December 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door fempje, 22 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. happy79

happy79 Fanatiek lid

19 nov 2008
    2.334
    0
    36
    Ergens in Brabant
    Zou je me willen vertellen hoe ik dat doe dan?

2. chiquita

chiquita Actief lid

5 nov 2008
    248
    0
    0
    geen idee,
    want volgen mij blijven ze de groep wel zien toch?

3. Zia86

Zia86 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.220
    1
    38
    Hey meiden!
    Ben echt super zenuwachtig voor morgen! Eerste echo, hoop echt dat alles goed is en dat we een goed gezond hartje zien kloppen :D Heb er ook wel zin in! Duimen jullie mee?!
    En nog een vraag hoe kom ik op hyves! Wat is de naam van de december mamma's Wil ook echt graag er op, lijkt me leuk kan je zien welke gezichten er achter zitten!
    Liefs!

4. chiquita

chiquita Actief lid

5 nov 2008
    248
    0
    0
    hey manoe,

veel succes morgen! hoever ben jij?
    hopelijk is alles goed maar daar hopen we op he :)

groetjes chiquita

5. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    Hey!

Hier ben ik nog even snel voor het slapen gaan... druk druk ik het huis nu!

@elegance; fijn dat je wat meer gerust bent! laat die kwaaltjes maar lekker wegblijven, daar heb je veel meer aan!

@alle andere positieve verhalen: joepie! (sorry doe het ff zo, moet echt slapen...)

Snelle vraag: huis van binnen schilderen... mag dat? en zo ja, moet ik opletten met bepaalde soorten verf/latex/primer? Weet iemand dit toevallig?

Alvast bedankt!!!

ow en Princi; HeY leuk dat je even naar ons informeert!!! hier alles top, vrijwel geen kwaaltjes en lekker genieten met soms een vleugje onzekerheid! Dus alles komt goed!! :D :D

Slaap lekker allemaal!

Het buddy-verhaal komt morgen wel weer...(op de site dan)

liefs Suus

6. chiquita

chiquita Actief lid

5 nov 2008
    248
    0
    0
    goedemorgen,

suuskebab: er is wel speciale verf zonder uhm ja er zit iets niet in wat schadelijk is voor zwangere vrouwen nu ben ik alleen de naam even kwijt :(

dames met een echo vandaag veeeeel plezier! en succes

groetjes chiquita

7. Brigitte77

Brigitte77 Actief lid

19 mei 2008
    374
    2
    18
    Limburg
    terpetine,volgens mij!!!! :(

8. jose1710

jose1710 Lid

24 nov 2008
    62
    0
    0
    Hoi dames :D :D

Ik ben al een tijdje aan het mee lezen en heb nu toch besloten op me bij jullie aan te sluiten!!
    Ik ben zwanger van ons derde wondertje en uitgerekend op 18 december!!
    Wat zijn de eerste weken slopend he?? Ik blijf maar bang dat het fout gaat terwijl ik al 2 prachtige dochters heb, maar beleef het nu toch op een hele andere manier.. Aangezien ik toen vrij jong moeder ben geworden!!
    Ik kan echt niet wachten tot de 12 weken voorbij zijn..

Verder voel ik me eigenlijk perfect.. Alleen moe en een beetje gevoelige borsten..

liefs

jose

9. Dicky

Dicky Bekend lid

25 jan 2009
    932
    0
    0
    een stad in de Drech
    goedemorgen!

@jose: hoe oud ben je dan?

@manoe: succes vandaag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

10. chiquita

chiquita Actief lid

5 nov 2008
    248
    0
    0
    ja terpetine!!! helemaal goed brigitte! ik kon gewoon niet op het woord komen!
    je moet dan verf op waterbasis gebruiken ofzo iets..

jullie zijn allemaal heel wat verder dan mij. of is er nog meer iemand eind dec uitgerekent?

ik voel me prima, nouja gewoon zwanger, wat misselijk, veel plassen en soms vlagen van moeheid. maarja heb er al 2 rond rennen dus echt slapen zit er even niet in..

een vraag gaan jullie op vakantie? en houden jullie dan ergens rekening mee?

11. Lente1973

Lente1973 Actief lid

13 nov 2008
    398
    0
    0
    Heeel veel dorst is wel iets wat je in de gaten moet houden.. Het kan (en dat hoeft hellemaal niet hoor) te maken hebben met suiker.. diabetes (zwangerschaps diabetes) ik weet niet of het in de familie voorkomt? heeeel veel dorst , vermoeidheid, veel plassen, snel groeien (aankomen) of juist afvallen, minder honger, hoofdpijn, jeuk zijn een aantal symtonen... jammer genoeg horen deze ook een beetje bij zwangerschap daarom gaan er niet zo snel bellen af, maar er zijn toch wel wat vrouwen die daar last van hebben tijdens de zwangerschap.. wel iets om in je achterhoofd te houden...
    Als je het niet vertrouwd kunnen ze snel een testje doen.

ik ga er snel vandoor....aaaaah straks mn eerste echo!!!

12. happy79

happy79 Fanatiek lid

19 nov 2008
    2.334
    0
    36
    Ergens in Brabant
    Goedemorgen dames!

Gefeliciteerd Jose! De 3e al....prachtig!

@chiquita Wij gaan over 4 weken ver op vakantie (10 uur vliegen...) Hoop dat ik voor die tijd bij de verloskundige langs ben geweest, kan ik haar nog wat vragen stellen, maar verder denk ik maar gewoon genieten...Ben wel geent voor hepatitus en DTP...dus dat moet goed gaan.

Manou succes vandaag! We duimen!

13. Dicky

Dicky Bekend lid

25 jan 2009
    932
    0
    0
    een stad in de Drech
    @lente: ok is goed! ik heb urinetestjes op mijn werk liggen (werk in de zorg) dus kan er zo eentje doen. Maar dat zou dan inderdaad geen slecht idee zijn. Bedankt!
    En natuurlijk ontzettend succes en plezier bij je echo!!!

14. Dicky

Dicky Bekend lid

25 jan 2009
    932
    0
    0
    een stad in de Drech
    @josé: hoe oud ben je moeder geworden? Ik was 22 toen de 1e werd geboren en 24 bij de 2e. Ik ben nu 26 en ben 27 als hij/zij word geboren.

15. happy79

happy79 Fanatiek lid

19 nov 2008
    2.334
    0
    36
    Ergens in Brabant
    Lente ook succes straks!

16. jose1710

jose1710 Lid

24 nov 2008
    62
    0
    0
    @ dicky Ik was 22 toen ik mijn eerste dochter kreeg en 11 maanden later volgde mij prachtige 2 de dochter al!! Ze kunnen ook echt niet wachten om een zusje of broertje te krijgen.. Hoe gaat dat bij jullie of hebben jullie nog niks gezegd??

liefs
    jose

17. Dicky

Dicky Bekend lid

25 jan 2009
    932
    0
    0
    een stad in de Drech
    Wij hebben het wel gezegd maar ze beseffen het nog niet echt. De oudste is bijna 4 en ze weet dat er een baby in mijn buik zit, maar is er niet zo mee bezig. Ik denk dat het leuker word als het kindje begint te bewegen in mijn buik en ik heb een dikke buik of dat ze de echo zien denk ik.
    Mijn jongste is 2 1/2 jaar, zij beseft het nog niet. Ik heb ook twee meiden. Leuk!

18. Lente1973

Lente1973 Actief lid

13 nov 2008
    398
    0
    0
    Ik was 20 bij de geboorte van mn eerste dochter, 23 bijne 2e...en nu 36 ahhhhhhhhhhh bij mn 3e... mn oudste dochter is dus 16 als dit wondertje geboren gaat worden.. :p
    Ze vind het heeeeeeeeeel gaaf en die andere dochter ook trouwens... voor mij is het alsof ik weer hellemaal opnieuw ga beginnen! erg leuk!!!

Happy@ dank je wel...ik hoop dat ik straks ook heeeel happy ben!! heel spannend...

hele fijne dag vandaag!!!xxxxxxxxx

19. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Goedemorgen!

kon ik vandaag uitslapen sta ik al om 6 uur naast mijn bed te stuiteren! en nu kan ik niet meer slapen!!

Welkom nieuwe meiden! Leuk dat er zo aan het einde van de maand dec 9als ik het zo snel uitreken) toch nog steeds nieuwe meiden bij komen :)
    Ik heb ook het idee dat er meer meiden met al een of meer kinderen bij zijn dan groentjes zoals ik :)

Waar ga je op vakantie happy? :)

Jose, hoezo beleef je het nu op een andere manier? en is dit fijner?

20. Dicky

Dicky Bekend lid

25 jan 2009
    932
    0
    0
    een stad in de Drech
    O en trouwens, je moet de andere code hebben van baby-gaga. Niet deze, deze doet het niet.

Deel Deze Pagina