hier gisteren toch nog beetje weekend gehad en lekker gewandeld merk het nou gelijk s avonds als ik te veel heb gedaan en had dan ook kramp en harde buiken. Toen we naar bed gingen keken we elkaar nog aan zal het nu beginnen? Maar nee ben net wakker kerel uitgezwaaid en nergens meer last vani lig nu weer op bed ga nog even slapen heb al wel
Desiree: gefeliciteerd met jason alexander (stoere naam) geniet ervan, inleiden heeft toch nog lang geduurd... Mroos: gefeliciteerd met Boaz (ook een stoere naam) ook voor jou geniet ervan. verder: chiquita: goed dat je even aan CTG hebt gelegen en weet dat alles weer goed is...erg he dat wachten. fijn dat je wel weer thuis bent. Xenas: Hoe is het met Jesse? weer een beetje opgeknapt? Mooie foto's zijn er weer gespamd. Dees: grappig truitje heeft Beau aan op de foto. Lotte: goed dat je naar het ZKH bent gegaan...brrbrrbrr...zou er niet aan moeten denken dat je met 4 graden moet bevallen...brrbrrbrrbrr.... Caruli: weet niet of iemand er al antwoord op heeft gegeven: nee er is nog geen mama topic, daar is mee gewacht tot iedereen is bevallen, tot die tijd kletsen we lekker hier verder (zover ik begreep) ben nog even op de site van mitchel geweest, wat een scheetje. hopelijk gaat alles nu goed met hem en prettig dat je meer dagen kraamzorg hebt gekregen. hier: tja nog steeds tonnetje rond. had vanacht wel het idee dat ik aan de gang ging (had een uur lang regelmatige weeen) maar valse start het is weer gestopt. gaat dit dan toch een kerstkindje worden... moet morgen weer op controle dus we zien wel...
Gefeliciteerd voor alle nieuwe Decembermama's!! Hier nog steeds een bolle buik...Niet gelukt in het weekend dus! Vandaag gaat mijn manneke laminaat leggen bij mijn ouders, dus zijn de hele dag daar. Voor de dames die vandaag beginnen; go for it!
Goeiemorgen! (met dikke buik ) @Moontje: voel je je alweer wat beter?? @Desiree: gefeliciteerd met Jason!!! @Jose: geweldige foto!! @Caruli: fijn dat alles in een stijgende lijn gaat! Je hebt een mooie knul! @Xenas: beterachap voor jou en Jesse! @Lotte: mooi mannetje! Wel rot dat het zo koud is bij jullie! Hopelijk is het je vriend gelukt om het warm te stoken! Geniet! @Meloen: ooooooh zucht! Zo lieieieieeif! @Nonet: tja meiden dit weekend is het niet gelukt he? Wanneer dan wel? Lilith wordt vandaag ingeleid toch? @Lilith: success vandaag! @chiquita: vroeg me al af hoe het met jou is! Maar alles ok dus. @Mroos: gefeliciteerd met Boaz!!! @Collo: was het maar waar dat ik lag te bevalen J @Sjees: beter geslapen vannacht? @Gimena: beterschap! @Zwangerworden en Toontje: jajaja, de buik zit er nog he? Ik reken ook maar op een kerstkindje! @Happy: success met laminaat leggen! Niet teveel doen he?? @Hier: pffff, wat ben ik een emotioneel wrak zeg! Ben niet lief, moet alleen maar huilen en ben moe! Iedereen bevalt maar om me heen (wat ik alle meiden ontzettend gun) en ik wil ook zo graag! Mijn geduld wordt aardig op de proef gesteld Ik weet dat het nog 2 weken kan gaan duren, maar met die gedachten moet ik alweer huilen! Erg he? Vandaag verder een kennismakingsgesprek met gastouder. Ben erg benieuwd!
goedemorgen!!! moontje: ze hadden dan ook nisk gedaan dus had er dannu nog gelegen de weeen doen helaas niks ze moeten sterker worden.. morgen gaan ze weer strippen... hoe is het daar met jou kleintje?? kraamhulp: ja van mij hoeft t eignelijk niet.. maarja heb toch mar een uurtje of 2 per dag voor de controles.. toonje: ja valse start echt balen.. hoop dat t doorzet bij je!!! gimena:L ziek das minder... wat heb je verkouen of griep? sjees: hopelijk is de bevaling vannacht begonne of ben je al bevallen!!! nou hier nog steeds wat weeen af en toe ze zijn niet echt pijnlijk maar het is wel irritant moet ik zeggenmaarja ik hou me maa rvoor dat het pas 2010 is dat ik beval kan t altijd meevallen he...
doortje: ik ben soms ook best chaggi mn man die kent t verhaal gelukkig hahaha dus weet wat ie wel of niet moet zeggen wordt snel boos maarja t komt goed! zodra de beeb eruit is
@chiquita: toen ik gister moest huilen, maakte mijn man ook nog een verkeerde opmerking!! Hij weet af en toe ook niet wat hij moet zeggen. Ik ben heel stabiel geweest de hele zwangerschap, dus hij weet niet wat hem overkomt hahaha! Maar jij nog lichte weeen dus? Hoop voor je dat het snel doorzet!
dat draaien doet de kleine man hier ook, gooit zn beentjes op zij en dan ligt ie... deze week komt t cb dus ben benieuwd wat ze ervan zeggen (zouden vorige week donderdag al komen maar door de sneeuw kon t niet... ligt nog steeds veel sneeuw dus ben benieuwd of t deze week wel gaat lukken)
doortje: ja het inde is ook zwaar zeker als je het beu bent en al overtijd bent! dan is t nog eerger.. nou hop voor je dat je kleintje komt.. hier nog steeds die licht weeen maarja ze nemen niet af of toe op naar morgen naar het strippen! zie dat je morgen ok moet waarom strippen ze morgen al niet dan?? bapsie: hopelijk kan het cb snel
@chiquita: tot 41 weken doen ze niets helaas, dus morgen nog gewone controle en dan volgende week strippen... Geduld is een schone zaak Jij succes morgen! Ik hoop dat het wat gaat doen! @all: er staat een nieuwe buikfoto in mijn album van gister!
tja om mij hoeft t niet zo snel, hoor niet veel positieve verhalen over t cb... als mijn kleine man goed op zn zij slaapt dan mag ie dat van mij (na dat ik goed heb gezorgd dat ie niet door kan draaien op z'n buik) dan ga ik hem niet tegen beter weten in op z'n rug leggen omdat t cb dat wil... ben wel erg benieuwd naar z'n gewicht maar hij is tevreden dus zal wel goed groeien
@Desiree, gefeliciteerd met Jason! Geniet ervan! @MRoos, jij ook van harte gefeliciteerd met de geboorte van Boaz! Die naam heb ik niet eerder gehoord, klinkt stoer! @Chiquita, zet m op met die weeen!
@ziek zijn,ik ben verkouden denk ik eerder. @ auto.,me velgen gaan toch naar de velgen dokter toe want kan geen velgen vinden in mijn maat van mijn auto! @me vissen: 1 vis is ziek heeft een buikwaterzucht. (hij is hellemaal opgeblazen en zijn subben staan uit) wat ik heb gelezen op internet dat het neit te genezen is en dat het ook een besmettelijk is voor de andere vissen! dus snel uit het water gehaalt en me aqwarium verschoont. heb ik nog maar 1 vis over straks (van 5 jaar oud ) @chiq kan je het nog een beetje uithouden zo??? ik zou er hellemaal klaar mee zijn zo @ all Alles goed???
gimena: ben er ok helemaal klaar mee hahaha.. verkouden kan niet echt heel veel kwaad hoor gewoon goed je handen wassen na neus snuiten ed.. bapsie: nee cb heeft ook altijd wat te klagen daarom hoop ik dat ze snel langskomen dan ben je er vanaf ik heb een hekel eraan om naar het cb te gaan er is altijd wel wat... doortje: dat is dan weer t voordeel van het zh.. daar doen ze die dingen net wat eerder gelukkig..nou hoop voor je dat t niet nodig is.... nouik ga pietje bell kijken met de kids
Sorry dames, heb het een paar dagen zo druk gehad dat ik geen tijd heb gehad om tussendoor te reageren.. Hier gaat alles vrij goed, alleen heeft Lana nu wat last van spruw. Ze drinkt gelukkig nog wel goed, maar ik hoop dat het snel over is. Verder gebruikt ze haar linkerarmpje steeds meer sinds de spalk eraf is Nog niet zoveel als haar rechter armpje, maar ze maakt wel alle bewegingen al. Ze heeft links natuurlijk ruim 2 weken niet kunnen gebruiken, dus ze heeft er gewoon nog niet zoveel kracht in als in rechts, maar ik heb er veel vertrouwen in dat dat snel bijtrekt
***update roeltje*** Mag vanmiddag naar huis, gaan straks uiteraard nog even bij Lenn langs, borstvoeding loopt als een trein momenteel, hopen dat het zo blijft Lenn gister een kwartiertje op schoot gehad, manlief heeft de luier verschoond Hoop vanmiddag te kunnen spammen! X ***einde***
Goedemorgen! Ben weer een tijdje niet geweest, maar deze keer met een goed excuus . Ik ben namelijk zondag 13 december (precies op de uitgerekende datum) bevallen van een dochtertje. Alles is helemaal goed gegaan gelukkig en na een nachtje in het ziekenhuis (kraamhulp kwam pas maandag) hebben we kraamweek overleefd . We genieten enorm en zijn echt helemaal verliefd op dr. De eerste week heeft ze wel enorm gespookt 's nachts, maar vannacht heeft ze voor het eerst heelijk liggen slapen (op de voedingen na natuurlijk). Ben erg benieuwd hoe het met alle zwangeren en bevallenen is, dus probeer wat stukken terug te lezen. Moeten er nog veel baby's geboren worden? Gaat alles helemaal goed met iedereen? Ik hoop het wel!! Zal vanaf nu weer gezellig proberen mee te lezen en te kletsen! Tot snel!
ow gelukkig was al harstikke bang!. en ik geloof het graag dat je er klaar mee ben!! **** Stooit een hoop geluk dat het snel doorzet allemaal **** @ hier..,hellemaal gehad dat alles kapot gaat of dood gaat
panos: gefeliciteerd ben wel benieuwd naar de naam stiekem blijf lekker geniet roeltje: fijn dat je naar huis mag.. lijkt me wle moeilijk om alleen naar huis te gaan maar hopelijk mag lenn snel naar huis saskia: fijn dat het zo goed gaat met lana gimena verkoud heid is verschrikkelijk.. eker als je neus dichtzit.. hopelijk trekt t snel weg