December 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door fempje, 22 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Nieuwe mamas van harte!!!!!! Super trouwens dat de HA nu posi test had voor jou Mamajo!

2. heeey meiden!

tjee he.. wat kunnen jullie kletsen!
    Ik heb alles wel bijgelezen! Goed he! Maar verder geen reacties!

Uiteraard wel op de nieuwe mama's ! Gefeliciteerd!
    Maar zag dat we ook afscheid hebben moeten nemen van een paar ! Sterkte meiden!

Ik klets trouwens ook mee op een 'gesloten forum' van de oktober mama's! We hebben toen zo'n goede band opgebouwd.. en je verteld toch ook vaak persoonlijke dingen dat we toen zelf een forum hebben gemaakt! Na de zwangerschappen allemaal hoor!
    Ik hoop dat ik hier ook leuke vriendschappen kan hebben! En dat we leuke meetings gaan meemaken!

Liefs Wendy

3. bica

bica Lid

18 dec 2008
    66
    0
    0
    filiaalleidster
    @ nieuwe mama`s: welkom! Gaaf dat er nog steeds bijkomen!

@ strijk: Bijna klaar ga het in etappes doen hahaha.

@ doortje: Geef ik jou mijn strijk, stofzuig ik je huis wel hahah, vind ik helemaal niet erg! :)

@ dees en elegance: Hoop dat alles toch ok is bij jullie!

4. Heb trouwens sinds paar dagen hele pijnlijke (.)(.)!! Met Jesse mocht Rob er niet eens naar kijken! Dat is nu gelukkig nog niet het geval!
    Maar heb wel mijn zwbh's aan aangedaan! Ohhh zit dat even lekker.. zo zonder beugel! Ik heb ze van de hema! Lekker hoor!

Ben ook weer de hele dag misselijk.. en mega honger de hele dag door!
    Afgelopen maandag weer voor het eerst gesport.. rustig aan gedaan hoor.. beetje fietsen.. beetje lopen...
    en wat kracht training voor mijn rug en heupen/bekken!
    Heb nog 3 maanden een abbo.. dus daar blijf ik maar even gebruik van maken! :)

5. happy79

happy79 Fanatiek lid

19 nov 2008
    2.334
    0
    36
    Ergens in Brabant
    Gefeliciteerd Mammajo! Gaaf he.

Ik ga er zeker van genieten Suus, ik wilde al bijna 3 jaar aan een gezinnetje beginnen. Mijn mannetje heeft pas groen licht gegeven eind 2008, 3 maanden "ontringen" en nu na 3 maanden al raak. Ben zo gelukkig! Houd natuurlijk wel in mijn achterhoofd dat het een risicovolle periode is, maar ik voel me super!

6. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    @ ego: heb net antwoord van het echo centrum... als ik weet of ik combi test wil of niet EN bij de vk ben geweest kan ik pas bellen. de vk maakt nl een verwijzing aan met een onderzoeksnummer en dat moet ik dan doorgeven..
    Dus dan maar zodra ik de deur uitwandel een afspraak maken.. Hoop namelijk dat ik nog voor pinksteren dan een echo heb! Kan ik dat weekend naar mijn ouders en zijn ouders om het te vertellen en dan hebben we nog een maandag om bij te komen van al dat gereis!
    Overigens.. kreeg gister van de makelaar te horen dat er ws goed nieuws aan komt.... duimen jullie mee? heb net telefoon maar omgedraaid zodat ik niet steeds op het schermpje kijk.. denk namelijk niet dat dat echt bevorderlijk werkt! haha

7. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Ik ga idd echt op mijn gevoel af nu, en ik wil zo graag die bevestiging.
    Zit mezelf echt helemaal op te vreten... :(

8. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ alle nieuwe zwangeren: Gefeliciteerd en welkom!

@joyce81: Ik duim voor je!

@xenas81: wat goed, lekker sporten en wat extra krachttraining. Ik loop, dat valt me wel wat zwaarder dus doe ik het ook op mn gemakje, wel erg lekker om zo bezig te zijn.

@strijk: afgeschaft :)

@ mezelf: iets minder beroerd, maar de vaatdoek doet het nog steeds beter dan ik :(

9. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Dees85: Kan me zo goed voorstellen dat je die bevestiging wilt. Misschien dat je die toch nog eerder kan krijgen? Wat een narigheid, sterkte!

10. Ilse1973

Ilse1973 Actief lid

19 okt 2007
    160
    0
    0
    Hoi,

Na 3 miskramen ben ik erg voorzichtig met blij zijn maar ik wil me toch aanmelden hier. Ik heb deze keer wel het gevoel dat het goed komt maar dat zegt natuurlijk weinig. Vrijdag 24/4 hebben we een echo en dan hopen we eindelijk een keer goed nieuws te krijgen.

Groetjes,
    Ilse

11. MammaJo

MammaJo Lid

22 apr 2009
    20
    0
    0
    Zeeland
    Hoi Ilse,

Ik zal voor je duimen!!

12. SylviaM

SylviaM Fanatiek lid

1 jul 2008
    2.292
    0
    0
    Vandaag 8 weken!

@Ilse: welkom hier en ik zal voor je duimen!
    @Dees: jeetje, wat een onzekerheid. Sterkte.

Las ik nou ergens dat er al januari-mama's zijn?

13. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Hé gezellig, twee nieuwe zwangeren erbij. Gefeliciteerd Ilse en Mamajo!!!

Ik had net trouwens een email van de VK. Heb volgende week alleen het intake gesprek en de echo wordt pas gemaakt bij 12 weken!!!!!!! Ik snap niet dat het zo verschilt per vk. Ik wilde het eigenlijk gaan vertellen volgende week, maar nu moet ik nog eens 4 of 5 weken wachten......wat zouden jullie doen?

14. dds

dds Fanatiek lid

1 jan 2009
    3.936
    752
    113
    Leerkracht
    Drenthe
    @ilse: Probeer toch positief te zijn. Er zijn hier meer vrouwen die ook 1/2/3 mk's hebben gehad. Zo zoeken we steun bij elkaar en helpen we elkaar door de eerste 12 weken! Het gaat je lukken!

15. Maribomba

Maribomba Lid

28 jul 2008
    57
    0
    0
    Hoi meiden,

Hierbij meld ik mij ook trots aan bij de december mama's. Ik ben als het goed is eind december uitgerekend. Ik kan het nog steeds niet geloven. :confused: :)

Ik was vorige maand nog naar de ha geweest, zie mezelf nog zitten klagen dat het allemaal niet wil lukken... :oops:

16. MammaJo

MammaJo Lid

22 apr 2009
    20
    0
    0
    Zeeland
    Haai,

Bij Xanne werd er met 8 weken al een echo gemaakt. En ik ga ervan uit dat dat nu weer het geval zal zijn..
    Wel gek, een eerste echo met 12 weken... Hebben ze nog uitgelegd waarom dan pas?

17. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    @chicken: fijn he! heb precies hetzelfde!! moet ook tot ongeveer 12 weken wachten.. en wil het zooo graag vertellen.. denk ff kijken hoe lang ik het vol houd om niets te vertellen... haha.. maar ja, balen is het wel ja!

@ ego: stomme makelaar.... tsss... gister was er een andere makelaar die de rondleiding had gedaan.. ipv mijn eigenste.. en hij had dus een grapje gemaakt.. sukkel!.. maw: geen bod.. de mensen zijn zelfs bezig met een ander huis... en gaan er nog meer bekijken.. Wat heb ik daar nou aan!

18. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    Nee, ze schreef gewoon dat ik een echo krijg met 12 weken. Ik vind het ook weer zo opdringerig staan als ik schrijf: waarom dan pas? Of zou ik het gewoon moeten vragen? Ik wil gewoon graag weten of het hartje klopt...of zou ze daar al naar kunnen luisteren? pffff....ik vind het echt niet leuheueueuek... :evil:

19. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    @Joyce, jij ook pas met 12 weken!!! Ik vind het zo raar. Hier om je heen hoor je er heel veel die al heel snel een echo hebben. Heb jij dezelfde vk als ik...hahahaha

@makelaar, wat een mafkees joh! Daar ga je toch geen grapje over maken??!! Echt heel jammer.

20. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    alle nieuwe meiden: gefeliciteerd :D :D

Deel Deze Pagina