nee moet wachten op lucas. kunnen we met zijn bus daar heen. want me band ligt nog niet onder me auto zit nu nog steeds zo mooie thuis komers bandje op. durf me auto niet op te krikken met al dat sneeuw onder me auto straks kieperd me auto om haha. zal eers een foto maken ziet er echt niet uit
Elmo, haha, nee verschonen had ik geen zin in...haha..geintje natuurlijk. @Gimena, o lekker is dat! Wanneer is Lucas thuis dan? Wel vandaag gaan hoor!
Boaz wil overdag gewoon niet meer in zijn ledikant, echt zo irritant. hij raakt helemaal overstuur en dan vind ik laten huilen zielig.. iemand tips? net boodschappen gedaan met de draagdoek, hij vond het heerlijk. wat kijken mensen je trouwens raar aan zeg haha. Alsof ze nog nooit zo'n doek gezien hebben. @Elmo, het hoeft geen paar kinderen te kosten hoor Want mijn man is net zo. Ik heb volgens mij echt de liefste man van de wereld haha. Zodra hij thuis komt helpt hij mee. Het liefst zit hij de hele avond met Boaz. Als hij weggaat dan overlegt hij dit met mij en hij zal een avond met hem nooit oppassen noemen haha. Máár het blijft een man, hij slaapt dwars door zijn gehuil heen terwijl ik bij de eerste kik wakker wordt haha. @zwanger worden, mijn borst blijft hij lekkerder vinden hoor De fles krijgen vindt hij maar raar maar hij drinkt wel goed. Ik heb gewoon de avent flesspeen nummer 1 en daar drinkt hij prima uit! Ik kolf soms een hele dag voor 1 voeding en soms zijn me borsten zo vol dat ik in 1 keer heel veel heb, het verschilt heel erg. Maarja ik zal toch ook ooit weer gaan werken en studeren, dus dan moet hij wel de fles krijgen! Ze raden bij het cb ook aan om als je van plan bent te gaan kolven etc, nu alvast te oefenen. @eropuit, ik doe ook wel steeds meer, boodschappen en naar ouders met baby, maar naar vriendinnen het liefst zonder hoor. gewoon even een avondje weg tussen de voedingen door gaat hier prima! Hier heeft iemand honger, dus mn plicht roept!
Hai lieve allemaal. Pffff, heb 15 pagina's bij te lezen. Hier gaat het allemaal wel. Gisteren om 8:15-12:15-16:15-20:00-23:40 Milan gevoed en om 8:00 moest ik hem wakker MAKEN!! Slaapkoppie! Dit is een nieuw record hihi. Maakte me heel even zorgen toen ik om 7:30 wakker werd en hij dus nog steeds niet wakker was. Gelukkig hoorde ik m al snel kreunen. Gisteren is hij 1 keer uit zichzelf wakker geworden. Maar dat is niks nieuws hier Gisteren was mn moeder hier de hele dag, dus vandaar dat ik er niet was. Ben eerst naar het gemeentehuis gegaan om papieren van Milan te halen en een geboortecadeautje. Kom ik daar blijkt de brief net opgestuurd te zijn. Daarna even naar mn apotheek voor de neusspray. Ik had eergisteren al gebeld en toen zei de assistente dat het klaar stond. En nu kwam ik en lag er opeens niks. Ze konden er niet aan komen...jaaaaaja. Dus receptje meegekregen zodat ik t ergens anders kon halen. Toen naar huis gegaan en mn moeder en ik zouden naar de stad gaan. Alleen moest ik Milan eerst nog voeden en het duurde allemaal weer wat lang hihi. Moest ook nog naar de apotheek van Ronald en dan zouden we daarna naar de stad rijden. Alleen duurde het zo lang bij de apotheek dat we geen tijd meer over hadden. Dus toen zijn we alleen nog naar de supermarkt gegaan. Was doodop toen ik thuis kwam. Ronald moest gisteren plotseling 's avonds doorwerken, want een collega van hem werd gebeld dat haar nichtje was overleden. Haar nichtje was 7 maanden zwanger. Ze had een soort epilepsie tijdens de zwangerschap en daarvoor had ze even in het ziekenhuis gelegen. Ze hadden haar weer naar huis gestuurd en toen heeft de man van dat nichtje haar dood in de badkamer gevonden. Kreeg echt kippenvel toen ik het hoorde............ @Collo: Uiteindelijk zijn we dus nog niet naar de Ikea geweest. Hadden net te weinig tijd en dan werd het zo'n gehaast. Als Ronald optijd thuis is dan gaan we vanavond en anders morgen haha. Eind dit jaar zijn we vast wel geweest. Meestal is hij wat later op vrijdag, dus ben benieuwd. Onze katten komen wel bij Milan in de buurt, dus vind het eng om hem in de box te leggen. Ik had ook allemaal ballonnen en aluminiumfolie in de box gedaan, maar zodra ik het eruit haal gaan de katten er lekker in liggen:x. Echt heel irritant. Ze nemen ook onwijs veel zand mee naar binnen doordat onze tuin nog niet af is. Er ligt dus allemaal van dat gele zand in de tuin. kan de hele dag wel stofzuigen en alles schoonmaken. Merk dat ik ze amper kan verdragen sinds de zwangerschap en nu dus nog steeds.... @Dees: Fijn dat Beau het zo goed doet @happy: Je schrijft over dat je last van je tepel hebt door de spruw. Hier voelt het ook of Milan verkeerd aangelegd ligt aan de rechterkant, maar er is niks te zien aan mn tepel. Als het spruw zou zijn dan moet je wel wat zien toch? Borst doet trouwens helemaal wel zeer, maar heb geen koorts. @Sjees: Vroeg me eergisteren toevallig nog af waar je gebleven was! Wat vervelend zeg dat je naar het ziekenhuis moest. Wat vervelend dat je haar eerste 2 weken hebt moeten missen. Nu dus lekker inhalen saampjes. Hopelijk ben je snel weer helemaal op de been @Psje: Oh, dacht dat het een dwangbuis was In het boekje zie je m heel strak zitten en daardoor had ik het ook zo gedaan. Ga straks maar weer eens oefenen denk ik...Als ik zin heb en niet weer te lui ben @Zwangerworden: Douchen met zn tweeën??? Knap dat je dat durft! Hier heeft alleen papa met Milan gedouched, maar dan nam ik m over als hij klaar was. Ik heb nog niet met m gedouched en durf dat niet alleen te doen. Hoe doe je dat dan met afdrogen enzo? Lijkt me lastig om en jezelf af te drogen en hem ook nog eens!? Heb hier btw ook geen commode in de badkamer ofzo. Stofzuigen vinden kindjes vaak juist fijn omdat het ze een beetje doet herinneren aan het lawaai in je buik. Dat heb ik tenminste van de kraamhulp gehoord. Ook vinden ze het geluid van de wasmachine vaak fijn! Ik kan inderdaad ook vaak niet wachten tot ik de laatste voeding mag geven haha. En om nou tussendoor even te slapen dat doe ik dan toch ook weer niet @Desiree: Het aanleggen heb ik eerlijk gezegd de laatste dagen helemaal niet meer geprobeerd. Mn linkerborst zit amper melk in en rechts doet sinds een paar dagen nogal zeer. Maar ik wil het eigenlijk echt proberen zonder tepelhoedje. Moet even die tips die ik hier kreeg terug zoeken! Vervelend dat Jason zo'n last heeft van zijn buikje. Hoor hier ook veel gekreun en heel veel scheten, maar hij gaat er bijna nooit van huilen..Hopelijk helpt de osteopaat! @Roeltje: Succes in het ziekenhuis. @Bevalling: Vanaf de eerste wee tot zijn geboorte duurde het hier 18.5 uur! Maar gemiddelde bij een eerste schijnt 24uur te zijn, dus kan erger hihi. @Zwangerworden: Het cb kwam milan op 4 januari extra wegen omdat hij zoveel was afgevallen. Hij was goed aangekomen en omdat ik vertelde dat ik hem altijd wakker moet maken voor een voeding zei ze dat ik ook om de 4 uur mocht voeden. @Douchen na bevalling: Gelukkig stond er een kruk in de douche, want ik was behoorlijk slap en begon te hyperventileren. Was verder wel lekker om even alles schoon te spoelen! @Riti: Knap hoor van je dat je haar nu probeert opnieuw te leren om goed aan te happen! Echt respect! @Roeltje: Fijn dat Lenn het zo goed doet! Alleen vraag ik me af waarom ze kv adviseren!?!? Hij is toch goed gegroeid op je bv??? Hier valt Milan ook telkens in slaap bij de bv. Moet maandag naar het cb, dus dan zullen we zien of hij goed is gegroeid. Maar blijkbaar heb je wel genoeg voeding, anders zou hij toch niet zo veel gegroeid zijn?? Maar als het jou meer rust geeft dan snap ik het wel hoor, lekker doen waar je je goed bij voelt @Gimena: Tjee, mag je pas 28 februari weer komen!?!? @Collo: Woooooow, ik vind het alsnog veel hoor in maatje 56! Ben wel een beetje jaloers hihi. Ga toch maar wat meer aanschaffen denk ik. Hij heeft nu maar 3 vestjes die hij pas en 2 broekjes. Verder ongeveer 5 rompertjes die hij past! Had niet verwacht dat ie zo lang in maatje 50 zou zitten haha. @Schoonmaken: Wilde ik vandaag ook doen, maar ben al behoorlijk lang aan het bijlezen hier....... @All: Milan even gevoed tussendoor en net even nog 2 keer de draagdoek uitgeprobeerd. Lukt voor geen meter en daar werden we beide gefrustreerd van! Nou zat ie weer te los haha. En ik weet niet goed hoe ik hem erin moet leggen. Ik wilde m in de komma houding leggen, maar moet hij dan helemaal naar je toegedraaid liggen of met zn zij tegen je aan?? Poes had trouwens op een knoppie gedrukt dus alles was weg wat ik had getypt. Maar had gelukkig voor de zekerheid alles van te voren gekopieerd @Dees: Doen jullie de nachten ook samen als hij moet werken? Ik doe doordeweeks de nachten en in het weekend doen we het samen. Als mn vriend 's avonds thuis is doet hij meestal de luiers en hij zorgt eigenlijk ook steeds voor het eten sinds Milan geboren is. Milan slaapt bijna altijd door, dus ik weet niet goed hoe het zou gaan als hij vaker wakker zou zijn. Maar ik zelf vind het normaal dat ik het 's nachts alleen doe als Ronald de volgende dag moet werken, maar als we allebei moeten werken dan vind ik ook dat hij moet helpen. Denk dat hij dat ook wel zal doen. Wel heel vervelend dat hij zomaar van alles afspreekt en doet zonder dit met jou te overleggen Hopelijk loopt het snel wat lekkerder, want om je zo te voelen lijkt me niet fijn. Sterkte ermee! @mamatob: Wheeeee ik mag niet meedoen, want ik geef bv Ik wil ook afvallen!!! @Chiquita: Lees nu hoe je dat doet met douchen, maar denk dat ik het toch maar liever samen doe dan @Roeltje: Hmm, als ik het zo lees hoe je dat doet met douchen dan vind ik het juist niet moeilijk klinken. Denk nou toch dat ik het een keer ga proberen dank je @All: Ga dit maar even plaatsen, want ben doodmoe van al het typen.....Moet nog wel wat pagina's denk ik. Ben bij 123
Chiquita Leuk van die verrassingen. Houd ik ook wel van, krijg ze alleen te weinig , maar mag eigenlijk niet klagen. Voor de geboorte van Amy nog een armbandje gehad. Was alleen een zichtmodel en moeten nog steeds de definitieve gaan uitzoeken...Kunnen we trouwens zometeen mooi even doen. het is toch koopavond. Mroos Het eerste lachje...ik ben weer jaloers. Maar vandaag ben ik er ook vrij zeker van dat Amy begin deze week een sprongetje heeft gemaakt. Ook twee dagen heel erg huilerig (en ze is normaal echt heel stil) en sinds die tijd is ze van alles met haar handjes aan het doen en vandaag in de tummytub ontdekte ze dat je het water kunt drinken....zo lief. Wel nog steeds geen lachje, maar wel iets wat er verdomd dicht bij in de buurt komt. Ik heb het idee dat ze toch qua ontwikkeling wel iets achterligt doordat ze 4 weken te vroeg was. Ik hoor van jullie beebs nl. allerlei vaardigheden die Amy nog niet kan. Ach, komt wel goed. Dees Ik zou idd eens even goed met je man gaan praten. Het zouden zo ook akties van de mijne kunnen zijn. Soms gaat iets zo goed dat ze het voor vanzelfsprekend nemen. Gelijk onderdrukken!!! Hier hebben we het snachts zo geregeld dat hij het flesje gaat maken terwijl ik haar verschoon en dat ik de fles dan geeft en hij verder slaapt. Idd we hebben samen een kindje hoor! Ik ga straks ook weer 24 uur werken. Ben heel benieuwd! Afvalcoach....? Ga effe ergens anders spammen zeg! Chiquita Goeie aktie van de knip op de deur...moet ik onthouden Hamsteren...... wat een heerlijk koppie! Sjees Je kunt ook een wipstoel of maxicosi op de badkamer neerzetten. In het badcapeje kunnen ze dan zo erin en kun jij lekker afdouchen. Pooh Ja, maar dan ga je er dus vanuit dat ze zelfstandig kunnen denken over dit soort dingen... Met schoonmaken precies hetzelfde: "En moet ik dan doen?" Jezus, man! Kijk om je heen, je ziet toch wel wat rommelig/vies is....? Nee dus.....mannen.... Jij een roze typje? haha, leuk he hormonen! Maar dat "god is busy" shirt valt vast niet in de categorie roze... Shirtje zit trouwens niet meer in de baby collectie van dat merk... verdorie. Zie nu de foto...erg schattig! Mijn man was trouwens ook de liefste van de wereld, maar merk dat het wat begint te slijten... Rond de bevalling rende hij de benen onder zijn lijf vandaan voor mij en Amy en had echt het gevoel dat we samen een team waren. Nu dreigt alles weer een beetje in de normale routine te komen, dus mag ik de kar weer trekken en volgt meneer wel braaf mijn orders op.
Oh ik hoefde nog maar 2 pagina's Dan maar spam erbij. Wel met telefoon gemaakt, dus mindere kwaliteit.
Ze ligt zo lekker naast me te slapen nu in de kinderwagen (mutsje heeft ze nog op omdat we van buiten kwamen)
Lotte Oeh, wat een naar bericht van dat nichtje van je man;s collega. Je moet er toch niet aan denken... Wat een lieve foto van Milan!
@collo: ja precies, ik zie niks...man eigen! Ja erg he? Liefst wel hardroze, "God is busy", was nog tijdens mijn vorige zwangerschap. Maar nu had ik t ook gekocht hoor . Vandaag heeft ze een boxpakje aan " Born tough - Motor cycles" ook in t zwart, maar dan met oranje Harley Davidson logo. Dus ze heeft niet alleen hard roze
@Lotte, dat shirtje heeft Lotus ook gekregen! Lieve foto! @Collo, ook een roze typje? En je wilde dat shirt nog wel kopen hihi Wat een mooi meisje! @Gimena, Sophie groeit goed! Ik heb nog geen ingepakte foto gemaakt, goed plan! Wat een dotje, heerlijk! Suc6 in Veghel, en ff laten horen he!
Oh..jongens. Zit hier nog na te sniffen. Moest net vreselijk huilen bij het kijken van het nieuws. Was een 15 dagen oude baby nog levend gevonden op Haiti, moeder wel dood. Baby had alleen een snee in zijn hoofd. Vond ik zo vreselijk zielig. Hoop maar dat er nog familie van het kindje over is. Trek het nieuws soms echt niet meer. Volgens mij gaat het ook niet meer over. Pooh Hard roze is ook mijn favoriet, maar heb gemerkt dat zacht roze ook wel leuk staat. Ach eigenlijk staat alles wel. Op de site van darkside Darkside - Darkside Clothing staan wel andere erg leuke shirtjes. Vind zelf voora het AC/DC / Baby shirt wel erg leuk...