December 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door fempje, 22 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. @mroos.. gefeliciteerd met julli boaz!! stoere naam zeg!! fijn dat jullie weer thuis zijn...

@chiquita.. fijn dat je weer ff langs kon komen in het zh! Maar weet thuis1 Op zich ook fijn.. maar waar blijft je beeb nou?

@meloen.. is Jesse die zo ziek is. Vandaag ook nog helaas. Heb wel aan de HAP gevraagd op wat voor symptonen ik Timo in de gaten moet houden.. en bij koorts meteen bellen...
    ohh wat is Mathijs leuk!!

@collo.. je ziet er zo tegen op he.. tegen dat alleen zijn.. maar we kunnen het gewoon! Echt top!
    ohh wat een schatje!

@sjees.. hoop dat je even lekker slaapt!

@gimena.. ik ben ook ziek aan het worden. Komt ook door de korte nachten! Niet te veel kusjes geven aan je meisje.. en goed je handjes wassen!
    aaaa arme visjes!
    haha gekke bekken foto's! Leuk! Wat een coole kerstbal!

@toontje.. nee helaas Jesse nog niet opgeknapt! Hij ligt nu lekker te slapen! Hoop dat hij zich woensdag weer beter voelt. Dan is het weer KDV tijd.! Is toch best zwaar hoor met 2 kindjes! Kom nergens aan toe.

@doortje.. dikke kus voor jou meis!!
    oeh! Mooie buikfoto!

@saskia.. fijn dat de spalk er van af is! En dat ze haar armpje al wat meer aan het gebruiken is!

@panos.. gefeliciteerd met je meisje! Is alles goed gegaan?

@chicken.. ohh heerlijk lekker wandelen! Kom je er wel doorheen met de wagen.. door de sneeuw bedoel ik?
    Er werd bij mij bij Jesse toen verteld.. altijd 1 laag meer aan dan jezelf aan hebt. Als ik naar buiten ga met Timo heeft hij aan..een romper, shirtje, en dan zijn jasje. En daarover heen een dekentje!
    Bij Jesse deden we nog een kruik in de wagen. Onder de dekens. Maar deze kraamhulp vertelde dat dat niet mag. Vanwege eventueel lekken doordat je de stoep op en af gaat.
    ohhh Milan is leuk! Meeer Meeeer

@zwangerworden.. succes meid bij de vk! Ook voor onderweg!

@roeltje.. nou we hadden natuurlijk vannacht al even gesmst! Maar ben blij dat je thuis bent! Nog even en dan is je ventje ook al bij je!
    het is zeker een vechtertje! Super!

2. Hier voel ik me weer redelijk. Na een ibu! haha!

Jesse is nog steeds ziek. Hij ligt nu nog lekker te slapen. Timo ook. Dus dat is even fijn. Mijn vader is vanmorgen geweest om even te helpen opruimen. Want het was een troep hier! En hij had een nieuwe dvd van bob de bouwer meegenomen! Vindt Jesse helemaal leuk!

Vindt het ook wel eng hoor.. vanwege Timo. Dat we allemaal zo ziek zijn. behalve Rob dan. Maar goed handen wassen. Meer kunnen we ook niet doen!

3. gimena

gimena Niet meer actief

ik geniet er zo van als ze zo bezig is :D zal on getwijfelt ook bij jou zijn ;)??

4. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    hier mijn bevallingsverhaal (kan het toch niet laten:p)

afgelopen vrijdagavond leek er nog niks op komst te zijn. geen voorweeen of tekenen helemaal niks.. na wat pret in bed in de nacht van vrijdag op zaterdag om 1.15 een behoorlijke wee.. terug in bed gegaan en leek af te zwakken.. daarna pas om 1.45 een wee en daarna meteen elke 2-3 minuten en hield een dikke minuut aan.. om 3.15uur VK gebeld en zou iemand sturen die een straat verderop woonde i.v.m. gladheid..om 3.30uur was ze er en had gelijk 4 cm ontsluiting.. vond de weeen wel goed te doen, wel pijnlijk natuurlijk maar heel goed te doen. zo mag de bevalling wel voort duren.. om half5 zaten we in de auto richting het ziekenhuis.. eenmaal daar aangekomen kon ik eindelijk gaan liggen! Manlief was een hele goede hulp gelukkig en hielp druk mee met het opvangen van de weeen en had heel veel aan hem.. ook een lieve verpleegkundige die ook goed mee pufte.. om 7uur zou de VK in het ziekenhuis zijn maar die is al eerder gebeld en was er al om 6.30 i.v.m. behoorlijke persdrang..daarna de vliezen gebroken, hartstikke groen.. ze heeft het laatste randje weggemasseerd en mocht gaan persen.. na één keer persen herstelde het hartje niet goed meer.. ook voor de kleine ging het veel te snel..aan de CTG gelegd en gelukkig ging het toch heel erg goed met de kleine.. kleine knip en hulp van de vacuumpomp was de kleine er na 10 minuten persen om 7.10uur op zaterdagochtend 19 december 2009... We zijn echt ontzettend trots op onze kleine man! vervolg volgt later nog, wil even met manlief overleggen welke details er op de site mogen en welke niet aangezien het ook voor mn mannetje behoorlijk heftig is geweest.. vrouw en kind allebei in het ziekenhuis..
    gelukkig zijn we weer thuis en kunnen we wanneer we willen bellen naar de afdeling om te vragen hoe hij het doet (wat elke nacht nog is voorgekomen hihi)

5. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    @Xenas...een kruik doe ik denk ik ook maar niet. Ik warm hem wel even op met een kruik en als ik wegga haal ik hem eruit. Hij ligt al te slapen sinds 12 uur...denk dat hij zoiets heeft van: Waaaaaaaat naar buiten met dit weer, ik doe net of ik slaap..haha

@Gimena..oh ja, heel erg genieten is dat. Ook als hij na de borstvoeding m'n borst loslaat, dan trekt hij echt zo'n grappig tevreden mondje en dan een beetje die melk eraan..dan smelt ik!!! En papa ook trouwens..hihi

@Roeltje...oeh, best heftig meid. Bij Milan ging z'n harstlag ook even flink naar beneden. Ik moest toen tijdens de persweeën "even" op m'n zij gaan liggen om ze op te vangen. Schrikken is dat he. Voor jou zal het nog meer schrikken geweest zijn, zo in het ziekenhuis. Ga maar lekker herstellen en genieten.

6. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    na wat overleg hier het vervolg (als het te lang is sla maar over hoor haha)

Kleine is na de geboorte lekker bij me komen liggen nadat papa de navelstreng doorgeknipt had en de kleine de standaard onderzoeken gehad had.. bleek dat Lenn vruchtwater en dus ook poep had ingeslikt en de longetjes daarmee gevuld waren.. huilen deed hij wel meteen dus dat was een goed teken.. na een uur namen ze de kleine weer mee om zn neusje, luchtpijp e.d. weer opnieuw leeg te pompen en een longfoto te maken.. ondertussen waren ze nog met mijn uhm, onderkantje bezig om dat weer toonbaar te maken:D.. na een half uurtje kwam de kinderarts met Lenn in de couveuse op de kamer met de mededeling dat er teveel vocht en poep in de longetjes zat dat ze een pompje in de luchtpijp aanbrachten om het te verwijderen.. wat in de longetjes zat moet hij echt zelf doen.. ondertussen kreeg hij gelijk antibiotica omdat hij zo bleek zag (later bleek dit longontsteking te zijn), bloed afgenomen en wat extra zuurstof gegeven zodat het wat makkelijker zou worden voor hem.. tja en dan afwachten... 's middags paar uurtjes geslapen en toen manlief kwam eind van de middag hoorden we dat Lenn naar high care was overgebracht en aan de beademing was gelegd omdat het ademen hem teveel moeite kostte.. daarnaast kreeg hij spierverslappers omdat hij van de pijn verkrampt was en morfine tegen de pijn in zn longetjes enzo.. daarnaast een zetpil omdat hij misselijk was van het vruchtwater.. dit zou een paar dagen duren voor hij hier over heen zou zijn.. wat bleek, de kleine man was de volgende dag van de beademing gehaald, extra zuurstof eruit en gisteravond mocht hij zelfs op schoot:D vanmorgen nog een flesje gegeven (tot nu toe kreeg hij sondevoeding) en luier vershoond... nu afwachten tot er een plekje vrij komt op mediumcare dan gaat hij daarheen:D

7. meloen

meloen Bekend lid

24 jul 2009
    581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo meiden,

MRoos, van harte gefeliciteerd!!

@ Collo, kraamhulp hier is al wat ouder en heeft bijna 30 jaar ervaring wat ik echt heel fijn vind en ze heel gezellig :).
    Werken? Dat is nog heeeeeel ver weg!!

@ Gimena, :( Beterschap!! Maar wat een grappige foto van Sophie.

@ Poohbeer, volgens mij ben jij wel een stoer wijf. (goed bedoeld ;)) ik ben zo'n onzeker type die overal over twijfelt...:)

@ Doortje, ohh hou vol meid, het kan zomaar ineens beginnen.
    Knuf voor jou!

@ Saskia, balen van de spruw!! Wel fijn dat het zo goed gaat met haar armpje!

@ Roeltje, behoorlijk heftig allemaal. Eerst een bevalling en dan denk je er vanaf te zijn, maakt je kindje ook nog eens zo'n moeilijke start. Maar nu goed nieuws, nog even en jullie kunnen lekker met zijn drieen naar huis!!

@ Panos, gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochtertje!!

@ Chicken, oooh wat lief!!

@ Chiquita, niet ziek worden nou hè?

@ Collo, oh wat is Amy leuk in haar pak!!

@ Xenas, oh sorry Jesse..:) Hopelijk knapt hij snel weer op!

8. meloen

meloen Bekend lid

24 jul 2009
    581
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Hier, Matthijs is geslaagd voor de gehoortest en heeft de hielprik gehad. Gelukkig is ook weer 100 gram aangekomen na alleen maar afvallen..

Ik ben verder helemaal niet trots ofzo hoor.....:p

9. happy79

happy79 Fanatiek lid

19 nov 2008
    2.334
    0
    36
    Ergens in Brabant
    Wat een verhaal Roeltje! Jeetje...maaruh, die gezelligheid in bed heeft dus wel geholpen...Wie weet (maar heb eigenlijk zo weinig fut hihi). Gelukkig dat het alweer een beetje beter gaat met jullie kereltje.

Lief al die foto's!!

Dikke knuffel voor Doortje; hou vol meid. Nog eventjes volhouden!

10. Sjees

Sjees Niet meer actief

Wat een mooie foto's heb ik voorbij zien komen zeg!!

Hier ,denk dat er toch wat aan t rommelen is eindelijk,ik voel mijn rug en buik,en moet nu ong,elk uur naar de wc voor een grote boodschap,ik ben echt helemaal leeg voor mijn gevoel,dus wie weet....
    Ik ga vanavond toch nog wel zwangerschapszwemmen,misschien dat dat nog wat mee helpt,we zullen zien..

11. Spammetje van mijn kleine :D

12. @roeltje.. wow wat een heftig verhaal zeg! Ik kon me er wel wat bij voorstellen.. maar na het verhaal gelezen et hebben helemaal niet meer! Wat moest dat schrikken geweest zijn zeg! Echt zo fijn dat L. het goed doet! Wat een knapperd!

@meloen.. ohh wat een schatjes heb jij!!

@desiree.. ohh ook al zo'n lieverd! Lekker he als ze zo liggen te slapen!

@sjees.. oeh! spannend hoor! Kan dus ook niet lang meer duren! Hoop dat je niet meer naar het zwemmen hoeft!

13. chiquita1

chiquita1 Fanatiek lid

27 jun 2009
    1.663
    0
    0
    NULL
    NULL
    desiree en meloen: wat een schatjes zeg!!!!! wordt met de minuut ongeduldiger :)

gimena: hahaha dat was idd een gezichtje

sjees: ooh spannend meis.. nou hopelijk gebeurt t dan vanavond of vannacht :)

roeltje: wat een verhaal zeg.. toch schrikken lijkt me als dat vruchtwater groen is pfff.. maar gelukkig gaat t goed met lenn.. en hopelijk mag hij snel mee naar huis...

xena: idd mer dan handen goed wassne kun je ook niet echt doen maasr t komt vast goed..

hier: zo was even sjaggie toen mn man thuis kwam best zielig eigenlijk.. nu gaat t weer maar zat er even door heen.. mn zoontje loopt snmeller de trap op dan ik :S
    nou net boodschappen gedaan en nu maar weer relaxen morgen weer naar zh

14. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    Hallo!
    @chicken: mooi ventje hoor! Daar mag je met recht trots op zijnJ
    @zwangerworden: we kunnen elkaar de hand schudden! Ben blij dat ik niet de enige ben die zich zo voelt! Hoe was het bij de vk?
    @collo: aaaaah net een eskimootje J Zooo schattig!
    @Gimena: hahaha gekke bekken trekken!
    @xenas: hopelijk is iedereen snel weer beter!
    @roeltje: ja, heftige bevalling hoor! Kan me voorstellen dat je man er ook ondersteboven van was!
    @meloen: oooh wat een poepies van kinderen heb je!!!
    @sjees: dat klinkt goed!! Je ligt voorop van het nontet!
    @desiree: agossie, die van jou is ook erg lief!!!
    @hier: heb mezelf maar nuttig gemaakt vandaag! Eerst het gesprek met de gastouder, wat erg goed ging, aardige vrouw.
    Daarna wasje, strijkje, keuken aan kant en Rommel in de huiskamer uitgezocht J

15. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Oh wat een heerlijke spam Meloen en Desiree, kan maar geen genoeg krijgen van die kleine koppies. Hier heb ik het idee dat Amy een beetje verstopt zit. Komt wel wat uit, maar echt veel minder dan voorheen. Zie ook dat ze af en toe rood aanloopt van het persen...aaahhhhh. Heb maar wat meer water aan de voeding toegevoegd, zou moeten helpen.

Niemand van het CB gezien vandaag, dus dat schiet weer lekker op. Wel net nog even mijn teamleidster op bezoek gehad. Heb van haar nog een lief roze shirtje en van mijn werkgever een Prenatal bon gehad, dus we kunnen binnenkort weer lekker shoppen.

16. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Roeltje
    Poeh, dat was vast schrikken, maar hij doet het zo goed, dat is wel erg fijn. Hoop dat ie heel snel mee naar huis mag.

17. gimena

gimena Niet meer actief

mooie Spam,s van de baby,s
    ik vindt de spams heerlijk om te zien!!!

18. chiquita1

chiquita1 Fanatiek lid

27 jun 2009
    1.663
    0
    0
    NULL
    NULL
    chicken: ben wel aan het wassen maar de rest heb ik echt geen energie voor zeg pfff. wilde eigenlijk de keuken dweilen enzo.. maarja toen kwamen de kids binnen met sneeuw poten nou gelukkig niet gedaan en nu kan ik de energie er niet mer voro vinden .. dus heb je energie iver mag langs komen hoor :p

collo: wel vervlend als je zo iedere dag ziot te wachten op het cb krijg je dan geen afspraak ofzo??

19. gimena

gimena Niet meer actief

verder voel ik me een beetje klote dat elke keer iets mis gaat!
    eerst koelkast!daarna me auto!boorden laten vallen.,medicijne voor me vissen voor Schimmel infectie laten vallen en is kapot.
    en nu gaat er ook een vis dood
    heeft buikwaterzucht heel zijn buik is opgezegt en zijn schubben staan open lijkt net een dennenappel zo.
    hij kan niet beter worden heb het allemaal al opgezocht nu zit hij apart in een emmer.
    heb er een foto bij gedaan hoe het nu eruit ziet :(
    echt zielig vindt ik dat.
    heb 2 nieuwe vissen gehaalt.
    anders had ik er nog maar 1 over maar die is ook al 5 jaar oud die vis.
    Bekijk bijlage 38271

20. chiquita1

chiquita1 Fanatiek lid

27 jun 2009
    1.663
    0
    0
    NULL
    NULL
    nou wil ik ook spammen :p hahah waren net fotos aan het kijken van onze jongste ons zoontje hij was zoo klein....

Bekijk bijlage 38272

Deel Deze Pagina