@ Roeltje Die van mij drinkt max 5 minuten 60 cc. Oke hij drinkt echt heel snel, meneer is met 10 a 15 minuten klaar! Dus kan zeker wel!! Lekker toch en als hij nog honger zou hebben dan wordt hij wel wakker hoor. En als je echt denk dat hij nog meer moet drinken moet je hem tussen door even verschonen zodat hij weer een wakker is en verder kan drinken, zo kan je ook zien als hij genoeg heeft gehad, dan zal hij misschien een beetje sabbelen of helemaal weigeren. @ Xenas, Yes wat een goed nieuws zeg!!!! @ Ego, hier echt een gruwelijke borst ontsteking achter de rug! Hoge koorts en erg ziek 2 dagen. Morris mocht niet meer uit die borst drinken dus moest ik kolen en weg gooien. Gelukkig is hij nu bijna helemaal over heb wel antibiotica geregen. Was echt niet leuk zeg. Volgens de dokter ben ik te druk geweest en wat te veel gestrest. Dat klopt ook wel, dus weer even een stapje terug gedaan. Verder gaat het hier erg goed. Ben dol gelukkig en heb het idee dat de hormonen me lichaam hebben verlaten, bijna allemaal dan haha. Voel me weer zo goed als me zelf. wel nog snel op me teentjes getrapt dus kritiek nog een achterwegen houden haha. @ lachen Morris lacht vanaf 3 weken echt bewust en helemaal in de ochtend is hij niet te stoppen met lachen als hij wakker is! zoooo lief dan voel ik me wel heel rijk hoor!!! @ fotos wat een schatjes allemaal zeg!
Hey meiden, ff een snelle korte reactie van mij en dan ga ik mijn bedje opzoeken! Dat doorslapen had ik deze week 3 dagen achter elkaar, 1x 8 uur aan een stuk, 1x 9 uur en 1x 8,5 uur... maar helaas het was van korte duur, hihi dus ook hier nog niet echt regelmaat! @alle kanjers: wat zijn het knappe schatjes, stuk voor stuk! geweldig! @onzekerheden (vooral zwangerworden geloof ik) Kop op meiden! We hebben ook best een verandering in ons leven ondergaan, maar alles komt goed! Kijk hoe lief en knap onze kindjes zijn...Als je jezelf dat weer ff realiseert, dan valt de slapeloze nacht weer even in het niet... @happy: ik duim voor jullie kleine Tijs hoor! @wendy: Timo eindelijk thuis! genietze meid, jullie hebben het verdient!! @manoe: fijn dat de borstontsteking over is... Kan me niet voorstellen dat ik dat nu nog zou kunnen krijgen, maar blijkbaar blijft het op de loer liggen... @elmo: leuk joh, zoveel kids!!! Wil ik ook wel, maar moeten even kijken of onze portemonnee dat ook trekt in de toekomst.... @hier: ik ga lekker op 1 oor! Trusten!!
@Babsie: Wat een lekker ventje is het @Zwangerworden: Ook ik heb weleens van die momenten dat ik iets heb van "ohw waar ben ik nou toch aan begonnen", voornamelijk als ik me weereens bedenk dat ik best even lekker zou willen shoppen maar ik niet zomaar weg kan.. Mijn man is lekker aan het werk overdag en zijn dagen zijn dus redelijk normaal. Ik ga de laatste tijd vrij veel wandelen, dan heb ik tenminste het gevoel dat ik ook nog ergens kom Natuurlijk zijn er heel veel momenten dat ik overloop van geluk, zoals vanmorgen de eerste echte lach! Ze zeggen niet voor niets 9 maanden zwanger en 9 maanden ontzwangeren.. We zitten (ook al heb je het niet altijd door) toch nog vol met allemaal hormonen en dat heeft toch zijn invloed. Als je denkt dat je je vaker slecht voelt als goed en dat houd aan, dan zou ik wel even langs de huisarts gaan (beter te snel als te lang doorlopen..) In elk geval denk ik dat vrijwel alle moeders zich er wel in kunnen herkennen, dus wees niet bang dat je de enige bent Een hele dikke knuffel voor jou en wees vooral niet bang om hier je gevoelens neer te zetten, je zal zien dat je zeker niet de enige bent.. @Zwangerworden: Ik upload al mijn foto's naar www.photobucket.com en daar kan je foto's ook verkleinen.. Daarna kan je de fotos toevoegen als bijlage, kan 1 per bericht. Wat een leuke foto's van mj! @Collo: Wat een leuke foto van Amy zeg, vind het bedje ook zo schattig opgemaakt! @Roeltje: Die onzekerheid bij BV is inderdaad niet zo fijn, maar toch regelt het zichzelf wel.. Als je te weinig aanmaakt dan komt Lenn gewoon eerder en zal dan meer proberen te drinken, op die manier word alles weer extra gestimuleerd tot je wel weer genoeg aanmaakt. Hij zal gewoon net zovaak komen als dat hij honger heeft. Lastig dat wij als moeder dan niet zien hoeveel ze binnenkrijgen, maar zolang ze groeien is het echt wel voldoende @Xenas: Wat fijn dat je gaat praten met de maatschappelijk werker, het is niet niets wat jullie hebben meegemaakt. Juist nu jullie weer thuis zijn heb je kans dat alle gevoelens naar boven komen.. Zorg dat je het kwijt kan door te praten, des te sneller krijgt het allemaal een plek en kan je weer volop genieten Een dikke knuffel voor jullie allemaal thuis! @Manoe: Jeetje dat lijkt me best heftig zeg, wat ik heb gehoord kan je er echt flink ziek van zijn van zo'n borstontsteking. Fijn dat het weer achter de rug is! Hier: Meestal ben ik degene die Lana verschoont en het flesje geef, maar vanavond kreeg Lana de fles van Peter. Opeens zegt Peter "wat doet ze nu" en midden in die zin komt me er toch een golf melk weer uit! Moest er stiekem wel om lachen om dat juist hem dat weer overkomt haha. Kon Lana wel meteen weer in een nieuw setje kleren hijsen en vervolgens had ze de hik, dus ben er zelf nog wel een tijd mee bezig geweest Net maar weer een nieuwe fles gegeven en nou ligt ze heerlijk te slapen.
@poohbeer.. leuk! Wat moest je doen in Waddinxveen? @chiquita.. spuugt Qyano nog steeds zo veel. Hoe heeten die druppels vanvsm? Ik ben fan van noppies, bfc, en mexx kids. Maar hema is net zo fijn hoor! @caruli.. timo kreeg voor zijn zh opname 120+4. in het zg uiteindelijk 90+3.. nu weer thuis.. doet hij natuurlijk niks meer wat hij in het zh wel deed.. gelijk gaan slapen enzo .. maar hij lijkt ook gewoon meer honger te hebben... dus hij heeft nu alweer 2 flessen van 120+4 gehad. Hij krijgt 6 a 7 voedingen op een dag @chicken..wat grappig.. Milan weegt hetzelfde als Timo en is even lang! @gimena.. neusje schoonmaken kan je ook met zoutoplossing doen. Dan wordt het sneller schoon... @lotte.. als je de airbag kan uitschakelen mag de kleine wel voorin! @zoutoplossing.. kan je zo kopen.. maar ook zelf maken met water en zout. het moet naar tranen proeven. Zelf koop ik het altijd gewoon.. @missflower.. wat een mooie canvas hebben jullie in de huiskamer hangen zeg! ohh wat is Kyran leuk!! @roeltje.. wat lig je daar heeeeerlijk met Lenn te slapen op de bank! @suus.. ohh wat stoer zeg! Naar Disney! ik wil oooook! @nacontrole.. ik lees allemaal meiden die een nacontrole hebben bij de gyn. Maar als je thuis bent bevallen .. moet je dan ook nog terug naar de vk? Met Jesse was ik in het zh bevallen en onder behandeling van de gyn en heb daar een nacontrole gehad. Maar nu weet ik het dus niet... @dees.. leuk zo'n luiertaart! Euh.. ff foto van maken! Is leuk voor het plakboek en je moet hem toch uit elkaar gaan halen haha! @joyce.. jullie doen niks verkeerds hoor! Misschien heeft lianne gewoon last van krampjes! Ze is pas 3 weken! Geef je fles of bv? @elmo.. wow!! nu al over een 4e nadenken! Wat stoer! Ik zou ook wel groot gezin willen.. (heb zelf 2 zusjes en 1 broertje) Maar het lijkt mij heel zwaar/vermoeiend.. kijk je daar niet tegen op? Hou oud ben je eigenlijk? ff vergelijken haha! Wat een heeeeerlijke spam! @happy.. fijn dat de echo van de niertjes goed was! Waarom moest je ook alweer voor zijn koppie naar het zh? @psje.. ohh ook al zo'n onrustig meisje..vervelend zeg! Ik denk echt dat het krampjes zijn! En ze is nog zo jong he! Ze wil ook nog even lekker bij papa en mama zijn! Luisteren naar jullie hartritme! hoeveel voeding krijgt ze nu? @zwangerworden.. ohh kleding is echt drama! heb vandaag maar kleding in maat groter besteld bij de wehkamp... was al een volle meid maar ik was gisteren even bij miss etam.. en kon wel janken toen ik mezelf in de spiegel zag... Morgen begin ik weer met lijnen! ohh ik herken zoooo hoe jij je voelt! Ik merk dat ik ook nul energie heb, waardoor ik dus zo geen zin heb in dingen! Ook in visite kan ik me niet echt verheugen! Gisteren had Rob voor me geregeld dat ik met mijn vriendin naar de bios zou gaan. Ook mede door wat er de afgelopen weken hier is gebeurt.. zit ik er totaal doorheen! Uiteindelijk hebben we film gehuurd.. lekkers gekocht en bij haar film gekeken.. veel gezelliger dan de bios! Konden we ook lekker bijkleppen.. Maar manlief heeft ook de voetbal waar hij lekker heen gaat en zijn werk! En ja als mama zijnde zit je echt thuis! Ik heb vanavond met rob afgesproken dat ik ook iets leuks ga zoeken..! Elmo heeft het ook mooi verwoord! @collo.. haha, moest wel even lachen dat jij er vorige week ook bijna 1 nodig had! Hoe mensen met ons meegeleefd hebben is echt bizar! Zo lief! Hebben we echt mega veel steun aan gehad! Maar ook hebben we ons gevoel ook bij andere zo overgebracht dat zelfs jullie merkten en voelden hoe slecht het met hem ging.. het schrijven op mijn site hielp echt.. en ik praat ook met vrienden enzo.. uiteindelijk loop ik weer te huilen maar kan gelukkig daarna weer lachen! @manoe.. ohh gelukkig dat de ontsteking weer weg is! Maar wat doet dat een pijn he! Ik heb er in de 1e week toen ik kolfde bijna tegenaan gezeten.. en alleen dat al deed verschrikkelijk veel pijn!
zo heb mijn best wel gedaan met reageren he! Kon geloof ik 20 pagina's terug lezen.. ben er ook de hele avond mee bezig geweest! Maar vond het leuk om weer even alles te lezen! Hoe Timo lekker in het zh meteen ging slapen.. doet hij dat dus thuis niet! Wat mij weer onzeker maakt! Waarom daar wel en hier niet.. maar waarschijnlijk moet hij weer even omschakelen omzo.. ohhhh hij wordt wakker.. nou ga maar lekker flesje geven en dan duik ik ook mijn mandje in! We hebben sinds van de week een nieuwe boxspring en die slaapt heeeerlijk!
Voor onze meeting die we binnenkort gaan organiseren !!! Heb er zin in en kwam net de site tegen waar ik toen met de oktober mama's ben geweest dus dacht.. ik plaats hem geijk hier ff! Restaurant Het Oude Tolhuis Wij hebben hier toen een zaaltje gehuurd met high tea.. en in een zaal ernaast konden alle wagens staan!
Meeting Ga ik deze keer zeker bij zijn. Heb nu ook een auto, dus wil best iemand transporteren. van mij zou het nu al mogen, maar ik denk dat er wel een paar meiden zijn die eerst nog even moeten inregelen met die kleine voordat ze een meeting aankunnen denk ik . Van de andere kant kunnen we natuurlijk wel vooruitplannen... Xenas Heb idd erg meegeleefd. Sommige dingen "grijpen" je nou eenmaal en laten niet meer los. En ik heb ook veel aan je dagboek gehad hoor...elke keer als ik thuiskwam gelijk even kijken of er nog nieuws was. Gelukkig is het voorbij en kunnen jullie nu met zijn viertjes opnieuw beginnen. Hier Heeft de muppet weer haar bekende huiluurtjes... Ben het inmiddels wel gewend. Na de voeding van 22.00 de hele tijd af en aan huilen. Vraag me af of dit over gaat? Ach, mag nog steeds niet klagen. De rest van de dag is ze zo zoet, alleen als ze krampjes heeft huilt ze (en natuurlijk als ze honger heeft). Ga haar zometeen maar een fles geven en dan zelf ook naar bed. Weer geen Miami Ink vannacht, verdorie!
Goedemorgen dames! Even kort: @Xenas, nice to have you back! En ik zou inderdaad ook gaan praten...zo krijg je hopelijk ook weer wat vertrouwen in de gezondheid van Timo. Ennuh, je weet ons te vinden he! @hier: Lotus had gister om 23 uur haar laatste fles, en om 6,45 de eerste, betwijfel echter of zij nu heeft doorgeslapen......volgens mij ben ik t :x:x:x Zo het wkz bellen ivm t bloeden. Binnen 1,5 uur een super tampon en een nachtmaandverbandje vol....ben inmiddels een beetje dizzy af en toe!
Mmmm...mijn mannetje is net wakker...hij zegt dat Lotus om 6.30 begon te mekkeren, en ik ben er zelf om 6.36 wakker van geworden...dus viel mee 8). En ik maar denken dat hubbie nog sliep..."hij wilde er net uitgaan"...ja jaaaa....haha Waarschijnlijk is dit een eenmalige actie van mevrouw, maar t was wel ff lekker, slapen van 00.00 tot 06.30!!!!!
@Poohbeer: Lekker hoor zo lang slapen! Wil ik ook wel haha.. Tja van je hubbie herken ik wel.. Vannacht hoorde hij mij uit bed stappen om een flesje te maken, zegt hij: Ow, ga jij al? wilde net naar beneden uhm, ik geloof je niet haha.. @Manoe: Fijn dat de ontsteking over is! Kun je flink beroerd van zijn helaas @Xenas: Berichtje graag gedaan Lijkt me gaaf trouwens die high tea... ziet er leuk uit.. @Rest: nog iemand vergeten? sorry! Lenn ligt lekker in de box te brabbelen.. zo grappig Manlief is er weer vandoor om 6.15uur opgehaald, hopelijk komen ze weer lekker vroeg thuis vrijdag... Deze week komt mn vriendinnetje helpen opruimen/schoonmaken in huis.. kom daar echt niet aan toe, ja kleine beetjes, maar wil de boel even goed schoon hebben.. gister wel een lieve opmerking gekregen van mn mannetje "Schat, ik vind je een knappe moeder, je doet het toch maar even alleen".. Was wel even lief om te horen, hij zei vrijdag gelijk dat Lenn er goed uit zag, dus wel even fijn om een bevestiging te krijgen
goedemorgen!!! xena: wat eeb super nieuws fijn dat ie weer thuis is... over die druppels zal ik even kijken hoe ze heten staan boven maar hij spuugt nu gelukkig al 2 dagen niet meeting... ligt eraan wanneeren of je er met ov kan komen... we hebben helaas geen auto nouja 1 maar ik geen rijbewqijs zwangerworden: ik draag nu leggings met tuniekjes mn brooeken krijg ik net aan maar nog echt niet dicht.. maargoed dat duurde eerst ook dik 6 weken voor t lukt dus ga ik nu ook maar vanuit.. en spijkerbroeken die ik draag zijn gewoon positie kleding spam: mooi meisje saskia en zwangerworden echt schattig poohber: hoe is t nu? zoveel bloed zeg!!! hopelijk niks ernstigs! nou zal ik wel een hoop vergeten zijn sorry ik heb net mijn missie laten slagen.. mn dochter lopend naar school brengen met alle kids.. en gelukkig ging t goed zonder ze te hoeven waarschuwen.. Qyano vond t wat minder in hget begin.. maar zodra we de tuin uit liepen sliep die al.. weer een lekkere nacht gehad 1 keer voeden
Goedemorgen. Hier een vermoeiende nacht gehad, Beau heeft geslapen van 22.0 tot 00.30 toen ben ik met hem aan het vechten geweest tot 04.30 om hem in zijn eigen bed te krijgen. van 04.30 tot 07.30 heeft hij weer in zijn bedje geslapen. pff de aanhouder wint toch???? Leuk een meeting!!!! Chiquita als ik kan mag je wel meerijden hoor!! Xenas. Ik kan me voorstellen dat je nu onzeker bent en hulp zoekt, gewoon doen hoor! Ik ben trouwens 29 en ja het is hier druk en vaak meer overleven dan genieten maar het is heerllijk die kinderen.... Het is trouwens altijd maar afwachten of het ons gegunt is natuurlijk. Mocht het niet lukken ben ik in ieder gev al gezegend met drie kanjers...
elmo: gezellig en ben je toch 4 uur bezig geweest vannacht. pfff maargoed aanhouder wint wij gaan ook voor een 4e over een jaar of 3 eerst van qyano genieten. en wil ze eerst allemaal naar school of psz hebben dan heb ik zelf meer rust en kan er ook mer van genieten
hier vannacht ook uren bezig geweest, uiteindelijk om 4 uur toegegeven en t aankleedkussen tussen ons in gelegd...niet dat t veel hielp meneer heeft gewoon 's nachts z'n mopper uurtjes en wil om de 3 uur drinken terwijl hij overdag om de 5 uur komt, snap er niets van... als ik hem overdag na 3 uur wakker maak en de fles geef spuugt ie me de hele boel uit dus heeft dat ook geen zin... om 3 uur hebben we wel met z'n tweeen uitgebreid kunnen genieten van de kleine man zijn eerste echte lachjes, heerlijk maar wat een tijdstip zeg....
Goedemorgen allemaal! @Meeting, vorige keer nu bijgeweest maar lijkt me nu superleuk, mag ik mee? @Xenas, wat fijn dat ie weer thuis is! En idd, thuis is waarschijnlijk gewoon weer even wennen! Dat slapen komt wel weer. @doorslapen, okee, alle mensen gehoord die een goede nachtrust gehad hebben. Nu de mensen die net als ik gewoon nog om de 3/4 uur voeden 10.15, 02.15, 5.15, 8.15. Ik ga straks voor het eerst weg! 2 uurtjes naar school(zit in mijn laatste jaar, gaat over mijn scriptie). Mijn moeder komt oppassen 2 uurtjes en daarna is mijn man thuis, maar vind het doodeng en eigenlijk wel een beetje snel. Maarja, hoe sneller ik afstudeer hoe sneller ik kan werken en alles hier een beetje een normaal ritme krijgt. @Kolven, dus maar meteen een voeding voor straks gekolfd, ik doe het gewoon met de handkolf maar het gaat steeds beter! 140 cc in 10 minuutjes uit 1 borst En even spammen, gisterochtend in bed, schattig he;
@Vannacht: oei, ik klaag al als ik hem om 19.00uur niet stil krijg na de fles... als ik dsat zo lees mag ik van geluk spreken.. hier om 00.30 en 4.30uur, daarna pas om 8.30uur... @nog een kindje:we hebben het er vant weekend over gehad, de eerste 3 jaar ligt het zoieso niet in de planning... was voor ons te heftig allemaal.. heeft er ook wel mee te maken met het feit dat hij de hele week weg is dus alles op mij neerkomt.. ben bang dat ik het allemaal niet aan zal kunnen.. maarja, eerst maar genieten van deze apekop
he meiden.. ff een vraag.. hoe doen jullie dat nou snachts? Na de fles als hij/zij wakker is. Wakker in bed leggen? slapend wegleggen? timo is wakker geworden om half 4 en daarna uiteindelijk om kwart over 6 pas gaan slapen. Dus ik ben maa rop gebleven. Moest Jesse toch wegbrengen. Zometeen maar even bijslapen!
Hoi Xenas, Hij valt hier meestal in slaap aan de borst en dan leg ik hem weg, als hij wakker is leg ik hem wakker weg. Maar ja zoals ik al schreef pikt hij het niet echt Maar de aanhouder wint, vermoeiend is het wel...