caruli: nou heb m vandag binnen gehad.. en dacht ook nou als at mar gaat lukken ik deed m in 1 keer goed aan en hij ligt er nog steeds in dus is niet zo ingewikkeld meeting: van mij zou t ook pas over 2/3 weken mogen wild eook eerst een oefen uitje doen cadeaus: nou het raarste dat ik heb gehad zijn roze en paarse slapbbertjes :S ( ik heb een jongen geen meid!) en ook wel wat dingen dat mijn smaak niet zijn maarja dat hou je toch.. verder gewoon leuke kleertjes enzo.. vooral pakjes....oh en een hele leuke knuffel die heelrijk zacht is
chiquita: wat voor een heb jij en was hij duur? het lijkt mij ook zo fijn om je handen vrij te kunnen hebben, word toch wel zwaar om de kleine steeds overal mee naar toe te schouwen he
goede middag. hoe gaat het hier met iedreen? vloeien is vandaag eindelijk gestopt hopelijk blijft dat ook.
had je verteld ja over die slapjes wil je dochter het niet gebruiken voor haar popen? een zachte knuffel klinkt me bekend in me oren
Goedemiddag allemaal. Hoe gaat het met jullie? Hier weer een lekkere nacht gehad. Tot nu toe heeft Milan vanf zijn geboorte al een heel net ritme! Om 23:30 zijn laatste voeding gehad en hij kwam om 6:45 weer. Hij lag niet te huilen, maar een beetje te pruttelen en geluidjes maken. Daarna om 10:45 weer en nu ligt ie nog lekker slapen. Hebben jullie beebjes ook dat ze in hun slaap hele zielige gezichtjes trekken en dan hele zachte huilgeluidjes maken? Net of ze een nachtmerrie hebben!? Heel zieluggggg! Als Ronald vanmiddag/vanavond thuis komt dan gaan we daarna waarschijnlijk even naar de Ikea. Eindelijk even eruit! Maar ligt er wel aan hoe laat hij thuis is! Ikea is namelijk niet dichtbij ons huis! @Doortje: Nog gefeliciteerd met je man! @Collo: Fijn dat die trilstand tot nu toe helpt! Hopelijk blijft dat zo! Is voor de kleine fijn, maar ook voor jou rust @Roeltje: Fijn dat het aanleggen is gelukt gisteren! Had je nieuwe tepelhoedjes gehaald? Ik vind trouwens de gaatjes in die avent hoedjes wel erg groot, Milan verslikt zich telkens. Ga maar even op inet neuzen of ik wat kan bestellen! @Gimena: Heb je ook toegevoegd. Had je alleen al gezien hoor Je hebt hier wel eens foto's geplaatst @Chicken: Sterkte! Hopelijk voel je je snel beter! @Dees: Hihi, hier treffen we Milan ALTIJD hoger in bed aan dan we hem hadden neergelegd. Hij duwt zichzelf omhoog met zn beentjes. Ik leg het dekentje tot zn schouders en als ik ga kijken zit het altijd tot zn middeltje. Ze doen dat gewoon met hun beentjes, daarmee kunnen ze zich op het matras afzetten of door tegen het deken te duwen met de beentjes. @Collo: OMG!!! Wat een kleertjes!!! Ik heb nog amper wat en wat ik heb in die maat dat heb ik gekregen van anderen! Denk dat ik misschien 5 dingen heb in maat 62! Hij zit nu nog in maatje 50, dus heb nog wel even hihi. Maar volgens mij kunnen we de helft niet eens zien op de foto, of wel?? @roeltje: Wij hebben deze: 551455 Chicco Welterusten Maantje? Werkt hier ook goed! Is beetje hetzelfde idee. @Box: Zou Milan ook wel vaker in de box willen leggen, maar dan moet ik continu de katten in de gaten houden. Hij heeft dus pas 1 x in de box gelegen tot nu toe... @Chicken: Als je echt over stapt naar kv dan kan je het beste beginnen met Nutrilon 1 standaard, want dat is een "normale" voeding. De andere zijn vaak voor krampjes e.d. en die kan je beter niet meteen geven. Eerst kijken of hij normale voeding aan kan @Badje: Heb je daar speciale slangetjes voor? Waar kan je die halen? @Sex: Durf niet, want ik voel iets zitten en weet niet wat het is. Soms ook lichte pijn als ik me daar was...dus durf niet Tot wanneer noem je het eigenlijk vloeien wat je verliest? Hier af en toe nog wat bruin/geel verlies sinds bijna 2 weken... @Draagdoek: Heb m nog niet om kunnen krijgen. Nou ja...krijg m wel om, maar krijg dan Milan er niet meer in...
@ lotte handige zijn zie he wij hebben deze pas gehaalt Speelgoed 560683 VtechTeddy Projector werkt ook super. geen huilende sophie meer (behalve dan als het etens tijd is)
@Vloeien: hier af en toe wat bruin/geel slijmachtig iets.. hoop dat het gauw stopt.. @AC: hier zijn we er ook nog niet over uit.. condoom liever niet, maarja moeten wel wat natuurlijk.. spiraaltje lijkt me op zich wel wat maar het idee dat de HA hem inbrengt staat me dan weer tegen (zegt iemand die 6mensen tussen de benen had staan tijdens bevalling) @Cadeautjes: Hier niks lelijks.. iedereen vroeg wat we wilden hebben, dus dat scheelt wel veel.. @Draagdoek: ga me er ook maar in verdiepen denk ik.. lees alleen maar goeie verhalen hier wel makkelijk met uitlaten van de hond geloof ik.. @Hier: Lenn heeft weer de fles gehad en ligt lekker te slapen.. vriendinnetje is onderweg (neem ik aan, is weer eens 10 minuten te laat zoals gewoonlijk) dan even boodschappen doen en lekker aan de poets nouja met zn tweeen zijn we zo klaar natuurlijk.. wonen niet klein maar zo groot is het nou ook weer niet haha.. zit ondertussen de nieuwjaarsconference van guido weijers te kijken, hebben we opgenomen.. .Geweldig!
@Gimena: die is ook gaaf! geloof dat ik morgenmiddag in de stad te vinden ben hebben nog steeds niks voor boven de box...
Doe ik het weer!! had ik hele ochtend bij gelezen.. wat dnek je? verkeerde knop dus alle reacties die ik al had getypt weg.. moet echt beter opletten.. iig: Chicken: beterschap meis! doortje: onzekerheid begint af te nemen! moet wel zeggen dat ik goed moet blijven rusten.. omhoogschuiven: saskia, denk idd dat lianne dat ook zo doet! we dekken bedje al hoger op en het rolletje onderin is al weg! Steriliseren: op online consultatiebureau staat dat je elke 24 uur moet doen.. maar met de avent sterilisator is het ook echt handig speentje: gister overlegd en besloten niet te doen.. ons meiske is gewoon van het clusteren.. want gister dus weer zelfde voeding, zelfe gedrag en niks uitgespuugt ofzo.. dan ff drinken, ff pauze, kermen en huilen drinken, pauze, etc.. en dan een uur lang.. toen ff luier gedaan, andere kant aangeboden en toen sliep ze tot 1:15!.. en aangezien ze de pink van mijn vriend ook niet wil.. denk ik niet dat ze speentje wil.. iig werkte goed zo en heb denk ik bedacht waaraan het ligt dat ze 's nahcts vaker komt! ben namelijk laatste begonnen met 's nachts in rugby te voeden tegen spugen en zodat ik zelf niet in slaap val.. alleen toen ze heel klein was, toen viel ze meteen in slaap als we die houding nog maar inzetten , dus zonder drinken.. nu is ze 5 min aant drinken, valt in slaap.. ik doe luier verschonen, dan is ze wakker maar als ik dan wil aanleggen valt ze weer in slaap.. ik denk dus dat ze genoeg binnenkrijgt voor 2,5 uur tussen de voedingen, maar dat het op deze manier te vermoeiend is om goed door te drinken en dus langer dan 2,5 uur ertussen te laten.. toen ik liggens deed voeden zat er namelijk wel 3 en 4 uur tussen, maar met spugen en ikzelf in slaap vallen leek me dat niet handig nu ik 's nachts alle voedingen zelf doe.. dus iemand een tip voor een houding die zorgt voor geen gespuug, maar wel actief drinken en niet in slaap vallen?? Jeetje wat een kleertjes!! GroeiGids :: Hoeveel kolven Kolven | Voedingscentrum, eerlijk over eten Borstvoedingorganisatie LLL - Borstvoeding ABC Ik pas ook eigen kleren weer! en was gisteravond 1 kg lichter dan voor zwangerschap dus denk dat ik nog meer ben afgevallen want met meestal in de avond zwaarder @ zwangerworden: gewoon slapend laten huilen of alleen ff tegen praten dat ze weet dat je er bent, maar wel laten liggen.. waarschijnlijk is ze alle indrukken aan het verwerken.. iig gapen of in slaap vallen is naar bed in niet box... vind het dan ook lastig om te laten liggen als ze in bed ineens met ogen wijd open ligt.. maar doe het wel.. soms wel nog ff tegen praten of beetje kalmeren.. en doet ze ff jammeren maar slaapt daarna wel.. @ roeltje: wat schandalig van de mobiel man! mag toch niet zomaar afbreken! @ dees: veel succes bij het cb!! @ mroos: fijn dat de 1ste keer zo fijn was! Hier net het onderkantje bekeken en ziet er netjes uit.. vloeien word minder dus ms binnenkort ook maar eens wat meer dan handwerk mannetje wil alleen geen risico lopen met herstel dus zou liefst denk ik tot 6 weken wachten @ panos: ach meis.. je kunt het ook niet allemaal weten toch! fijn dat ze nu lekker vrolijk is! @ collo: hmm.. half slapend in de box tot een gaapje. hmm.. ms een idee.. Lotte: ff wat korte antwoorden @ badslang: hema! @ vloeien: kan 4-6 weken aanhouden Draagdoek moet ik nog steeds proberen.. m vanavond eens doen.. kun je dan nog fijn zitten eigenlijk?? En wij hebben een schildpad met muziekjes en lichtjes.. geen projectie, daar hebben we andere schildpad voor maar helpt niet altijd.. of vlakerna begint ze te huilen
je kan hem btw goedkoper vinden volgends mijn bij de bartsmit! ik had heb voor 17.95 gekocht moet je even goed kijken bij een speel goed winkel! en zijn verschillende dia plaatjes niet dat je 1 zelfde ronde krijgt met dingen. wij hebben het boven haar bedje hangen.
caruli: ik heb de bykay... echt ideaal. en je hebt ze vanaf 39.50 lotte: welke draagdoek heb jij dan?
haha nou hier geen worst in de gang hoor het was heerlijk hihi. We zijn dus serieus op weg naar nummer 4 Collo. MRoos, ik heb heerlijke zwangerschappen gehad, bij Nikki wel BI ehad en was op dat moment zwaat Kut maar dat druk je weer weg. Bij Beau veel last van voorweeen waardoor ik er weinig slaap kreeg en uiteindelijk ingeleid ben maar verder niet ziek zwak of misselijk tijdens de zwangerschappen. Ik vind het heerlijk om zwanger te zijn en bevallen vind ik geweldig! ben verslaafd aan bevallen haha, niet aan de pijn maar aan de sfeer en oerkracht.... Mijn oudste twee worden steeds makkelijker en daar kan ik nu echt van genieten, op de buien na dat ik ze kan schieten haha. We wilden altijd al een groot gezin, na Nikki even getwijfeld of we het bij twee zouden laten maar toch maar niet Mobiel: heeft hier weinig nut in zijn bed aangezien hij op zijn buik ligt... boven de box hangt wel een mobiel, vindt hij ook erg leuk.
@Gimena: Zeker handig. Nou huilt Milan eigenlijk al bijna nooit, maar als ie dan een keer ontroostbaar is dan helpt dat ding wel aardig @Afvallen: Grrrr lees dat veel alweer hun eigen kleding aankunnen...Ik val de laatste 2 weken niks meer af...blijf hangen om hetzelfde gewicht. Kan het niet hebben!!!!! Wil afvallen, maar mag niet lijnen door de bv Sorry moest het even kwijt... @Chiquita: Ik heb zo'n heeeeel lange tricot slen. Heb het hier al een paar keer gevraagd of het kan zijn dat ik m losser moet doen, maar misschien niet gelezen door mn lange verhalen. Weet jij of dat het kan zijn? Ik deed m vrij strak om mn middel, maar dan kreeg ik dus Milan er niet meer in als ik de doek over m heen moest doen. Heb t nu 2 keer geprobeerd en daarna niet meer, was het zat
Hier ook de tricotslen. je moet hem dan wat losser doen, doordat Milan er in zit gaat hij vanzelf strakker zitten. O ja Mroos wat betreft het oude figuur terug... ik heb al jaren geen figuur meer haha
@ lotte: volgens mij moetie niet strak en niet los.. gewoon omheen wikkelen, maar niet bewust strakker of losser doen.. beetje zoals je een sjaal doet zeg maar.. Ok.. iemand die hier al met cerrazette is begonnen en bv geeft? er staat namelijk wel dat het geen effect heeft op de bv maar wil dat ff van gebruikers horen lees wel wat negatieve verhalen over libido en vveel doorbraakbloedingen op internet..
Mroos Tja, onthouding is link, maar mocht ik toch zwanger worden dan is dat natuurlijk geen ramp. Van mijn gynaecoloog mocht ik ook wel weer zwanger worden...hij verdient er tenslotte zijn brood mee, zei hij grappenmaker! Draagdoek/Draagzak Hier een Babybjorn draakzak. Ik geloof dat ze daar nog geen uren in mogen, maar daar red ik me ook wel mee nu. Dus als je het knopen te moeilijk vindt... Kraamkado's Vind bijna alles wel leuk. Voel me altijd zo vereerd dat mensen speciaal voor mijn kleine een kado gaan halen... Heb wel 3 enorme knuffels verzameld, trouwens 4. Een kameel, een kangoeroe en twee enorme beren. Weet niet waar ik ze moet laten... Poohbeer Ben trouwens vals aan het spelen. Amy krijgt nu sinds een dag de Omneo van Nutrilon, maar gooi daar nu gewoon 1 schepje Nutriton bij. Dan heeft ze weinig last van krampjes en spuugt ze veel minder. Had daarstraks echt van die harde keutels en van die Nutriton wordt het allemaal weer wat zachter... Even een goede balans vinden hoor. Hoe is het trouwens met Lotus? Geen last van spugen? Gebruik jij nu wel die rijstebloem? Lotte Lekker naar de Ikea. Ben ik zondag ook geweest. Pas maar op op de kinderafdeling, gaat je een hoop geld kosten... Kleertjes is idd een schandalige berg. Ik koop heel erg veel op Marktplaats. Zo heb ik mooie merkkleertjes voor een leuk prijsje. Maar tegelijkertijd struin ik ook de Zeeman af hoor. Er hoeft van mij niet perse een merkje op te zitten. Maar bv Lief! heeft zulke leuke truitjes. Heb op het moment op marktplaats nog zo'n 35 biedingen open staan, maar heb wel besloten iets te gaan minderen. Ik leg Amy hier nu wel meer in de box hoor. Durfde haar eerst geen seconde uit het ook te verliezen ivm de katten, maar inmiddels ben ik daar iets relaxter in. De katten komen niet bij haar in de buurt. Er is 1 kat die wel in de box ligt, maar altijd in dezelfde hoek, dus daar ligt een doek voor de haren. Blijf nog steeds wel heel regelmatig kijken hoor, maar ga nu wel bv met mijn rug ernaartoe zitten achter de computer. Kijk ik gewoon regelmatig even naar de box. Die afscheiding had ik ook, maar inmiddels is die ook weg. Is heel normaal, geen zorgen over maken. Slangetjes: Bij de Prenatal kun je zo'n setje kopen. Roeltje Raar he, dat tijdens de bevalling iedereen tussen je benen mocht kijken en dat nu gewoon die hele schaamte weer terug is! Heb ik ook hoor! Daar had mijn gynaecoloog al voor gewaarschuwd. Elmo Leuk zeg! Maar om nu alweer voor nr 4 te gaan, da's toch niet goed voor je lichaam (vroeg zij bezorgd). Hier trouwens ook geen zorgen om mijn figuur, ach, ben een lekker zachte mama. Vond vroeger bij mijn vader zijn dikke buik ook altijd het lekkerst om op te liggen.
Joyce, sorry geen ervaring hier... Collo, ja ik ben ook een heeele zachte mama hihi mijn moeder is ook stevig en vond ik inderdaad heerlijk knuffelen ( nog). Nee hoor als je weer een eisprong hebt kan je lijf wel een zwangerschap aan dat regeld de natuur wel. Maar wanneer de eisprong nou voor het eerst komt..... als ik weer ineens extreem moe ga worden en onpasselijk wordt van speklapjes dan ga ik maar weer eens testen, wie weet ben ik dan al even onderweg scheelt weer zenuwen die eerste weken. had ik bij Nikki ook! heerlijk toen was ik al bijna 10 weken dus nog maar 2 weken zenuwen.
Hier ook tijdens de zwangerschap een groot fan van speklapjes helaas... Maar jij hebt voor je eerste wel een hele voorgeschiedenis gehad zeg! Wat heerlijk dat het daarna allemaal zo "makkelijk" ging. Ik ben ook wel erg benieuwd of een tweede weer zo makkelijk gaat komen als de eerste. Was binnen 2 maanden zwanger...
Hier sneeuwt het ook!!! Ja gek hè! Voor Renée zijn we zo lang bezig geweest en de andere kwamen er als cadeautjes achteraan! alsof mijn lijf even het truukje moest leren. uitdrijving bij de bevalling gaat ook steeds sneller ben benieuwd. Was bij Renée een uur en 3 kwartier en vacuum. Bij Nikki 20 minuten Bij Beau 7 minuten. hihi