Joehoe.. ook weer even een teken van mij! Het is ineens weer heel druk in huis met Timo.. en we moeten weer een beetje aan elkaar wennen! daarbij heb ik het ontzettend moeilijk met wat er gebeurt is! Ik moet het echt nog een plekje geven! @roeltje.. bedankt nog voor gisterenavond!! Had ik even nodig! @poohbeer.. jij hebt dus even lekker geslapen! haha schrikken he als je dan wakker wordt! Zou lekker zijn als je thuis kan blijven! Volgens mij heb ik het even gemist... heb je een curatage gehad? Waarom? @zwangerworden.. geen idee wat je verkeerd doet. Ik snap alleen niet helemaal wat je gedaan hebt.. ze had een fles om 6 uur? en toen heb je de volgende om 8 uur gegeven? @saskia.. hebben jullie ook dat spul voor spruw waar je 1 ml 4x per dag moet geven? Lekker zeg dat ze zo goed slaapt savonds en snachts! @riti.. wat balen dat je zo veel trappen moet doen om even lekker te gaan wandelen! Is er geen mogelijkheid om de wagen beneden te laten staan? Of wordt die dan gejat? ohhh ik baal ook zo verschrikkelijk van mijn lichaam! bleh! @werk.. ik begin 15 feb weer. Ik ga ook 3 dagen werken: ma- wo- do. En Timo zou 1 feb al gaan wennen o het KDV. Dat komt echt zo veelste snel voor mij! @collo.. hoe kan het dat je problemen hebt met het KDV. Waren jullie te laat begonnen met inschrijven?
Whoehoe.. vanmorgen was het ineens 6.50 toen Timo wakker werd. Dus eindelijk eens een nachtje doorgeslapen.!! Lekker zeg! Verder ben ik ook alweer een paar dagen ongesteld. Bleh dat heb ik zo niet gemist zeg! Verder gaat alles lekker zijn gangetje..Moeten weer beetje wennen aan Timo. Ook mbt het naar bed brengen. Wanneer de eerste tekenen zijn van moe zijn! Gaven sommige van jullie nu al 150cc met 5 schepjes en dan 6 voedingen?
@ xnas: wat een schatje! super dat je een nachtje hebt geslapen en kan me helemaal voorstellen dat jullie weer aan elkaa moeten wennen en dat het nog een plekje moet krijgen! dikke knuffel vanaf hier! en idd jeetje! moet je dan alweer werken joh! ... en ooknog ongiook.. @ collo: hier ook geen zin om te werken plus reorganisatie... uwv heeft als het goed is mijn verweer ontvangen dus ben benieuwd of ze besluiten dat mijn werkgever me mag ontslaan of niet.. officieel mag het niet vanwege zwangerschap en had nog meer gegevens aan advocaat geleverd dus ben zeer benieuwd.. heb afentoe wel het idee dat ik over niks anders dan lianne kan praten... zo vervelend voelt dat soms.. voel me dan echt een saaie huismuts.. @ pooh: fijn dat je weet wat je na je verlof mag gaan doen ... hier heeft mijn baas niet eens gebeld om me te feliciteren @ kdv: op 1 hebben we sowieso plaats.. en op andere gaan we maandag kijken en als die beter bevalt kwa uitstraling gaan we de dagen van werken enzo aanpassen ws.. maar ja, als ik straks werkloos ben, dan heben we sowieso geen kdv meer nodig.. dus is beetje lastig allemaal.. kan niet zo goed tegen die onzekerheid.. wil gewoon alles geregeld hebben en nu blijft het een beetje gissen..
@ collo: hoop dat ze hier ook ooit leert om door te slapen nu kermt ze dus na 2 uur en dan soms ff troosten of nog ff wachten en dan blijkt dus dat ze dan toch doorslaapt.. maar als ze dan echt honger heeft dan helpt dat niet hoor! daarnet was ze echt helemaal overstuur.. dus dan maar om de 2 uur voeden.. gister ging het zo goed.. maar vandaag... en waarom, geen idee.. net na het voeden een hikje weggeknuffeld, alleen ja.. was ze zo ontspannen dat ze in slaap viel voor het toetje!
Lastig he dat de dagen zo verschillen en vooral zó niet in te schatten. Hier 2 drama-dagen achter de rug en vandaag...zo voorbeeldig tsssss.
@ Poohbeer hier ook al een brief gekregen met de datum wanneer ik weer aan de slag moet, zowel van het UWV als van mijn werk, blehh!! Heb ook echt nog geen zin. Voorlopig nog ff genieten thuis! @ Saskia lekker gewinkeld? Wat slaapt Lana lang door zeg! Ik mag hier blij zijn als meneertje 3 uur achter elkaar slaapt. Hoelang heeft het geduurd voor de spruw bij Lana weg was? Ik ben net begonnen met de medicijnen tegen de spruw hier, Jason gaat steeds minder goed drinken nu dus ik hoop heel erg dat het snel gaat werken! @ Zwangerworden nou, hier is het hetzelfde en Jason is net 4 weken. Hij wilt vaak iedere 3 à 4 uur een voeding, soms ook nog vaker. Tussendoor stop ik ook nog de speen erin. Ritme moet nog komen he. Als de kleine slaapt, ga ik ook vaak even liggen. @ Collo doorslapen doen die kleintjes meestal nog niet.. het is een geluk voor degenen hier waarvan de kleintjes doorslapen! Maar dat komt vanzelf. Amy is ook nog maar 1,5 maand he. @ Manoe hier hetzelfde probleem met de bv! Uit die borst waar de borstontsteking zat komen nu alleen een paar druppeltjes telkens, terwijl met de borstontsteking kolfde ik er 110 cc uit . Ik heb gehoord dat als je iedere 1,5 a 2 uur probeert te kolven dat het dan weer op gang zou moeten komen.. wil ik ook weer proberen, vanavond maar mee beginnen. @ werken ik ga op 1 maart weer beginnen, 3 dagen per week voorlopig. Misschien wil ik straks maar 2 dagen werken maar dat is even aankijken. Qua financiën komt het hier toch wel goed. Mooi is wel dat ik nog veel vrije dagen van vorig jaar over heb toen zat ik in de ziektewet. Dat wordt een lange vakantie van de zomer . Hebben jullie al nagedacht over de zomervakantie trouwens? @ Xenas hey super dat je weer terug bent . Alles een plekje geven kost tijd.. veel over praten.. maar vooral nu met de kleine genieten. Ooh wat een lief mannetje die Timo! Zoo blij voor jullie dat het allemaal helemaal is goedgekomen. Menn.. ik zat hier met tranen in mijn ogen zeg. @ Riti ook al zo'n lieverd die kleine van jou! Ach ja die volle bussen.. irritant.. ook hoe je die wagen er dan in moet krijgen. Ik zie er ook al tegenop. Gelukkig heb ik een schoonvader die me kan afzetten, maar 'n beetje onafhankelijkheid is ook fijn he. Hoe vaak ben jij btw bij de osteopaat geweest met Maura? De kleine ligt hier in de kinderwagenbak te slapen, toen de meter op vol stond viel hij in slaap aan mijn borst . Nu ff koken en de strijk ligt nog te wachten. Vanmiddag lekker geshopt, weer leuke kleertjes gehaald voor hem. Straks maar weer een poging doen tot lieve foto's, moet ik mijn man weer dwingen tot foto's maken want hij doet dat nooit eigenlijk.. Ff vraagje in welke maat zitten jullie kindjes? Jason zit nog steeds in maatje 50.. wel zitten een aantal dingen in maat 50 te krap nu.
We zijn nu twee keer geweest. We maken weer een afspraak tegen de tijd dat het drinken goed gaat en die krampjes iets minder. Dan kan ze nog wat losmaken hier en daar mocht dat nodig zijn en gaan we aan de gang met dr hoofd (afplatting). De eerste keer had veel effect de tweede wat minder. Oh lekker shoppen voor de kleine, leuk! Hier 50-56. Eigenlijk 50, maar wij en zij vinden dat gefrummel niet zo dus vaak 56 bovenkleding lekker ruim .
Werken: Ik heb best wel zin om weer te werken, weer wat meer sociale contacten en er even lekker uit. Heb alleen niet veel zin om Lana dan hele dagen achter te laten.. Ik ga 3 dagen werken: ma - woe - do @Xenas: Kan me voorstellen dat je het niet zomaar even verwerkt in een paar dagen, neem er echt de tijd voor om het een plekje te geven! Ja wij hebben ook dat spul, nystatine labaz, spruw is nog steeds niet helemaal weg Ik zit op 150+5 en dan 5 voedingen per dag Wat een leuke foto's van Timo @Joyce: Lastig die onzekerheid, hoop dat je snel weet waar je aan toe bent.. @Riti: Wat een lekker ding zeg @Desiree: Ja was echt even lekker om eruit te zijn, nu hopen dat Lana straks weer in haar ritme komt want net was ze een tijdje erg onrustig Lana had eerst ongeveer een week spruw, toen kwam het terug en dat is nu bijna 2 weken geleden en het is nog steeds niet 100% weg Als het maandag niet over is ga ik met de dokter bellen dat ik iets anders wil tegen de spruw.. kleding maat: Lana zit nu vooral in 50/56 en 56, maar er zijn al kleertjes uit die maten te klein en ze kan al wat klein vallende 62 kleertjes aan Hier: Heerlijk wezen shoppen en natuurlijk weer meer gekocht als we van plan waren Net was Lana wel wat van slag omdat ze blijkbaar al eerder honger had als wij thuis waren, dat laat ze dus wel even duidelijk weten Nu is ze weer stil, dus hoop dat ze vanavond na haar laatste voeding weer in haar ritme komt..
Riti Wat een heerlijke spam zeg. En zo ontspannen slapen, ik kan daar naar blijven kijken... KDV Maanden geleden al op drie of vier verschillende KDV's ingeschreven, maar die zouden pas 3 maanden vantevoren weten of ze plaats hadden. Wij waren heel positief maar in decamber bleek dus dat ze allemaal geen plaats hadden. Toen als een gek verder gaan aanmelden, maar krijg de ene sorry... na de andere. Nergens plek. Heb voor nood al de maandag en vrijdag mijn moeder geregeld. De woensdag komen we ook nog wel uit, maar zou zo graag hebben dat er iets geregeld zou zijn. Lipjes Amy heeft, ik geloof dat ze dat zuigblaasjes noemen. Maar ze heeft het echt best erg. Niet 1 blaasje, maar haar hele lipjes zijn zo. Het lijkt bijna alsof er eelt op zit. Hebben meer beebjes dit? Anders laat ik dinsdag het CB er even naar kijken. Xenas Verlang niet teveel van jezelf he? Neem idd de tijd om weer helemaal in te regelen met je kindjes want het is ook niet niks waar jullie doorheen moesten. Veel succes en probeer toch een beetje te genieten... Hier 150 +5 en dan 6 a 7 voedingen per dag. Vakantie Wordt een last minute want ik wil echt zien hoe die kleine meid zich houdt. Als alles voorbeeldig gaat wordt het misschien wel 10 dagen Isla Margarita, anders een weekje Turkije oid's. Niet dat ik zo fan ben van Turkije, maar ik wil wel echt even naar de zon vliegen (in september). Iemand nog andere suggesties? Maat Amy heeft ook nog maat 50, maar begint langzaam wat dingetjes te klein te worden. Kleine maatjes 56 passen nu ook al. Luiers Zijn er al beebjes over op Pampers maatje 2? Zo ja, met welk gewicht? Ze zijn bij de AH in de aanbieding, maar ik durfde niet nog 3 pakken maat 1 te halen. Is tot 5 kilo en maat 2 is vanaf 3 kilo... Amy weegt nu ongeveer 4100 gram
@ ColloMaat 2 zit morris nu ook al hoor van de pampers! Is iets groter dan maat 1 zou ook geen 3 pakken meer halen van 1. @ maat kleding die van mij zit in 56 en de klein vallende maat 62! maat 50 heb ik al weer opgeborgen!
@Collo: Lana had die zuigblaasjes ook, maar eigenlijk alleen af en toe midden op haar bovenlip en die vallen binnen een paar dagen weer af.. Luiers: Lana zit in maat 2 vanaf dat ze ongeveer 4 kilo woog
@ pampers: hier maat 1.. maar maat 2 gaan we denk nog niet doen hoor.. kunnen hier de sluiting nog steeds zo ongeveer over elkaar heen doen! en hebben vaak dat als ze poept het er langs de achterkant uit komt.. dus denk dat ze nog te groot zijn en ze is toch echt al 4 kg.. of zou dit betekenen te klein? hmm.. ms 1 in grotere maat proberen.. pff.. net kwam ze weer binnen 2 uur.. en daarna niet te troosten.. geen idee wat er dan is... maar ja.. daarna valt ze dan stiekem bij mama op de arm in slaap... du dan snel bed in, (zodra je op staat gaan de oogjes open..) maar echt niet te filmen! gister ging zo relaxed en vandaag!! maat 50 word langzaam te klein.. en 56 zijn de armen en benen veeel te wijd.. maar ja.. zullen we toch moeten gaan doen.. vakantie nog niet over nagedacht.. iig niet te ver en mooi weer.. lastige combi! @ werk: hoop het ook.. uwv is 4-6 weken metverweer bezig.. dus das nog een week of 5 vanaf nu.. en dan dus afwachten wat ze beslissen en wat de vervolgstappen van de werkgever zijn.. officieel beschermd tot 6 weken na 15 maart.. en dan nog opzegtermijnen etc.. dus zou tot min 1 juni zijn.. maar als uwv anders beslist dan het verstrekken van een ontslagvergunning kan het nog langer duren.. iig heb ik al aangegeven geen ouderschapsverlof te doen in afwachting van definitief einde contract datums enzo.. heb nog genoeg vrije dagen om vanaf 15 maart tot 1 juni 1 dag in de week vrij te nemen.. dus scheelt toch 20% in de portemonne.. maar ja.. hoe en wat daarna en dan weer solliciteren enzo.. pff... zo lastig allemaal...
ik zit nu ook in het andere topic omdat het hier wel erg druk is maar kan het niet laten om even te reageren haha.. ik lees dat jullie kleintjes nog in maat 50/56 zitten.. die van mij kan met bovenkleding zelfs al 68 aan! en dan hoef ik de mouwtjes maar klein stukje om te slaan.. onder is het inmiddels ook wel 62 aan het worden.. en heb vandaag luiers van kruidvat maat 3 gekocht en zitten heel goed! Wat een verschil dan in baby's.. hij is vandaag echt heel anders met voeding dan normaal want vandaag zat er steeds dik 4 uur tussen en hij slaapt tussendoor ook steeds.. normaal wil hij wel om de 2 uur.. dit bevalt me stuk beter dus hopelijk houdt hij dit langer vol iedereen weltrusten!