December 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door fempje, 22 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jij ook nog van harte gefeliciteerd met jullie zoon Dyon!! Eindelijk zeg, hij heeft ook lang op zich laten wachten. Ook al na inleiding (hier ook). Nou geniet ervan en het is een mooie vent :D

2. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    wat een schatjes allemaal zeg :D

zwangerworden: gefeliciteerd met jullie dochter :D

ook ik wens iedereen bijdeze fijne kerstdagen en een gezond en gelukkig 2010!

3. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Zwangerworden
    Ben echt heel benieuwd naar je verhaal. Van harte met je dochter, geniet ervan en zet je man idd maar eens in het zonnetje. Ik was ook echt blij verrast door mijn "held". Ben nog steeds aan het bedenken hoe ik hem kan bedanken.

Roeltje
    Och meid, kan me voorstellen dat het even te veel werd. Hoop dat je een beetje bijgeslapen bent nu en morgen mag je kleine man mee naar huis hoor!

4. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    Goedemorgen!

@Zwangerworden: gefeliciteerd met jullie dochtertje Marieke! Geniet er lekker van hoor!

@Roeltje: nog 1 nachtje LEKKER slapen en dan mag Lenn naar huis!!! :D Hou dat maar voor ogen, dan komt het allemaal goed!

@all: ik ben echt heel benieuwd hoe het met Happy gaat...Maar vooral ook met hun kindje na de geboorte! Ik hoop zo dat zij ook een zorgeloze kraamtijd tegemoet kunnen gaan! Happy, ik denk aan jullie hoor! Hoop zo dat alles goed is! Mijn duimen draaien voor jullie!

5. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Ik houd het hier ook in de gaten omdat ik benieuwd ben naar Happy. Ik hoop maar zo dat alle zorgen voor niets waren en dat alles goed is met haar beebje. In gedachte stuur ik een hoop positieve vibes die kant heen.
    Ze had beloofd ons op de hoogte te houden, maar ik kan me voorstellen dat het even duurt voordat we iets horen van haar.

6. Zia86

Zia86 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.220
    1
    38
    Hey meiden! Ik wilde jullie allemaal een fijne kerst wensen!

7. Poohbeer

Poohbeer Fanatiek lid

26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    @Happy, also thinking of you.....Good Luck...Will keep my fingers crossed!

8. patrien

patrien Niet meer actief

tjee, de beebjes vliegen hier om de oren, iedereen gefeliciteerd.
    (kom 2 dagen niet en er zijn er weer zoveel geboren)
    happy, daar wachten we nog een beetje op. zou er in de kerststal (lees ziekenhuis) vannacht een kinneke geboren zijn.
    wie heeft het kerstkindje???

voor iedereen FIJNE KERSTDAGEN!!!

kom nog een keer spieken of Happy al iets heeft laten horen.

9. #16709 xenas81, 25 dec 2009
    Laatst bewerkt: 25 dec 2009
    update buddy nieuws HAPPY!

Eindelijk kan ik met trots laten weten dat onze zoon Tijs geboren is vanochtend om 10.04. Nog zonder inleiden, wel met vacuum en knip. Rest volgt, fijne dagen!!

lieve happy en happyman.. gefeliciteerd met jullie TIJS! Stoere naam!
    En voor jullie ook fijne dagen!

10. gimena

gimena Niet meer actief

WOEHOE Gefeliciteerd happy met de geboorte van jullie kindje!!
    wat leuk een kerst kindje (L)
    hopelijk maakt mama en baby het goed!!

VOOR IEDREEN FIJNE KERST DAGEN!!!!!

EN SOPHIE HEEFT VOOR HET EERST DOOR GESLAPEN!!!

11. gimena

gimena Niet meer actief

gefeliciteerd!!

12. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    Wauw, eindelijk! Happy heeft een zoontje!!! Gefeliciteerd met jullie mannetje Tijs! Geniet er lekker van en natuurlijk een heeeeeeeele fijne kerst gewenst met z'n 3tjes!

13. Mariebel

Mariebel Fanatiek lid

10 jan 2006
    2.373
    0
    0
    Drenthe
    Hey..

Ff een berichtje van deze kant.. 22dec ben ik bevallen van een gezonde dochter.. (de naam noem ik niet op het forum ivm bekenden) ze woog 3480gram en is 50cm..

Groetjes Mariebel..

14. bapsie

bapsie Niet meer actief

15. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    lieve meiden!

ik kom me even melden! ik hou het kort, want ik lig te typen... helaas kan ik nog niet zitten als nasleep van de bevalling... mijn hechtingen vallen mee, maar auw die aambeien...

maar wat een geluk! wat bijzonder!! we waren op slag verliefd! mijn man is geweldig en we hebben een fijne kraamzorg!

ik zal een paar foto's in mijn album zetten SPAM!!!!!

toontje, happy,chiquita en zwangerworden (en de rest van ons nontet): goed gedaan meiden en heeeeel erg gefeliciteerd!!

fijne kerst iedereen!

16. @mariebel.. gefeliciteerd met jullie dochter!!

En nu ga ik snel naar het mama forum!

17. Sjees

Sjees Niet meer actief

Hoi Allemaal,
    Bedankt voor al jullie felicitaties!!

Gisteren is onze prachtige kerst miss Aylani geboren,om 11.16,en ze weegt 3450 gram!

Het was een hele snelle maar ook zeer heftige bevalling.
    Om 7.30 zijn mijn vliezen gebroken door de vk,ik had toen reeds 3 cm ontsluiting de eerste 1,5 uur hebben ze me nog geen infuus gegeven om te kijken of de weeen zelf op gang zouden komen,om een uur of 9.30 hebben ze het infuus aangezet,omdat ik weeen had maar nog niet voldoende,op dat moment had ik 4 cm ontsluiting,na een kwartier had ik al direct om de 2 minuten weeen,en ik was mecha dan ook zeer dankbaar dat ze Alain voor me had gebeld om 9 uur(had ik niet gedaan nog omdat ze hadden gezegd dat het nog wel een paar uur zou duren eer het echt zou gaan beginnen)
    Gelukkig kwam Alain op dat moment binnen,de weeen werden zo heftig dat ik ze amper nog op kon vangen,en heb daarom ook pijnstilling gekregen,een kwartier later om 10.45 kreeg ik echter al persdrang en moest de pijnstilling er weer af,ik was in een klein uurtje ijd dus van 4 naar 10 cm ontsluiting gegaan,ik heb 23 minuten geperst en toen was onze kleine meid geboren,echt een turbobevalling dus.
    Helaas wel uitgescheurd,dus heb hechtingen gekregen(oei wat doen die krengen zeer).

Om 3 uur moesten we alweer naar huis(ziekenhuis had bed nodig,want het was een gekkenhuis)dus we waren vrij snel thuis.

Op zich gaat het goed met ons,ik kan helaas alleen amper lopen,dus lig voornamelijk in bed,en onze kleine meid heeft nog steeds niet gedronken,dus dat is ook niet zo fijn,ze heeft wel erge dorst dus kan niet slapen,en dat betekend dat ik vanaf de bevalling ook pas 1 uurtje heb kunnen slapen.
    Ik ben echt super trots op mijn man die echt de beste kraamhulp is die je je maar kan wensen!Helaas is het zo druk dat ik gister maar 2 uur kraamzorg heb gehad en vandaag en morgen 3-4 uur,ook niet echt veel,maar mijn man kan zo een nieuw beroep starten;)

Maar hopelijk gaat dat allemaal vlug beter,ik zal even een foto spammen van onze kleine spruit

18. Poohbeer

Poohbeer Fanatiek lid

26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    @HAPPY, Gefeliciteerd met jullie zoon Tijs! Hopelijk gaat alles goed!

19. Poohbeer

Poohbeer Fanatiek lid

26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    @Gimena, wat goed zeg! Hoeveel uurtjes heeft ze geslapen?

20. @ Happy gefeliciteerd met zoon Tijs!!!

@ Doortje sterkte met de aambeien

@ Mariebel gefeliciteerd met je dochter

Allemaal nog fijne dagen :) tot in het nieuwe topic :)

Deel Deze Pagina