geen gerommel. Wel 40 weken vandaag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nu zitten we hier in het noorden midden in een sneeuwstorm dus misschien nog even wachten met bevallen??? *weet ook niet wat ik wil.....* Vriendje is vandaag wel vrij, hoop dat het iets beter weer wordt zodat we er nog even uit kunnen, nu kan je echt niet met de auto weg...Heb al wel een ontbijtje op bed achter de kiezen en er wordt gewerkt aan een kopje thee met een kerstkrans..... @phoobeer ja hier in het dorp ben ik ook een bezienswaardigheid, soms vervelend maar wel lief bedoeld @babsie Wat een snoepige foto...... @Nursy owwwwww wat een leuke foto. @doortje Jeeeeheeee 40 weken en hoe voelt dat nou???? Die laatste buikfoto word hier ook gemaakt vandaag. Moet morgen weer naar vk maar als het dit weer is kan ik er niet komen?! Bel ze morgen wel even denk ik.
en ook hier weer met een dikke pens wakker geworden, wordt voort zo gewoon. voel me ook kiplekker en heb niet het bevoel dat er iets gaat gebeuren, (eigenlijk hoop ik dat ook niet, heb vanavond nog een feestje van een vriendin die 40 wordt en daar wil ik nog wel even naar toe). uhh poohbeer: sorry iets gemist: Chenn van wie is dat hummeltje? wat een mooie foto's zie ik toch weer voorbijkomen....zucht...zwijmel...wanneer mag ik?
@ Poohbeer.,weet je welke maat die velgen zijn. want het blijkt dat me velg gescheurt is dus het wordt meer van kostens :S en welke maten zijn die velgen waar het over had? en verders alles goed @chiq..,hoe gaat het nu met je?? want minder last van harden buiken of juist meer?? @ All Alles goed met jullie.??valt er ook zoveel sneeuw bij jullie?? LOTTE EN ROELTJE GEFELICITEERD!! met de geboorte van jullie baby,s hopelijk gaat alles goed met jullie!! @ hier Sophie is vandaag een maandje oud!! wat gaat dat snel zeg
@poohbeer: zoontje van Roeltje heet Lenn Che! Je hebt er een leuke combi van gemaakt @toontje en zwangerworden...achjaaa...laten we er maar het beste van maken vandaag Waar is de rest van ons septet?
Joyce; gefeliciteerd meid met je dochtertje Lianne. Stond er van verbaasd dat je zo lang nog op ZP was. Jeetje dan is de bevalling snel gegaan zeg. Ben benieuwd naar je verhaal. Geniet er eerst maar lekker van natuurlijk! Roeltje gefeliciteerd met jullie zoontje! Hopelijk gaat het snel beter met hem. Lotte gefeliciteerd met jullie ventje, lekker dat hij zon bol toetje heeft! Spannend dat er maandag een paar naar het ziekenhuis mogen om ingeleid te worden. Misschien brengt dat idée de bevalling wel gewoon op gang vandaag . @Meloen; hoop dat je snel wat minder last hebt van de wond van de keizersnede .Hopelijk heb je genoeg hulp om je heen en kun je lekker van Matthijs genieten! @Nursy, die foto van Luca is LIEF!!! Gefeliciteerd Doortje met je 40 weken laat maar komen he . Zwangerworden ook gefeliciteerd met je 40 weken. Hopelijk gaat het bij jou ook snel beginnen! Wel lekker dat je vandaag zo verwend bent, ontbijtje op bed heerlijk! @Gimena; al een maand, jeetje! Hier 39 weken, ook nog geen tekenen helaas. Ga maar gewoon door Mannetje moest werken vandaag, dus die zei op tijd bellen he al er iets begint. Die doet er nu zon 1 ½ uur over om thuis te komen en moet voor die tijd dan vervanging hebben geregeld. Gelukkig is hij morgen weer vrij. Dacht dat het dan wat beter weer ging worden (voor het verkeer dan want ik vind die sneeuw wel gaaf!) Mag ik er een octet van maken???
Ja hoor, welkom bij het octet. Ik vind die sneeuw ook gaaf, maar ik hoef er dan ook niet doorheen. Lig vanuit het ziekenhuisraam te kijken, het is echt wel heel mooi, kan blijven kijken als het zo sneeuwt!
Gelukkig Lilith dat je een beetje buiten kan kijken, gaat de tijd wat sneller daar. Krijg je lekker veel bezoek tijdens de bezoekuren? Mag je partner nu vaker komen of niet?
@happy: welkom bij het octet!!! @Lilith: vind het nog steeds zo sneu dat je in het ziekenhuis ligt! Gelukkig kun je genieten vannde sneeuw!
Bij jou ook nog steeds alles rustig Doortje? Bij ons is het weer flink aan het sneeuwen, wilde eigenlijk net met de hond gaan lopen. Mmmm dan moet ze nog maar even wachten...
Hoi hoi, mag het een nonet worden??? Ik wil ook bevallen!!!! Hier twee nachten 4 uurtjes kunnen slapen dmv medicatie dus ben redelijk bijgetankt, alhoewel de weeen vannacht weer lekker om de 5 minuten waren ( en ik dus wakker) grrrr. Maar ja morgen 40 weken en dinsdag naar de verloskundige, dan kijkt ze weer of ze kan strippen en ik heb dinsdag om 15.00 een afspraak in het ziekenhuis om een datum te prikken voor een inleiding omdat ik uitgeput dreig te raken. Ik kan niet elke nacht slaapmedicatie nemen natuurlijk..... En wat zijn er weer een hoop baby's geboren!!!! Gefeliciteerd allemaal en geniet er lekker van. Lilith sterkte in het ziekenhuis. Ik lees wel altijd mee op mijn telefoon maar moet achter de pc duiken om te antwoorden en dat gaat niet altijd met twee van die stuiterballetjes om me heen haha. Dennis is nu met de kinderen en oma naar de koopzondag zodat ik even rust heb. Ik heb ook het idee dat ik de bevalling zelf tegenhou omdat je als die kleintjes hier rondlopen nooit volledig ontspannen bent. Maar ja ik zou ze ook niet willen missen... haha en om ze nu voor een paar nachtjes uit logeren te doen vind ik ook niets, dat doe ik wel als ik ga bevallen. Sterkte met de laatste loodjes allemaal!!!!
@doortje79, ik zie het...ik was nog niet wakker denk ik...sorry Roeltje! @gimena, je hebt mij denk ik verkeerd begrepen...ik noemde onze koop als voorbeeld... Als je naar marktplaats gaat, klik je in de linker kolom op auto-onderdelen. Vervolgens selecteer je bij de rubriek: Banden en velgen. Dan kun je op inch zoeken. Houd wel de steek en de breedte in de gaten...let bij af halen goed op of de velgen recht zijn! Succes!
idd hellemaal verkeerd begrepen ooow wat lomp had al gekeken op markplaats aleen met mijn maar kan je heel zelfde Velgen vinden zie ik. ook bij velgen winkels zeggen ze al dat het een onmogelijke maat is dus het gaat denk wel maar de velgen dokter worden dan
toontje,met zn zevenen,hmmmmgeen idee oh ...septet,ja doen we,hier helaas nog steeds een dikke buik.. En ook ik vind dat jij als eerste mag gaan bevallen hoor! poohbeer,hahaha ja ik liep net ook te winkelen,voor de kerst en moest wel even aan je denken. zw.worden, joepie 40 weken!!!Kom dr maar uit hoor kleintje.. lillith,vind het zo sneu dat je nu in het zkh ligt, hopelijk komt de kleine nu lekker snel,des te eerder mag je weer lekker thuis zijn! hihihihihih we gaan van een triple bevalling naar een nonet toe,hihihih zullen we dan maar zeggen dat we gewoon met zmn allen voor de kerst gaan bevallen ,want vandaag gaat m denk ik niet meer worden.