december 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door bapsie, 25 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    @Pooh: tja mannen hebben een blok beton voor hun kop wat dat betreft.. mijn man heeft die tijd ook gehad.. gelukkig werkt hij nu weer mee..

2. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    @Dees: Tja, dan MOET hij het wel samen doen haha.. dan zal hij ook avonden alleen zijn met Beau.. Hij laat hem vast niet verhongeren haha.. En dat hij moe is aan het eind van de dag of eind van de week is normaal hoor.. maar als je dan wel de hele avond de hort op kan kan je 's nachts ook een voeding overnemen toch? ;) klink wel erg hard geloof ik haha

3. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    haha een oplossing zou het niet zijn, maar wel lachwekkend;):p

4. chiquita1

chiquita1 Fanatiek lid

27 jun 2009
    1.663
    0
    0
    NULL
    NULL
    pooh: ja dat klopt ik moet oppaasen hahaha die hoord eik voorheen ook vaak nu niet meer omdat ik toch vond dat bij je kind zijn niet echt oppassen is... daar is meneer het nu wel mee eens mag nu niet meer klagen om m
    heo wel soms denk ik welles...

dees: id geen oplossing nouja hier wel een oplossing want t is niet meer gebeurd hahahaha.. maarja dat was al de zoveelste keer dat dat toen gebeurde.. nu al ruim 3 jaar niet gebeurd ;)

ik kan trouwens wel merkjen dat ik hier 90% van de opvoeding doe.. want als ik even een uurtje weg ben ( toen ik nog zwnagr weas) kreeg ik tig ker tel. moeten de kids eten. wat eten ze dan.. war ligt dit.. wat moet ik met deze situatie.. nou voelt dat ook wel geod dat ej onmisbaar bent ;)

5. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @roeltje; Hihi, wel een oplossing maar kan het daardoor ook alleen maar erger maken :p
    Dat hij straks wel MOET is 1 ding wat zeker is....ben het 1e weekend van maart ook ingeroosterd in het weekend dus manlief kan er gelijk goed tegenaan!
    @pooh; Volgens mij is het dus gewoon man eigen om zo simpel te denken! Hihi, ik dacht dat het aan mijn mannetje lag maar als ik de verhalen zo hoor is het dus niet zo zeldzaam.....eerder het tegenovergestelde!

6. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    @Chiquita; Stiekem is dat best leuk haha... fijn he? Onmisbaar zijn:D toch een blijk van waardering vind ik

7. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @chiquita; Haha, voor die situaties was ik ook al een klein beetje bang voor! Scheelt alweer dat ik straks mijn telefoon echt niet bij me ga houden als ik ga werken....hij zal het toch ook wel zelf kunnen bedenken.

8. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    @Dees: Eerder regel dan uitzondering:p

Stiekem zijn we best blij met onze mannen (soms dan:p)

9. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
  10. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    haha wie weet:D
    zal m vant weekend aan mn man laten horen..
    heb m trouwens van je gejat op hyves :D

11. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    haha, ik zag het!

Hmmz kleine man is weer wakker!
    Ik ben er vandoor, ga zo gelijk ff met hem naar het winkelcentrum.

12. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    wat een rust in huis zeg!
    honden liggen alledrie te slapen..
    Lenn ligt nog steeds te slapen in bed :)
    Af en toe een klagelijk huiltje van 3 seconden, dan is het weer stil..
    heerlijk zeg!
    was ik wel aan toe eigenlijk haha..
    toch wel druk zo de hele week haha

13. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    @Dees: Veel plezier!

14. chiquita1

chiquita1 Fanatiek lid

27 jun 2009
    1.663
    0
    0
    NULL
    NULL
    qyanl ligt hie rook nog steeds te slapen.. de aner 2 zijn weer ana het vechten maar ja whats new :S

en ja wel een fijn gevoel de onmisbaarheid soms hoor. soms dan denk je hoe logisch is t maarja het blijven mannen :p

15. chiquita1

chiquita1 Fanatiek lid

27 jun 2009
    1.663
    0
    0
    NULL
    NULL
    veel plezier!!!! lekker shoppen.. moet eigenmlijk ook nog een keer....

nouga hier maar weer even politie agent spelen pfffffffff

16. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    ja logica en mannen gaat vaak niet samen haha.. enkele uitzonderingen daargelaten maar die moet je zoeken met een vergrootglas:D

whaha heb TMF NL weer eens op staan (verrassend;))
    is het nummer van de Lama's op- zo lekker gewoon gebleven.. lang geleden dat ik die gehoord heb haha.. blijft leuk, lig compleet in een scheur hier haha.. zo dvd van de lama's maar weer opzoeken:D

Mn man had ook zo'n vraag afgelopen weekend..
    Lenn lag wat te jammeren in de box toen we aan het eten waren.. zegt hij ineens: "Mmm, schat.... waarom huilt hij?"
    Uhm, weet ik veel! ga even kijken en kijk wat ie aan het doen is haha.. snapte er niks van geloof ik..
    Toen hij zei:" Nouja, wat een raar kind joh! (uit de gein natuulijk) Hij ligt aan zn handje te sabbelen!"
    Toen ik zei dat hij dan honger had stond hij te echt te kijken van het feit dat ik dat wist haha.. heb hem de huil-signalen maar uitgelegd haha.. paar uur later weer gehuil. nouja zeg maar gerust gekrijs haha. Trok met zn knietjes en was druk aan het persen.. Komt hij beneden en zegt met een trotse blik:"Ik weet waarom hij huilt! Hij heeft krampjes!!" Was wel weer lief haha.. Ach hij doet zn best:D

17. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    Wat vreselijk irritant dat zp er steeds uitligt zeg, heb al een paar keer overal op gereageerd en opeens lagen we er weer uit..
    Noujah niets aan te doen..

Mannen: Hier ook een vent die haast niets doet hoor, maar eerlijk gezegt geef ik hem ook maar weinig kans om iets te doen omdat ik het zelf veel te leuk vind ;)
    Maargoed de dames van me werk belden op en ze vroegen of ik volgende week vrijdag mee ging op stap..
    Aangezien ik al weken amper het huis uit ben geweest (uitgezonderd wat boodschapjes en wandelen met Lana) leek het me wel heel erg leuk om weereens wat te doen.
    Volgende week vrijdag avond mag Peter dus "oppassen"..
    Ben benieuwd of ik mijn telefoon met rust kan laten die avond :p

Verder was Lana eergister heel onrustig en gister was ze ook heel veel wakker (maar gelukkig niet zoveel huilen als eergister), ook was ze zo lief om ons om die ochtenden om 5 uur vast wakker te maken en te houden ;)
    Gister om 19 uur kreeg ze nog een flesje en ik was maar vroeg naar bed gegaan, ze zou toch wel komen tussen 12 en 3 snachts..
    Niet dus, werd vanmorgen om 6 uur pas wakker voor het flesje! :$
    Gelukkig heeft ze gister wel gewoon 5 voedingen gehad omdat ze overdag een keer extra is geweest, anders had ik me echt schuldig gevoelt.
    En vandaag is ze weer een voorbeeld baby, ze heeft gewoon de hele dag nog niet echt gehuilt en ligt heerlijk te slapen tussen de voedingen..
    Heb haar 2 uurtjes beneden gehad, toen in bad gedaan en weer een voeding en ze ligt nu weer heerlijk te slapen.
    Ze zal vast wel moe zijn na die twee onrustige dagen ;)

18. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    @Saskia; Lana had de slaap dus wel nodig.. Lekker hoor. zelf ook goed kunnen bijslapen? Schijnt dat ze zelf moe worden van een drukke dag dus van hun eigen onrustigheid zal ook wel vermoeiend zijn..

@Uitliggen van ZP: irritant he? Gister ook al.. Maarja is niet anders:D Maar goed ook eigenlijk, dat was de reden dat ik vanmorgen al vroeg met schoonmaken was begonnen haha..

19. Poohbeer

Poohbeer Fanatiek lid

26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    Ja idd, maar ik herkende mijn hubbie niet. Normaal is ie heel zorgzaam, lief en behulpzaam. Denk een combi van t krijgen van een kleintje, vermoeidheid en loslaten vd stress vd medische molen en mijn curretage. Hij is als de dood dat er wat met mij gebeurd door/met mijn rikketik :)

20. Poohbeer

Poohbeer Fanatiek lid

26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    Mijn hubbie 8) zegt t ook nooit hoor, maar ik hoor t zo vaak om mij heen :$

Deel Deze Pagina