Nog ff snel tussendoor meiden; willen jullie even dit lijstje aanvullen... Ik vind het een goed idee om buddy's te vormen: *Suuskebab * * * Als iedereen dit even aanvult, dat scheelt straks een hoop teruglezen voordat ik het op de site kan zetten! Thanks! *nu ben ik dus ECHT snel die pizza halen!*
Hallo meiden Alles okay hier? Met mij alles nog net zoals voorheen. Moest vanmorgen errug vroeg plassen en ben gelukkig daarna weer heerlijk in slaap gevallen. Net even een schoonmaakwoede gehad, gestofzuigd, wasjes draaien, dweilen, badkamer soppen en het toilet, slaapkamer opruimen etc. Tijdens het stofzuigen zoog ik per ongeluk een kettinkje van mijn (pas overleden) oma op #-o ....pfff de hele stofzuiger zak open gehaald en gelukkig het kettinkje terug gevonden . Zit nu weer even te eten ( cracottes met kruidenkaas) , heb eerlijk waar de gehele dag door honger.
Ohhhhhhhhhhhhh je gaat ECHT een pizza halen.....tering wat zou ik daar ook trek in hebben...offfff...tegenover mij zit MacDonalds...ook lekkrrrrrrr
hahahahaa ik had iets anders neergezet dan Blegh en door het forum wordt er blegh van gemaakt...hahahahahahaha
wat had je getypt dan?? doe ff met spaties ertussen! honger valt mee.. wel trek.... maar wil liever wat gezonds.. denk ik... mac is wel lekker.... en pizza... zucht nee.. inhouden! niet voor 2 eten, maar voor 2 ete.. pff..
tering wat is dit allemal lekker zeg, krijg ook zo'n honger!!! We hebben om 12 uur aardapels, brokkoli en gevulde worstjes gehad. En zometeen bij de thee.....Appelflappen.....mmmmhh. Vanochtend bij de bakker gehaald, toen waren ze nog lekker warm!!!
he meiden! Even over buddy's: In september hadden we idd ook zo lijst en dat deden we met 2 mensen. Zodat als er iets was, je de ander kon smsen en die het weer kon doorgeven op het forum. Dus geen sneeuwbal, maar 2 aan 2. Volgens mij werkt dat beter dan een ketting?! Ik ga ook maar weer eens iets eten!
als eerste meiden wil ik mijn verontschuldigen dat ik al eff niet meer ben geweest maar ik ben zoooo misselijk en moe dus ik lig bijna de hele dag op de bank BHA.maarja het hoort er bij he. maar ik heb vandaag mijn 3e echo gehad en het hartje klopt mensen whaaaa ik ben zoooo blij mijn dag kan niet meer stuk mijn bevallingsdatum is nu vast gesteld op 2 december.maar omdat ik weer een te hoge bloeddruk heb krijg ik weer een keizersnee met de 38 weken is vandaag ook meteen vast gelegd nog niet de datum maar wel dat ik hem ga krijgen.ik ben er wel blij om dat ik dat nu al vast weet,want bij mijn dochtertje was het een spoed keizersnede en dat was nou niet echt een lolletje maarja. liefs femke
tering...wat schrijven jullie veel. Moest naar een beurs voor mijn werk. Nou ben er helemaal aan. Pelikaanman is onderweg naar zijn moeder met een fles champagne om het te vieren. Ik kon niet mee, omdat ik vanmiddag nog moet werken. Hij heeft het ook al zijn hele vriendenclub verteld. Ik had zoiets nog maar even wachten, maar hij is zooo blij. Ik werk gelukkig nu wel lekker thuis met laptopje op de bank. Nou ik probeer te werken in ieder geval 8) Ik heb ook zo'n honger, ga maar eens iets lekkers maken Ben nog wel heel onzeker; ben steeds bang dat ik toch ongi ga worden of zo. Want ik heb ook lange cyclussen er tussen gehad...dus ja. *Suuskebab *Joyce81 *Chicken1975 *Stef1978 *Mroos *Pelikaantje
Pff, jezus! Internet lag er gisteren uit hier (en vandaag ook nog een hele tijd), kom ik terug, zijn er ineens meer dan 20 pagina's bij. Ik heb eerlijk gezegd niet alles gelezen (schaamschaam), maar ik zag iets over buddy's, leuk! Ik wil ook wel meedoen! Verder probeer ik 't vanaf nu echt goed bij te houden (nu maar hopen dat internet 't blijft doen, want jullie kletsen echt te veel ). Hier alles nog steeds goed, nog niet gegroeid (nergens ), en geen kwaaltjes. 2 aan 2 buddy's lijkt mij trouwens 't handigst. Dan moet je dezelfde persoon sms'en als die jou sms't zeg maar, is wel zo leuk, dan is 't een echt buddy, anders komt alles van één kant. Hmm, snappen jullie me nog?