al iets bekend van de echo dames? hier echt klachten vanaf een week, ben heel moe en de hele dag een weeig gevoel kan wel eten, maar als ik naar mn gevoel luister hoeft t niet, en verder moe moe moe en opgezette boobs... ben ook bang dat t misgaat, maar mn gevoel is goed en als t misgaat doe ik er ook niets aan... wachten duurt lang... overmorgen zit ik op de dag dat vorige keer t bloedverlies begon...
@ happy: hahaha.. i know.. maar word errug lastig!! haha.. en die zooi eieren enzo.. moet je meteen ook weer je hele huis poetsen! Ze nemen mijn huis maar zoals hij is!
@Joyce, je kunt ook een diepvries apfelstrudel kopen en die even in de oven zetten...geen rommel....en het ruikt lekkerrrrrrrrrrrrrrr
ben wel bang dat t misgaat maar heb er geen enkele aanwijzing voor dus dames ik mag alleen positief zijn oohja over die vragen over echo's dat heeft met voorgeschiedenis te maken of je eerder mag. ik mag eerder ivm miskraam die ik heb gehad...
@ chicken: hahaha.. ok.. das een ideee.. maar hoe zorg ik dan dat ik weer op tijd weg ben? mag namelijk niet bij de bezichtiging zijn ...
@Joyce, je kunt een uurtje van tevoren gaan en dan snij je de strudel nog even in stukken, neem je voor jezelf mee en je laat een stukje staan voor de kijkers.....(hoezo omkopen?). Of je neemt gewoon alles mee...die geur blijft dan echt nog wel even hangen. Goh...heb er eigenlijk wel trek in...haha
***kip haalt de apfelstrudel uit de oven en gaat uitdelen*** STRUDEL STRUDEL STRUDEL STRUDEL STRUDEL STRUDEL STRUDEL STRUDEL STRUDEL STRUDEL STRUDEL STRUDEL STRUDEL STRUDEL STRUDEL STRUDEL STRUDEL STRUDEL STRUDEL STRUDEL Is weer eens wat anders dan met hcg strooien!! =D>
Hallo dames! Jeetje jeetje jeetje ben een paar daagjes offline en ik was op pagina 88........... Hihihihi nou ja heb ik wat te doen @joyce: de ene site gaat uit van het punt van conceptie (dus rekent vanaf de bevruchting) en de andere gaat uit van de laatste menstruatiedag. Dus bij EHD bijvoorbeeld is bijvoorbeeld 4 weken de leeftijd van de embryo en bij anderen is het bij 4 weken dat de embryo 2 weken oud is. Snappie? @rebbel: jeetje wat erg! Sorry voor de late reactie, lees het net pas......heel veel sterkte en ik hoop dat je snel een mooi kindje van jezelf in je armen mag houden! @buikpijn: hier ook, een beetje vaag alsof ik een volle blaas heb maar niet echt zeg maar.een beetje een drukkend gevoel en soms gespannen na hard en lang lopen ofzo @dees: bij prenatal zijn de spenen te koop @jannes: geweldig! Wat een wonder! Gefeliciteerd! @benenjerrys: jeeeeeeee nog een! Gefeliciteerd en welkom hier! @daan: nou moet niet gekker worden! TE gek! En jij ook natuurlijk Gefeliciteerd!!!! @bink: o nee ik wens je ontzettend veel sterkte met dit verlies. @dds: hoe was het bij de echo? @stef: wauw meid ik wat een wonder! Opmieuw welkom. @toontje: Ongelooflijk erg............ben er stil van! Heel veel sterkte en toch hoop ik ergens voor je dat je bij die 1% hoort......... @mariebel: ik hoop dat er 29 april wel wat te zien is! @nickie: wauw wat goed! @sex: nee nog niet gedaan eigenlijk maar meer omdat ik elke avond neerplof op de bank en ik draai veel nachtdiensten dus dan doe je dat ook niet ff voor dat ik naar mijn werk ga hahahahaha @zwangerworden: ik hoop het ook voor je @moontjemoon: te gek dat je 2e echo goed was! @happy: welkom en gefeliciteerd!!!!!!!! @missflower: wat een mooi nieuws en wat een mooie echo zo met die dooierzak @mammayo: gefeliciteerd! Jeetje wat worden het er veel gezellig!!!!!!! @ilse: wel goed dat je voor jezelf voorzichtig bent, maar toch bij deze: Supergefeliciteerd! @hier: gaat het wel goed hoor. Ben echt supermoe en snel boos zeg maar maar ik probeer rustig te doen maar is niet even makkelijk met 2 eigenwijze kinders van 2 en 4........ Wat een lekker weer zeg echt super!
@all hopen maar dat ik niet misselijk wordt dan haha, vind de rest van de symptomen al erg genoeg. Maargoed ik zit wel echt pas aan het begin. Als ik nu zie dat mensen 7 weken zwanger zijn dan kan ik daar al naar uit zien! Dat duurt nog zo lang.. @Joyce81, Wanneer komen ze weer langs? Spannend! Je moet idd zorgen dat het lekker ruikt in je huis!
@ strudel, ik ben net op tijd zie ik!!!!! JAMMIE!!!! @2de echo, vanmorgen mijn tweede echo al weer gehad. JOEHOE!!! Het hartje kloptje nog steeds. En volgens de echo ben ik zelfs 2 dagen verder dan ik dacht. Maar ik laat mezelf nog even op 10 december staan. Op 6 mei mag ik weer terug komen voor echo nr 3! Ik ben weer helemaal gerustgesteld! @teruglezen, dat ga ik nu even doen...
@berenbotje...jij hebt er ook echt een neus voor he!! hahaha Goed zeg van de echo!! Gefeliciteerd!! Kun je inderdaad lekker gaan genieten!