@Lotte: hier ligt Lenn ook vaak in de box of ledikantje hoor.. wil hem heeeel graag vaak bij me hebben, maar als hij slaapt slaapt hij.. dan kan ik mooi in huis bezig.. als hij wakker is neem ik hem wel vaak bij me.. 's avonds ook trouwens, dan ligt hij lekker wakker om zich heen te kijken op mn schoot.. Oeh, vanmiddag zo gelachen.. Lenn was bij tante van mn man, ik naar de tandarts.. Krijg ik een smsje dat hij nieuwe kleertjes aan had gekregen.. Prima, zal wel gespuugd hebben... Maar wat blijkt nu, ze had de luier niet goed omgedaan, dus meneer had er langs gepoept bedje en kleding alles eronder.. Gelukkig was ie zelf nog redelijk schoon, dus dat scheelt.. maar vond het wel grappig dat juist haar dit overkomt.. ze past vaak op 2 neefjes van dr en dit is de eerste keer dat het haar gebeurd Lenn heeft een behoorlijk klein kontje, dus de luier is eigenlijk net iets te groot.. dus moet echt zorgen dat het om zn beentjes goed zit
@lotte1987: idd zonder airbag mag het wel.. wbt kolven:ik ga ze nu elke avond maar eens leeg kolven..mijn rechter was echt stuk groter en mischien krijgt hij dan vanavond wat meer achtermelk binnen.. ik ben namelijk net 10 min bezig met de rechter en zit al op 200 cc
@Chiquita, ja deze is ook geknoopt! Het is dezelfde haha @dees, je kan die spenen ook gewoon los kopen bij de prenetal, vandaag nog gezien! @happy, ik gebruik idd ook al af en toe speentje om hem rustig te maken als hij overstuur is. @sex, gister geprobeerd, maar kwam ineens tot de ontdekking dat vlak voor de ingang nog 1 gigantsiche hechting zat, dacht dat ze allemaal weg waren, dus toen maar niet meer geprobeerd haha. Voor de rest vermaken we ons prima zonder 'het' te doen, blijft genoeg over, maar ben toch benieuwd hoe het zal zijn! Man is thuis, ik ga eten!
mroos.. ook dus hij is aan te rade,, en sex ja ik vond t na de bevallingen weer net of je maagd bent nu was ik de eersre 2 keer ook wel flink geknipt en gescheurd dus was strak dicht gehecht deze keer bijna niks dus ben ook benieuwd roeltje: wat grappig.. hoop dat je t uit de kleertjes krijgt bv poep krijg je er vaak moeilijk uit...
@Chiquita; was gelukkig een boxpakje van 3 euro en dat rompertje, tja heb nog genoeg.. zie het wel.. Ga straks proberen weer aan te leggen met tepelhoedje.. kloven zijn weg dus kan weer aangezien hij denkt dat het gewoon een fles is moet het vast goed gaan
pffff krampjes... zo zielig!! Ligt nu weer even te slapen, maarja, voor hoelang? @mroos: by kay draagdoek heb jij toch? knoop jij deze anders dan op de site? Ziet er zo anders uit, maar wel erg comfortabel! @draagzak: ik heb de lodger shelter. Iemand anders ook? Vandaag geprobeerd, maar ziet er niet echt fijn uit voor haar...Ze viel wel in slaap, maar lijkt helemaal opgevouwen te zitten...Iemand tips? @lotte: hahah de volgende vragen heb ik voor het cb: -wat doe je als je veel melk hebt. Sara verslikt zich regelmatig. -bied ik 1 of 2 borsten per voeding aan? -moet ik nog kruikjes in bed gebruiken? -wat doe ik met kolven en flesjes als ik weer aan het werk ga (wanneer start ik daarmee?) Zijn allemaal vragen die ik hier ook beantwoord kan krijgen, maarja. Voor de rest heb ik nog geen vragen. @sex: beetje spelen, maar nog niet het echte werk. Ik vloei nog plus dat het nog erg gevoelig is! Vanochtend onder de douche was het erg gezellig
mroos & missflower: wat een schatjes zeg ik zit ook te denken aan een draagdoek. poohbeer: ik gebruik de flessen van difrax met de speen small? is er dan een aparte speen voor te koop? ik heb die nog niet gezien anders zal ik even van de week kijken bij de etos voor die dental speen mitchell drinkt ook heel gulzig en verslikt zijn eigen vaak dus krijgt denk ik ondanks de speciale fles toch lucht binnen. omkleden: hier ook een ramp, meneertje vind het niks, trekt steeds zijn benen op tijdens de luier aan doen even afkloppen maar: mitchell ligt voor het eerst in zijn eigen bed te slapen terwijl het avond is overdag doet hij het wel, maar savonds en snachts niet als hij zoveel pijn heeft en nu ligt hij al gewoon vanaf 19:00u in bed stil ik hoop echt dat de medicijnen nu eindelijk goed zijn werk gaat doen en blijft doen! is ook fijner en beter voor hem en ons
@Caruli, is idd een andere speen. Ik zag t toevallig in t foldertje wat in t doosjes van nieuw gekochte spenen zat. Zie de 3e speen op deze pagina Flessenspenen, welke speen is het beste voor je baby? zijn ook in de maten s, m en l. Het aantal maanden is volgens t boekje v difrax niet echt belangrijk. Etos en Kruidvat verkochten de Dental niet, DA had m wel....anders online te bestellen!
thanks voor de tip meid wij hebben zo te zien dus de kersspeen. ik zal wel eens gaan kijken of ze de speen hebben hier in de winkel en anders idd via online bestellen kan het altijd proberen maar wij gebruiken nu nutrilon omneo en die blijkt wat dikker te zijn als gewone nutrilon en nu weet ik niet welke speen ik dan moet kiezen gewoon small of medium voor wat dikkere voeding? de voeding komt nu ook wel gewoon uit de kersspeen het is en blijft steeds puzzelen met die dingen
@caruli, wij gebruiken nu de maat m, met S viel ze na 3/4 fles in slaap, te hard werken....met M moet t denk ik wel lukken, L is echt meer voor pap en zo dik is omneo niet, tenminste 8 jr geleden niet
roeltje: ooh dan is het niet zo erg boxpakje van 3 euro kolven: als qyano 4 uur geslapen heeft pomp ik uit 1 borst makkelijk 400cc( is wel de borst die hij liever heeft en vaker krijgt... maar doet dan zonpijn omdat hij aan 1 borst genoeg heeft
@roeltje ik geef fles voeding. @sex.,gaat SUPER al ben ik ingeknip tot aan me anus. en redelijk straks gehecht geweest. aan het begin is het even auw. omdat ik te snel bindweefsel heb gemaakt iemand ook last van bindweefsel?
Jahoe!! Trotse en happy mama hier!! Had net wat honger,, niet zoveel, heeft al aardig wat gehad vandaag, heb hem aangelegd met tepelhoedje en doet geen pijn meer en drinkt behoorlijk goed.. viel niet in slaap, had gewoon genoeg gehad op een gegeven moment.. Rechterborst doet de tepel nog wel pijn i.v.m. kloven, dus die blijf ik full time kolven en links ga ik hem aanleggen.. overdag op de fles en 's avonds en 's nachts de borst Had vanmiddag Lactatiekundige gebeld en die zegt dat als hij gewoon op die manier wil drinken, ik dit zeker moet doen waarschijnlijk gaat de productie dan ook een stuk omhoog dus kan altijd tussendoor kolven zonder problemen Oeh, zo blij... ****einde egobericht****
Volgens de LK moet het slapen 's avonds dan ook beter gaan.. toeval of niet, meneer ligt heerlijk te slapen in de box
ff een linkje voor liefhebbers enzo! Borstvoedingsforum.nl :: Borstvoedingsvragen OVerigens heb ik de brochures over kolven gedownload van borstvoeding natuurlijk dus als iemand die wil hebben, pb je email adres ff.. Lees of straks of morgen weer ff bij maar eerst ff spammen: onze dochter is wel 560 gram aangekomen in 2 weken!! 4320 weegt ze nu! vandaar dat ze zo vaak kwam, gewoon een groeispurt!
@doortje, ik denk dat het er zo anders uitziet omdat het gewoon nooit zo mooi lukt als op de site haha, ja misschien als je heeel veel moeite daarvoor doet, maar comfortabel is het wel ja! Hij was net na 4 uur gewoon niet wakker te krijgen haha, terwijl hij normaal alleen 1 keer snachts 4 uur slaapt en het verder altijd na max 3.5 uur op het krijsen zet.
@roeltje: ja erg he.. uiteindelijk is het zelfs 420 cc geworden! Wat goed dat hij aan de borst drinkt!! hopelijk blijft hij het zo goed doen!! die tepelhoedjes is dat fijn voor pijnlijke tepels? mijn rechtertepel doet namelijk behoorlijk zeer bij het drinken @caruli: wat lekker dat hij in zijn eigen bedje wil.. overdag wil kyran niet in de wieg slapen maar op de arm dus vandaar de draagdoek @chiquita1: dus jij kan ook zoveel kolven! heb jij ook last van stuwing? ondanks dat ik veel voeding heb voelen ze bijna nooit echt hard.. maar komt denk ik ook omdat hij nog wel om de 2 uur komt Nou ik ga even liggen op de bank.. tot morgen! oh ja kyran had net dikke praatjes.. zo schattig!!!
@MissFlower: Heb er met tepelhoedje veel minder last van..helemaal weg is het niet... maar komt denk ik ook omdat ik rechts een wat ingetrokken tepel heb, die moet hij er eerst helemaal uitzuigen zeg maar.. Daarna is het een stuk minder.. ze zijn niet zo duur dus je kan het altijd proberen...