Goedemorgen meiden, @alle echo's: heel veel plezier en we willen allemaal positieve verhalen horen! @nickiee, je staat erbij.. je moet ff een pb sturen naar iemand van ons 3-en dat werkt het beste... @verfen; ik ga er maar vanuit dat als ik denk dat het schadelijk is, ik lekker wegga! haha! nee, ik vraag het maandag aan de VK.. als we dan niet al klaar zijn in het huis... uhmm ja, ik weet eigenlijk niet meer wat er nog meer gezegd was... dus einde bericht!
Bapsie, voor jou ook een spannende dag he!? Lekker niet teveel bij nadenken en dan ben je de gevaarlijke tijd lekker voorbij!!
@ caruli: waar zit je meid?? hoe was je echo? @ Lente en anderen die de echo vandaag hebben, veel succes en ik hoop op mooie echo's @ buddy's; een goed idee! hierbij stel ik me ook beschikbaar @ klein chrisje; lastig!~!~! als je nog nix mag zeggen tering he
hee meiden ik las net over buddy's.. ben nu wel beetje laat want volgens mij hebbend e meesten al een buddy! maar ik wil ook graag mee doen.. dus als iemand nog 1 zoekt... ik ben 21 december uitgerekend. en 21 jaar. ik heb trouwens ook last van heeeeeeeeeeeel veeeeeeeel drinken. en anders heb ik hoofdpijn. gisteren heb ik het aan mn ouders verteld. mn moeder was helemaal blij en vertelde over haar zwangerschappen en zei dat ze nooit ergens last van heeft gehad. alleen dat ze vermoeide benen had. en ik heb tot nu toe ook niet veel last ofzo.. hoofdpijn en veel moe en dorst dan maar meer niet! hihi ben benieuwd hoe het verder gaat. kus minimouse
hey minimouse, zal ik je buddy zijn? ben 20 jaar en 1 of 5 december uitgerekend! dus daar zit dan voldoende tijd tussen denkik...
Net terug van het ziekenhuis!!! En... alles is goed goed goed!! =D> Hartctie : aanwezig Vruchtzak : aanwezig Dooierzak :aanwezig Embryo : aanwezig Het is nu 1,45 cm lang (ik heb een heel verslag gekregen ) 1,45 staat gelijk aan 8 weken en 1 dag maar we houden 7 weken en 5 dagen aan..dus 6 dec. Ik heb echt een glimlach van oor tot oor!!! Ze heeft zelf beentjes en armpjes laten zien.. of het begin ervan.. Maandag 18 mei -----> 2e termijn echo en afspraak met gyn. Dinsdag 2 juni -------> combitest dus echo en bloedtest. wat een dag..man lief ook allemaal lichtjes in zn ogen..zo schattig.. groeten van gelukkig vrouw!!!
Lente je begrijpt dat we natuurlijk de echo willen zien he Super fijn voor je dat het zo'n mooie echo was.. geniet van je roze wolk
lente gefelicteerd goed zeg!!! suuskebab idd een spannende dag voor mij vandaag zal blij zijn als t morgen is
Bapsie, het gaat helemaal goed komen vandaag, het wordt ook nog eens een mooie lente dag.. en morgen word je wakker en ben je nog steeds hartstikke zwanger en een mijlpaal verder.. Ik hoop echt dat je het dan ook meer los kunt laten en nog meer kunt gaan genieten! *hug*
@ Minimouse: wat leuk dat je moeder zo enthousiast was. Fijn dat je 't er met iemand over kan hebben hè? Ik zou 't ook heel graag aan m'n ouders of aan m'n zusje ofzo willen vertellen, maar 't mag nog niet van m'n vriend . @ Lente: gefeliciteerd met je goede echo, super zeg! Ben heel benieuwd naar de foto (als 't lukt om 'm erop te zetten!) @ Bapsie: jij ook heel veel succes vandaag! Je zal zien, morgen heb je weer een mijlpaal bereikt!
Bah ik zou denken dat ik zw symptomen heb, maar lijkt meer op buikgriep,, manlief en schoonouders hebben het vorige week gehad en ik heb huisbezoeken gedaan bij clienten die buikgriep hadden heb last van diarree.. misselijk.. :S en heb honger.. :S Waarom lijkt het toch allemaal zo op elkaar, als ik het zo type denk ik, dat zouden toch wel eens kwaaltjes kunnen zijn oenemeloen.. dat van die honger vind ik dan zo vreemd als je misselijk bent.. dat heb je bij buikgriep toch meestal niet
Hee meiden, Ik heb een paar vraagjes.. Ik heb de innesteling duidelijk aan een bepaalde kant gevoeld. Aan diezelfde kant voel ik ook meer dingen, steken als ik me snel opsta ofzo. Verder niets. Is het niet gek dat je vooral aan 1 kant dingen voelt? (voel ook weleens dingen aan de andere kant, maar toch overwegend aan de rechterkant) Daarnaast vraag ik me af hoe het komt dat zoveel meiden hier al na een paar weken een echo hebben. Ik heb over twee weken pas mijn eerste afspraak met de vk (dan ben ik 9 weken). En dan pas daarna een eerste echo. Hebben jullie dit speciaal gevraagd of doet jullie vk dit standaard zo snel? Het is wel een ander soort echo natuurlijk, want je kan vaak alleen het hartje zien kloppen (heb ik gelezen), maar ben toch erg benieuwd hoe dit zit. Zou zelf namelijk erg graag een bewijs van leven zien (wij allemaal natuurlijk!) en het duurt voor mij dus nog even voor ik een echo heb. liefs
Goedemorgen allemaal! Ik heb de mogelijkheid om volgende week dinsdag of woensdag nog voor een echo te gaan ipv 4mei. Wat zouden jullie doen? Aan de ene kant wil ik snel die bevestiging of alles nog wel goed zit maar aan de andere kant is het ook wel fijn dat wanneer ik iets verder ben je de zekerheid krijgt. Pfff lastig soms keuzes maken....
sorrie meiden ik zette gisteren de pc aan en deed mijn onderschrift en toen stond er visite binnen sorrie voor de spanning helaas niet zo goed nieuws de gyn denkt dat ik wat minder ver ben maar.... op de echo was nu eindelijk wel een goede vruchtzak te zien van 1,5cm maar er zat nog niks in ik ben zo bang dat mijn lichaam me nu voor de gek aan het houden is is het eindelijk na al die jaren raak en nog wel spontaan ook en dan ben ik nu zwanger van lucht?' de gyn zegt als ik nu 5,5 wk ben de echo wel goed is, maar ik weet het niet ik heb rond 21,22mrt mijn eisprong gehad dan had ik nu toch wel langer geweest? mijn lutelase fase ofzo is meestal wel langer als 14 dagen meestal 17 dagen maar dan nog klopt het toch niet? volgende week moeten we terug komen als ik tussentijds geen bloedverlies krijg... wie kan mij nu nog geruststellen en zeggen dat het volgende week wel goed komt? Buddy: ik wil wel met iemand buddy worden hoor ben 26 jaar half eind dec uitgerekend als het allemaal nog goed zit en komt