Goedemorgen dames! @ suuskebab: Site ben je mooi aan oppimpen! gaaf hoor! Weet zo vlug even niet wat je nog eraan zou kunnen doen? @ echodames: Ben erg benieuwd hoe het is gegaan! Brigitte zit er nu op dit moment! spannend!! @ slapen: erg slechte nacht gehad, veel wakker bah verder weinig spannends eigenlijk hahaha, ja kan een heel verhaal beginnen over dat ik nog moet strijken, maar daar ga ik jullie niet mee lastig vallen hahah xxx
@Suus Eigenlijk wel gaaf he. Ik wist opeens dat het echt zo moest zijn! Ook al heb ik weinig symptomen, toch was het anders...Wel eng om dan zo'n uitspraak te doen, maar als hij dan uitkomt is natuurlijk helemaal geweldig!
hahah nou het zit zo: ik ben geen strijkfan. wie wel zou je zeggen? haha ik heb dus ook al 3 weken niet gestreken, ja alleen wat ik nodig heb strijk ik dan. Maar nu moet ik echt mezelf er eens toe zetten, want ik wil dat die berg weg gaat!! ik heb het ook al tegen manlief gezegt zodat ik ook eigenlijk niet meer terug kan hahaha dus ik moet het echt doen van mezelf! Ik wou ook gelijk m`n kledingkast maar eens opruimen, dan heb ik alles weer gehad! en zo zit dat een beetje, met dat strijken
@happy, daarom vond ik het zo grappig! @bica, zo dan ben jij je ei ook even kwijt! haha! Maaruh, ik ken het! Bij ons is het ook een rommeltje, overal! Maar ik kan me er niet toe zetten joh! Komt ook omdat we tegen een verhuizing aanzitten hoor, dus dan is de motivatie ver te zoeken...
@Happy, gefeliciteerd meid!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! @mezelf, vandaag 7 weekjes, weer een mijlpaal!! @all, goedemorgen, hoe is het met jullie??
hey chicken; gefeliciteeerd met je mijlpaal! op naar de 8-weken mijlpaal! Ik zie net dat de eerste januari 2010 mama zich heeft aangemeld! wow! Dan zijn wij nu officieel niet meer de nieuwste maand!
Jeetje de januari mama`s alweer! Wat gaat dat toch snel eigenlijk he! @ suuskebab: Verhuizen! Dat is altijd een hele onderneming ja! Snel op de planning of duurt het nog even? @ chicken: alweer 8 weken! feli! @ happy: welkom bij ons!!
waar is elegance eigenlijk gebleven??? eerste januari mama, wauw gaat snel, wel een mijlpaal voor ons weer
Goedemorgen meiden, Zo wat heb ik beroerd geslapen, heb voor mijn gevoel geen oog dicht gedaan en heb veel liggen piekeren. Net even de VK gebeld en over mijn onrust gehad, ze vroeg gelijk hoever ik zwanger ben waar ik me precies ongerust over maak. Jammer genoeg kon ze me niet echt verder helpen, ik vroeg of ik evt. vandaag voor een echo kon maar ze vertelde me dat ik daar nog te pril zwanger voor was. Nu achteraf bedenk ik me of het zinvol was geweest dat ik aangaf dat ik al een echo heb gehad waar alwel hartactiviteit op te zien was.....ze gaf namelijk aan dat dat misschien nog niet zichtbaar zou zijn en me dan nog niet gerust kon stellen. Pfff voel me nu echt een domme muts Wel gaf ze aan dat ik me eigenlijk geen zorgen moest maken wanneer ik geen bloedverlies en/of krampen had. Dat is ook wel zo, maar ik heb gewoon sterk het gevoel dat het hartje ermee gestopt is.... Dit gaat denk ik een lange anderhalve week worden....
@ bink: dikke knuffel! sterkte meid! @ roos: welkom! zal voor je duimen dat deze mooi blijft zitten! @ seks: hier gewoon nog gehad hoor! had eerste keer wel dat het wat pijnlijker was alsie wat dieper gaat zeg maar.. maar verder nog gewoon wel hoor! het kan niet mis gaan door seks.. dan was het al mis, enn is het gewoon slecht getimed, zeg maar.. en heb daarna geen bloeding gehad ofzo dus.. Gewoon lekker genieten! zo lang het nog zo makkelijk gaat!.. heb wel minder zin, maar vind het nog wel lekker ... en : seks is ook goed he! train je de bekkenbodemspieren mee en das goed voor tijdens de bevalling! EN voor na de bevalling om snel terug back in shape te komen @ week telling: als je 7 weken bent, zit je in week 8. Kijk op dag 0, wk 0, dus als je menstrautie begint, zit je in week 1. Tussen 1 weken en 2 weken zwanger dus in week 2, etc etc.. snappie? @ elegance: hoop dat de uitslagen goed zijn!!!! @ doortje: hcg dip? ok.. wel normaal? @ happy: JAAAAAAAAAA woehoe!! welkom meis! tis je gegund!!! en je kunt nu al bellen hoor, vk, ha, apotheek, zorgverzekering.. ik heb gebeld met 5 weken maar had natuurlijk ook pas week na nod een + test.. en toen was het nog pasen ook! hahaha @ eten: ja, wel vaker trek ja... zou ik moe zijn omdat ik te weinig eet? @ roos34: je mag hier gewoon meekletsen hoor! wil je op die site zie link onderin mijn berichtje dan pb naar suuskebab, berenbotje of ntombi. @ moontje: oh wat goed! maar je weet dan al precies wanneer je gaat bevallen enzo?? lijkt me ook raar! @ echo: volgens mij ligt het er maar net aan , waar je de echo doet en of ze het kunnen zien via de buik.. is denk ik geen richtlijn voor.. @ suus: zal zo ff naar de lijst kijken.. ben nu nog ff bijlezen
@ suuskebab: mooie lijst hoor! maarem.... de uitlijning klopt niet.. als je bijv bij 14 dec kijkt, dan ligt 1e kindje niet helemaal mooi achter mijn naam.... ms kleiner lettertype? En op pagina filmpjes is het niet fijn dat je naar rechts moet "scrollen" Verder: helemaal super!
Gefeliciteerd Chicken...spannende periode nu he... @Bica, strijken is ook al mijn hobby. Zit er over te denken om zelfs een strijkservice te laten komen....Zou wel fijn zijn! Zit te duimen voor Elegance; ik hoop dat ze zich zorgen heeft gemaakt om niks en dat het gewoon goed is allemaal... Gaaf het Doortje....moet het nog een beetje doorkrijgen geloof ik...
Elegance laat donderdag pas bloed prikken, ivm met crisisoverleg op haar werk (met een client geloof ik). Dus ze weet nog niets helaas... @strijken: laat maar komen, ik vind stofzuigen juist verschrikkelijk! @joyce: ja schijnt te bestaan, had er ook nog nooit van gehoord. Maar nu ik het zelf heb meegemaakt, geloof ik het wel
zie nu dat de wegafsluiting en file zijn opgelost. Fijn! Dan ga ik naar mijn werk (poging nr.2)Daaaaag!
Hallo iedereen, Ik weet nu sinds 5 minuten dat ik ook een December 2009 mamma zal worden!! Ik ben nu zwanger van de 2de.. Mijn dochter Xanne is geboren op 26-02-2008.. Ik zit nog helemaal te shaken van het nieuws.. Het was zo een spannende week.... Met veel negatieve testen en maar 1 heel licht positieve.. De ha heeft vandaag een test gedaan en die was echt positief!!! WWHHHAAAAAAAAAHHHHHHHH (moet het even kwijt)
najaaaa heel bericht getypt, reacties op iedereen enzo pffft weg!!!!! Grrrrrr...na ik ga niet weer overnieuw. Moet namelijk de stad in enzo. Spnanned voor de meiden met een echo vandaag: SUCCESSSSSS!!!!