December 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door fempje, 22 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Funkie

Funkie Bekend lid

13 jan 2009
    929
    0
    0
    Maak sieraden (BIBI)
    Scheveningen
    wat fijn die snelle reacities.

zelf weet ik wel dat er nog geen hartritme is te zien, maar ze kunne misschien wel zien of er een vol vruchtzakje zit? of niet???
    had vanmiddag al het ziekenhuis gebeld. de verpleegsters maar die zeiden doodleuk dat ik gewoon tot 11 mei moet wachten, en als het rood werd met krampen dat ik dan langs kon komen dus ik denk een leugentje om eigen bestwil om mezelf gerust te stellen.

toen vroeg ik of ik bloed kon laten prikken om te kijken of me hcg was verhoogd maar dat had geen zin zei ze :S

2. Stef1978

Stef1978 Bekend lid

Funkie, met 4 wk en 4 dgn is er weinig tot niks te zien!!! Ik was 6 weken met mijn 1e echo en zagen omdat het aangezen werd één wit achtige ring met een heeel klein puntje. Dat moest het zijn werd ons verteld!!! Week later zagen ze bij de 2e echo één vruchtzakje, ook nog erg klein. Pas afgelopen maandag en toen was ik 7 weken en 6 dagen zagen ze iets in het zakje en was er een kloppend hartje te zien, dus zo zie je dat het erg vroeg is!!! Maak je niet erg druk, zolang je geen krampen hebt en het niet veel is, hoef je je geen zorgen te maken!!!!! Ik heb zelf laatst in de nacht erg veel bloed verloren en dat was ook niks......het komt vaker voor!!!

Snap je maar probeer te genieten,

Liefs Stef

3. happy79

happy79 Fanatiek lid

19 nov 2008
    2.334
    0
    36
    Ergens in Brabant
    Jeetje Funkie, wat een onzekerheid. Ben bang dat je alleen maar kan afwachten....

4. Funkie

Funkie Bekend lid

13 jan 2009
    929
    0
    0
    Maak sieraden (BIBI)
    Scheveningen
    Idd jullie hebben gelijk.
    ik maak mezelf helemaal gek.
    ben nu ondertussen 2 x naar de wc weer geweest en niks te zien.
    we hebben er zoveel moeite voor moetne doen om zwanger te raken bijna 2 jaar en nu overkomt het ons en ben ik bang.

zal idd proberen me niet te druk te maken.

iig bedankt voor de snelle en geruststellende berichtjes..
    lief!

5. bapsie

bapsie Niet meer actief

sorry was dat over of t zichtbaar is?

ben nu al 2 weken lid en heb nog van niemand gehoord dat hij/zij dat kan zien op zijn hyves, niet gefelciteerd door mensen die ik t niet zelf heb verteld zeg maar ;)

volledig afgeschermd :D

6. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Idd met de vraag of het afgeschermd is, en ook of je me wil accepteren!
    Ik heb me via de hyves aangemeld en wacht nu op acceptatie :)

7. bapsie

bapsie Niet meer actief

heb iedereen geaccepteerd die zich heeft aangemeld, dus je kunt ook daar meebeppen :D

8. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    okay, thanx!
    Zal eens een blik werpen :D

9. mroos

mroos Niet meer actief

Ik heb me ook even aangemeld op hyves!

10. dds

dds Fanatiek lid

1 jan 2009
    3.936
    752
    113
    Leerkracht
    Drenthe
    *Suuskebab
    *Joyce81
    *Chicken1975
    *Stef1978
    *Mroos
    *Pelikaantje
    *Linda86
    *Happy79 (eind dec)
    *Bapsie (half dec)
    *Dees85 (begin dec.)
    *dds (begin dec.)

11. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Ow ik ben er.. moest ff wat op internet zoeken..
    mijn hcg waarde is 5000..

en dit is het schema..
    gerekend vanaf ELM (eerste dag laatste menstruatie) IU/L of MIU/ML gerekend vanaf bevruchting
    Niet zwanger < 5 -
    21 dagen 0 - 5 7 dagen
    28 dagen 3 - 426 14 dagen
    35 dagen 18 - 7.340 21 dagen
    42 dagen 1.080 - 56.500 28 dagen
    49 - 56 dagen 7.650 - 229.000 35 - 42 dagen

Ik denk dat het dan wel goed zit toch? :S

12. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    ik wl ook even kwijt dat ik jullie super lief vind dat jullie zo met mij hebben meegeleefd.. natuurlijk geloof ik niet meteen dat het wel goed zit, maar er is genoeg hcg aanwezig gelukkkig.. ik ben nu wel een heel stuk rustiger merk ik omdat ik weer de hoop terug heb gekregen.. en nu op naar woensdag! Ik ga er dus vanuit dat ik voor het eerst ons beebje mag bewonderen :)

Ik ga even bijlezen nadat ik iedereen een knuffel heb gegeven!

*hug**hug**hug**hug**hug**hug**hug**hug**hug**hug**hug**hug**hug**hug**hug**hug**hug*
    *hug**hug**hug**hug**hug**hug**hug**hug**hug**hug**hug**hug**hug**hug**hug**hug**hug*

13. merakli

merakli Fanatiek lid

21 jan 2009
    1.214
    0
    36
    Elegance,

Ik ben heel blij dat je weer zwanger bent!!!! Ik ben een september mama, heb je verhaal een beetje gevolgd. Maar van harte gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!

14. happy79

happy79 Fanatiek lid

19 nov 2008
    2.334
    0
    36
    Ergens in Brabant
    Fijn Elegance. Nu proberen een beetje te gaan genieten...Het blijft een spannende periode, maar 't komt goed!
    @Funkie; hoop dat je wat rust krijgt....

Ik heb ook een Hyves, maar kan jullie pas toevoegen als we het tegen de familie enzo verteld hebben....Denk dat dit rond de 11-12 weken pas is...lang wachten dus.

15. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Haaai,

FF snel een brichtje van mij. Ik heb vandaag weer een echo gehad bij de VK en alles was oke. Zij kwamen alleen niet op 9 weken uit maar 8 en 5 dgn. najaa maakte niet uit. Hartje klopte volop en ukkie bewoog ook. haha erg leuk om te zien. De VK feliciteerde ons, vond het leuk om ons nu al weer te zien.

Liefs en knuffffff,
    Mili

16. bapsie

bapsie Niet meer actief

de hyves is volledig afgeschermd dus je kunt je rustig aanmelden niemand kan het zien, echt niet... bij mij weet ook nog niemand t en ben ondertussen al bijna 3 weken lid van de hyves en niemand heeft t nog gezien :)

elegance dat lijkt me prima! alsnog weer gefelciteerd en nu genieten hé!!!
    (weet je dat maar 50% van de zwangeren misselijk schijnen te worden!)

17. MamavanAimee

10 apr 2009
    7
    0
    0
    Fotograaf
    Sorry weer evnetjes niet geweest.... Dochterlief heeft sinds gister koorts en is hangerig. Echt een zielig kipje wat de hele dag tegen mamma aan ligt. Denk dat er weer een kies doorkomt... Hopelijk knapt ze snel op.

Heb nu ook niet de tijd om helemaal terug te lezen :oops:
    Las in de vlugheid dat er positief nieuws was voor elegance... Fijn meid geeft je weer iets meer vertrouwen nu de goede echo nog!

Las ook iets over buddy's, wil ik wel ;)

En wat ziet de lijst er mooi uit! Complimenten en fijn dat jullie dat zo netjes bijhouden!
    Ik wil dit keer denk ik thuis bevallen (misschien wel in een bad) en ga weer borstvoeding geven.

Alle nieuwe mamma's gefeliciteerd!
    Zal snel alles weer terug lezen.

Groetjes!

18. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    joehoeoeoe even snel: elegance en ik willen wel buddies zijn! Zeker nu ele goed nieuws heeft!!! :) moet ik dat pb-en?

19. patrien

patrien Niet meer actief

breek even in:
    lees jullie nog wel bij elke dag maar heb geen behoefte om te reageren (sorry misschien egocentrisch).
    tot nu toe is het rustig hier, nog geen sporen van een evt. dreigende miskraam.
    krampjes wel wat maar dat had ik voor mijn echo ook.
    ik wil jullie mijn echofoto showen kijken wat jullie ervan vinden en evt. vergelijken:
    toelichting: in het circeltje zie je twee witte horizontale streepjes, dit is ons kindje.
    tussen die twee streepjes zag ik en de verloskundige dus iets knipperen.
    breek weer uit, maar ben toch bij jullie aanwezig

20. jari17

jari17 Lid

21 mei 2008
    73
    0
    6
    kraamverzorgster
    ohh spannend toontje!
    ik hoop zo dat het toch goed gaat en je gewoon hier kan blijven.
    ik leef met je mee en hoop dat je snel goed nieuws weer krijgt

dikke knuf

Deel Deze Pagina