Sorry heb even geen tijd om alles terug te lezen maar ik heb even een vraagje voor moontjemoon, ik lees dat je net je 2de echo hebt gehad, super fijn dat alles goed is!!! Maar ik zie dat je ook 8 weken bent an als ik mijn 1ste echo krijg ben ik ook 8 weken, krijg je dan een inwendige echo of een "gewone" echo??? Kan het eigenlijk nergens lezen, ik ga er maar vanuit dat het een inwendige echo wordt maar ben gewoon nieuwsgierig! Ik ga snel even alle andere berichtjes lezen, dan ben ik weer helemaal op de hoogte
Hoi allemaal, Ik las daarnet dat ik me via een PB bericht moet aanmelden??? En dat ik even naar jullie site moet kijken, klopt dit als je nieuw ben hier? Wil iemand hier misschien wat meer info over geven? P.s bedankt voor het welkom heten meiden!! @ Ilona : ik zag inderdaad in je album dat jij ook nu voor de derde maal zwanger bent, na twee mk's. Maar ze zeggen drie maal is scheepsrecht, dus we gaan er nu voor he!! @ pelikaantje, leuk je bent inderdaad 1 dagje voor mij uitgerekend, Ilona ook las ik. Groetjes, Roos
heej allemaal, welkom alle nieuwe zwangere mutsjes (A) leuk dat jullie er bij zijn gekomen! vind het wel erg dubbel.. want er zijn ook al weer een aantal waar we afscheid van moeten nemen :S sterkte voor die meiden!! ik heb vanmiddag toch nog maar een test gedaan. ik twijfelde zo veel. maar die was ook positief, en nu voel ik me wel zekerder! vind het echt zo leuk! ik word echt mama hihi! ik wil ook een datum voor een echo! maar die krijg ik donderdag pas.. dus nog even wachten. nou meiden ik ga op bed.. slaap lekker en tot morgen kus minimouse
gefeliciteerd alle nieuwe mama's ik heb gister een echo gehad en zag er super uit! zal even foto in mijn album zetten.. ben idd dagje langer zwanger en de beeb is nu 1.34 cm
Zo, ik heb de bevallingslijst even wat mooier gemaakt en heb het 2x mogen doen omdat ik na een stomme druk op de knop alles weer kwijt was! Nu ben ik KAPOT en duik dus snel mijn bedje in! Vinden jullie 'm mooi? Slaap lekker!
@roosje01 Ik heb met beide echo's een buikecho gehad. En er was duidelijke hartactie te zien. Maar dat verschilt per vk/gyn. Bij mijn vorige zwangerschap heb ik de eerste echo inwendig gehad. gr
Goedemorgen dame's....... Vandaag is de grote dag voor mij......zit het mooi in mijn baarmoeder????? Om 10.00uur krijg ik mijn eerste echo........EN BEN ZOOOOOOOO BANG HE!!!!!!!!! Ik kon er vanacht gewoon niet van slapen! Ik laat zo snel mogelijk iets van me horen......als ik me voor vanavond nog niet gemeld heb......dan zal ik wel geopereerd zijn!!!! Liefs Brigitte [-o< [-o<
Ik heb de afspraak staan om 10.00uur!!!! Ik ben echt zooooo zenuwachtig,kan echt aan helemaal niets anders denken..... Dank je wel lief van je!!!!
@ Brigitte: succes met de echo! Ik zelf heb vanmiddag om 16.00 mijn eerste echo en ben ook erg gespannen... laat je snel iets weten? Ik zal voor je duimen! @ suuskebab: de bevallingslijst ziet er erg mooi uit =D> tot later!
Goedemorgen dames ; Suus, je hebt het prachtig gedaan =D> . Kreeg helemaal kippevel toen ik mezelf er tussen zag staan! Brigitte, nogmaals succes meid. Zullen aan je denken hier! Ik wilde even vragen wanneer jullie naar je huisarts/ verloskundige hebben gebeld. Kan dat nu al?
Goedemorgen! @brigitte en D1982; heel veel succes met de echo! Alles zit vast helemaal goed en we zien jullie vandaag weer lachend terug op het forum, DEAL? @happy; ik had gisteren een heel bericht getypt met daarin oa het antwoord op jou vraag, maar dat was toen ineens foetsie en ik had echt geen puf meer om opnieuw te beginnen... maargoed, je vraag is er nog ik ben weer bijgeslapen! Ik heb gebeld met 4 wk en 1 dag! Ik vond het zo leuk en ik wilde het graag met iemand delen ook! De VK zegt wel wanneer je kan komen... Ik dus as. maandag met 8wk en 1dag! De huisarts ook even gebeld met de mededeling en dat was het!
Roos34; Als je even een pb stuurt naar mij, ntombi of berenbotje, met je leeftijd, bevaldatum en hoeveelste kindje dan zetten we je in de lijst... ook afspraken voor de agenda mag je pb-en!
keetje heel veel succes vandaag bij de VK D1982 : heel veel succes en plezier met je 1e echo hopelijk is alles goed berenbotje; jij ook veel toi toi toi met je 2e echo happy: welkom bij de dec mama's , gefeliciteerd meid
@ Brigitte, over een half uurtje je 1e echo =P~ ! Reuze spannend. Laat je het zo even weten ?? @ Suuskebab, ik ga zo ff kijken naar de nieuwe decemberlijst. Hulde dat jullie er zoveel werk in steken =D> ! @Roos34, ja idd 3x scheepsrecht zeggen ze. Voor jou dus ook he [-o< . Leuk he zoveel zwangeren rondom dezelfde tijd. Voel jij je zwanger ? Ik heb nog niet echt veel kwaaltjes. Moe en vollere (.)(.), that's it. xx
goeiemorgen! vandaag thuis aan het werk, aangezien ik nu met geen mogelijkheid van utrecht naar amterdam kom! Deel is afgesloten en er staat verderop nog eens 20 km file! Pff. Ik zou natuurlijk met de trein kunnen gaan, maarja.. @suus: de lijst ziet er super uit! @brigitte en D1982: veel succes en plezier met de echo! duim duim duim @happy: daar ben je!! welkom!
@happy: wij hadden niks besproken hoor! Ik bedoelde dat het zo'n geweldig nieuws was! Wij waren toch toevallig gisteren ochtend allebei in nod april aan het spieken en toen zei ik dat ik nog wat dames van april mee naar december wilde nemen. waarop jij jezelf direct meldde met de mededeling, morgen mag je me komen halen, dan ga ik testen! En dan kijk ik 's avond op nod april en dan zie ik dat we je dus ECHT mogen komen halen omdat je ook echt zwanger blijkt te zijn! Je had het dus die ochtend al 'voorspeld' dat vond ik zo leuk! Snap je het nog een beetje? Daarom zij ik super, na vanochtend! Zo nieuwsgierige happy weer op de hoogte Ik ben trouwens de site een beetje aan het opleuken, als er tips of suggesties zijn hoor ik het graag! Ow en als er feedbackpuntjes zijn hoor ik het ook graag he! Ik kan veel hebben hoor!