december 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door bapsie, 25 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zwangerworden

zwangerworden Bekend lid

29 jul 2008
    502
    0
    0

Weet niet precies hoe jullie de foto gelijk zelf plaatsen maar hopelijk werken deze links ook

Iedereen een heerlijke dag toe gewenst en als ik meer tijd heb kom ik snel weer...

2. Poohbeer

Poohbeer Fanatiek lid

26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    Hi meiden!

Zo, ook de kerst is alweer voorbij...wat vliegt december ineens voorbij!

Hier alles goed, Lotus heeft alleen de neiging om na haar laatste voeding 1,5 uur wakker te zijn (darmkrampjes) terwijl ze op de dag heel de dag slaapt...beetje jammer! Korte nachtjes dus!
    Daardoor komt ze echter s'morgens wel later, ipv 5 uur is t nu half 7 de laatste 2 dagen. Laatste voeding is hier rond half 1, en dan is ze tot een uur of 3 in de weer.....pffffff
    Nu ligt ze haar luier vol te kleien in de box ;).

1e kerstdag was een vriendinnetje van mij jarig, dus daar zijn we even geweest en verder hadden we 5 films gehuurd...heerlijk niksen!
    2e kerstdag waren mijn schoonouders hier en hebben we gegourmet. Kleine meid heeft tijdens het eten keurig geslapen.
    Gisteren naar de verjaardag van mijn nichtje, ze werd 5...zo cute! Gisteravond nog weer visite gehad, en nu zit ik hier., aan een paar grote mokken koffie..lol..

Ben gisteravond nog even met Lotus onder de douche geweest...vind ze echt heerlijk!
    Kom straks weer even kijken hier!

3. Poohbeer

Poohbeer Fanatiek lid

26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    @zwangerworden, wat een mooie foto zeg! En wat heeft Marieke een bos haar joh, geweldig!

4. bapsie

bapsie Niet meer actief

goedemorgen...
    hier een baby die niet wil slapen, alleen bij mama... zelf niet bij papa... das knap vermoeiend voor mama kan ik zeggen... maar hoort erbij gaat vast wel weer over zullen we maar denken :) ben blij dat ik een draagdoek heb, kan ik in ieder geval nog iets...

5. bapsie

bapsie Niet meer actief

Hier nog geen sex gahed, weet niet meer wie t vroeg... maar durf nog niet... begin wel zin te krijgen dus zal vast niet lang meer op zich laten wachten maar vind t maar eng...

6. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    zwanger worden: mooie foto zeg

poohbeer: lief zeg, vinden ze echt lekker he douchen
    mitchell is ook al mee geweest met mij ;)

bapsie: hier ook nog geen sex hoor, ben nog niet helemaal gestopt met vloeien....

morgen komt het cb langs voor de intake, en dan 2e week januari moeten we komen
    ben benieuwd.

7. Poohbeer

Poohbeer Fanatiek lid

26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    @sex, hier ook nog niet...wel veel zin, maar als ik mijn bed zie wil ik alleen maar slapen......erg he? Denk dat ik hem maar een keer op de dag aan zijn haren mee sleep :D:D

8. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    haha das ook een goed idee ja

hier ook alleen slapen
    alleen mitchell slaapt nog bij ons, omdat hij snachts heel veel pijn heeft wil hij niet in zijn bed liggen, dan krijst hij alles bij elkaar
    dus enige wat we kunnen doen om hem te troosten is bij ons leggen...
    hopelijk komt hij snel in dag en nacht ritme en hebben we het bed weer voor ons 2en , wie weet komt het er dan van ;)

9. Poohbeer

Poohbeer Fanatiek lid

26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    @Caruli, ja dat is ook lastig....dan als Casey bij een vriendinnetje speelt maar op de bank of op de eettafel??? Is ook weer eens wat anders...LOL

10. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    hahaha das lang geleden :)
    helaas is hubbie sinds vandaag weer werken...
    maar goed we zullen er vast wel wat op verzinnen als het zover is ;)

ik zit nog in dubio
    ik wil het liefst niet aan de pil denken, jaren lang niet hoeven doen en nu..
    hubbie wil geen 3e..
    maar voor mijn gevoel is het zo tegenstrijdig, wil wel graag een 3e :(
    en heb geen zin in weer die rotpil in mijn lijf.
    maar goed we zullen eerst maar even alle hormoontjes laten bezinken en dan kijken we wel wat we doen
    al ben ik bang dat het toch de pil gaat worden
    wil ik niet aan geheel onthouding gaan doen ;)

11. Poohbeer

Poohbeer Fanatiek lid

26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    @anticonceptie, wij hebben t erover gehad en gezien onze mmm historie verwacht ik niet snel zwanger te raken. Als t dan toch gebeurd is t hartstikke welkom. Mocht hubbie van gedachten veranderen dan ga ik weer voor t spiraal....ideaal dat ding vind ik.

12. @zwangerworden.. fijn dat het zo goed gaat nu met het voeden. Er komt straks vanzelf 4 uur tussen!
    Klopt.. dat je rekent vanaf begin van de voeding. Met Jesse duurde alles ook zo lang. Daar moest ik kolven om het uur, omdat ik niks had. En daar was ik ook zo lang mee bezig !
    ohh wat een schatje!!

@poohbeer.. klinkt als een heerlijke kerst meid! ohh ik ken dat van het wakker zijn na de laatste voeding! Timo kan dat af en toe ook doen! klaar wakker is hij dan..
    Lekker he douchen! Timo vind het ook heerlijk! Helemaal ontspannen is hij dan! Leuk om jou ook eens te zien!

@bapsie.. ai.. das vervelend! hoop dat dat snel overgaat. knuf!
    Ik vroeg het over de sex. Vond het ook wel eng hoor.. maar dat was gauw over haha!

13. LieveKylian

LieveKylian Bekend lid

27 mrt 2009
    830
    0
    0
    interieurarchitect
    Gelderland
    Hallo december mama's,

goed man, nu al het zwanger topic sluiten.
    Iedereen gefeliciteerd met jullie zoon of dochter.
    Ik heb bij de late november mama's meegeschreven,
    maar ben 10 december pas bevallen.
    Tot op heden, kom ik weinig op het forum.
    Maar eens kijken wat de toekomst brengt.

Ik ben heerlijk aan het genieten, alles gaat prima naar wens!
    Mannetje ligt nu heerlijk op zijn buik in de box, semi te slapen.
    In zijn tweede schone pak van vandaag. Plast zoineens zijn rompers nat...
    Misschien ligt het aan de kruidvat luiers, voorheen hadden we pampers.
    Of hij word te zwaar voor maat 1, morgen ga ik hem wegen, inloopuurtje bij CB

Liefs Lieve

14. Had gisteren nog een sms van Happy!!!

heb nog geen tijd voor zp, maar wilde even laten weten dat Tijs een heerlijk kereltje is. Zijn nu lekker thuis aan het opstarten. Het gaat super. De kleine krijgt volgende week de echo voor de niertjes. De MRI moet nog gepland worden, gelukkig na de kraamperiode. Gaan eerst lekekr genieten. Groetjes Happy!

15. Poohbeer

Poohbeer Fanatiek lid

26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    @Xenas, die kids van ons lijken wel veel op elkaar qua karakter ;).
    Hihi, ja klopt, eerste foto met mama die ik heb gepost ;).

Nieuws van Happy!!! Goed dat ze eerst gaan/kunnen genieten! Vind je een sterke meid, geen wonder dat Tijs het zo goed doet...karakter van zijn mama! Wens jullie veel geluk, en toch ook veel sterkte voor de komende periode!

@Lieve, ik heb t zelfde probleem met de kruidvat luiers...had ik een luiertaart van gekregen. Maar niet aan de voorzijde, maar op de rug is de romper van Lotus steeds nat....snap er niks van...heb maar weer pampers gekocht ;).

16. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Goedemiddag allemaal!

Ik lees dat het met iedereen best lekker gaat zo. Goed om te horen!

@Sex...jaaaaaaaaaa...wij hebben zaterdagochtend voor het eerst sex gehad..dus 2 weken na de geboorte. Het voelde echt goed, merkte weinig verschil met voor de bevalling en m'n mannetje voelde ook geen verschil. Daarna wel even last gehad van de littekentjes..toch een beetje geschaafd, maar is nu weer over. Het voelde wel even heel goed om weer gewoon man/vrouw te zijn ipv papa en mama (ookwel de melkunie genoemd momenteel...haha).

17. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    helleu allemaal!
    beetje veel om te reageren haha....

@BV: snap ook niet waarom je telt vanaf begin van de voeding eigenlijk... ben met verschonen en 'toetje' bijna een uur bezig en kan 2 uur later weer.. overdag doen we half op afroep, half op tijd.. meestal laten we er 3.5uur tussen zitten zodat hij 's nachts wat beter doorslaapt.. hij komt nu snachts om de 4uur.... heerlijk, ben helemaal niet zo vermoeid snachts, maarja dat zal vast nog komen haha..

@Sex: uhm, nee zolang ik niet op een fiets zit......haha, nee hoor, nu nog even niet, doet me nog wat te zeer van onder eigenlijk... maarja hand en spandiensten verrichten kan ik natuurlijk wel doen haha...

@Rest; nu al vergeten sorry!

kraamhulp vandaag voor het laatst gehad.. is maar 3 dagen geweest, maar toch jammer... was erg leuke vrouw.. Lenn ligt nog heerlijk te slapen.. heeft om 13.00uur voeding gehad dus rond 14.00uur gaan we stukje wandelen.. letterlijk een blokje om... brief op de bus doen en weer naar huis... kijken hoe dat gaat..

18. zwangerworden

zwangerworden Bekend lid

29 jul 2008
    502
    0
    0
    Heej meiden hier iemand die eigenlijk moet slapen en stiekem via haar mobiel aan het reageren gaat Hahah
    sex moet ik echt niet aan denken ben nog aan het vloeien en mijn knip is nog niet helemaal geheeld
    ben nu aan het voeden om de drie uur en nachts gaan we proberen er wat langer tussen te laten dit is voor haar geen probleem alleen kijken hoe het met mama s stuwing gaat

19. zwangerworden

zwangerworden Bekend lid

29 jul 2008
    502
    0
    0
    vandaag ook blokje om geweest was heerlijk eindelijk een beetje frisse lucht was wel koud dus goed inpakken.
    Vinden jullie het soms ook wat rennen voor bezoek en het op tijd staan ik merk dat het alleen maar extra stress op leverde erg vervelend.
    Vandaag komen onze geboortekaartjes aan heb al veel leuke reacties gekregen fijn is dat .
    Nu snel doen of ik slaap

20. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    @zwangerworden: wij plannen het bezoek expres rond eind van de middag..moet 's morgens even nieuw ritme vinden.. nu is Lenn al wel 9 dagen oud, dit is de derde dag pas thuis dus erg nieuw nog..

@wandelen: net weer terug.. hij lag tevreden te slapen in de maxicosi.. had geen zin om de wandelwagen rijklaar te maken voor die 10 minuten dus heb de maxicosi eroip gezet haha.. was zelf wel bekaf toen we thuis kwamen dus lig languit op de bank:)

Deel Deze Pagina