December 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door fempje, 22 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    @ suus: Gefeliciteerd!

@ chicken: haha.. nu al? heb nog geen buik! haha.. maar denk idd dat ik er straks wat ga aanschaffen ja! :D

@ caruli: ik pas alles nog.... goed he? ;)

@ happy: rustig.. relax ;) haha.. ik heb zelf ook al paar keer op die sites gespiekt. maar pas als er een buikje komt ga ik wat bestellen/kopen.

2. SylviaM

SylviaM Fanatiek lid

1 jul 2008
    2.292
    0
    0
    @caruli: ik pas ook alles nog... maar begin me wel een beetje vadsig te voelen...

3. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    @huis; het is nieuwbouw dus er moet nog GENOEG gedaan worden! Leuk tijdverdrijf!

@kleding; ik pas alles nog, alleen ik trok vanmorgen een andere bh aan en ik heb er nu kwakjes boven hangen, terwijl ik maar een bescheiden cup b heb hoor! haha! ik denk ik dat dus nu langzaam uit mijn bh ga groeien... Of het is een toevalstreffer geweest... straks de rest maar even passen!

@onze site; Iemand anders is er ook nog mee bezig geweest! TOP meiden! Ik vind hem echt mooi worden!!! ook de bevallingslijst is nu beter! Alleen dat uitlijnen is een drama... komt omdat het een tabel is uit word... maargoed er zijn ergere dingen!

Meiden, voelen jullie iets voor buddy's? Dat lees ik op andere sites allemaal! Dat 2 mensen telefoon en email uitwisselen en we zo met'z'n allen een soort ketting vormen... Voor het geval dat ofzo?

4. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    ik vind buddy's wel een goed idee
    altijd makkelijk net als vandaag kan ik niet meer online komen
    dus moeten jullie wachten tot morgen voor het verslag van de echo ;)

5. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    Oh de lijst is echt super!!!!
    Buddy is misschien wel leuk ja! ook als we straks bevallen ;) 1 smsje en hele forum is op de hoogte! haha ;) Mogen we wel zelf buddy kiezen dan ;)

ik heb met sommige BHs dat ze jeuken.. ofzo..
    en ben overigens soms echt kribbig... vriendje maakte seksueel getint grapje.. en ik maakte me een opmerking.. hij had echt zoiets van: ok ik snap dat je minder zin hebt, maar das niet leuk! en heb zelf echt geen idee waarom ik dan zo doe.. denk vermoeidheid...

6. dobbel

dobbel Fanatiek lid

12 feb 2009
    3.868
    39
    48
    ergens in het heelal
    Thnx meiden, voor het welkom

allemaal maken we nu spannende tijden door, 8 mei heb ik de eerste echo, ben dan precies 6 weken heen.

ik voel me wel heel onzeker, het wcpapier verhaal klinkt heel bekend, heb er ook last van.
    Ik heb wel last van dat ik vaak moet plassen, tevens zijn mijn borsten erg gevoelig. maar dat geeft niets.

kleren pas ik hier nog allemaal, en ik hoop dat dat voorlopig ook blijft doen,
    dinsdag heb ik een sollicitatie gesprek, ik ben er vrijwel zeker van dat ik aangenomen wordt.
    vorige baan ben ik kwijd geraakd omdat ik eerlijk vertelde dat ik KID deed, dit maal verzwijg ik voorlopig mijn zwangerschap maar even.

7. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    @ dobbel: ontslagen vanwege KID??? hoezo dat nou dan? dat mag toch helemaal niet??
    succes iig met je sollicitatie!

8. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    @Suus...hahahaha...om m'n kont.....kan het proberen, staat vast niet raar! Leuk idee van die buddy's!!

@bh..ik ga nu toch wel merken dat ze een beetje krap worden. Rugbandje staat op het laatste gaatje en ik zit hem vaak naar beneden te trekken omdat het niet lekker meer zit. Ze doen wel mega zeer...manlief zat vanochtend even iets te enthousiast eraan te voelen: goh ik voel hier een flinke klier zegt ie, en kneep er even in :confused: :evil: . Ik zei toen dat ik hem ook nogal een grote klier vind!! :) :) :)

9. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    @ chicken: hahahahahahahah das geen leuk grapje van je mannetje nee! haha :D
    heb ik gelukkig nog geen last van... soms wel gevoelige tepels.. maar da is het!

10. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    ok, ik ga op de site even een buddy-overzicht maken!

OPROEP:

WIE WIL MIJN BUDDY ZIJN??? Mijn trefwoorden: zo zot als 'n deur, lult teveel, is te vaak vrolijk en is GEK op BEEBJES!!!

Iemand??? :D

owja en doen we dan een ketting? dus ik bel joyce, joyce belt chicken, etc... of doen we gewoon 2 personen koppelen en dus als met 1 van de 2 iets aan de hand is, dat de andere daarvan op de hoogte is voor het forum... Snappen jullie wat ik bedoel?

11. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    Ik wil wel die van jou en die van chicken zijn.. want was toch 2 per persoon? soort keten?
    chicken: wil je mijn buddy zijn? :oops:

12. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    Ik wil wel jouw buddy zijn Suus, ik wil ook buddy zijn met Joyce....misschien een triootje?

13. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    hahahahahahahaha Joyce, zelfde gedachte!!!

14. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    Ik wil dolgraag Joyce...hahahahaha.....lijkt wel een aanzoek!

15. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    uhm joyce, zie mijn berichtje hierboven... had er nog wat aan toegevoegd... Hoe zullen we het aanpakken?
    Zullen we anders even wachten tot we reacties krijgen van meer meiden? misschien een goed plan! :D

16. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    Lullen we langs elkaar heen? Nee hoor, valt best mee.... :) :)

17. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    hahaha! over dat 'lult veel' niks teveel gezegd! :)

18. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    uhm.. ik zeg die ketting! hahaha
    en ook andersom natuurlijk.. chicken belt joyce joyce belt suus ;) hahaha
    hebben we iig al een kort kettingkje ;)
    ja hoor. meer reacties is handig, maar met zijn 3-en hebben we al een armband he! hahaha

Chicken: jeuj!!!!

19. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    Naja, armband is ook niks mis mee :D !
    We gaan het eens even uitpluizen met de rest van de meiden en onze armband is een deal!

Ik heb nu toch alweeeeeeeeeeeeeeeer honger! sjongejonge, ik vreet mezelf arm! heb al 5 b'hammetjes op en 1 appel en ik zou nu wel een pizza lusten; ristorante mozarella! :D

20. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    oeh lekker!!!!! of pollo!! jammie!!!!!!

Deel Deze Pagina