december 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door bapsie, 25 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    @Is ook logisch.. herken het wel hoor.. mijn man is net zo.. lief, zorgzaam, behulpzaam, bezorgd... ach als hij hierna gewoon weer zoveel mogelijk helpt is het ook geen ramp toch, die ene keer..

denk dat we de mannen zelf ook wel een beetje voorbij lopen hoor.. we moeten denk ik niet vergeten dat ook zij het druk hebben.. werken, thuiskomen en helpen met de kids/beebs en eigenlijk ook helpen in het huishouden.. Plus het feit dat we met zn allen nog een tijdbom zijn van hormonen die af en toe ontploft.. Af en toe betrap ik mezelf erop dat ik boos op m word omdat iets voor mij heel logisch is en er niet bij nadenk dat het voor hem helemaal niet zo logisch is omdat hij er niet de hele dag bij is.. Heb stiekem wel bewondering voor mn man (en de man in het algemeen) na de geboorte van een kleine.. Aangezien ik zelf ook niet de liefste ben af en toe haha

2. Poohbeer

Poohbeer Fanatiek lid

26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    @Roeltje, haha wat ben jij understanding! lol...je hubbie is zeker al n paar dagen weg, je mist hem :):p.
    Maar wij hebben inderdaad moederinstinct...zij missen dat.

3. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Zou niet best zijn als zij moedergevoel hebben haha.. dan is er serieus iets mis downunder:D

haha ja mis hem ontzettend haha..
    was nooit zo'n softie voor de bevalling haha..
    maar nu Lenn er is ben ik zooo meelevend haha..

4. Poohbeer

Poohbeer Fanatiek lid

26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    Haha!
    Ik ben (nog) geen softie geworden :D, ben alleen ineens helemaal into roze :$...en ik had er toch echt een hekel aan!

5. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    haha hier een kast vol blauw:D nooit gedacht dat ik dat zou kopen haha..

loop nu weg voor ruzies terwijl ik dat voor mn zwangerschap dus nooit deed.. lekker de confrontatie aangaan haha.. maar nu? pff als mn man sjaggie is loop ik al weg bang om ruzie te krijgen haha..
    leuk joh bommetje hormonen

6. zwangerworden

zwangerworden Bekend lid

29 jul 2008
    502
    0
    0
    Hahahah Het lijkt in de lucht te hangen, had gisteravond ook een heftig onderonsje met mijn vriend. Eigenlijk hoef ik niks meer te vertellen want het staat er allemaal al Heel herkenbaar dus...

Mroos/ Of iemand anders die het weet:
    Ik vroeg me af of je wel vaker een voeding kolft zodat je man die snachts kan geven??? Ik heb hier namelijk een kolf( nog nooit gebruikt) maar de bv gaat zo goed dat ik eigenlijk niet een fles durf te geven (omdat ze dan de tepel niet meer wil?!) Maar een nacht doorslapen klinkt zooooooooo aantrekkelijk.
    Hoe veel moet je dan kolven en geven en zijn alle flessen/spenen goed????? En wanneer moet je dan kolven??? Is je borst dan wel weer vol voor de volgende voeding???

Ik ga er steeds meer op uit. Vanmiddag op verjaardag. Ik merk dat ik er erg vrolijk van wordt. Gewoon even eruit en anderen laten mee genieten van ons lieve kleine wonder. Vergeet soms dat ze nog maar zo kort bij ons is.....

7. Poohbeer

Poohbeer Fanatiek lid

26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    @roeltje, haha..zo zie je maar weer, smaken veranderen LOL.
    Weglopen?!? O nee, echt niet! Ik zou nog eerder met mijn vuist erop los rammen hahahha...Erg he? Zou willen dat ik weg zou kunnen lopen!
    Hier nog eentje die haar vuistjes al in de aanval heeft ;)

8. Poohbeer

Poohbeer Fanatiek lid

26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    Ze heeft gelukkig ook een zachte kant...haar mama ook hoor :p

9. Poohbeer

Poohbeer Fanatiek lid

26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    @zwangerworden, fijn dat je zo geniet!

10. chiquita1

chiquita1 Fanatiek lid

27 jun 2009
    1.663
    0
    0
    NULL
    NULL
    pooh: wat een schatje!! en echt een leuk pakje joh!!!

hier een kast vol uhm antreciet, grijs, rgeon en blauw oh en wat rood erbij.. en wit en creme ..

zo er wordt er eindelijk 1 wakker :) werd tijd zeg

hij begint trouwens lekkere dikke wangen te krijgen :)

11. chiquita1

chiquita1 Fanatiek lid

27 jun 2009
    1.663
    0
    0
    NULL
    NULL
  12. gimena

gimena Niet meer actief

13. gimena

gimena Niet meer actief

hihi.., leuk pakje :D

14. Poohbeer

Poohbeer Fanatiek lid

26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    @Chiq, ik zei in week 2 ook al dat ze mee kon doen in de reclames van AH ;).
    Lieve foto, en wat een bos haar joh!

15. Poohbeer

Poohbeer Fanatiek lid

26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    @Gimena, thanks! Al naar t ZH geweest?

16. elmo28

elmo28 Fanatiek lid

11 apr 2009
    2.803
    0
    0
    Hoi,
    Heb niet alles terug gelezen maar zag een nummer op youtube voorbij komen die heb ik even op mijn hyves gezet.. schattig!

Vandaag met Beau voor het eerst op het CB geweest, hij was 475 gram gegroeid sinds vorige week en 2 cm gegroeid sinds de geboorte.
    Hij weegt nu dus 5475 gram!!! Wat een beer hè?
    Ben supertrots om mijn mannetje...

Hier een hele lieve man, hij helpt goed mee in het huishouden, doet de was, stofzuigt, doet de kinderen etc,etc.

Het kost een paar zwangerschappen maar dan krijg je ze wel in het gareel hihi.

Tuurlijk laat hij wel eens klusjes voor mij liggen maar dat doe ik ook voor hem.
    Zet de vuilniszak bijvoorbeeld net buiten de deur en dan mag hij hem naar achteren sjouwen hihi.

Een heerlijke dag hier, eerst de meiden naar het kdv gebracht, toen thuis even de bedden afgehaald en de wasmachine aangezet en de wc en badkamer geschrobt, toen met Beau naar het cb.
    Daarna de rest van het huis gepoetst en daarna naar de winkel geweest en boodschappen gedaan en me niet in kunnen houden bij villa happ:)

Bij thuiskomst weer een was in de machine en de vaatwasser leeggeruimd en nu is het even mamatijd!
    Rij ook lekker langs de Mac als ik de meiden ophaal uit het kdv. hoef ik niet te koken hihi.

17. elmo28

elmo28 Fanatiek lid

11 apr 2009
    2.803
    0
    0
    Wat een lieve foto's trouwens!!!!

18. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    @Elmo: hij doet super! Wat is mijn mannetje dan klein!

@Pooh: Tja erop los rammen... die tijd heb ik ook gehad hoor. die hield pas op toen ik zwanger was haha.. toen mocht het niet meer van manlief haha..
    @Foto;s: Wat lief!!!!

19. Poohbeer

Poohbeer Fanatiek lid

26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    Roeltje, mijn hubbie schreef 9 maanden alles in een boekje, net sinterklaas, dus na de bevalling was t weer stoeien hihi

20. Poohbeer

Poohbeer Fanatiek lid

26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    Ik heb nog geen reet uitgevoerd vandaag :):), enkel:
    flesjes uitgekookt, vaatwasser uit-en un geruimd, met de oudste gegeten en gedouched samen met de kleinste.

Deel Deze Pagina