@draagdoek: ik heb ook de tricot slen, heb maud er maar heel af en toe in, meer voor de gezelligheid dan voor de 'moet'. Maar hij bevalt me prima! Ik heb haar vanmiddag in de foetushouding erin gehad (nav de foto van missflower) en ze heeft zo anderhalf uur bij me liggen pitten! heeeeerlijk! Alleen heb ik ze tussendoor wel even bevrijd, want anders ben ik bang dat haar beentjes/voetjes gaan slapen... Ze zit zo lang in een bepaalde houding tegen je lijf gedrukt... @mroos: over dat rode plekje... ik heb vorige week ook wel een pijnlijk plekje gehad op een kleine schaamlip, vlakbij het gaatje zeg maar... En dat leek wel een soort puistje ofzo! Uiteindelijk is het vanzelf overgegaan, geen last meer ervan, maar het bobbeltje zit er nog wel... @collo: Maud doet het in de box wisselend. Maar meestal is ze hier ook binnen 5 minuten al verveeld! Soms ligt ze best wat rond te kijken en te genieten, maar dat duurt gewoon niet lang. Ik denk dat ze nog te klein zijn om echt bezig te blijven, denk dat de indrukken vooral nog snel teveel zijn en dus ook vermoeiend? Vandaar dat wij ook eergisteren een wipstoeltje hebben gekocht! Kan ze bij ons 'erbij' zitten en dan kan ze in huis wat rondkijken, licht en donker, tv, etc. Ze zit dan wat meer rechtop en erbij. Maar ik moet zeggen dat dit ook maar wisselend succesvol is. Het beste is nog wel de arm van papa of mama...En anders de draagdoek! Dus don't worry, ik denk dat iedereen wel regelmatig met de baby loopt te 'tobben'! Nu lekker weer bankhangen! Trusten voor straks en tot morgen!
collo: qyano wil niet altijd in de box maar als ie t wel wil ligt hij er makkelijk 30 min in of langer.. en dan is hij toch goed wakker.. nu moet ik zeggen heb de tiny love mobiel. en dat werkte ook bij mn middelste.. die mobiel doet wonderen.. hier: gister om 8 uur gaan slapen vandaag om 8 uur wakker tussendoor wel gevoed maar wat voel ik me een ander menszeg!
Graag gedaan. Komt vanzelf, gewoon rustig blijven proberen. 80cc is toch al best veel!!! Niet verwachten dat je direct liters krijgt hoor haha. dat geluk hebben sommiggen wel, maar de meesten niet hoor. Het wil ook nog wel eens helpen om een foto van de kleine neer te zetten, zodat je de baby ziet, of als je het huilen opneemt, dan kan dat de toeschietreflex ook opwekken. huilen = honger dus melk hahah Maar als je nerveus aan het worden bent van gehuil moet je t niet doen, want stress werkt averechts namelijk. Zorg er ook voor dat je zelf lekker warm bent en ontspannen, lekker tijdschriftje erbij of koppie thee. En wellicht is het een optie om een electrische kolf te huren van de verloskundieg praktijk als ze die hebben? dan kun je proberen of dat beter gaat. Bij de een werkt het op gang brengen beter met electrische kolf dan handmatig... Knufff, Mili
Wow die is echt wel groot al!!!! Hahah daar is Aaron echt fijn bij...t lukt me steeds niet foto in te zetten
@Manoe: Hier zitten we steeds op 5 of 6 voedingen per dag @Poohbeer: Wat fijn dat alles weer goed was bij het cb @Xenas: Wat fijn dat jullie vandaag weer naar huis mogen zeg, eindelijk weer een compleet gezinnetje! @Gimena: Ik hoop dat die pillen goed hun werk hebben gedaan.. Foto's: Ik zag weer hele leuke plaatjes voorbij komen! @Collo: Lana houd het meestal ook niet zolang vol in de box hoor, daarna pak ik haar meestal bij me en als dat niets is dan gaat ze toch maar weer naar bed.. Soms dan ligt ze wel lekker rond te kijken en zomaar wat te bewegen in de box, maar meestal is dat maar 5a15 minuutjes @Chiquita: Dat klinkt als een goede nacht! Hier: Gister avond om 11 uur laatste voeding gegeven en vanmorgen om 6 uur de eerste weer Peter was eergister al heel vroeg weg en kwam pas gisteravond thuis, dus hij kwam vanmorgen ook weer naar Lana kijken (tja gisteravond sliep ze gewoon zo lekker..) Begint ze opeens helemaal te lachen naar ons, vervolgens nog een paar keer en geluidjes maken naar ons Hiervoor zagen we ook weleens een lach van haar maar nu is het echt duidelijk bewust lachen
hier 's morgens zo'n moment vaak dat meneer niet in bed/wagen wil en alleen in de draagdoek, ik geef daar gewoon 1 slaapje aan toe (tussen 2 voedingen) en heb geen enkel probleem met in bed liggen daarna... hij heeft blijkbaar behoefte aan contact en geborgenheid rond dat tijdstip en dat krijgt ie van me en vind het zelf ook heerlijk moet ik zeggen, lekker warm en dichtbij en toch de handen vrij
lees vanavond wel even terug maar wou even "ego" deze foto's showen.. hij is namelijk erg mopperig in bad en had erg het gevoel dathij het niet zo fijn vond.. een vriendin van mij had een tummy tub die ze niet gebruikt en het was een succes! alleen je moet hem wel goed vasthouden wnat hij is erg beweeglijk en ging steeds staan haha Bekijk bijlage 42509
verdorrie... net vanalles getypt... klapt internet eruit.. @ doortje: als je antwoord van je cb hebt, ff delen he @ chicken: thanks meis voor je lieve woorden! doe mijn best om aan mezelf te denken, als er niet net toevallig 1 honger heeft @ onzekerheid: wat doen we verkeerd! he idee dat bijna bij iedereen de beebs langzaam doorslapen.. hier heeft ze van 22 tot 1:15 geslapen, toen deed ze weer spugen.. en daarna huilen.. om 3 uur weer gegeten, toen 6, toen 8:15 en toen 10:30.... en na de voeding van 1:15 en 3 was mama wakker om te troosten.. help!! wat doen we verkeerd??
rest dus wel gelezen, en gereageerd, maar is verloren gegaan en geen tijd/zin om nog keer te doen.. dus sorry.. als het me te binnen schiet, post ik het alsnog !
Joyce Hier ook nog steeds geen doorslapertje hoor. Begint wel langzaam iets meer tijd tussen te zitten, maar nooit langer dan 4,5 uur, vaak gewoon 3 uur tussen de voedingen. Bedankt voor jullie ervaringen met de box. Weet ik ook weer dat ik me daar niet druk over hoef te maken. Saskia Wat heerlijk dat je een echte lach kreeg. En wat leuk dat jullie er allebei bij waren! Wij staan zo ongeveer op ons kop om een lachje los te krijgen, maar het wil nog niet. Ach, ze verrast ons vanzelf en schijnbaar kan het bij prematuurtjes nog wat langer duren. Miss Flower Erg mooi manneke zeg en prachtige foto's Hier ga ik even genieten van het feit dat ik niet zwanger ben. Rijden zometeen even naar Poppel om bier te halen...lekker Liefmans kriek enzo. Heerlijk. Had het onderwerp anticonceptie hier aangeslingerd en mijn man zou het liefste hebben dat ik helemaal niet aan de anticonceptie ga... Ik vroeg Wil je nu al een tweede? ja, waarom niet.... Nou, misschien omdat ik maar 1 baby tegelijk kan tillen... Man, man. Is me toch echt iets te snel hoor.
Hey, Ik heb mijn man om! we gaan voor nummer vier ( als het bloeden gestopt is haha) Zal wel even duren omdat ik nu dus vrij regelmatig voed. Ik was na 5 maanden zwanger van Nikki toen ik Renée voedde dus we zien wel of het ons gegunt is. Maar we hoeven dus niet over anticonceptie na te denken, dat scheelt weer. Hier is het s'nacht ook emmeren hoor. Overdag slaapt meneer bijna continu. Gisteravond van 21.00 tot 24.00 geslapen daarna wilde meneer aan de borst in ons bed slapen, wij niet dus telkens in bed gelegd en dan begon hij weer te brullen zelf 20 minuten aangekeken maar hij hield vol... doorgerommeld tot 03.00 toen sliep hij weer in zijn bed tot 05.30 daarna heeft hij bij ons in bed gelegen ( zwak he?) Ach het wordt vanzelf beter. Er ligt niemand van 18 nog bij zijn ouders toch? haha.