Wat een prachtbabytje Jose, dat HAAR! Gaaf. Ik wil OOOK! Net de sneeuw getrotseerd, er ligt hier echt veel. Tot de buik van de hond (flinke labrador). Echt gaaf. Toen ik terugkwam mistte ik alleen de winterpeen als neus, haha!
Meiden!!!!!!!!!!!!!!! Hoe is het hier allemaal? Ik ga zo eens proberen een beetje bij te lezen, al denk ik dat dat wel even kan duren. Hier komt er eindelijk een beetje rust. De kraamhulp was gisteren voor het laatst en het cliché is waar.....wat gaat de tijd snel. En wat hadden wij een onwijs lieve kraamhulp. Ze woont hier om de hoek, dus we gaan zeker contact houden. En dan sta je er ineens alleen voor...gisteravond kwamen dan ook de tranen en lichte paniek, van gaan we het allemaal wel redden. Beetje laat.....ik weet het, het hoort op dag 4 of 5, maar ik had het op dag 8... Wat een verantwoordelijkheid heb je ineens en wat een mooi, maar kwetsbaar wezentje is er waar wij papa en mama van zijn. Hij maakt ons van een stoer stel, dat de hele wereld aankan, tot een ietwat onzekere papa en mama. Maar wat is het ook mooiiiiiiiiiiiiiiiiii....dat heerlijke tevreden koppie na een lekker bad, een goede voeding en dan een warm bedje. Die tevreden lach doet je alles om je heen vergeten. Nou, ik ga even teruglezen..ik verwacht natuurlijk wel nieuwe beebjes. En ik ga het proberen weer bij te houden hier. Lekker weer een beetje in een soort van ritme komen....
Jaaaaaaaaaa, Roeltje is bevallen....shit en wie nu ook alweer nog meer??? Nou ja, allemaal gefeliciteerd!!!!!!!!!!
Hey Chicken! Fijn om te horen dat alles goed gaat, en inderdaad lijkt me eng als die kraamhulp dan weg is en je het echt helemaal alleen moet gaan doen. Komt vast helemaal goed! Er zijn er al weer een boel bevallen hoor....Nog een paar te gaan! Dames, ik ga lekker in bad...misschien zet dat iets in werking.
****update van Roeltje***** Lenn is van de beademing af, geen extra zuurstof meer nodig, heeft wel longontsteking dus krijgt nog een week antibiotica, als alles dan nog steeds goed is mag hij daarna mee naar huis... Artsen zijn super tevreden! liefs roeltje ***einde***
Jeetje wat zielig, een longonsteking ook nog. Wel fijn dat de artsen tevreden zijn. Nog even volhouden meis, hij mag bijna naar huis!
Hey chicken! Fijn dat alles goed gaat! Meid, zonder kraamhulp komt het ook allemaal goed hoor! Ik kan nu zelfs al een zp'en en Maud voeden in 1! Dus nog even oefenen en ik kan ook stofzuigen en voeden tegelijk, haha! En zo word ik langzaam maar zeker een SUPERMOEDER!!! Roeltje, hopelijk blijft Lenn het zo goed doen en mag hij volgende week snel mee naar huis! Zet 'm op, kleine jongen!
Hai lieve allemaal. Zoals jullie waarschijnlijk wel gehoord hebben ben ik 18 dec om 23:07 bevallen van onze zoon Milan. We moesten uiteindelijk inderdaad naar het ziekenhuis voor de zekerheid ivm het weer. Dat was uiteindelijk maar goed ook, want er was hele grote stroomstoring geweest waardoor onze cv het WEER niet meer deed. Toen we 19 dec thuis kwam met Milan was het maar 4 graden binnen. Was dus niet zo fijn, maar hij zat lekker dik ingepakt in de Maxi cosi gelukkig. Ik kan amper zitten, dus ik maak het niet te lang. Zit nu op 1 bil haha. Ronald is even de gasfles aan het vol tanken en ik kan het dan niet laten om op te gaan ruimen, maar is eigenlijk te zwaar merk ik Milan woog bij de geboorte 3740 gram, maar vanmorgen nog maar 3480. De vk is gebeld door de kraamhulp en ze vond hem te snel afvallen, dus we moeten m bijvoeden als het aan de borst niet lukt. Maar we blijven het borstvoeden nog wel proberen voorlopig! Verder is hij erg misselijk, maar dat schijnt erbij te horen he Wel erg zielig hoor om te zien! Ik zal even een foto toevoegen die mn moeder gemaakt heeft toen hij ongeveer 4 uurtjes was. Tot snel dames. En gefeliciteerd voor de andere nieuwe mama's, want er zullen er vast meer bijgekomen zijn! En succes nog met de laatste loodjes voor alle anderen! Dikke kus
Middag meiden!! Hier ook weer even een teken van leven Vandaag was de kraamhulp alweer voor het laatst....de dagen zijn echt voorbij gevlogen zeg!! Maar we hebben een leuke tijd gehad. Nu staan we er alleen voor maar hebben het gevoel dat dat wel goed zal komen. Beau is alweer bijna op zijn geboortegewicht, hij woog vanmorgen alweer 3740.....bij zijn geboorte vorige week was dat 3780. Verder gaat alles goed! Ik voel me prima en moet zo nu en dan ff geremd worden in mijn doen en laten in huis....wil alweer teveel gaan doen. De wond geneest goed, krijg nu alleen wat meer last van de hechtingen! Ach ja het went zeggen we dan maar Ik zag dat er ondertussen flink wat baby's zijn geboren!!! Roeltje, lotte & joyce gefeliciteerd met jullie kleintjes!! Bij deze gelijk ook weer ff wat spam
leuk zeg al die baby spam, en iedereen die een beetje ritma krijgt hier met kleine spruit in de draagdoek een hoop mogelijk
Wat een mooie spam allemaal zeg! Roeltje Heel veel beterschap met je manneke. Moet/Mag je zelf ook in het zh blijven? Of ga je op en neer naar het zh? Lotte Oh die rotverwarming bij jullie ook! Hoop dat ie het snel weer doet zodat je lekker onbezorgd van je manneke kan genieten...
wauw,jose,wat een bos met haar! chicken,wat heb je dat mooi geschreven,en logische dat het even eng is als je er in ene alleen vor staat,dat lijkt mij ook een eng idee roeltje, dat lijkt me ook naar als je baby,meteen een longontsteking heeft,wat een moeilijke start zeg,hopelijk komt het helemaal goed. lotte, wat een prachtig kereltje heb je, maare ik weet niet wat precies nu het probleem van die ketel was,maar is het niet verstandig om gewoon een hele nieuwe te laten instaleren,4 graden das toch echt niet te doen! Echt leuk om al die babyberichten te lezen,en hoe jullie als new born ouders alles ervaren,ik heb ook zo'n zin om te bevallen nu,kan wel janken,ik denk dat ik srtraks ook maar even lekker in bad ga liggen,baby is weer hyperactief geweest de hele dag lang,ik ben helemaal bont en blauw van binnen(had dus wel gelijk dat ze alle energie weer aan t opsparen was voor een nieuwe party. Ben vandaag even met manlief naar het bos gegaan,door de polder heen gereden ,wat een prachtig gezicht was dat,in het bos was nog niemand geweest,dat was ook super en er kwam een hert vlak voor de auto langs gelopen,wauwww....vervolgens op de terugweg weer een hert op de weg,dus we hebben hem meteen op camera gezet,echt heel leuk, ik heb ook nog met mijn zotte hoofd een sneeuwengel gemaakt,kon het echt niet laten er lag zo'n mooi pak,
@Chicken, welcome back! Fijn te horen dat je zo geniet, ondanks wat onzekerheden....die hebben we allemaal...don't worry @Lotte, fijn dat je weer thuis bent! Hopelijk kun je snel weer op 2 billen zitten! Hopelijk doet je kachel het snel weer...Geniet ze! @kraamhulp: Ben ik de enige die de kraamhulp graag zag vertrekken? Ze waren erg lief hoor daar lag t niet aan...
hoi meiden hier even weer snel een berichtje van mij alle meiden die bevallen zijn: gefeliciteerd met jullie beebjes meiden die nog zwanger zijn: heel veel succes met de laatste loodjes! hier gaat het redelijk, al 2 keer met mitchell naar het zh geweest. hij krijgt nu medicatie en paracetamol, morgen weer terug naar de kinderarts hij is gelukkig al wel wat aangekomen. heb wat foto's op onze babysite staan manlief heeft nog 1 week vakantie, zodat ik het nog rustig aan kan doen de kraamhulp was vandaag voor het laatst hier we hadden 5 dagen verlenging gekregen door de situatie hierzo. was wel fijn hoor zodra hier het ritme erin zit kom ik weer wat vaker! is er al een mama topic?