December 2009 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by fempje, Mar 22, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. @poohbeer... fijne vakantie!

@appeltaart en strudel... JAAAA bedankt he! Nu heb ik weer honger hahah

2. berenbotje

berenbotje Fanatiek lid

May 6, 2008
    1,308
    0
    0
    Brabant
    @poohbeer, op naar een zeer goede vakantie!!!!
    Daar kan je met een goede echo, zeker zo goed van genieten!

3. Caruli

Caruli VIP lid

Nov 15, 2007
    31,699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    poohbeer: super zeg dat de echo goed is
    fijne vakantie meid :D

4. Poohbeer

Poohbeer Fanatiek lid

May 26, 2006
    2,120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    Thanks meiden!

@berenbotje...wij zijn wel raar zwanger, jij 6 wkn en 7 dgn volgens de banner en ik 5 wkn en 7 dgn...strange die banners hier!

5. bapsie

bapsie Niet meer actief

haha das stom :) wat ben je morgen dan??? hihi...

6. mamaria

mamaria Bekend lid

Nov 4, 2008
    510
    0
    0
    pfff dames ik hou jullie niet bij, maar gelukkig heb ik nu vakantie en kan weer lekker meelezen en posten!

7. berenbotje

berenbotje Fanatiek lid

May 6, 2008
    1,308
    0
    0
    Brabant
    hahaha....ja die banners kloppen niet helemaal....maar ach, dat nemen we wel voor lief he :) . We zijn zwanger en daar gaat het om :D

8. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

Nov 26, 2008
    4,372
    0
    0
    Eindhoven
    waarschijnlijk morgen 6 of 7wk en 1 dag??
    raar hoor! hahahaha.. jullie krijgen gewoon extra dagen!!!

9. Caruli

Caruli VIP lid

Nov 15, 2007
    31,699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    haha die banners :)

mijn schoonzus is trouwens vanmorgen vroeg bevallen van een zoon
    32 weken, dus nog te vroeg
    hij ligt in de couveuse met beademing
    het lijkt goed te gaan nu
    vanavond gaan we even naar het zh ;)

vind het heel leuk voor ze!

maar vind het jammer dat mijn schoonouders er opmerkingen over maken die ons kwetsen :(
    maar goed we zetten ons erover heen en we hopen maar dat deze zwangerschap goed verloopt

10. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

Nov 26, 2008
    4,372
    0
    0
    Eindhoven
    @ caruli: wat zeggen ze dan? Oh ja: Gefeliciteerd!!

11. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

Nov 28, 2008
    4,404
    0
    36
    Halloooo!
    @berenbotje: wat een super nieuws! Fijn dat je wat meer gerust gesteld bent!
    @brigitte: we gaan gewoon heel hard duimen dat het allemaal goed komt!
    @nieuwe zwangere mutsen: welkom!!!

@hier: pfff, ben toch maar over de drempel heen gestapt: heb de vk en echobureau gebeld. Ik heb de vk uitgelegd van mijn 2 eerdere miskramen, maar dat ik dit keer geen vroege echo wil. We gaan volgende week voor 2 weken op vakantie en willen daarvoor nog geen echo. De vorige keer met 7 weken echo werden we er niet wijzer van (geen kloppend hartje), dus nu met een relaxter gevoel (hopelijk zonder bloed!) op vakantie en zien we daarna wel! (zegt ze heel stoer...) Ze vond dat ik er goed over na had gedacht. Nu hebben we 20 mei een afspraak bij de vk en 22 mei een echo! Ik zal iemand nog even een pb sturen hierover! De reden waarom de drempel zo hoog was, is omdat ik al 2 x dit soort afspraken in mijn agenda heb staan en al 2x de afspraken niet heb gered vanwege een mk. Ben een beetje bijgelovig, geloof ik ;)

12. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

Nov 28, 2008
    4,404
    0
    36
    hahah mijn banner doet ook vreemd, een paar uur geleden was ik nog 5 weken en 3 dagen. Nouja, gaat lekker snel zo!

13. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

Nov 26, 2008
    4,372
    0
    0
    Eindhoven
    @ doortje: wanneer had je toen bloed cq miskraam? en hoe ver ben je dan zwanger? (kan je banner niet zien dus).. dan zit je wat planning ongeveer gelijk met mij! goed hoor!
    En 22 mei kunnen echo centrums gewoon echos maken? woehoe! dat zou gaaf zijn! hoop dat het dan voor mij ook kan.... ben de 23ste jarig, dus zou wel gaaf zijn als ik dan ook kan vertellen waarom ik geen wijn drink op mijn eigen verjaardag ;)
    Maarem: hoe is je gevoel?

14. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

Nov 28, 2008
    4,404
    0
    36
    De eerste keer begon ik met 9 weken (ging fout met 10w) met bruinverlies en de tweede keer met 6 weken (ging fout met 8w) met bloedverlies. Mijn gevoel zegt nu niets, want durf het eigenlijk niet te hopen. Snapje? Het is zo enorm spannend, zeker nu het al 2x fout is gegaan. Ik ben nu 5 weken en 4 dagen zwanger.
    Zou wel heeeel leuk voor jou zijn om de 22ste een echo te krijgen! Mooi kadootje! wat zegt jouw gevoel?

15. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

Feb 26, 2009
    6,291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Goedemiddag allemaal, ik meld me ook weer even...

Hebben jullie ook weleens dat je ineens een golf afscheiding hebt (excuses voor degenen die net aan de strudel zitten :oops: ). Ik voelde net ineens iets lopen, schrok me weer rot, maar was dus niks bijzonders.

16. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

Nov 28, 2008
    4,404
    0
    36
    oh en joyce: jij had toch zo mooie site gevonden waarop je per week kon zien hoe je kindje eruit ziet in de buik? Of was jij dat niet?

17. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

Feb 26, 2009
    6,291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    @doortje, dat kun je ook op deze site zien, onder zwanger. Van week tot week.

18. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

Nov 26, 2008
    4,372
    0
    0
    Eindhoven
    @ doortje: Ik snap het.. je wilt niet dat je het verkeerd voelt, toch? dus met de echo ben je bijna 10 weken en dus iig nadat het de vorige keer mis ging?
    ik hoop het ook,.. maar denk dat ze streng zijn en ik pas de 29ste mag.. want dan ben ik bijna 12 weken... :( ben benieuwd...
    mijn gevoel zegt wel dat het goed zit eigenlijk :D, op afentoe even een dipje na als ik bijvoorbeeld veel buikpijn heb.. je hoort toch zo vaak dat het mis gaat!.. ik begin wel langzaam te beseffen dat het echt zo is! en ik straks gewoon mama ben! maar echte besef komt pas denk ik na de echo of als ik het voel...

19. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

Nov 28, 2008
    4,404
    0
    36
    yes chicken: erg herkenbaar! schrik me ook elke keer rot!

20. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

Nov 26, 2008
    4,372
    0
    0
    Eindhoven
    @ doortje: ja: www.ehd.org en dan pregnancy place. Ler op: wel verwarrend omdat hun met foetus leeftijd praten en niet met zwanger leeftijd.. je kunt overigens ook een journal ofzo aanmaken en dan doetie elke week het plaatje wat op jou van toepassing is!

@ chicken: ja heb ik ook! zaterdag nog tijdens het ontbijt.. en dacht: ohoh.. zou toch niet... maar nee hoor! mooi doorzichtig wit!! :).. handig he, dat druk maken? ;)

Share This Page