December 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door fempje, 22 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    annemonique: ou het bijna vergeten, *schaam* Gefeliciteerd!! wat een geduld moet je hebben gehad zeg.. geniet er lekker van!!

2. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    spam!:D

3. gimena

gimena Niet meer actief

4. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    :$netjes!!!
    wil ik ook!!

5. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @suus; Onze Beau is vast een perfecte kandidaat ;)

6. @sjees.. gefeliciteerd met je dochter! Wat een mooie naam!

@suus... WOW! lekker ding! Tis dat Timo ligt te slapen.. maar anders had ik hem tegen moeten houden haha

@annemonique.. gefeliciteerd met je zoon! Dyon! Stoere naam!

@roeltje.. ohhh wat ben ik blij voor jullie! Goed zeg! Dat hij al mee naar huis mag! Tis echt een bikkel!
    Echt een schatje! had uiteraard al op je hyves gekeken!!

@gimena.. jeetje jou buik is weer helemaal toppie! ik zal nog maar geen buik foto's maken! haha!
    Was voor de zwangerschap ook al niet van plan hoor haha!

@dees.. mooie foto van Beau zeg!

7. update buddy nieuws van happy!

Haar vliezen waren om 11 uur gebroken..Maar helaas geen weeen. Morgenochtend wordt ze ingeleid. Dan maar hopen dat het opschiet. Groetjes Happy....

Nou lieve happy... op naar een prachtig kerstkindje!

8. @mama's die flesvoeding geven.. hoeveel geven jullie nou?
    Ik heb vanmorgen maar de nutricia lijn gebeld. Want Timo komt vaak al om de 2 uur. En dan geven we al 7 x 120+4.
    Dus eigenlijk teveel. De laatste 2 dagen deed ik er bij de laatste voeding nog eens 30 +1 bij en toen was hij pas verzadigd.
    De tip van nutricia was.. 130 water doen maar niet meer schepjes. Dan neem je hem een beetje in de maling.

Daarna heb ik nog CB gebeld. Kijken wat zij er van vonden.
    Nou meteen werd er gezegt dat hij al teveel kreeg pfff.. fijn dat CB. maar ja Timo huilt echt gelijk na de voeding. Hij wil gewoon echt meer.

Nu gaven zij als tip om nutriton erdoor heen te doen. Wie doet dit ook.. welke fles en speen gebruiken jullie?

Timo spuugt namelijk ook nog heel veel. Soms zelfs 2 uur na de voeding.

En soms zit er ook gewoon 4 uur tussen de voedingen hoor. Tis gelukkig niet alleen maar huilen.

Net zo als nu. Ligt hij nog steeds te slapen in de wagen.
    Hij moest eigenlijk tussen 4 en 5 uur komen. (Dan zou er 3 of 4 uur tussen zitten zeg maar) Maar ik moest Jesse halen. En nu ligt hij nog steeds te slapen.
    Ga hem nu maar wakker maken denk ik...
    Anders komen we vanavond weer in de knoei.

9. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Xenas
    Hier komt Amy ook weer steeds sneller, maar heb niet het idee dat ze echt meer drinken op kan, dus ga ook maar Nitriton door de voeding doen, dan schijnt het wat moeilijker verteerbaar te worden. En dan spuugt ze het hopelijk niet meer zo snel uit.

Als ik jou was zou ik dat ook gewoon proberen. Kan geen kwaad. Ik geloof dat Poohbeer Nutriton ook gebruikt.

10. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @xenas; Beau krijgt tussen de 80 en 100. Dit wisselt heel erg per dag/moment. Soms meldt hij zich al om de 2u en soms zit er ook ruim 4u tussen dat ik hem idd wel wakker moet maken (dit is overdag, 's nachts laat ik hem slapen).
    De aantal voedingen zitten rond de 6 a 8.
    Beau krijgt hier de Friso HA voeding, wordt gegeven met de avent flessen.

11. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Dees
    Mooie foto's op je Hyves! Wat een lekker manneke is Beau!

12. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    gimena: waar is je buik?
    jeetje knap hoor
    ik ben wel meer afgevallen dan dat ik aangekomen was
    maar mijn buikvel hangt er nog :$

ik heb ook wel een kandidaat hoor die later verkering wil misschien :D

13. gimena

gimena Niet meer actief

Bekijk bijlage 39073
    Sophie wil zich wel aan bieden ;)

thnx voor de reacties van me buik!!

Voor iedreen Fijne kerst avond!!!!:D

14. gimena

gimena Niet meer actief

@Xenas had ik met sophie ook las van s,avonds huilen om meer!
    en ik las dat bij de november mama,s.
    en idd het werkt!!
    en over de cb ik vindt dat ze een beetje teveel zeiken.
    sophie zo 6 x per dag 90 cc morge.
    terwijl ze 130 cc op drinkt elke voeding maar weer.
    jij bent de mama en jij voelt en weet wat het besten is voor je kindje ook al is het je 1e ;)

@happy nou meis zet hem op zou heel apart zijn een kerstkindje!!!

15. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Helaas, deze dame mag pas een vriendje van pappa als ze 35 is...

16. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    Hallo!

@happy: Veel succes morgen!!!! Ik zal aan jullie denken hoor!

@roeltje: wat fijn dat Lenn zaterdag om 11.00 lekker thuis kan gaan eten! :D:D Super voor jullie!

@Beau, Timo en Mitchell: ik laat jullie foto's straks stiekem aan Maud zien en ze belt jullie over een aantal jaartjes wel even voor een eerste date! hihi!

@annemonique: proficiat met jullie mannetje Dyon! Knap kereltje hoor! Lekker in bad!

@Gimena: lief die sophie! En wauw die buik! Knap hoor!

@All: merry christmas namens Maud en paps en mams!

17. zwangerworden

zwangerworden Bekend lid

29 jul 2008
    502
    0
    0
    geboren marieke jasmijn op 23 december ze is prachtig en maken het goed kom snel meer lezen en schrijven.

Ze boog 3570 gram en was 51 cm lang

haar papa is mijn nieuwe held Jeetje wat heb ik daar veel aan kraamzorg ook super bevalling was heftig maar prachtig tot snel liefs

18. Poohbeer

Poohbeer Fanatiek lid

26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    @Zwangerworden, VAN HARTE GEFELICITEERD MET DE GEBOORTE VAN JULLIE DOCHTER!!!! LEUK OM TE LEZEN DAT DE KERS(T)VERSE PAPA ZO GOED VOOR JULLIE ZORGT! GENIET ZE!!!!!

19. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    zwangerworden en man: Gefeliciteerd met Marieke!! Geniet ervan meis en laat je maar lekker verwennen!

pff de eerste kraamtranen zijn gister gevallen.. manlief MOEST even weg gistermiddag en aangezien ik zou gaan slapen was dat geen probleem.. nou hij was de deur nog niet uit of de honden kregen ruzie beneden... dus ik naar beneden op de bank gaan liggen om die honden uit elkaar te houden, sliep net, ging de telefoon... daarna nog zo'n 4x... humeur was inmiddels om te schieten.. daarna belde manlief dat er pizza in de vriezer lag, en dat was de druppel geloof ik... manlief kwam thuis en heeft me naar bed gestuurd.. toen wat gegeten en terug naar het ziekenhuis.. toen we thuis kwamen weer naar bed gestuurd, kolven vanacht overgeslagen om even bij te slapen.. zal blij zijn als de kleine hummel thuis is, dat gereis word je niet goed van...

nou dat was het geklaag haha.. verder zijn we supertrots hoor haha.. ga afsluiten, terug naar het ziekenhuis....

oeh! fijne feestdagen!!!

20. @ Zwangerworden gefeliciteerd met jullie dochter Marieke!! Geniet ervan!

@ babyspam ooh wat een mooie baby's allemaal! Maakt me helemaal vrolijk al die lieve kleintjes :D

Deel Deze Pagina