december 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door bapsie, 25 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Poohbeer

Poohbeer Fanatiek lid

26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    @Chiquita, dat is waar. Maar dat wondertje zou dan zoooo welkom zijn. Maar geen medische molen meer voor ons...dat sloopt je. Wel hebben we nog 1 embryo in de vriezer, maar om die nu al terug te laten plaatsen vind ik wel erg vroeg ;).

@Collo, okidokie...zal gewoon blijven spammen ;).
    Even een ommetje maken dan? Ff kijken?

@Dees, hee daar ben je weer...vroeg mij al af waar je uithing hihi.
    Onlangs kwam wim thuis met nutrilon uit een dorp hiernaast...vergeleken met c1000 scheelde dat gewoon 2 euri!
    Max is nu naar zwemles in rhenen, dus wim gaat even kijken waar hij die nutrilon nu vandaan had, moet weer nieuwe hebben.

@Lotte, thanks for not being mad! X

2. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @poohbeer; Hihi, we hadden een druk weekend! Zaterdag verjaardag en gisteren kregen we nog kraamvisite. Probeer nu weer ff bij te blijven :D
    We hebben nu de Friso HA, kost €15,-.....AH eigenmerk HA kost €10,- Scheelt dus aanzienlijk en vooral als er toch een 1 pak in de week zekers opgaat. Geef het geld liever ergens anders aan uit, kleding bijv. :p

3. Poohbeer

Poohbeer Fanatiek lid

26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    @Dees, hihi dat bedoel ik. Ik vind 2 euri voor hetzelfde pak ook veel schelen!
    Pffff..visite...wij gisteren ook 2 x kraamvisite (Een tante van Wim met haar zoon en schoondochter, en kennissen met hun 2 kids en daarnaast nog een gezin wat vrienden zijn, en een vriend van ons...oja en een vriendje van Max..... Van half 12 tot 20 uur gisteren aan 1 stuk....

4. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    @chiquita:

hier nog niet echt goed geprobeerd om m echt aant lachen te maken omdat alles en iedereen beweert dat echt lachen gewoon niet kan rond 4 weken. vorige week probeerde mn vriend het wel met n belletje en toen ging hij een paar keer lachen. maar door wat iedereen zegt dacht ik dat t niet kon...

typ met links omdat milan op schoot ligt te drinken, vandaar geen hoofdletters hihi.

ohja, hier lacht hij ook weleens met geluid...kan dat ook met een stuipje? dan hoor je echt even "heh"

5. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Ze ligt nu weer te slapen. Hoop zo dat ze zometeen een beetje lekker wakker wordt. Merk dat als je kindje niet lekker in dr velletje zit, mama ook niet meer lekker zit.
    Vind het echt wonderlijk om te zien hoe al die clichés waar zijn en hoe makkelijk het is om aan al die clichés te voldoen. Het lijkt wel of er een hele nieuwe "mama" wereld is open gegaan.

Gisteren op een verjaardag de hele tijd met een buuv van mijn schoonzus zitten praten. Die hadden een kindje van 14 weken bij zich. Dat was een beer joh, was bij de geboorte al 9 pond en 57 centimeter en was net zo hard door blijven groeien. Leek onderhand wel een peuter :$. En dan dat frutje van mij ernaast... Maar wat ik wilde zeggen...dus de hele tijd over babies zitten praten...hahaha Normaal zit ik de minuten af te tellen op zo'n verjaardag maar nu was ie zo voorbij, als je maar over je beebjes kunt praten...weer zo'n cliché

6. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @poohbeer; Scheelt idd net even teveel :)
    Tja die visite's....ben er eigenlijk ook wel een klein beetje klaar mee! Vooral omdat ze vaak net op de momenten komen dat ik er ff geen zin in heb (weekenden en 's avonds wanneer je bijna gebroken bent) Ach ja, het wordt al stukken minder en veel zullen er nu niet meer komen (denk ik).
    Jullie gisteren dus ook een druk dagje, soms wel gezellig hoor maar wanneer het zo aan 1 stuk doorgaat ontgaat me wel een boel.

7. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Lotte
    Het kan best volgens mij. Gemiddeld is 6 weken, maar als ie er zelfs al geluid bij maakt, is het volgens mij echt een lachje hoor. Zeker als je het kunt opwekken bij hem.

Pooh
    Amy lag net te slapen, dus kon niet snel gaan kijken wat er te doen was...lees het morgen wel in de krant :x

8. Zia86

Zia86 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.220
    1
    38
    Hey meiden!
    Vanmiddag bij het CB geweest en zoal ik al dacht is Morris echt super goed gegroeid!!! Lengte en gewicht kloppen goed bij elkaar maar echt zooo gegroeid!!! Zijn lengte is 58 cm en hij weegt 5600 gram. Onwijs he! CB was erg tevreden over hem :)

@ Lotte bedankt voor de tip van die neus spray ga het zeker proberen!

9. mroos

mroos Niet meer actief

Hoi allemaal,

Hier ook een paar dagen verzuimd, weer een lekker druk weekend gehad;) Heb terug te lezen maar die 20 pagina's is teveel om te reageren.

Vanochtend eerste keer cb, 54 cm en 4830 gram, precies volgens de curves.
    gisternacht zat er 4.5 uur tussen de voeding en daarna 3.5, waren we erg blij mee!
    En vannacht zat er ineens 5.5 uur tussen en daarna bijna 4! Hopen dat hij dit zo volhoudt daar zou ik er blij mee zijn.

Sinds hij meer kijkt en beweegt enzo, huilt hij trouwens ook vaker, klinkt dit anderen bekend?

Haha nou dat was het wel weer, ben te moe om veel te typen;)

Liefs

10. mroos

mroos Niet meer actief

@Lotte, hier lachtte Boaz vandaag ook voor het eerst met geluid, en hij is ook pas een maand maar het was toch echt een volmondige lach omdat ik leuk zat te doen boven zijn hoofd;)

11. chiquita1

chiquita1 Fanatiek lid

27 jun 2009
    1.663
    0
    0
    NULL
    NULL
    lotte: volgens het groeiboekje van cb zget t t eerste lachje vind plaats tussen de 2 en 6 weken.. dus gem 4 weken dan toch ;)

mroos: kan idd wel dat ie dan meer huilt dan ontdekken ze meer en zijn er mer nieuwe dingen dat moeten ze dan weer verwerken en gaan ze meer huilen of worden ze onrustig... tenminst dat is wat mij bij onze 2e gezegd is.. die huilde erg veel.. en het werd heel erg als we op visite gingen fo waren geweest maar dan ook echt non stop voor 2 a 3 uur.. en met bekende omgeving ging t beter.. en huilde hij minder.. ook kunnen ze soms schrikken om wat ze al kunnen schijnt.. dus een soort sprongetje...

kleertjes: idd ik wil nog een 4e maar bewaar echt niet veel want koop toch weer dan.. ik ken me zelf heb ik nu ook gedaan.. dus zonde toch.. en op mp kun je er nog wat mee verdienen ( en nieuwe kleertjes kopen :p )

collo: hey die site moet ik onthouden wist niet dat dta bestond

12. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    @Chiquita:

Tjee, ze zeggen overal wat anders he!? Op internet varieert het tussen de 3 en 8 weken! En de meeste sites zeggen rond de 6 weken. Bij het cb zeiden ze vandaag tegen me dat het nog geen echt lachje kan zijn...vaag als het wel in het boekje staat haha:p.

2 weken lijkt me sowieso wel erg vroeg. De stuipjes had Milan wel al met 3 dagen.

@Kolven op het werk:

Ik wil gaan kolven op het werk en nou ben ik op zoek naar info op internet voor mn baas. Mn baas is namelijk nogal een moeilijke, dus als ik niks doe dan is de kans groot dat ze me gewoon niet laat kolven op de tijden dat het zou moeten. Ik kan alleen niet veel duidelijke en officiele info vinden. Iemand een idee waar ik dat kan vinden?

Ik zit eraan te denken om een uurtje later te beginnen en dan 2 keer een half uur kolven op het werk. Is dit een idee? Hoe gaan de bv moeders hier dat doen!?

Alvast bedankt:)

13. chiquita1

chiquita1 Fanatiek lid

27 jun 2009
    1.663
    0
    0
    NULL
    NULL
    lotte: ja het spreekt elkaar lekkr tegen hahaha.... en kolven op het werk nou moet je baas maar begrip voor hebben hoor.. ik bedoel die 5 min maakt ook niet uit toch???
    ik werk niet buitenshuis dus hoef niet t ekolven,,,

wij gaan in mei op vakantie/familie bezoek... erg spannend dat wordt Qyano`s eesret vliegreis... vind het wel leuk had liever wel wat langer gewacht maarja dat is het nadeel van familie in het buitenland

14. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Ze zou er idd begrip voor moeten hebben. Heb ondertussen al wat gevonden. Had folders van joyce toegestuurd gekregen en daar zit er ook eentje over kolven op het werk bij:)

15. chiquita1

chiquita1 Fanatiek lid

27 jun 2009
    1.663
    0
    0
    NULL
    NULL
    wel fijn dat je daar wat aan had.... lijkt me idd ook even ingewikkeld.. maarja.. wanner moet je beginnen dan???

16. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @mroos; Beau is ook een stukje meer onrustiger, merk ook dat hij wat vaker huilt. Zat zelf ook al te denken dat dit komt omdat hij nu veel meer ontdekt. Ik ga er maar vanuit dat het een soort van verwerking is.

17. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Ik moet 15 maart beginnen, maar aangezien het altijd heel lang duurt voor mijn baas iets regelt was ik alvast info aan het inwinnen. Dat geeft me ook meer rust als het geregeld is. Als ik bijv. vrij vraag dan moet ik het eerst nog 4x vragen en dan heb je uiteindelijk na heel lang wachten een antw. Erg vervelend. Ze doet altijd heel moeilijk.

18. gimena

gimena Niet meer actief

fijne avond allemaal.,
    ik kon vanavond niet meer op zp.
    niet zo heel leuk nieuws gehad van me thuis front.

19. chiquita1

chiquita1 Fanatiek lid

27 jun 2009
    1.663
    0
    0
    NULL
    NULL
    gimena: wat is er aan de hand meis???

lotte: 15 mrt klinkt best ver weg maarja voor je t weet is t zover? werk je fulltime?

20. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    @Chiquita:

klinkt verweg, maar overal staat dat je het t beste al ver van te voren kan regelen. Dit ook omdat het je dan wat meer rust geeft. Bij mij is dat ook wel zo, ik heb liever alles zo snel mogelijk geregeld, want anders moet het op het laatste moment misschien nog. En ik moest haar toch mailen omdat ze nog een geschikte ruimte ervoor moet bedenken hihi

Deel Deze Pagina