december 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door bapsie, 25 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PSje

PSje Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.170
    0
    0
    wijkverpleegkundige
    zuid-holland
    Oh ja, de tijd dat ze geboren is, 17.53 uur:)

2. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    @ Lotte: jep.. in de kraamweek was ze in 2 dagen 150 gram aangekomen.. toen mochten we ook stoppen met bijvoeden ;)

@invriezen: ijsklontjes zakjes gebruiken we hier! Alleen mili, ms weet jij dat: hoeveel zit er in 1 bolletje?

@ BV kleding: hema maar alleen online, prenatal, ikbenmama.nl etc

@ naar de wc gaan: ik ga zodra ik voel dat ik moet, tenzij ik dan net zit te voeden… dus soms gaat het goed en soms dan is het een stuk moeilijker..

@ slapen overdag: in kraamweek pas tegen einde van de week ook zelf soms wat gerust en nu als ik merk dat het nodig is.. borstvoeding geven kost geloof ik ook energie.. en met energie voel ik me toch een stuk relaxter en zekerder.. dus denk toch maar vaker ff dutten..

@ toontje: bij mij doet/deed de knip na tijdje ook meer zeer.. maar das gevolg van en meer doen en minder pijnstillers.. dus vrij normaal.. gewoon goed opletten en niet teveel doen!

@ spruw: hoe zie/weet je dat?

@ laten huilen: proberen we hier ook.. maar soms dan begint het na een half uur opnieuw.. en dan??
    Hier bijvoorbeeld net ook.. gevoed, verschoond, geknuffeld en in bed gelegd.. gemopper enzo in bed.. toen er na uur uitgehaald omdat ze toch nog honger bleek te hebben.. terwijl ik na de verschoning met blote tiet voor de heb gehangen en toen wilde ze niet!..

@ gimena: fijn dat je pillen krijgt die je hopelijk helpen!

@ happy: fijn dat het zo lekker loopt!

@ lekker lopen: hier leek het lekker te lopen en nu dus weer chaos.. herkenbaar?

@ roeltje: lianne slaapt hier al zonder kruik en muts.. alleen ff voorverwarmen.. dus alsie zo warm is idd de kruik weglaten en dan ff kijken hoe het dan gaat.. Stel koelt flink af, dan evt muts op.. want dan leertie het zelf doen (tenminste, zo legde de kraamhulp het uit)..

@ xenas: joepie! Goed nieuws!!!gefeliciteerd meis! Ik bedoel: geen beademing is stap 1 toch! Oeh! Lees zelfs datie naar Gouda mag! Wat goed!!!!!

@ manoe: kan zijn dat je kleine meer voormelk dan achtermelk krijgt.. zit geloof ik minder vet in.. maar bv is altijd goed hoor!

@ kolven en dan later geven: las ergens dat iemand dacht dat je van vandaag niet over 2 maand kunt geven want dan past het niet meer.. maar hier kreeg ik tip van cb en van kraamhulp om wel te doen ivm voorraad.. dan kun je langzaam op/afbouwen.. anders heb je niks terwijl je eigenlijk al een fles zou willen hebben zeg maar.. en wat je vandaag kolft past eigenlijk al niet meer bij je kindje van morgen.. dus 1 dag of 3 maand, maakt niet uit lijkt me dan..

@ Lotte: als cb gewicht goed vind is het goed joh!.. en wat betreft voedingen.. cb zei hier 6 per dag zeg maar.. en kraamhulp 7.. maar sja.. wj halen soms 8/9……………

@ 1 of 2 borsten: die gaat ook op het cblijstje!

@ kinderliedjes: hebben hier cd van ziekenhuis gehad, die vind ze echt super leuk!

@ clusteren: hmm.. ook maar eens aan cb vragen..

@ meloen: jep! En nu eindelijk posten!

@ babyspam: wat een schatjes!

@ beebjes: ik ga er eentje voeden denk ik… wil niet echt lukken vanavond…

3. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Hier al de hele avond een jengelend kind. Heb haar maar even op bed gelegd want werd een beetje ongeduldig. Komt ook omdat mijn man verkouden en met pijn in zijn rug al heel vroeg naar bed is gegaan. Wordt ik ook een beetje boos van. Denk maar niet dat als ik me niet lekker voel ik eerder mijn bed in kan. grrrrrrr.... tot zover het dreamteam...

Xenas
    Super nieuws meid! Ik hoop dat het niet lang meer duurt voordat je Timo ook weer uit Gouda mee mag nemen, lekker naar huis.

4. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    pff hier een paar uur krampjes achter de rug.. Krijg meneer honger een half uurtje geleden, kom ik boven met de fles, ligt hij te slapen.. mag het eigenlijk niet nog een keer verwarmen maar ga geen 80cc door de goot spoelen.. besloten om wakker te blijven tot de volgende voeding.. zal niet te lang duren denk ik, heeft rond 10uur laatste volle fles gehad... zo sneu, heb uiteindelijk de thermometer maar in zn billen gedrukt.. Pff hoop lawaai kwam eruit van onder. hielp dus wel... en zie het resultaat, het ligt tevreden te snoezen..

Trouwens, als ze krampjes hebben kan het dan kloppen dat ze meer gaan spugen? volgens mij ligt een kwart van zn vorige fles inmiddels over mn shirt:( kwam echt een boel terug..

@Joyce: Jeuj wat een verhaal!!! maarre, moet zeggen dat ik het na vanavond echt zwaar k*t vind dat ie de hele week weg is.. tijd gaat snel dat moet ik toegeven, sneller dan normaal zeg maar.. Maarja, vanavond kon ik m echt niet getroost krijgen en dan baal ik er van dan mn man er niet is, hij krijgt hem (ook met krampjes) snel stil:( maarja ik niet:( maar goed, mag niet klagen.. mijn man komt eind van de week gewoon weer terug, zn tante komt hier heen oppassen als ik hem moet ophalen... er zijn genoeg meiden die het helemaal alleen moeten doen waarvan de partner er gewoon helemaal niet is..

Hier vanavond twee buurvrouwen op visite gehad, errug gezellig.. Ontzettend leuk pakje gekregen van ze.. 3 paar sokjes, alles in lichtblauw met wit.. onwijs gaaf.. duurt nog even voor hij erin kan haha.. is maat 62 of 68 en draagt nu nog maat 50 haha.. Oeh, heb zn nieuwe shirtje aangetrokken en het past perfect.. MAAT 44!! ach ja.. het blijft een schatje:D

5. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    als we gaan spammen doe ik lekker mee:D

6. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    nog eentje dan:D:D

7. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Blijf ik ook niet achter...

8. Poohbeer

Poohbeer Fanatiek lid

26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    @Collo, haha...dreamteam...die is leuk! Vermoeidheid zal ook parten spelen denk ik..tenminste hier wel. Ik ben de hele dag met Lotus bezig en Wim is veel weg (wel nuttige dingen doen), en dan is ie eindelijk thuis en dan vraagt ie wie de boodschappen gaat doen...nou ik niet!

@Lotte, hee meis ook al online??

@Spam, wat een schatjes zeg! Heerlijk!

@Xenas, vandaag is de grote dag! YEAH!

@Sterrenkijkers, hier niet...ze lag zoals het "hoort".

@kleding, mijn nette broeken (ik loop voor mijn werk in pak) kan ik wel alweer aan (na 8 dgn ofzo) alleen mijn spijkerbroeken niet. Ik had t met die stoffen broeken toch gehad op een gegeven moment, dus heb ik oudjaarsdag 2 spijkerbroeken gehaald.

@Kraamvisite, hier vaste vrienden en wat familie gehad, eerste 2 dagen zat zowieso de woonkamer bomvol, collega's en kennissen moeten nog komen. De meeste schreven al op de kaart: Ik bel je in het nieuwe jaar...

@PSje, hihi grappig he hoe het achteraf toch wel mee lijkt te vallen hoe je bevalling is geweest...T zwakt altijd af in je hoofd ;).

@Spruw, ziet eruit als witte spikkels in de mond als ik het goed heb begrepen. Het kan ook bv aan de binnenkant voor de onderlip zitten, het hoeft dus niet direct zichtbaar te zijn.

@laten huilen, probeer het hier ook weleens maar het is nog maar 1 keer overgegaan in slapen.

@kruik, vanacht voor het eerst zonder kruik geslapen...bedacht mij gisteren dat ik eens op moest zoeken hoe lang ze die ongeveer nodig hebben, en ze was mooi warm vanmorgen dus weer een klusje minder voor t naar bed gaan!

@kinderliedjes, wij hebben een babyfoon van philips avent, daar zitten 5 melodietjes op en een nachtlampje...ideaal ding!

@roeltje, maatje 44...soooo cute! Mijn oudste heeft t ook aan gehad, en Lotus kon t ook met gemak aan denk ik (was lichter dan Max, maar had t niet in huis). Ze blijven dan lekker lang klein he? Heerlijk vind ik dat!

@Elmo, wat een leuk kaartje! En die kroel in bed foto is ook super!

@Hier, Lotus is inmiddels weer af van de Nutriton (JBPM), ze had hoe langer hoe meer buikkrampjes en dus huilen. Na wat leeswerk hier op t forum, ontdekte ik dat die klachten van de nutriton konden komen (dus geen regeldagen wat ik eerst dacht). Maandagavond met de laatste fles gestopt met Nutriton, en gister weer een heerlijk zoet meisje dat veel slaapt en af en toe een krampje waarbij ze goed troostbaar is....hopelijk geen toeval!
    Morgen moet ik naar het CB, ben benieuwd wat mijn bouwvakkertje inmiddels weegt...
    De 15e moet ik naar de gyn voor na controle. Echter was ik vorige week een aantal dagen gestopt met vloeien, maar oudjaarsdag begon het weer, tenminste met vlagen. Als ik vloei komt er even later een stolsel en dan stopt t weer tot het volgende stolsel. Na mijn miskraam in 2006 hebben ze mij hiermee 4 weken laten rondlopen (terwijl ik diverse malen aan de bel trok), waarna ik ineens op vrijdagavond om 19 uur op de ok lag voor een spoedcuretage (15 dec, miskraam was 13 nov). Dus ik zit te tubben of ik nu alvast bel voor een recept van die pillen, zodat we volgende week kunnen bespreken of het geholpen heeft. Misschien wel handig.
    Volgens mij hebben jullie mijn bevallingsverhaal nog te goed....misschien tik ik dat zo nog even ;).

9. Poohbeer

Poohbeer Fanatiek lid

26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    #489 Poohbeer, 6 jan 2010
    Laatst bewerkt: 6 jan 2010
    Hierbij mijn verhaal:

Vrijdag 4 dec heb ik een afspraak bij de gyn staan. Over 12 dagen ben ik uitgerekend en we bespreken de opties van het inleiden etc bij overtijd gaan.
    De gyn zei nog: Maar ik verwacht niet dat jij overtijd loopt. Daarnaast zei ze dat het haar heel gezellig leek om onze bevalling te begeleiden, we hebben een hoop lol gehad zei ze (ze zag ook altijd alles...als Wim zijn haar 2 cm korter had vroeg ze bv of hij naar de kapper was geweest).
    Wij zeiden dat het ons ook wel fijn leek om haarzelf erbij te hebben. De woensdag erop (9 dec) had ze dienst op de verloskamers zei ze. Prima antwoorde ik, doen we hihi!
    Vrijdag 5 dec 08.30, ik zit s'morgens even achter mijn hyves. Mijn zusje ook...ze vraagt natuurlijk hoe t gaat enz...ze woont 65 km bij mij vandaan, dus verteld mij op welke dagen ik wel/niet mag bevallen ivm haar werkdagen...alle nachten (ging ze kennelijk vanuit) behalve zondag, dinsdag en donderdagnacht. Dus ik zei dat ik met de gyn had afgesproken dat ik woensdag zou bevallen, mijn zusje vond dat een strak plan!
    Nu is t tijd voor een boodschappenlijstje..vanavond is pakjesavond, opa en oma komen t hier vieren (en dus ook eten) en Max stuiterd ongeveer de kamer door...
    Net na 10 uur krijg ik pijn in mijn onderrug, best gemeen, maar als ik ga verzitten trekt t weg, ook weer opgelost ;). Na een minuut of 20 krijg ik weer die pijn tijdens het lopen, als ik ga zitten is het weer weg. Misschien is dit wat ze noemen "rommelen", ik leg t naast me neer en ga verder met mijn dingetjes..ff douchen en hop naar de stad. Ik moest even nog een cadeautje ophalen voor opa voor vanavond, daarna boodschappen gedaan bij de C1000. Wim is een dag aan t klussen bij een vriend als hij mij om 11 uur belt. Ik vertel hem van de pijn in mijn rug waarop hij zegt: Moet ik naar huis komen? Nou.........beetje voorbarig denk ik LOL.....als dit al t begin is kan t nog wel dagen duren vertel ik hem (Max heeft er nl. 2,5 dag overgedaan om de uitgang te vinden. De rugpijn komt af en toe, maar t zijn beslist geen weeen, tenminste geen normale echte rugweeen...
    Nu nog even langs de drogist voor inpakpapier, ik stap daarna in mijn auto om naar huis te gaan. Als ik echter net achter t stuur zit krijg ik weer die pijn...nu nog een tandje erger...moest echt even wachten tot het weg zakte alvorens ik de deur van de auto dicht kon trekken. Nog niets in de gaten hebbende rij ik naar huis...Max kijkt mij af en toe aan of het wel goed gaat....hij is erg lief voor mij...mag niks sjouwen omdat ik pijn heb (hij is 8).
    Eenmaal thuis vraagt hij nog net of hij naar zijn vriendjes mag...voordat ik kan zeggen Ja, is goed (alleen Ja was eruit) zat hij al op zijn fiets...zo nu eerst even plassen...Het is nu 12.30 uur ....bij het afvegen ontdek ik rood bloed en (slijmerig)vocht. In de papieren stond dat je bij veel bloedverlies het ZH moet bellen. Maar met vocht erbij lijkt een druppel bloed al veel, toch besluit ik Wim even te bellen dat ik het ZH ga bellen ivm het bloedverlies. Hij zegt: Ik kom naar huis...Ik nog zeggen: Nee joh, je hoort t zo wel...Nee zegt hij want als je moet komen ben ik tenminste al bijna thuis zo.
    Zo gezegd zo gedaan...het ZH zegt dat ik maar langs moet komen...dan kijken ze even of het begonnen is, of wat het anders is. Tien minuten later is Wim thuis en heb ik de jute zak met cadeautjes voor Max pal achter de deur van de schotten gezet. Hij vraagt of hij nog even kan douchen (is beton aan t storten geweest), maar mijn hubbie kan uuuren onder de douche staan, dus ik zeg: Doe maar ff niet, kleed je maar ff snel om dan.
    Ow ja, koffer moet nog mee (was nog niet compleet dus verzamelen en de maxi cosi natuurlijk...nou sjees sjees...eindelijk zitten we in de auto.
    Ow ja, Max is buiten aan t spelen...nog even opa bellen...zo oppas geregeld, en onze vrienden ingeseind dat Max naar opa moet gaan als hij klaar is met spelen met hun kids. Het is nu 13.10 uur, op nu naar het UMC, rit van ongeveer 40 minuten.
    Als we het dorp uitrijden krijg ik rugweeen....direct om de vier minuten volgens Wim, voordat we het volgende dorp uit zijn is het al om de 3 minuten...en die dorpjes hier zijn klein..........
    Om 13.50 uur rijden we het parkeerterrein op...Wim parkeert pal voor de deur en haalt een rolstoel...normaal zou ik zeggen: BEN JE NIET WIJS, IK LOOP GEWOON! Maar nu vond ik het prima.......die rugpijn was niet fijn om mee te lopen!
    Hup naar de 2e verdieping en de zusterpost zoeken....om 14 uur ben ik op een verloskamer en kleed ik mij uit. Ze willen een ctg maken...ze hebben alle tijd denken ze en zijn dus erg relaxed....ze krijgen echter de hartslag van Lotus niet gevonden, alleen die van mij...ze haalt er iemand bij...Wim en ik keken elkaar aan......WAT NU WEER????? (na miskraam, IUI's IVF etc)....de arts assistente kreeg t hartje wel gevonden, maar het sloeg maar 39x per minuut...veel te langzaam!!!!! Echo apparaat erbij om zeker te zijn dat t hartje zo langzaam klopte: Ja zegt ze...inderdaad...veel te langzaam....Ik lees de paniek in Wim's ogen...kan zelf ook geen woord uitbrengen...we kijken elkaar alleen maar aan met vochtige ogen...
    De arts assistente zegt iets tegen de verpleegkundige waaruit ik opmaak dat er mensen ingeseind moeten worden...dit voelt niet goed!
    Ik had bij binnenkomst 2 cm ontsluiting, nu gaat ze mijn vliezen breken en de hartslag van Lotus meten via een draadje op het hoofd...ineens is haar hartslag normaal...rond de 130 slagen per minuut..dan wordt ons verteld dat ze een spoedkeizersnede gaan doen, ik moet aan t infuus.
    Op het moment dat de arts assistente de naald voor het infuus plaatst, krijg ik een enorme perswee en omdat ik nog lang niet voldoende ontsluiting heb wilde ik niet persen, dus grijp ik ineens het bed aan beide kanten keihard vast om die oerkracht uit mijn lijf te loodsen dmv mijn armen. Hierdoor prikt de art assistente mis.....mooie blauwe plek! Ineens voel ik dat onze kleine meid ongeveer tussen mijn benen hangt (zo voelde het), dus dat zei ik...het was nu 14.10 uur...de art assistente ging nogmaals kijken....10 cm ontsluiting (op een heeeeel klein randje na)!!!!! 8 cm gevorderd in een paar minuten!!!! Ik mag gaan persen en om 14.16 uur ligt Lotus op mijn buik. Haar apgar score is 9 en vervolgens 10.
    Haar hartslag was zo laag omdat het kennelijk veel te snel ging........wat een opluchting!!!!!!!
    Wim is gaan rond bellen...de vrienden waar Max was dachten dat Wim gek was...een uur geleden belde je dat jullie richting t ziekenhuis gingen....zo ook de vrienden waar Wim s'morgens beton aan t storten was geweest hihi..Een goede vriendin was al eerste in t ziekenhuis...ze had geen stoplichten gezien zei ze ;). Toen zij Lotus vast had, was ik al gedouched en, zei ik tegen Wim, ik ga nu eerst roken buiten hoor....want wat me nou is overkomen weet ik toch ook niet!! Hhaha...om 15.15 uur stond ik dus weer op de parkeerplaats.......ik voelde mij kiplekker.
    Mijn zusje kwam een uurtje later aan en zei: T is dat hier een beebje ligt, anders ga ik niet geloven dat je bent bevallen...zie niks aan je! Je ziet er uit als altijd, zo voelde ik mij ook. Om 17 uur waren opa, oma en max er...kleine man helemaal trots. Even later hebben we in de bezoekersruimte Max de jutezak met cadeau's uit laten pakken...ik had oma ge-smst dat ze die even moest ophalen voordat ze naar t umc kwamen. Kan moeilijk tegen hem zeggen dat Sinterklaas ff niet komt!
    Moest s'avonds en s'nachts gewoon een aantal keer wandelen omdat mijn spieren helemaal stram werden op bed...en de verpleging maar vragen wat ik ging doen LOL...De volgende dag had ik toch een partij spierpijn in mijn armen, borstspieren en schouderbladen...allemaal van die verbouwing van het bed ;).

10. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    @Kinderliedjes: ik heb ook de babyfoon van Phillips Avent, echt super ding!

@Poohbeer: Wat een verhaal joh!

@Kraamvisite: Bij mij valt het vies tegen, kan wel janken!
    Een tante en AL mijn nichtjes en neefjes zijn nog niet geweest :(
    Terwijl ze bij layla binnen 2 weken allemaal waren geweest.
    Vind het zo vies tegenvallen....... Dani is al bijna 6 weken nu

@sterrenkijken: Dani lag gewoon maar Layla was wel een sterrenkijker

@Babyfoto's! Wat een liefjes :D
    Dit zijn mijn scheetjes :D

Bekijk bijlage 41582

11. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in België
  12. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in België
    die foto hierboven heb ik nu op zwart/wit canvas boven in de hal van 60x90 zoooow mooi!

Ow ja deze is ook nog leuk van mn 2 liefie's :D

Bekijk bijlage 41584

13. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    @Dretjuh: wat een lieverds zeg!! Hier net zo hoor met kraam.. maarja daar is wel een ruzie aan vooraf gegaan dus verbaasd me niet zo veel.. op mn verjaardag wilde de hele familie met minstens 16 man sterk langskomen, terwijl ik de dag ervoor uitgerekend was.. gelukkig dat ik het afgehouden heb, de 192 ben ik bevallen (21e jarig).. ze wilden daarna verjaardag vieren in het ziekenhuis, allemaal tegelijk, maar dat wilden we niet omdat het zo slecht ging met Lenn toen.. en nu komen ze geloof ik niet meer:)

@Poohbeer: Jeuj, wat een verhaal!

@Hier: meneer is aardig aan het spoken geweest vannacht.. om 1.00uur een fles, om 4uur een fles en daarna pas om 8.00uur.. tussendoor wat huilerig van de krampjes.. Pff, ben bekaf joh haha.. eerst maar eens lekker ontbijten en douchen.. dan even kolven, dan even rust.. hij ligt inmiddels weer rustig in de box, en doe m zo even in zn bedje.. hij ligt toch te slapen..
    hier ook zonder kruik geslapen voor het eerst, is netjes 37.1 dus gaat goed gelukkig..

14. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Moet er zo vandoor, dus weinig tijd.
    Maar aaaaah wat een mooie kindjes, leuk al die foto's!

15. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    @poohbeer: was inderdaad online maar via mobiel. nu weer. milan had om 23:00 gedronken en wilde om 4:30 weer dus zat ondertussen bij te lezen:) kom vanmiddag op alles reageren. ga nog even proberen te slapen. liefs

16. Poohbeer

Poohbeer Fanatiek lid

26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    @All, een vriend van ons belde zojuist...ze zijn in het ziekenhuis...4 cm ontsluiting.....het vriendje van Lotus wordt vandaag geboren!!!!!! yeah!

17. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    @Poohbeer: oeh!! spannend!!

18. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Voelde me vanmorgen weer een slechte moeder... Haalde haar vanmorgen uit bed en ze had best veel gespuugd, helemaal over haar laken en deken, matrasje en haarzelf...
    Waarom heeft ze het dan niet op een brullen gezet? Dan weet ik tenminste dat er iets aan de hand is... Vind ik zo zielig als ik haar uit bed haal...
    Nu is ze weer aan het huilen, ga nu maar eens even kijken of er iets aan de hand is...

19. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Poehbeer
    Spannend dat er een vriendje aankomt voor Lotus. Hopen dat het net zo vlot als jouw bevalling gaat.
    Had Lotus trouwens veel last van de bevalling? Ik heb ook zo'n stortbevalling gehad (van 3cm naar beeb in mijn armen in 30 minuten) en zelf heb ik er weinig onder geleden, maar Amy was er wel behoorlijk van ondersteboven. Heeft echt een dagje bij moeten komen. Ik had trouwens niet verwacht dat er nog iemand sneller zou bevallen zeg, maar jij spant echt de kroon! Misschien bij een tweede...

Joyce
    Ik geef flesvoeding, dus zou geen echte spuitluiers moeten hebben. Vannacht kon ik haar echter twee keer verschonen omdat het zo langs de Pamper op haar beentjes/romper zat. Dat komt door de Nutriton. Geef haar nu nog maar de helft, maar daar gaat ze net zo hard van aan de Diarree en ze spuugt nog steeds veel. Denk dat ik maar even ga kappen met de Nutriton. Heb ik tenminste maar 1 uitgang waar ik me zorgen over hoef te maken :D

Dretjuh
    Wat rot dat er nog zo weinig mensen zijn geweest. Misschien dat het nu na de feestdagen een beetje op gang gaat komen. Veel mensen hebben het bij mij ook uitgesteld hoor. Grap wel eens tegen mensen of ze nog willen komen voordat ze kan lopen...;)

20. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @poohbeer; Wat een verhaal!! Heel mooi om te lezen hoe het bij een ander is gegaan trouwens....ben zelf ook bezig om het verhaal op papier te zetten.
    @spam; Wat een mooie foto's zie ik voorbij komen :D
    @Kinderliedjes; Hier ook de babyfoon van avent, ideaal!!
    @all; Beau is hier de laatste dagen wat onrustig en jengelig....zou het het zogeheten eerste sprongetje zijn?

Deel Deze Pagina