Hey Mroos ik las je verhaal en herken het zeker van de eerste 3 nachten. Onze Morris was overdag aan het slapen met 3 uur er tussen en snachts alleen maar wakker bijna, heb de eerste 2 dagen 2 uur geslapen. Vond het ook heftig maar dag 4 ging al veel beter en nu slaap hij snachts vaak 3,5 tot 4 uur achter elkaar en daarna valt hij direct weer in slaap! Heerlijk hoor. Even geduld meid ze moeten even hun ritme vinden en als ze die gevonden hebben kan je nog meer genieten! Succes.
Goeiemorgen! (jaja weeer met dikke buik!) @psje: wat een moppie is emma! Fijn dat het zo goed gaat! @meloen:heftig verhaal! @sakia:gaat het al beter met de spruw? Wat een schatje is Lana! @toontje: en?en?en? @zwangerworden: ohhh wat spannend! Gaat goed met ons nonetje! @Sjees: jaaa jij ook al! Hoe is het nu?? @xenas: wat een liefie! Wat was er met Jesse? @chiquita: succes met strippen! Snap dat je er klaar mee bent, ik duim voor je! @happy: ik heb datzelfde gevoel! (dat ik als laatste van iedereen ga bevallen) Succes met poetsen! In beweging blijven schijnt goed te zijn! @hier: pff nog niks dus.. ik heb om 14:00 een afspraak bij de vk en daar ga ik even aankaarten dat het nu wel heel zwaar wordt. Ik ben zo labiel als de pest en vind mezelf echt niet leuk meer.. Terwijl ik normaal heel positief en vrolijk ben! Daarna met man een stuk wandelen, want dat schijnt goed te zijn! We zullen zien! Hoe zou het met Joyce zijn???
Saskia,wat een prachtige foto's! Doortje, helaas heeft het niet doorgezet,net is de fysio hier even geweest en heeft het bindweefsel onder in mijn rug/bil stevig gemasserd,dit schijnt ook prikkelend voor de baarmoeder te kunnen zijn,dus hopelijk doet dat nog wat. Vanmiddag ga ik naar de vk,dus ben beniewd
Toontje Joehoe! Eindelijk mag jij ook. Ben benieuwd hoever je bent.. Zwanger worden Verdorie, ik zag je reactie gisteren en dacht meteen aan pre-eclampsie. Je noemde nl alles op wat ik ook had toen ik werd opgenomen, misselijkheid, hoofdpijn etc. Maar ik wilde je niet onnodig bang maken aangezien je toch op controle moest. Gelukkig ben je al een beetje over de schok heen. Komt helemaal goed hoor...ook met dat inleiden. Is bij mij ook gebeurt en ben in drie uurtjes bevallen. Achteraf echt een hele makkelijke bevalling geweest hoor! Je lichaam werkt echt heel hard mee om je beeb eruit te krijgen als je pre-eclampsie hebt. Probeer je niet te druk te maken. MRoos Ik had de eerste week ook zulke nachten en dat houd je idd niet lang vol. Kun je misschien afkolven en overdag een voeding door je man over laten nemen, dat jij dan nog even een paar uurtjes slaapt? Het schijnt wel normaal te zijn dat de eerste weken een beeb zo vaak komt en dat ze langzaamaan in een schema van 6-8 voedingen vervallen, maar daar heb je nu weinig aan natuurlijk. Succes meid! Sjees Verdorie meid! Jij zou toch vannacht bevallen...? Duim voor je dat het gaat werken...
Goedemiddag, Wat een mooie spam komt er voorbij zeg!!!! ik wil ook!!!! vanmorgen bij de verloskundige geweest en ruim 1 cm ontsluiting ( wel met staande bbm) en ik ben gestript. Bij Renée voelde ik niets tot 3 uur na het strippen en toen kreeg ik gelijk regelmatige weeen, tot nu toe alleen wat meer harde buiken en de voorweeen gaan gewoon door, we zien het wel. Om 15.00 naar het cwz om een datum te prikken voor een inleiding. sowieso leiden ze op verzoek in vanaf 41 wekwn, dit is een nieuw beleid na de documentaire op zembla. dus heel lang hoeft het niet meer te duren. Doortje, erg hè dat je het zo zat kunt worden op het laatst. aar heel begrijpelijk hoor, fijn ook ergens want je ziet gelijk niet meer op tegen een bevalling.
Elmo,wat spannend zeg,ik ben ook zo benieuwd of ik misschien al iets ontsluiting heb,dan heb je tenminste wel echt het idee dat er iets aan t gebeuren is.Succes hoor!!!
@ Mroos, hier ook hoor. De eerste nacht thuis heb ik amper geslapen omdat hij zoveel huilde van de winderigheid/krampjes en hij wilt ook heel vaak drinken.. krijg er vaak net 2 uur tussen. Overdag slapen ze kennelijk toch meer. Dan moet jij je rust pakken! Doe ik ook, ik ga zo weer lekker slapen. De kraamverzorgster wekt me als hij weer wilt drinken. Wel fijn dat de bv zo goed loopt! Hier ook enorme borsten, hard en lopen echt leeg.. maar zeer fijn toch dat je kleine in ieder geval zo goed drinkt! Veel succes @ Saskia lieve spam! Super zeg dat het beter gaat met haar armpje.. hopelijk is de spruw snel weg. Ik duim voor de rommelaars!!!!
@Desiree1986: Wat fijn dat alles goed gaat, en slapen moet je maar lekker doen! Heb je echt nodig de eerste week. @Elmo: ohh gestript vandaag? Wellicht heb jij vandaag of morgen ook wel een mooi kindje in je armen Alvast succes!!! @Hier: Met Dani gaat het erg goed, gohh hij is alweer bijna 4 weken snik wat gaat dat snel! Zijn spruw is bijna weg *jeeeej* Foto's ?? Staan op mijn hyves (dretjuhchiqotic.hyves.nl)
hier alles goed heb nu voor de tweede keer gel gehad en lijkt zijn werk goed te doen voel me hier erg goed en veilig alle medewerkers z8jn super mijn vriend v8nd het wel erg spannend hoor bedankt voor aalle lieve berichtjes hou jullie op de hoogte bedankt collo vind het inleiden ook best eng ben puur op klachten opgenomen urine bloed zijn goed
*********buddynieuws van Joyce********* Hier gaat het langzaam de goeie kant op. Vannacht voor het eerst 3 uur geslapen! Nu overdag nog wat vaker slapen. BV begint nu goed te komen, combineren nu nog met fingerfeeden. Nu nog minder auw&hormonen . Zodra ik de kans krijg kom ik echt ff op zp. Liefs!! ******Einde buddynieuws************
@ saskia., dank je wel!!! weer mooie foto,s Lana., gaat alles goed met haar en natuurlijk ook met jou?
@Doortje: Ze drinkt volgens mij wel alweer wat rustiger, dus we gaan de goede kant op met de spruw Je zal nu wel bij de VK zitten, ik hoop dat ze snappen dat het voor jou nu wel lang genoeg geduurt heeft.. @Sjees: Ook nog niets dus, hopen dat het alsnog gaat doorzetten.. @Elmo: Ik hoop dat het voor jou ook snel zal doorzetten, wel fijn dat ze je niet door laten lopen tot 42 weken @Dretjuh: Wat fijn dat de spruw bijna weg is, hoelang heeft dat bij jullie geduurt? @Zwangerworden: Probeer nog maar wat rust te pakken als het nog lukt, straks heb je iets belangrijkers aan je hoofd als slapen Heel veel succes, zet hem op! @Joyce: Wat fijn dat het de goede kant op gaat, probeer de rustmomentjes goed te benutten! @Gimena: Afgezien van de spruw gaat het heel goed met mij en Lana, gelukkig word de spruw ook al iets minder volgens mij. Hier: Net weer met het consultatiebureau gebeld, vorige week ook al en toen moest ik maar afwachten want alles zou automatisch geregeld worden.. Vandaag nog niets gehoord, dus weer bellen.. Er was dus inderdaad iets misgegaan want normaal komen ze al na 2 weken voor de inschrijving op bezoek. Nu komt er donderdag iemand, dus ben benieuwd
@saskia.Spuw is toch dat witten op de tong.,?? ik weet wel dat ze er in het ziekehuis na keken. kreeg Sophie zo gaasje in der mond. moet je dan nog steeds testen naar een maand?
Spruw is dat witte ja, geen idee of je moet testen na een maand.. Heb gewoon een kuurtje gekregen die ik af moet maken Vind de huisartsen hier zowiezo niet zo geweldig. Ik belde en zei dat Lana spruw had en kreeg meteen een kuurtje, ze hoeven verder niets te zien en vragen nieteens naar de symptomen oid.. Blijkbaar mag je hier zelf ook best diagnoses stellen.
Saskia Oh, dan maakt de huisarts zich er wel makkelijk vanaf zeg! Zwangerworden Bij mij leek er met drie keer gel niks te gebeuren. Laatste keer gel ingebracht om 15.00 en om 22.30 braken spontaan mijn vliezen. Fijn dat je je zo veilig voelt. Ik voelde me ook prima op mijn gemak. Hele aardige verpleegsters die echt alles voor je doen. En alles bij de hand qua pijnstilling, mocht het nodig zijn (vond ik zelf wel een hele fijne gedachte). Begint er al iets op gang te komen qua weeen? Ik had eerst een paar uur een hele vervelende continue buikpijn. Ik dacht dat dat van het toucheren kwam, maar was toch een soort voorbode... Ik ben benieuwd hoor... Saskia Wat een heerlijke spam van Lana...
saskia: mooie fotos wat een snoetje zeg!! mroos: weet wel dat ik bij de jongste ook elke 1.5 moest voeden alleen bij mij duurde dit dik 4 weken :S het is soms even zwaar maar het komt helemala goed... zwangerworden: spannend!! sjees: nou ben benieuwd wat de vk zegt.. chicken: pff kan me voorstellen dat je t hebt gehad.. hier: ben gestript mar tot nu toe nog niks. ja wat gevoelig maar dat was t dan ook.. net nog even gewinkeld want is als het goed is de laatste keer dat t voorlopig kan.. want.. mocht t strippen niet doorzetten wordt ik morgen ingeleid!!! nouja ingeleid ze gaan mn water morgen breken.... dus heb ik sowieso voor de kerst mn kleine mannetje!!! het einde is eindelijk in zicht voor mij
ow dat is wel beter dat ze je morge gaan inleiden geloof me maar zit maar te wachten dat ik het berichtje krijg dat je mag beginne Esmee is Zenuwachtig lol (erg he hoe bedoel je mee leven met iemand) ben je op msn?? xxx