December 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door fempje, 22 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    @Roeltje: Wat fijn dat jullie weer lekker thuis zijn en de BV zo goed loopt, geniet ervan!!

@Dees: Fijn dat je weer op je oude gewicht zit, wou dat ik dat ook al kon zeggen ;)

@Collo: Hier ook nog niemand van het CB geweest, denk dat ik morgen maar weereens moet gaan bellen..

@Chicken: Ik doe Lana een dik jasje aan en een muts op, daarna lekker warm in de voetenzak van de maxicosie
    Hele mooie spam :D

@Zwangerworden: Gooi het er maar uit hoor, wij luisteren wel ;)

@Collo: Wat lief!!! :D

@Gimena: Geweldige foto!!
    Lana kan af en toe ook gekke bekken trekken :)

@Roeltje: Wat fijn dat Lenn zo goed voorruit gaat zeg!
    Wij hadden natuurlijk ook een enorm slechte start, maar als alles dan steeds zoveel beter gaat geeft dat echt een enorm goed gevoel is mijn ervaring :)

@Roeltje: Tjee wat een heftig verhaal zeg, lijkt me doodeng als ze aan de beademing moeten..
    Gelukkig dat het nu al zoveel beter gaat!

@Meloen: Super zeg en wat een leuke foto!

@Sjees: Spannend, ik hoop dat het echt wat betekend!

@Desiree: Wat een lekker ventje is het :D

@Gimena: Wat balen van je vissen zeg :(

@Chiquita: Wat klein nog zeg :)

@Mroos: Jee dat klinkt ook allemaal erg heftig zeg, maar wat een kanjer heb je ervoor gekregen! :D

@Dees: Zolang het er niet ontstoken uitziet hoef je niets te doen aan het stompje.
    Hier zat er de eerste 2 dagen nog af en toe een beedje opgedroogt bloed op als ik Lana verschoonde, maar ook dat kon geen kwaad.
    Het droogt vanzelf verder in, na een paar dagen is het een mooi naveltje geworden ;)

@PSje: Fijn dat het nu steeds beter gaat!
    Ik denk dat je een van de weinige bent waarbij het onderkantje het zo goed doorstaan heeft ;)

@Meloen: Ook een best heftig verhaal zeg, gelukkig dat de keizersnee zo is meegevallen :)

@Dees: Hier zag het er ook wat groenig en vochtig uit, trekt vanzelf weg :)

Hier: Vandaag begonnen met het kuurtje tegen de spruw, nu maar hopen dat het snel werkt..
    Vanmorgen had Lana een slechte bui, volgens mij door de spruw maar ook omdat ze last had van krampjes.
    Erg zielig om te zien :(
    Ze heeft zich zo boos gemaakt dat ze zichzelf helemaal tot boven in het ledikant had getrappeld, gelukkig is ze vanaf vanmiddag weer rustig.
    Maar toch zijn we vandaag ook positief, toen ze zo boos was vanmorgen heeft ze flink lopen zwaaien met haar armpjes!
    Ze beweegt haar linkerarmpje nu ook steeds actiever en je ziet al haast niet meer dat dat haar slechte armpje was.
    Denk dat we over een paar dagen helemaal geen verschil meer zien tussen haar armpjes.
    Er zit alleen nog een bobbel waar de arm gebroken was, maar volgens de chirurg trekt dat over een paar maanden weer weg :)
    We moeten 7 januari voor controle naar het ziekenhuis, afspraak met de kinderarts en fysiotherapeut, zoals het nu gaat denk ik dat ze ons daarna niet meer terug hoeven te zien ;)

2. patrien

patrien Niet meer actief

denk dames dat het hier is begonnen.
    heb de hele avond al met regelmaat terugkerend pijn in m'n rug.
    heb het zkh gebeld en deze zeiden dat het waarschijnlijk weeen zijn.
    moet nu even gaan klokken wat eruit komt en evt een badje nemen.
    maar o, god wat doet het zeer...
    hoop hier snel goed nieuws neer te kunnen zetten

3. zwangerworden

zwangerworden Bekend lid

29 jul 2008
    502
    0
    0
    Heej meiden hier even een korte update lig in het ziekenhuis vk vanmiddag vond bloedruk te hoog en dat samen met klachten genoeg voor zh controle na heel lang wachten consult en gestript had 1 cm ontsluiting geen eiwit in urine en bloed was goed. Toch morgen inleiden met gel en evt later met infuus na het verwerken van deze teleurstelling lig ik nu prima in een heerlijke 1 persoonskamer met geweldig zusters

4. zwangerworden

zwangerworden Bekend lid

29 jul 2008
    502
    0
    0
    vind het reuze spannend en probeer maar niet te denken aan stort bevallingen en andere inleidings horror verhalen met dit weer en mijn klachten is het goed zo ga nu even proberen te slapen tot snel liefs

5. Sjees

Sjees Niet meer actief

Zwanger worden en toontje, zet hem op,we gaan gewoon met zn drieen knallen vannacht!!!!

Bedankt voor ale aanmoedigingen, het zwemmen was heerlijk,en ga nu lekker naar mijn mandje toe,welterusten allemaal!

dikke knuffel

6. gimena

gimena Niet meer actief

haha.,dat geloof ik graag ;)

7. gimena

gimena Niet meer actief

ik heb btw nieuwe foto,s in me album wie wil kijken .... trusten allemaal!!

8. @desiree.. ja wij gebruiken infacol! heb wel het idee dat het helpt! timo huilt nu al 2 avonden niet meer. En poept bijna na elke voeding!

@toontje en zwanger worden succes meiden!

Wou nog meer reageren maar Timo wordt wakker! Dus die ga ik ff de fles geven en dan naar bed!

We hebben vanavond bij de HAP gezeten met Jesse. Morgen meer!

heb ook mega lieve foto van Timo..
    ok die doe ik nog snel ff plaatsen!

9. Mijn schatje!

10. Sjees

Sjees Niet meer actief

xenas,wat een dotje!!

Nou ben hier weer heerlijk aan t nachtbraken,heb serious request maar aangezet,helaas gebeurd er hier nog niets:(:)

11. Sjees

Sjees Niet meer actief

Zo net een mandarijntje geslacht en half pak melk leeg gedronken,ik kan er weer helemaal tegenaan!!
    Zo te zien ligt iedereen heerlijk te slapen,ik ga straks ook maar weer een poging wagen al ben ik echt klaar en klaar wakker!
    Maar morgenochtend staat de fysio weer op de stoep dus moet wel een beetje toonbaar zijn dan:D
    Ik heb morgen om 4 uur trouwens ook weer afspraak bij de vk,hopelijk de laatste keer.....

12. zwangerworden

zwangerworden Bekend lid

29 jul 2008
    502
    0
    0
    hier ook niet veel geslapen ben zo benieuwd hoe het allemaal gaat verlopen vandaag had gisteren na het strippen flinke kramp en bloedverlies maar dat is nu weer weg..... Raar idee misschien vandaag of morgen je kindje vasthouden

13. zwangerworden

zwangerworden Bekend lid

29 jul 2008
    502
    0
    0
    heb verder wel alles geleen hoor maar reageren gaat zo moeilijk via telefoon
    alle fotos zijn geweldig alle nieuwe mama s jullie doen het super en alle mama s to be we komen er vanzelf en dan kunnen ook wij heerlijk genieten liefs

14. Poohbeer

Poohbeer Fanatiek lid

26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    @toontje80, die rugpijn had ik met de boodschappen....durf te wedden dat t nu gaat gebeuren! Zet m op!

@zwangerworden, veel succes meid! Hopelijk doet de gel zijn werk!

15. chiquita1

chiquita1 Fanatiek lid

27 jun 2009
    1.663
    0
    0
    NULL
    NULL
    goedemorgen!!

sjees: he wat jammer dat t afgezakt is!! :(

zwangerworden: spannend voor jou zeg!!!! vandaag of morgen is het dus zover...

toontje: nou we wachten op nieuws jij hebt vast de beeb al in je armen :)

zag mooi spam!!!! van super lieve beebs zeg....

doortje: bij jou nog niks???

hier: ja weer rot geslapen.. toch weer wat lichte weeen maar het doet niet veel volgens mij.. nouja vandaag weer strippen hoop dat t werkt.. nu allen met die ijzel fijn! durf dan eigenlijk de weg niet op maarja zal toch moeten...verder gister best wel depri had t gewoon echt gehad!

16. happy79

happy79 Fanatiek lid

19 nov 2008
    2.334
    0
    36
    Ergens in Brabant
    Jippie, vandaag misschien wel twee nieuwe beebjes! Zet m op Toontje en zwangerworden.

Succes vandaag Chiquita, hopelijk helpt het strippen.

Ik denk dat ik de laatste ga zijn die bevalt...Heb echt niet het idee dat er ook maar iets gebeurd en ben het minst lang zwanger...(komend weekend 40 weken). Boehoe; ik wil ook!
    Ga vandaag maar de badkamer poetsen en strijken; misschien helpt dat wel...

17. gimena

gimena Niet meer actief

ik ga hard voor je duimen!!!!dat jullie kleine man snel komt na het Strippen!!
    wel laten weten als het gebeurt he ;).

18. mroos

mroos Niet meer actief

Hier even een ego vraagje van mijn kant!
    Boaz is nu 3eneenhalve dag oud en de borstvoeding loopt als een gek, ben zonder te overdrijven 2 cupmaten gegroeid en Boaz kwam gistermiddag alweer aan.

Overdag is hij heel rustig, om de 3 uur uur 2 borsten en weer 3 uur slapen, maar 's nachts..
    Hij wil om de anderhalf uur gevoed worden, soms zelfs om het uur! En dan laat ik hem echt uitdrinken. Hij is zo gulzig dat ik er helemaal gek van wordt.
    Het is ook niet dat hij gewoon wil zuigen, want soms dan wil die dat en dan is een pink goed, maar meestal wil hij echt drinken.
    Omdat in slaap komen bij mij ook nog wel even duurt komt het er op neer dat ik 2 á 3 uur slaap per nacht heb, echt, ik wordt er nu al helemaal gek van..

Zijn er meer mensen die hier last van hebben?
    Ik wist dat de slapeloze nachten zouden komen, maar van een 4 á 5 uur zou ik al blij worden..

19. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    @Toontje: Zet hem op meid!

@Zwangerworden: Laat je daar maar lekker verwennen!
    Voor je het weet mag ook jij je wonder in je armen houden :D

@Gimena: Die foto met het handje is echt super :)

@Xenas: Wat een kanjer is Timo!

@Sjees: Wat vervelend dat het niet is doorgezet..

@Chiquita: Ik hoop dat het strippen nu wel het laatste zetje zal geven voor je.

@Happy: Ik voelde zelfs 5 minuutjes van tevoren nog niets en opeens begon het, dus niets voelen hoeft niets te betekenen ;)

@Mroos: De eerste 3 nachten lag ik zelf nog in het ziekenhuis dus weet niet precies hoe Lana zich tijdens die nachten gedroeg..
    Vanaf dat we thuis waren heeft ze snachts redelijk geslapen, dus kan je helaas niet helpen..

Hier: Lana heeft vanacht weer goed geslapen, dus mama is ook lekker uitgerust :)
    Tijd voor wat spam..

20. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    Nog eentje

Deel Deze Pagina