Volgens mij komt dat idd door je cyclus, mijn gyno keek niet eens naar mijn cyclus en ging gewoon van 28 dagen uit, waarbij ik dus opeens 2 dagen korter zwanger was. Heb een cyclus van 26.. Maar misschien zit ik er ook wel helemaal naast Ben hier maar weinig geweest.. wil er gewoon niet teveel mee bezig zijn.. Morgen ga ik bloedprikken.. hopelijk komt eruit dat het een normale waarde is.. Maandag heb ik een clearblue gedaan en stond er 2-3 en vandaag 3+. Dat gaf me wel een heel klein beetje hoop, maar toch durf ik die hoop niet toe te laten... Nog steeds zijn de kwaaltjes niet terug, dus dat beetje hoop heb ik ook losgelaten.. Morgen laat ik het meteen weten wat de uitslag is.. Truste meiden tot morgen!
Hallo Allemaal, @Echo, mijn partner net even gevraagd want ik heb zelf niet gebeld met de vk. Er werd gezegd dat het een intake zou zijn en direct een echo dus dat zou betekenen met 7 weken. Hebben wij, hopelijk, mazzel gehad. @ Kwaaltje, hier met komen en gaan. Soms meen ik wat te voelen en soms weer niet. @Brigitte hopelijk krijg je heel snel goed nieuws. Volgens mij gad ik ergens gelezen dat je uit N-limburg komt, klopt dat? Misschien hebben we dan dezelfde vk. @MVM Ik had mij trouwens via internet aangemeld. Ik kreeg net telefoon en ze komt morgen al. Spannend! @ Caruli gefeliciteerd! Maar welke onprettige opmerkingen worden er dan gemaakt? @ Suuskebak mooi aangepast die site! =D> @Vitamines ik gebruik mama. Ik had eerst gewoon foliumzuur maar zag afgelopen week Mama staan en gebruik nu die. @Vandaag heb ik mijn eerste boel over zwangerschap gekocht. Veilig zwanger! en toen zag ik daar ook het boek liggen van Claudia de Breij; krijg nou tieten! Die kon ik niet laten liggen. Ik heb net even een klein stukje gelezen en lag al in een deuk. Allemaal stiekem gekocht zodat ik geen collega;s tegen kwam en weggestopt. Toen ik thuis kwam lag er een kado voor mij klaar. 9 maanden moeder worden, een handboek en ons dagboek. Lief he! Ow en vanmorgen heb ik nog een keer getest met de clearblue digi. Dat was ik geloof inmiddels de vierde test. Baalde van mijzelf omdat ik eigenlijk gewoon zeker genoeg wil zijn maar goed ik was ook wel weer erg blij dat er weer ZWANGER stond. Meteen foto gemaakt maar weer. Ik kan nu maar eens even een dekentje pakken voor hier op de bank. Ik heb het ook telkens zo koud. brrrr. Groetjes
Hoi allemaal, Vanmiddag intake en inwendige echo gehad. Helaas kon de vk niks zien (misschien komt het doordat ze geen echoscopiste is...?) Ze zei dat ik me geen zorgen hoefde te maken, omdat het nog erg vroeg in de zwangerschap is, maar dat doe ik natuurlijk wel!! En dat had ze al gauw door! Ze heeft meteen een afspraak gemaakt voor een echo morgen in het ZH. Ben heel erg nerveus... ik hoop dat ik vannacht een beetje kan slapen! Meteen nagevraagd hoe groot de kans nu is dat ik een bbz heb? Maar daar hoefde ik me volgens haar helemaal geen zorgen over te maken... Ik hoop gewoon morgen iets te zien en natuurlijk een hartje te zien kloppen... Duimen jullie met me mee?
@ alle nieuwe mama's 2B: van harte en geniet van alle kwaaltjes! @ alle papa's 2 B: geniet van de "toenemende"symptomen! @ iedereen: 1 dag niet gelezen 20 pagina's bij te lezen....pfffff! @ echo: wij mogen 6 mei, zijn dan ± 8,5 week zwanger. Kunnen jullie de baarmoeder ook al voelen? Ik kan hem niet boven het schaambeen van mijn vriendin uit voelen (harder dan de rest en ballonvormig?) Nee zeker weten niet de blaas! (ik heb medische baan dus weet wel wat ik voel!) Ik lees iedereen: over eten en trek, ondanks geen misselijkheid eet mijn vriendin ong. de helft van normaal (gezond), maar snoept (ongezond) inderdaad meer.....!!persoonlijk vind ik dat onverstandig, wat vinden jullie.... Buikfoto's: vanaf wanneer kun je verwachten dat er iets zichtbaar wordt? Hoe is de concentratie bij jullie???? Ik dwaal persoonlijk nogal weleens af ....."ik word vader....ohh ja nog even stil houden..." Mensen zich al voorbij gepraat????
Stomme vraag hoor, maar hoe bedoel je dat de vk niets kon zien? Was er geen vruchtzakje te zien? Of geen vruchtje met kloppend hartje? Misschien ben je wel korter zwanger dan gedacht? Want als je volgens je banner al meer dan 7 weken zwanger bent, dan hoor je toch op zijn minst een vruchtzak te zien?! Nou, flink duimen dat ze morgen een vruchtje met mooi kloppend hartje vinden Groetjes!
Ik heb al best een buikje Een soort van vetrol zeg maar En voorbij gepraat? Onze familie en bijna al onze vrienden weten het al! Ik vind het persoonlijk echt onzin om tot 12 weken niemand iets te zeggen. Altijd maar die achterlijke opmerking..."tot 12 weken heb je de meeste kans dat het fout gaat" Maar als het in die 12 weken fout gaat, mag iedereen dat wel weten Want dan wil je toch ook dat mensen je steunen bij je verdriet? Ik vind het alleen maar leuk, dat ons familie en vrienden het weten, ze zijn enorm blij voor ons
Hoi allemaal, Zijn er meiden die zich ook af en toe moe voelen, en soms helemaal niet?? Ik voelde me afgelopen weekend heel moe maar gisteren en vandaag niet. Wel wat sneller buiten adem als ik in beweging kom en ga dan ook snel zweten. Ik heb het idee dat als ik meer eet, ik ook minder moe ben, hebben jullie dat ook? @ilonaPS ik voel me als ik moe ben wel zwanger ( misschien klinkt dat gek, maar is een soort bevestiging voor mij) maar nu voel ik me niet moe en dan voel ik me ook niet heel zwanger. Mijn borsten beginnen nu wel lichtjes wat pijn te doen! Oja en ik werd vandaag ineens licht misselijkheid toen mijn maag leeg was. Ik merk toch dat ik zoek naar een bevestiging, de angst ivm de MK's zit er toch nog in he! @suuskebab ik twijfel of mijn pb aangekomen is aangezien ik hem niet terug kan vinden in mijn berichten.... Moet ik er nog één sturen? Slaap lekker meiden, vind het super leuk dat ik met jullie mee kan kletsen!
goedemorgen allemaal! hier fantastisch geslapen! Ik slaap als een blok en heb absoluut geen moeite om nog fftjes te blijven liggen hahahahahahahaha. Ben gewoon erg moe eigenlijk. nee voor de rest geen symptomen eigenlijk, voel me gezegend! Al maak ik me dan af en toe wel zorgen of er wel wat zit daar beneden.maar ja dan kijk ik naar de test van MvM en dan denk ik 'zie je nou wel doe niet zo raar' En de (.)(.)? eeeeeehm welke (.)(.)? Die waren bij mij na de 2e keer borstvoeding nergens meer te bekennen...zelfs een bh heb ik niet nodig erg he. Dus ik denk dat het nog wel even duurt voor er iets te zien is....helaas . Al zegt mijn ventje dat ze wel ietsies gegroeid zijn maar volgens mij wil hij gewoon lief zijn. Die schat En dat buikje? Dat begint al een beetje ik voel ook een randje boven mijn schaambeen als ik lig. Het zal allemaal wel wat sneller gaan met de 3e denk ik ofzo. Ook als ik sta zie je het wel Hoe lang ga ik het nog verbergen voor mijn werkgever hihihi gelukkig heb ik een lang zustersjasje! Hoee is het hier verders?
Heey heey, Zoals je misschien gelezen hebt,bij mij was ook nog niets te zien,alleen het vruchtzakje.... Nu ben ik dan wel iets korter dan jou,maar ik heb mijn zusje haar echo gezien van 6 weken en 2 dagen en daar was hetzelfde op te zien als op die van mij!!!! Dus ik hoop ook dat ik dinsdag beter bericht krijg!!!! En je moet maar denken zolang je nog geen buikpijn of bloed verliest..... Heel veel succes vandaag.....en je zult zien....dat ze vandaag een mooie echo van je beebje kunnen maken!!!!! Liefs Brigitte
Goedemorgen! Ik dacht maar even online komen en alvast bijlezen, anders moet ik vanavond vast heel veel bij lezen haha. Vanmorgen voor het eerst misselijk geweest pfff niet fijn! Maar het is voor een goed doel! Zometeen vergadering...en dan nog tijdje werken..pff ook geen zin. erg he! haha naja, dan ben ik wel lekker bezig. ik wens jullie allemaal prettige dag en misschien tot vanavond! xxx
Goedemorgen meiden! Er wordt al weer druk gekletst zie ik!! Nou, ik dacht gisteren ik ga lekker een film kijken. Ik was alleen thuis, lekker om 20:30 op bed, tv aan, op RTL8 was een mooie film. Heeeeeeel spannend, iemand gezien? Met Demi Moore. Nou puntje bij paaltje ben ik denk ik een kwartier/half uur voor het einde in slaap gevallen!!!!! Precies op het moment van de ontknoping en nu weet ik dus niet hoe ie af is gelopen.....wie helpt me!!!!
goedemorgen dames hoe is t hier? d1982 succes met de echo vandaag, hopelijk was de vk er gewoon niet goed in en zie je straks een prachtige beebje daddyo de baarmoeder kan de verloskundige pas voelen met een week of 10/12, bijzonder dat jij t nu al voelt!
Succes met bloedprikken vandaag Elegance. En ik zou toch wel vertrouwen op de clearblue met indicator. Ik zat de vorige zw in dezelfde situatie als jij. Toen ik de clearblue met indicator test deed, gaf ie wel 'zwanger' aan maar de periode was veel te kort (1-2). Dat klopte echt niet. Is vervolgens helaas ook geeindigd in een MA. Dus meid, als ie nu bij jou 3+ aangeeft, zou ik goede hoop hebben ! knuf Ilona
goedemorgen dames ik begin hem wel te knijpen voor de echo als ik lees dat iemand met 8 weken nog niks ziet dan ben ik bang dat er bij mij ook niks te zien is
Nee hoor Chicken . Ben sinds 5.45 uur alweer wakker...pfffff... Nog even de laatste dingen inpakken en dan vanmiddag lekker vliegen! Helaas heb ik de film gisteren niet gezien, dus kan ik je niet zeggen hoe die is afgelopen! @ Elegance, veel succes vandaag meis! @all, meiden als jullie de komende week een echo hebben: VEEL SUCCES!!!!!!! Ik spreek jullie volgende week zaterdag weer! Groetjes, Wendy
Hallo allemaal, ik wil me graag bij dit topic aansluiten. Ik ben ook in december uitgeteld en wel 25-12 we hebben een hele lange periode achter de rug, ivf ixi, 6 keer, en nu met de 3de keer KID is het dan gelukt. het is nog pril natuurlijk we streven nu naar de 12 weken grens.