@Caruli, een spannende dag vandaag. Succes met de echo vanmiddag. We willen positief nieuws horen he @Dobbel, welkom bij de decembermama's ! Weer een wondertje erbij, fantastisch ! Hoop dat je in december een mooie beeb in je armen hebt. Heel veel geluk deze periode, het is jullie gegund na alles wat je hebt meegemaakt =D> knuf, Ilona
Hoi hoi, Ik heb gisteren de verloskundige gebeld en heb 11 mei mijn eerste gesprek. Dan ben ik ongeveer 8 weken zwanger en krijg ik gelijk een echo daar de verloskundige denkt dat ik al langer zwanger ben. Teste namelijk na 3 weken en 1 dag al positief en dat was bijna niet mogelijk volgens de verloskundige, dus ik ben benieuwd.
@ echos: kan het niet zijn dat het kindje zodanig ligt datie moeilijk te vinden is als je zo kort zwanger bent? @ bm voelen: die komt pas met 12 weken boven eht bod uit.. en ik denk met 10 weken te voelen als het een 2de of 3de zwangerschap is.. dus daddy: of je vrouw is langer dan je denkt.. of je voelt het toch verkeerd... maar das mijn mening hoor! ik zelf merk ook dat het stukje boven schaambeen en onder onderbroek rand (volgen jullie het nog ) iets opgezet is.. maar das denk ik meer vanwege opgezette darmen.. want daar heb ik wel last van!! merk gewoon echt dat ik op de vreemdste tijden een grote boodschap moet haha.. en datie die dan ook nog moeilijker gaat... (details.. sorry..).. maar ja.. durf ook niet zo goed "druk" te zetten.. te vaak al aambeien gehad en nu geen zin in! @ wegdromen: uhm ja.. soms... hihi.. @ lief: kreeg gister smsje van vriendje.. maar dan uit naam van de baby.. datie naar huis wilde naar papa toe.. kei schattig! @ elegance: heeeeeel veeeeeel succes!!!!! en wel meteen komen he! ben zooo benieuwd!! @ echo vandaag: spannend!! wel ff fotos plaatsen he! @ fotos plaatsen: hmm.. vind eht makkelijker dan bij de oude pagina... dus tips nodig? @ chicken: helaas.. kan je niet helpen....
@chantalleke; misschien een eerdere eisprong? lekker joh! @caruli; elegance; D1982 meiden veel succdes en idd, we willen positief nieuws horen @poohbeer; * jaloers * ik zou ook wel ff weg willen hihi meid geniet er lekker van! @dobbel; welkom en gefeliciteerd, ook alweer zon bijzonder verhaal, echt een wonder!
@gien; ze denkt dat als ik volgens mijn berekening 8 weken ben ik waarschijnlijk 12 weken zal zijn. Maar ik denk dat dat niet mogelijk is. Maar goed we zullen wel zien he! Wordt in ieders geval een spannende echo.
@ dobbel gefeliciteerd met jullie wondertje en welkom! @ joyce haha ik heb ook zo'n last van me darmen en zijn ook flink opgezet. Ik moet veel vaker dan vroeger ook @ echomeiden ik hoop op allemaal mooie echo's met mooie beebs! Nou ik ga maar weer lekker op de bank liggen, ben al sinds de pasen ziek thuis.. zwangerschapsklachten he.. moe en misselijk! en niet zo'n klein beetje ook ale: Morgen naar de gynaecoloog ik hoop zo dat ie een echo wilt maken.. ben zo nu en dan bang dat het hartje ineens niet meer klopt of dat ons kleintje niet meer groeit
Goedemorgen dames, vandaag druk op het werk dus maar even online. Elegance ik duim voor je meid, ik heb het gevoel dat het echt wel goed zit. Dames die de echo krijgen; gaaf hoor. Duim ook voor jullie! Dobbel wat geweldig dat je zwanger bent! Gefeliciteerd, op naar de 12 weken! Hier nog steeds steekjes, krampjes, gevoelig borsten. Vind nog steeds het plassen eng...stom he. Elke keer weer een schoon papiertje en een kleine joepie =D> ! Mijn mannetje bevat het allemaal nog niet. Hij is wel super lief. Gisteren lekker voor me gezorgd .
@ happy: hahaha.. das herkenbaar! heb ik ook nog steeds!!! hahaha... hihi he! weten jullie hoe je aan de buikband van zp komt? als je namelijk op dat plaatje rechtsklikt kom je daar niet..
die buikband was ik idd ook aan het zoeken hier ook nog steeds last van het wcpapiersyndroom hopelijk is de echo vanmiddag goed en ben ik wat geruster
Geen idee Joyce....ik zit ook al te pielen, maar het lukt niet. Op buikbanden.com staan trouwens hele leuke!! Made by ..... en dan moet je de naam van vriend invullen...hahaha...gaaaaaaaaaaaf.
hallo meiden! Vanaf gisteren ochtend niet meer hier geweest en het is bijna niet meer bij te lezen zoveel! Pfoe! JOEPIE, wij hebben net de oplevering gehad van ons huis!!! EINDELIJK!!! Nu krijgen we dus een drukke maand, maar wel een leuke maand! @alle echomeiden en elegance; heeeel veeeel succes! Alles = goed bij iedereen! Dat moet! Hier verder nog steeds geen kwaaltjes meer! Als anderhalve week niet! Het enige dat ik voel zijn mijn boobs (niet extreem, maar zijn wel gevoelig) en tepels en ik heb wat vaker en meer honger. Ik kan ook niet zeggen dat ik overdag meer plas ofzo. ik moet er alleen 's nachts vaak een keertje uit en that's it! Als verder alles ok is hierbinnen, dan vind ik deze kwaaltjes prima zo, lekker nergens last van
ik vind kleding nu ook heel moeilijk gewone broeken zitten niet fijn meer en positie ga ik nog niet aandoen heb nog niet een goede buik om in de buikband te passen van de broek wissel nu 1 spijkerbroek met trainingsbroek af die zitten nog het lekkerst hoe zit dat bij jullie ook al last van je buik? en broeken die niet meer passen of lekker zitten? suuskebab: gefeliciteerd met jullie huissie
Caruli, wat een prachtige banner! Succes vanmiddag hoor... Ik wil het liefste ook al van alles kopen...Leuke zw bloesjes bij de H&M, maar daar wacht ik nog maar ff mee hoor...Eerst bevestiging hebben dat alles goed gaat...Rustig aan dame (zegt ze tegen zichzelf.. .)
Fijn Suus, aan de klus dan maar. Moeten jullie veel doen? Qua kwaaltjes kan ik niet echt meepraten...heb constant het idee, "moet ik nu niet alles uitkotsen"? Voel me eigenlijk ook prima. Gevoelige borsten en steekjes; that's it!
heej dames daar ben ik weer even. vanochtend bij de huisarts geweest. soort van intake zeg maar. en hij heeft met zo'n metertje gekeken dat ik nu 6 weken ben :S word steeds langer en dan ik 21 december ben uitgerekend. nou ik hou het mooi op wat er op mn banner staat. vind het maar al te spannend allemaal. op 11 mei heb ik mijn eerste echo!!! oeeehhhh heb er zo'n zin in! hihi hoe is het bij de anderen gegaan die naar de VK moesten of gyn.. kus minimouse